Kirjoittaja Aihe: The Black Sisters, S  (Luettu 3202 kertaa)

nekku

  • Vieras
The Black Sisters, S
« : 31.01.2010 13:29:03 »
// Alaotsikko: Bellatrixin mietteitä S oneshot

Nimi: The Black Sisters
Kirjoittaja: nekku
Ikäraja:S
Paritus: jtn pientä mainintaa


Bellatrix tunsi vihan palavan sisällään. Hänen siskonsa elivät onnellista elämää, he olivat hylänneet Bellan. Nainen asteli Lestrangen kartanon puutarhaan. Siellä oli synkkää, niin kuin Bellatrixin sydämessäkin. Siinä puutarhassa olisi kolmikon kuulunut viettää juhlia, juoda teetä ja keskustella turhista, mutta silti ennen heille niin tärkeistä asioista. Bellatrix kaipasi heitä, hän ei pystynyt kieltämään sitä eikä pitämään kyyneleitään sisällään.

Heikko...

Hän oli kateellinen.

Kateellinen Narcissalle, joka oli löytänyt elämänsä rakkauden vapaista ja puhdasverisistä miehistä. Heidän vanhempansa olivat ilomielin naittaneet Narcissan ja Luciuksen niin nopeasti kuin ehtivät. Narcissa oli onnellinen, vietti perhe-elämää ja keskusteli seurapiirissään mukavia.

Hyvä jos muistaa syntymäpäiväni...

Bellatrix oli kateellinen Andromedalle, joka oli niin rohkea ettei välittänyt pätkääkään sukunsa vihasta. Andromeda oli löytänyt rakkauden myös ja eli onnellista elämää.

Mutta Bella oli jumissa Rodolfuksen kanssa, miehen jonka hänen vanhempansa määräsivät hänelle.

Saastaisesta jästistä repäisi Andromeda itselleen miehen. Meda ei varmaankaan edes muista minua, meitä. Miten hauskaa meillä oli, kaikki ne riennot, leikit. Unelmat.

Andromeda ei ollut ilmoittanut itsestään kuin kerran. Nainen oli ilmoittanut synnyttäneensä lapsen.

Saastaisen puoliverisen. Niin, he ovat unohtaneet. He ovat unohtaneet meidät....

"...mutta minä en, minä en ole unohtanut. MIKSI MINÄ EN OLE UNOHTANUT?!" Bellatrix karjaisi mietteensä ääneen.

Kyyneleet polttivat naisen kasvoja.

"Voi, minä kyllä muistan! 'Kylläpä nuo ovat suloisia yhdessä, nuo Mustan siskokset' , kaikki aina sanoivat. Cissy ja Meda ovat selvästi unohtaneet, unohtaneet meidät, meidän lupauksemme!" Bellatrix jatkoi yksinään.

Bellatrix juoksi Mustien kartanon puutarhassa. Narcissa ja Andromeda saivat hänet lopulta kiinni. Tytöt nauroivat heleästi.

"Ajattelkaas, että me menemme naimisiin joskus", Andromeda huokaisi.

"Niin, omien unelmien prinssien kanssa!" Narcissa kikatti ja unelmoi satulinnasta.

"Mutta lupaattehan, että mitä ikinä tapahtuukin, vaikka asuisimme jokainen pitkän matkan päässä toisistamme, me  ollaan silti yhteydessä toisiimme?  Ei erota ikinä?"  Bellatrix kysyi silmäillen pienenpiä sisariaan.

"No, tietysti! Eihän meitä voi erottaa.  Voidaan  ostaa yhdessä paljon leluja ja leikkiä niillä sitten!"  hihkaisi Narcissa, Andromeda purskahti nauruun.

"Pöljä, ei aikuiset leiki", ilmoitti Bellatrix hänkin nauraen.

"Ai, no mitä ne sitten tekee?" kysyi Narcissa ihmeissään.

"Hienot naiset käy teekutsuilla ja tanssiaisissa, Cissy", Andromeda sanoi.

"No sitten me käydään sellaisissa eikö vaan?" Narcissa kysyi.

Bellatrix ja Andromeda nyökkäsivät. Mikään ei voisi erottaa heitä.


Mutta toisin kävi.








Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 03:43:26 kirjoittanut Beyond »

Sleeping Sun

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 346
  • Toivoton tapaus
Vs: The Black Sisters
« Vastaus #1 : 31.01.2010 20:15:54 »
Tämä on ihana, siis haikealla ja angstisella tavalla ihana!
Todella surullista, että muut sisarukset ovat hylänneet Bellan :'(

Olen aina ajatellut, että mustan sisarusten välit olivat lapsina tosi läheiset ja tämä sopi hyvin kuvitelmiini heistä.
Kohta, missä tytöt olivat pieniä oli aivan suloinen ja se olikin lempparini koko ficissä.
Pidän muutenkin muistoista teksitin keskellä ja tuo oli jotenkin hyvin ja saumattomasti liitetty kokonaisuuteen. Siinä oli jotenkin ihanasti kuvattu siskosten välejä, ja voi, petetyt lupaukset ovat kamalinta mitä voi olla...
Bellatrixin tuskaan on helppo samaistua. Ei keknenkään piäisi koskaan luvata sellaista mitä ei aio pitää!

 Teksti oli melko laadukasta, virheitä ei ollut ja kuvailu oli onnistunutta ja kaunista, ehkä vain aivan alkuun, Bellan tuskan kuvailuun ja kaipaukseen olisi kaivannut hieman lisäpotkua, mutta ficci toimi erinomaisesti näinkin.

