Kirjoittaja Aihe: Ei koskaan, Fred, Fred/Ginny, Romance, Sallittu  (Luettu 2852 kertaa)

Timanttityyppi

  • ***
  • Viestejä: 41
Title: Ei koskaan, Fred.
Author: Timanttityyppi
Genre: Romance
Pairing: Fred/Ginny
Rating: Sallittu
Varoitukset: insesti // Frederica muokkasi varoitukset vastaamaan uusia ikärajasääntöjä :>
Disclaimer: En omista henkilöitä, paikkoja jne, ne ovar J.K. Rowlingin omaisuutta.
Beta: -

A/N: hmm.. Omasta mielestäni tuli ihan okei ficci ;') En oikein tiedä mistä idea lähti.. Kunhan aloin kirjoittaa, toivottavasti luette & tykkäätte & kommentoitte 8) <3

Tuulenvire pörrötti minun hiuksiani, kun minä nojailin vanhaa koivua vasten. Minä, Fred Weasley, hymyilin hämmentyneesti ja katselin läheisen omenapuun alla loikoilevia tyttöjä. Heitä oli kaksi. Toinen heistä, jolla oli ruskeat pörröiset hiukset, ruskeat silmät ja joka hymyili iloisesti, se oli Hermione Granger. Äh, en minä nyt Hermionea katsele, ei hänessä ole mitään erikoista, vaan sitä toista tyttöä. Punaiset, kiiltävät hiukset, tuikkivat silmät, pisamia, upea vartalo, ihana hymy, täydellinen nauru..., niin siinä on pikkusiskoni Ginny Weasley. Ginny Weasley, tyttö jonka perään kaikki koulun pojat kuolaavat, tyttö joka on täydellinen, tyttö jolla on ollut tsiljoona poikaystävää, tyttö joka on kauneinta mitä maan päällä voi olla.. Ei  nyt en heittäydy runolliseksi, en. Katselin Ginnyä unelmoiden kun hän nauroi Hermionen vitsille. Ai että tekisi mieli mennä halaamaan Ginnyä..

Muistelin niitä vanhoja ihania aikoja, jolloin Ginny oli pieni. Hän pyysi aina apua isoveljeltään Frediltä, kun ei itse osannut jotain. Hän pyysi Frediä opettamaan, auttamaan. Silloin ne asiat tuntuivat Ginnysta ihmeellisiltä, mutta eivät tunnu enää. Ginny oli nyt kasvanut nuoreksi naiseksi, joka osaa asiat itse. Enää ei Ginny tulisi yöllä herättämään sen takia että pelotti.. Enää ei Ginny tulisi juosten pyytämään isoveljeään leikkimään nukeilla.. Enää ei Ginny istuisi Fredin sylissä, kun tämä kertoo iltasatua.. Enää ei Ginny ihailisi Frediä..

Silmäni kostuivat kun ajattelin noita aikoja, mutta ei nyt en voisi itkeä, en näyttää tunteitani Ginnylle.. Minun täytyy tunnustaa tämä, rakastan Ginnyä, ei, en sillä tavalla miten siskoa yleensä rakastetaan, ei rakastan häntä enemmän, haluan suudella Ginnyä, ottaa hänet syleilyyn, kävellä käsikädessä, haluan olla hänen poikaystävänsä! Se on vain haave, joka ei koskaan toteudu.. Mitä Ginnykin ajattelisi jos kertoisin tämän hänelle, hän takula inhoaisi minua. Hän sanoisi "Fred-minäkin-rakastan-sinua-niin-kuin-veljeä-rakastetaan!", mutta se ei riitä.. Mutta jos hän rakastasikin minua, siis sillä tavalla. Mitä George sanoisi siihen, hänen kaksoisveljensä rakastunut pikkusiskoon! Entä äiti, hän olisi pettynyt ja surullinen.. teeskentelisi iloista kuitenkin. Isä sitten, entä Ron? Percy? Bill? Charlie? Ei, ei se käy.

Hermione kuiskasi jotain Ginnylle, molemmat katsoivat minuun päin, Hermione tirskahti. Olinko näyttänyt haaveilevalta? Voi ei..
Mitä jos, mitä jos kuitenkin, kuitenkin joskus saisin pitää Ginnyä kadestä, painautua häneen, syleilyyn, tuntea hänen kätensä omissani, nähdä hänen kauniit silmänsä ihan läheltä, huomata että hän tarttuu kiinni paitani selkään, painautuu ihan lähelle, tuntea Ginnyn hengityksen kasvoillani, hänen huulensa minun omillani, Ginnyn kukkaistuoksun minussa, hänen kielensä minun suussani...

Haave haihtui yhtä nopeasti kuin oli tullut. Huomasin että Harry tuli juosten paikalle, halasi Ginnyä, pussasi häntä hellästi suulle. Ginny nousi ylös heittäytyi pojan kaulaan, painoi pehmeät huulensa tämän huulille, ja Harry vastasi siihen innokkaasti.. Huokaisin. Harryn käsi meni Ginnyn hiuksiin ja Ginny painautui Harryyn vielä tiukemmin, aivan niinkuin minä olisin halunnut painautua häneen..

Tajusin viimein kunnolla, että Ginny ei tulisi koskaan olemaan minun..


