Itse en ole vielä nähnyt ollenkaan Supernatural viimeistä kautta, mutta tosiaan oon kuullu, että se lopetus ei ollut hyvä ja että, monet pettyivät siihen. En ole onneksi vuosiin ollut ihan superhyper-innoissani sarjasta, vaikka tykkäänkin siitä edelleen. Toki tuo viimeinen kausi nyt hieman arveluttaa nähdä, mutta haluan kuitenkin katsoa sarjan loppuun, kun urakan kerran on joskus aloittanut. Sitä tosin saan odotella tovin, että näen sen, kun pitää se DVD-boksi hommata itselle ja se taitaa vasta toukokuussa tulla. Mulla on siis kaikkien aikaisempien kausien boksitkin, niin pitäähän se koko sarja (hulluna) kerätä.
Mie en itse asiassa tiedä yhtään mitään siitä viimeisestä jaksosta, kun en ole enää tumblrissakaan pyörinyt yli puoleen vuoteen, enkä ole muualtakaan mitään snippetejä etsiskellyt. Lähden sitten aika neutraaleilla fiilikseillä kattomaan viimeistä kautta, kun se on mahdollista. Jos se sitten osoittautuu aivan järkyttäväksi pettymykseksi, niin sillä on mentävä. Ehkä on vaan hyvä, että sarja lopulta tuli päätökseensä.
Tällä hetkellä seurataan poikaystävän kanssa yhdessä
Superstore-nimistä sarjaa. Sitä ennen katsottiin
Brooklyn 99, josta poikaystävä tykkäs hirmusen paljon. Se on kyllä tosi hauska, tykkään siitä itsekin, koska suosittelin sarjaa poikaystävälle. Kunhan saadaan Superstore katsottua, niin siirrytään sitten seuraamaan
Luciferia, jota myöskin suosittelin.