Kirjoittaja Aihe: Pudotuksia, S  (Luettu 1887 kertaa)

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Pudotuksia, S
« : 22.01.2011 18:10:42 »
Nimi: Pudotuksia
Kirjoittaja: raitakarkki
Oikolukija: Aava
Ikäraja: sallittu
Paritus: Ron Weasley/Seamus Finnigan
Tyylilajit: romance
Tiivistelmä: "Et jätä minua kuitenkaan", kuiskaan ja vilkaisen ulko-ovea.

A/N: Oh God vannon etten shuffleta enää ikinä, tuli ihan järjetön kiire varsinkin tuon ekan biisin kanssa. :D Noi ei ole ihan raapaleita, toi eka varsinkin on joku tuplaraapale. Mutta joo, tällaista nyt. Otsikko ei sovi sitten yhtään mtu piti saada aakkoshaasteeseen jotain. Eli joo, Shuffleen ja aakkoseen tämä.
Ja Seamusin point of view koko ajan.
Ai niin, slashkymppiin tää tietenki vielä!

>>

Tegan and Sara - I know I know I know

"Jos huudat minulle vielä kerrankin noista tiskeistä, minä vannon, että kävelen suoraan tuosta ovesta ulos -", sanon Ronille, mutta hän vain murahtaa takaisin. Tuijotan häntä kädet puuskassa, kulmat rypyssä ja syvään huokaisten. Taas näitä päiviä.

Ron lukee keskittyneesti sanomalehteään, eikä katsokaan minua päin, hänen tapansa mököttää.

"Olet niin uskomaton", jatkan ja kaadun Ronin viereen sohvalle. Hän ei vieläkään reagoi, ja minun tekisi mieli lyödä häntä. Istumme hiljaisuuden vallassa monta pitkää minuuttia, kaappikello tikittää ja välillä Ron kääntää sivua.

"Voisit silti puhua minulle", sanon lopulta kalseasti, kun Ron on aikeissa aloittaa lehden luvun uudelleen. Hän ei katso vieläkään minua päin, puristaa vain huulensa tiukaksi viivaksi ja selaa etusivua. Pyöräytän silmiäni ja kuin ohimennen sipaisen hänen niskaansa. Hänkin tuntee sähköisyyden, hänen niskavillansa nousevat pystyyn ja hänen suustaan karkaa pieni henkäys. Hymyilen voitonriemuisena, ja samassa huuleni ovat jo hänen huulillaan. Hän yrittää taistella vastaan, mutta raottaa lopulta huuliaan ja päästää minut sisään.

"Idiootti", hän sihisee vielä suudelman lomasta, emmekä kumpikaan voi olla hymyilemättä.


Sia - Never gonna leave me

Jo viides päivä, kun odotan Ronia kotiin.

Normaali ihminen olisi kai peloissaan, mutta minä en. Tiedän, että hän tulee. Hän tulee aina. Koska meidän rakkautemme ei ole tavallista rakkautta, jossa toisen voisi vain jättää. Tuosta noin vain. Kyllä, Ron voi lähteä pois, minä voin lähteä pois, mutta meidän on aina palattava. Nimittäin jos olemme liian kauan erossa toisistamme, olo käy sietämättömäksi. Lopulta voimme vain maata sängyllämme ja rukoilla, että toinen tulee ja herättää kosketuksellaan henkiin.

Nytkin tunnen Ronin, aivan kuin hän olisi kanssani koko ajan. Hän on kaikkialla; ilmassa, jota hengitän, tässä huoneessa, minun sisälläni - ja minä olen Ronin sisällä.

"Et jätä minua kuitenkaan", kuiskaan ja vilkaisen ulko-ovea. Ihan pian.


Glee Cast - Jump

"Sinä ensin", sanon ja vilkaisen alas. Merivesi velloo synkkänä ja tummana alapuolellamme. Tartun vaistomaisesti Ronin käsivarteen ja hän naurahtaa huolettomasti.

"Ei tämä ole edes korkea pudotus. Otat vain tarpeeksi vauhtia, nimittäin olisi sääli, jos paiskautuisit kallionseinämään ja kielekkeet repisivät sinut auki -", Ron sanoo ja läimäisen häntä selkään.

"No, minä menen sitten ensin. Otan sinut kiinni", hän sanoo vinkaten silmää ja irroittautuu otteestani. Katson vaitonaisena, kun Ron peruuttaa hieman, lähtee sitten juoksuun ja hyppää. Hän katoaa reunan taakse ja pian kuulen molskahduksen jostain alhaalta.