A/N:Noniin, kommentteja! <3
« Viimeksi muokattu: 09.12.2014 19:30:36 kirjoittanut Frederica »
Fred + George = The Weasley Twins <3

Timanttityyppi

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Ei koskaan, Fred.
« Vastaus #1 : 17.08.2008 11:46:53 »
Stargazer: Kiitos kamalasti kommentistasi <3 8) Menen heti korjailemaan sitä Harry/Ginny kohtaa.. 8)

Kelmikiti: Kiitos kommentistasi <3 Jap, Ginny on liian suosittu, samaa mieltä! 8)
Fred + George = The Weasley Twins <3

Lily Potter

  • Vieras
Vs: Ei koskaan, Fred.
« Vastaus #2 : 19.08.2008 18:50:10 »
Nyyh. Käy sääliksi Frediä. Toisaalta ihmettelen, miten se nyt Ginyynn meni rakastumaan? Ja ei, en tarkoita tällä sitä insestiosuutta (tyyliin että miten se ny siskoonsa) mutta ku Ginny on omasta mielestäni ylimielinen p*.

Ihanan surullinen, Fredin tunnekuvailut olivat aitoja.

Hyvä ficci *nostaa peukkua*

Lily P.

Timanttityyppi

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Ei koskaan, Fred.
« Vastaus #3 : 21.08.2008 20:44:37 »
Kiitos Lily Potter <3 (; Ihmettelen välillä itsekkin miksi Fred menii siskoonsa rakastumaan =) Mietin myös että kannattaisiko kirjoittaa tästä ficistä toinenkin osa, vai aloittaa kokonaan uusi aihe Fredistä 8)
Fred + George = The Weasley Twins <3

supersaana

  • Severus’ lover
  • ***
  • Viestejä: 204
  • <3
Vs: Ei koskaan, Fred.
« Vastaus #4 : 04.10.2008 07:10:49 »
Mukava fic, tosin tuntu kuin se olis jääny kesken. (Höhö, odotin että Fred olis raiskannu Ginnyn tai ne olis muuten vaan harrastanu seksiä - mut toisaalta tä on Hunajaherttuassa, ni ei sellasta voi kirjottaa ::))
Toistelit turhan usein sanaa minä. Esim. kohta: "Tuulenvire pörrötti minun hiuksiani, kun minä nojailin " olis sujuvampi, jos olisit jättänyt molemmat minät pois^^
Tuossa muistelu-kohdassa oot kirjottanu sillä tavalla, että (ainakin mulla) tuli sellanen olo, että nyt on vaihtunu kertoja ;o Ku aikaisemmin oli minä-kertoja, ni nyt se olis ollu ulkopuolinen. Mut se voi olla vaan mun aivojen kieroutuma :D
"jos kertoisin tämän hänelle, hän takula inhoaisi minua" Siinä on tuo takula, takuulla siinä kait pitäisi lukea? :) No, Stargazer on kyllä kertonut virheestä jo, mutta silti^^
Muttajuu, tarkotus ei ole osoittaa jokaista mahdollista virhettä, vaan kehua. Mielenkiintonen idea, yleensä ei edes törmää Fred/Ginnyyn ;o Tai sitten oon jotenkin kapeakatseinen :D Oot kuvaillu hyvin Fredin ajatuksia, ne on todella uskottavia.^^
Eipä tässä muuta, kiitos kivasta luku kokemuksesta! ;)

-Superi
"Dear George, remember no man is a failure who has friends. Thanks for the wings, Love Clarence"<3

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 255
  • You won't get out of life alive - so chill.
Vs: Ei koskaan, Fred.
« Vastaus #5 : 04.10.2008 10:49:13 »
Tämä oli tällainen agstaavaromanse :) Tällaisista pidän, vaikka minua eniten näkee naurettavuudessa..
Yleensä en lue ficcejä, joissa kerrotaan Weasleyista, mutta tämä oli ihan mukava poikkeus. Minua alussa myös hieman härnäsi tuon ensimmäisen virkkeen minä-sanat, mutta ei siellä sitä toistoa sitten niin häiritsevästi enää ollut. Itse kirjoitin joskus jokaiseen lauseeseen henkilön nimen, enkä koskana korvannut sitä muullaa :D Se oli aika karua luettavaa.. ;D

Tuo loppu oli suloinen, ja tässä jätettiin nyös osittain auki näitä syitä tähän hetkeen ja tällaisia. Tähän ficciin niitä ei olisi tarvittukkaan, eikä tätä olisi tarvinnut pidentää millään, juuri hyvä tällaisenaan. Tuo kuvailu kuinka Ginnyn suhtautuminen Frediin oli muuttunut, oli jotenkin todella herkkää. Alkaa miettimään, että onko sitä itsekkään sankari enää omalle pikkuveljelleen.

Kaunis. En osaa oikein muuta fiksua sanoa, kuten kommentista huomaa, mutta pitäähän sitä hyviä ficcejä aina jotenkin kommentoida :)
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

Timanttityyppi

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Ei koskaan, Fred.
« Vastaus #6 : 14.01.2009 16:50:36 »
Kiitos MoaningMyrtle <3 :)
Fred + George = The Weasley Twins <3