Kirjoittaja Aihe: Harhakuva meistä | Narcissa/Lucius, K11  (Luettu 2990 kertaa)

saghapo

  • Vieras
Harhakuva meistä | Narcissa/Lucius, K11
« : 11.09.2011 19:27:03 »
Title: Harhakuva meistä
Author: saghapo
Genre: angst
Paring: Narcissa/Lucius
Rating: K11
Disclaimer: Rowling omistaa kaiken minkä koette sille kuuluvaksi.
Summary: miksi sinä uskoit kun Herrasi sanoi, ettet sinä oikeasti rakasta?

A/N: tämmötteen raapustin, hope u like it <: FF50 sanalla Miksi.
joo ja kommentit on kivoja.

Harhakuva meistä

Tummuus hiipi mieleesi, peitti alleen kaiken mikä teki sinusta sinut ja eli ristiriidassa häikäisevän vaalean ulkomuotosi kanssa. Minä tavallaan odotin sitä hetkeä jolloin jäänharmaat silmät muuttuisivat mustiksi ja platinanvaaleat hiuksesi sulautuisivat varjoihin.

Odotin, että tähteni sammuisi.

Suudelmasi olivat muuttuneet lempeistä ja pehmeistä etäisiksi ja karvaiksi, sänkesi raapi kasvojani ja haisit viinalta.

Minä avasin sydämeni sinulle, mutta sinun sulkeutui minulta ajat sitten. Herrasi sai sinut uskomaan, ettei rakkautta ollut olemassa, että se oli petollinen harhakuva.

Että me, Narcissa ja Lucius, emme koskaan olleet tapahtuneetkaan niin kuin muistit.

Miksen minä voi riittää sinulle?

Miksi sinun pitää sulkeutua viinalta haisevaan työhuoneeseesi, miksi sinun pitää palvella Herraasi vailla omaa tahtoa, miksi et enää vietä öitäsi luonani, miksi miksi miksi

miksi sinä uskoit kun Herrasi sanoi, ettet sinä oikeasti rakasta?

jennumiu

  • ***
  • Viestejä: 234
    • We still are made of greed
Vs: Harhakuva meistä | Narcissa/Lucius, K11
« Vastaus #1 : 11.09.2011 21:23:16 »
Mosh murunen, päätin vihdoin ryhdistäytyy ja kommentoida tähän.

Heti aluks sanon että tää oli aika erilainen verrattuina sun muihin viimeaikasiin ficceihin, mut ihan hyvällä tavalla, varmaan siksi että (itserakkautta, ah), tää oli kuvailtu vähän samaan tapaan kun mun ficit, tai siis runollisemmin ja mä henkilökohtaisesti tykkään enemmän tämmöisistä teksteistä, jotka pitää lukea monta kertaa ja painaa kielikuvat mieleensä jne. Eli loistavaa, tää herätti jo summarylla mun mielenkiintoni, ja se sama mielenkiinto säily koko ficin ajan.

Alku oli kyllä mun lemppariosani tästä, se oli tosi kauniisti muotoiltu ja loi kivan tunnelman ficille, ja btw tää ficci kuvaa enemmän sitä mun kuvittelemaa suhdetta Narcissalle ja Luciukselle kuin mitkään ne vaaleanpunaiset fluffailut joihin välillä törmää. Malfoyn perhe on tommonen rikkinäinen ja piste. Tää oli tämmönen kivan haikee, vähän etäinen mut kumminkin eläydyttävä.

Joo, kokonaisuudessaan tää oli ihana, pikkunen teksti ja mä tyksin, lisää tämmösiä jos saan pyytää (:

Ps, miks mä hajosin niin kauheesti noille karvaisille suudemille :D sänkesi raapi kasvojani ja haisit viinalta, mieleen pomppas sanat karvaisia suudelmia .......
« Viimeksi muokattu: 11.09.2011 21:27:08 kirjoittanut jennumiu »
This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

saghapo

  • Vieras
Vs: Harhakuva meistä | Narcissa/Lucius, K11
« Vastaus #2 : 11.09.2011 21:36:10 »
jennumiu no morooo pullanen. Joo, mun piilossa pysytellyt runosuoneni päätti näyttäytyä, kerranki. Ja hei avarra nyt vähän ajatusmaailmaas, kyllä Malfoyt voi olla onnellisiaki vaaleanpunasessa fluffykuplassa, toimis (: mut kiitti kommentista ♥
« Viimeksi muokattu: 11.09.2011 22:21:47 kirjoittanut saghapo »