Täälläkin on jokakeväinen viisumania jo alkanut! On ihanaa, kun on jotain, mitä täpinöidä ja odottaa. ♥
Itse olen
Clairen tavoin hyvilläni
Cyan Kicksin paluusta. Mielestäni
Hurricane oli aikanaan ihan ok, mutta se toisti itseään aika paljon eikä yltänyt täyteen potentiaaliinsa. Itse yhtyeessä aistin kuitenkin suurta potentiaalia, joten oikein mielelläni toivotin heidät tervetulleiksi takaisin.
Dancing With Demons on mielestäni ihan huima parannus viimekertaiseen! Biisissä on enemmän pureksittavaa ja fiilisteltävää, ja tykkään instrumentaaliräminäosioista. Kappaleella on mielestäni tosi kova livepotentiaali, ja toivon, että sitä osataan hyödyntää. Heikoin lenkki on mielestäni kertosäe niin kuin
Hurricanenkin kohdalla - se on mielestäni melko geneerinen ja latistaa intensiteettiä, ja laulu kuulostaa hiukan ohuelta ja ponnettomalta. Kaipaisin siihen lisää voimaa ja jotain rosoa. Mutta muuten oikein jees!
Sexmanen biisin parasta antia ovat mielestäni ne "MANIA!"-huudot, ja mietinkin, olisikohan niitä voitu hyödyntää vielä enemmänkin, biisi kun on vain 2:39 pitkä. Lupaavat build-upit tuntuvat joka kerta lässähtävän kertsiin, joka on tässäkin tapauksessa mielestäni se heikoin lenkki.
Autotune voi olla ihan pätevä tehokeino, mutta tässä se kuulostaa mielestäni vain pahalta, siltä kuin yritettäisiin paikata puutteita laulutaidossa. Suomessa tämä kappale menestyy varmasti hienosti, mutta Euroviisuihin en tätä ainakaan tällä haavaa toivoisi.
Kaikista muista kappaleista olen kuullut ne vuotaneet pätkät paitsi
Mikael Gabriel x nublun biisistä. Sitä odotankin eniten paitsi siksi, etten ole kuullut pihaustakaan etukäteen, myös siksi, että olen heidän aiemmista yhteisbiiseistään pitänyt. Etenkin
Universum on mielestäni loistava, sitä tuli popitettua joskus paljonkin! Viro ja suomi sointuvat kauniisti yhteen, ja mulle tulee aina kotoisa olo viroa kuullessani. ♥ Mulla on siis suuret odotukset kaksikkoa kohtaan! Lisäksi odotan nyt seuraavaksi julkaistavaa
Sara Siipolan balladia, koska se kuulostaa vuotoklipin perusteella tosi lupaavalta.
Jo valituista viisukappaleista tykkään jotenkin ihan hirveästi
Tšekistä! Tuollainen punkahtava meininki ei yleensä oikein ole mun juttu, mutta silti olen ollut ihan myyty jo ensikuuntelusta lähtien! Hirvittää tosin vähän, kun kappaleesta on vissiin suunnitteilla uusi, pidempi versio. Kerrankin biisi, johon en kaipaisi yhtään mitään lisää, vaikka se jää yli puolta minuuttia vajaaksi!
Ymmärrän kyllä halun hyödyntää sallittu mitta kokonaan, mutta toivon, ettei sitä ainakaan tehdä sortumalla tyhjänpäiväiseen toistoon.
Gazan tilanne ja Israelin mukanaolo varjostavat nyt viisuja ikävällä tavalla. Saa nähdä, millaisia kannanottoja vielä nähdään, tuleeko boikotteja tai muuta.