"Tule jo!" hän huutaa ja puren huultani. Pari juoksuaskelta, ilmavirta lyö kasvoilleni ja suljen silmäni. Hyppy alas.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2011 21:10:44 kirjoittanut raitakarkki »
in the bleak midwinter

Tuulevi-Hillevi

  • viimeinen lohikäärme
  • ***
  • Viestejä: 385
  • Anna mun elää mun omassa legomaailmassa.
Vs: Pudotuksia, sallittu
« Vastaus #1 : 22.01.2011 19:24:00 »
Aww. Aika söpö. Eka oli aika kahden vaiheilla luenko vai en, paritus tuntu aika randomilta, mut sitä on aika vähän täällä ja tää oli lyhytkin, joten totta kai! Bongaan vähälle jääviä parituksia, tää menee sinne uhanalasten joukkoon, ku kaiken maailman dramionet ja muut valtaa nurkat... :D Kumma sinänsä, hyvinhän tää toimiikin!

Vaikka tää oli aika lyhyt, niin silti ihan sopivan mittanen. Kolme eri kappaletta, kolme eri kohtausta, sopiva määrä. Tunnelmaan pääs hyvin sisälle jos kuunteli noi kappaleet, ei se kauheen lattee ois ollu ilmankaan mut ehottomasti parempi kanssa. Tein ne vaihot sillee et häivytin sen edellisen pikku hiljaa pois ja laitoin heti seuraavan ja vasta sit luin sen jakson, toimi parhaiten. Kaks ekaa pelas tosi hyvin, sopi niihin sanattomiin ajatuksiin ja varsinkin Seamusille... Josta oon tehnyt päässäni aika OCn :DViimesestä en oikeen väliksi, johtuen varmaan siitä etten tykkää gleen lauluista, koska ne on jotenkin niin persoonattomia, et fiilikset menee pilalle - Rachel kääkyy kaikki soolot ja Finn pistää aina välil väliin jotain josta käy ihmi et noilla kahella on yhteinen tulevaisuus :P Kuuntelin sit jälkeenpäin Van Halenin version ja tykkäsin heti enemmän. Ja jostain syystä tuli myös mieleen Third Eye Blindin Jumper, koska siinä taas just puhutaan siitä hyppäämisestä, mut se ei ois sopinut tohon mitenkään muuten.

Ensimmäinen biisi oli tosi hyvä tohon, ja tykkäsin koko ekasta kappaleesta kaikista eniten! Ron oli ihana  IC, plussat siitä.
Lainaus
"Idiootti", hän sihisee vielä suudelman lomasta, emmekä kumpikaan voi olla hymyilemättä.
Varmaan lemppari koko teksissä sen summaryyn quottamasi lisäksi... Pidin kans lopusta, vaikka se ei liittynyt mitenkään mihinkään, ei tarvinnutkaan. Pieni. Kevyt. Helppo lukee ja nopee. Hymyilyttävä. Kiitos.<3

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Pudotuksia, sallittu
« Vastaus #2 : 22.01.2011 22:09:08 »
Kiitti paljon Tuulevi-Hillevi! Kiva jos sain houkuteltua sut sittenki lukemaan pidempään :)
Ja ihanaa että sun mielestä toi eka biisi sopi tuohon tekstiin, mä nimittäin taas epäilin että se ei sovi yhtään. :D Huh, helpotus! Ja tosiaan, toi Gleen kappale sai mussa aikaan sellaisen eih-reaktion, en tienny yhtään mitä muka keksisin siitä, mutta tuollainen syntyi.

Kiitän kommentista! :-*
in the bleak midwinter

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Pudotuksia, sallittu
« Vastaus #3 : 31.01.2011 20:41:26 »
heei, Ron/Seamus, johon en ole kommentoinu :o mites näin? :-[

no, täähän oli söpö, pientä riitaa, siinä alussa ja silleen.
ihana, ettei ollut pelkkää fluffua, tai romancea vaan piilotettua anstiakin.

Seamus oli jotenkin niin itsensä oloinen että en  voi olla hymyilemättä :D
tulinen luonne ja silti niin herkkis<3

Nytkin tunnen Ronin, aivan kuin hän olisi kanssani koko ajan. Hän on kaikkialla; ilmassa, jota hengitän, tässä huoneessa, minun sisälläni - ja minä olen Ronin sisällä.

"Et jätä minua kuitenkaan", kuiskaan ja vilkaisen ulko-ovea. Ihan pian.

aww<3 arvaa pidinkö? :D

Tule jo!" hän huutaa ja puren huultani. Pari juoksuaskelta, ilmavirta lyö kasvoilleni ja suljen silmäni. Hyppy alas.
näen tän niin sieluni silmin, Seamusin puremassa huultaan *kuolaa* ja silleen.

tosi ihana, lisää :P

Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Pudotuksia, sallittu
« Vastaus #4 : 12.03.2011 11:18:45 »
Kiitos paljon kommentista Resonanssi! Ja sori ku vastaan vasta nyt :(

Kiva jos pidit ♥ Oon tosi iloinen jos oon onnistunu toteuttamaan Seamusin hyvin, se on mun lempihahmo ja hyvin tärkeä mulle :) Kiitos viel! Katotaan jos lisää tulis ;)
in the bleak midwinter