- Sleeping Sun kiittää
Ihmisellä on tapana haluta kaikista eniten sitä, mikä hänelle kaikista huonoiten sopii.


Sleeping Sun ylpeänä(?) esittää koko tuotantonsa nyt yhdessä paikassa : Varjolapsien maailmankaikkeus ficcilistaukseni

koete

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 117
  • ava: we♥it
Vs: The Black Sisters
« Vastaus #2 : 31.01.2010 21:48:43 »
Jännää lukee kerrankin Bellasta vähän toisenlaista puolta. Tosin en oo kyllä ikinä kauheesti tutustunut naisesta kirjoitettuihin ficceihin, mutta kumminkin niissä mitä oon lähiaikoina lukenut, Bella on ollut sellanen kylmä, vähän hullu ja just semmonen samanlainen ku kirjoissa.
 Tässä oli kumminkin kivasti erilainen ja olit kuvaillut sen verran hyvin, että oikeesti voisin uskoa Bellan kaivanneen siskojaan ja ajatelleen noin. Ainakin vähän. Virheitä ei silmiini sattunut, tosin nyt on jo kyllä aika myöhä, että isoimmatkin virheet saattaisivat hyppiä silmieni ohi. En mä silti, usko että siellä mitään oli. (:

Naurahdin pikkasen tolle Narcissan ihmetykselle, että mitä aikuiset sitten tekee jos ei ne kerran leiki. Just sellaista suloista pikkutytön kuvitelmaa. <3 Ja sitten isosiskot kiltisti selittää. (:
Vaikka tosiaan Bellan tunteet oli aika hyvin kirjotettu, mun mielestä sinne olis ehkä toisaalta voinut pikkasen laittaa vielä lisää ahdistusta, surua tms. Mutta kyllä noinkin tunteet tosiaan olivat uskottavia, aivan kuin aikasemmin mainitsin. (:
Juu kommentista saattaa tulla hivenen sekava, kiitos kellonajan. Mutta kumminkin.

Hyvin olit saanut näinkin lyhyen tekstin toteutettua, itellä se ei ikinä onnistu. (: Jotenkin tuli sellanen tunne, että joo tää oli nyt tässä ja näin. Että ei jää ees  oottamaan jatkoa. Tai siis tietty, en kyllä pistäis vastaan jos jatkoo tulis, mutta tosiaan menee hyvin tälleen lyhyenäkin.

Ehkä mä lopetan kommentoinnin tähän ja menen kohta vaikka nukkumaan. (:

nekku

  • Vieras
Vs: The Black Sisters
« Vastaus #3 : 31.01.2010 22:02:56 »
Kiitos paljon Sleeping Sun! Minä olen myös ajatellut, että heidän välinsä olivat olleet lämpimät ja pidän itsekkin muistoista tekstissä. Ne ovat sellaisia asioita, jotka paljastavat lukijalle paljon  ::) Olen mielestäni onnistunut tuon muiston kanssa hyvin, yritin panostaa siihen, että tytöt olisivat mahdollisimman lapsimaisia. Yritin kirjoittaa mahdollisimman virheettömästi, ja siinähän se harjoittuu kun on jo monta ficciä kirjoittanut, ilman betaa.  Ihanaa jos pidit  :-*


Kiitos sinullekkin koete! Itse olen aina ajatellut, että Bellassa olisi nämä kaksi puolta, hullu, riehakas, murhaava, ilkeä jne ja lempeämpi, tuskainen, tunteellinen ja rakastava puoli. Hahmo on kerrassaan hämmästyttävä ja siksi tykkään kirjoittaa Bellatrixista.  On varmaan ensimmäinen kerta kun kukaan ei ole minun ficistäni virheitä bongannut... vielä ainakaan  :o ja samoin ensimmäinen kerta, kun olen onnistunut kuvailuissani. Jännä nähdä miten itse kehittyy ;) Mukavaa jos pidit


Kiitoksia paljon teille  :-*


Naava

  • No-Life
  • ***
  • Viestejä: 49
  • Mitäpä siihen lisäämään.
Vs: The Black Sisters
« Vastaus #4 : 06.02.2010 15:05:00 »
Hymähdys.
Näinkin voi käydä. Voi että minä tykkään Bellasta katkerana. Minusta on tullut näköjään sadisti (ei nyt sentään).  Onnistuit kiteyttämään turhautuneisuuden ficciin. Kaikki muu on jo sanottu..
Vain kuolleen ruumiini ylitse (mutta siinä ei kai olisi tarpeeksi haastetta?)

nekku

  • Vieras
Vs: The Black Sisters
« Vastaus #5 : 07.02.2010 10:20:30 »
Kiitos kommentistasi Naava! Bellatrix on erinomainen hahmo ficceihin, joissa haetaan vihaa tai katkeruutta ;)

Dead_cat

  • ***
  • Viestejä: 83
  • Nothing else matters
Vs: The Black Sisters
« Vastaus #6 : 21.03.2010 01:45:58 »
oooiiii! Tää on ihan jumalattoman hyvä. Aws oon kade ku7n joku osaa kirjottaa :33

nekku

  • Vieras
Vs: The Black Sisters
« Vastaus #7 : 19.04.2010 14:21:35 »
Kiitos paljon Dead_cat! Ihanaa jos pidit ;) :-*