Kirjoittaja Aihe: Poikkeavuudesta, täydellisyydestä |K11|  (Luettu 1456 kertaa)

Nide

  • Tittelinturska
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hukankorentoja
Poikkeavuudesta, täydellisyydestä |K11|
« : 25.02.2013 20:47:33 »
Nimi: Poikkeavuudesta, täydellisyydestä
Kirjoittaja: Nide
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: drama
Varoitukset: puukoilla leikkimistä, viittauksia, tulkinnanvaraisuutta

A/N: Mua on vainonnut jo muutaman viikon ajan se ihana blokki, tämä on siis sen poistoa. Yksinkertaista, tajunnanvirtaa, haha. Lisäksi kohtuuttoman hyvät yöunet vie veronsa, kuin myös erittäin kiva muusa. Hih, ja muutes, voi olla aika häiriintynyttä, osin kuvattu mun suhdetta puukkoihin - mikä ei tosin ole onneksi noin... syvää? Toisto! :> Osallistuu haasteisiin Originaali10 ja OTS20 - drama.


Poikkeavuudesta, täydellisyydestä

Terä on kiiltävä ja puukot kauniita. Niiden pinta on terävä ja mahtava, ei malta odottaa että pääsee tuntemaan pinnan iholla. Pinta vääristää peilikuvan ja hetken kaikki on täydellistä.

Eivät ne ole edes vaarallisia. Tuhahtaa pilkallisena ja katsoo muualle, ei muiden puheita uskominen, ne vain valehtelevat, yrittävät saada pois. Pois hetkestä, pois unelmista. Ei malta odottaa kotiinpääsyä ja riipaisevaa kapeutta, unohdusta.

Sanovat hulluksi, eivät ymmärrä. Katsotaan kieroon ja mulkoillaan, teräaseet eivät ole koskaan puhutelleet heitä. Häntä on, paljonkin. Ne kuiskivat pyyntöjä painaa vasten ohutta ihoa, kynsien alle, sivellen hellästi. Eikä hän voi koskaan kieltäytyä.

Raapaisee korvan takaa, hupsis ja anteeksi, ei ollut tarkoitus! He katsovat järkyttyneinä häntä, jolla on kaunis kädessä ja veri silmillä. Katsovat ennen kuin alkavat huutaa, haukkua. Terävät veitset viedään pois ja joutuu kestämään taas kerran valituksia.

Mitä itse tulivat lähelle, hah! Ei voi mitään, että sattuu kääntymään, haava käsivarressa ei ole edes paha.

Kiertävät kaukaa kuiskien äänekkäästi, mutta hän ei välitä. Miksi välittäisikään? Kotona odottaa itse ylhäisyys, joka on terävin ja pisin, kahdeksantoista ja puoli senttiä. Se on mahtava ja onkin oikeutetussa asemassa. Aaltoterä tulee myös, muttei ole tarpeeksi.

Pyyntö on valmis niiden täyttäessä tehtävänsä ja hänen totellessa. Aina, on käsky ja sen tarkoituksena valistaa oppimattomia. Ne ovat kalliita ja arvokkaita, kuitenkaan eivät pelkkiä työkaluja.

Armahdus soi huulilla, tahriutuu punaiseen ja on täydellinen.
« Viimeksi muokattu: 22.11.2014 20:12:06 kirjoittanut Nide »
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter

Contessa

  • ***
  • Viestejä: 711
Vs: Poikkeavuudesta, täydellisyydestä |K13|
« Vastaus #1 : 07.03.2013 16:01:37 »
heipä hei!

Tää oli tosi kiva! :3 Tykkäsin soljuvasta ja kivan virtaavasta kerrontatavasta, joskin joissain kohdissa oli vähän kummallisia töksähdyskiä. En ole ihan varma tykkäänkö kerrontomuodosta, jotenkin mua tökki ihan hirveästi kun väillä on tekijä hän ja välillä koko persoonapronominia ei olekkaan, en tiedä miksi :D

En tykännyt tästä kohdasta
Lainaus
He katsovat järkyttyneinä häntä, jolla on kaunis kädessä ja veri silmillä. Katsovat ennen kuin alkavat huutaa, haukkua. Terävät veitset viedään pois ja joutuu kestämään taas kerran valituksia.

tää on jotenkin tosi töktöktöktök, ja toi "kaunis kädessä ja veri silmillä" meni ohi niin että humahti :D ja nuo seuraavat lauseet vaan jatkoivat tän tunnelman rikkomista, liian tökkiviä ja jokseenkin sellaista "yyh"-reaktioita aiheuttavia, you know? :D

sen sijaan tämä
Lainaus
Armahdus soi huulilla, tahriutuu punaiseen ja on täydellinen.
on tosi nätti, ja suorastaan täydellinen lopetus.

mitään sen erikoisempia virheitä en bongannut ja kokonaisuudessaan tykkäsin kovasti! :)

tumblrpoetryicons
'til the veins run red and blue

Nide

  • Tittelinturska
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hukankorentoja
Vs: Poikkeavuudesta, täydellisyydestä |K13|
« Vastaus #2 : 11.03.2013 18:52:32 »
Contessa, ah, rakentavaa! Hah, tökkivyyttä on mulla ilmassa - ei tuo tainnutkaan olla niin blokin poistoa. Mutta mä puolustaudun sillä, että en ole tottunut näin suppeaan aihealueeseen. Toisin sanoen tämä teksti on niitä harvoja joissa idea pysynyt edes jotenkin kasassa eikä ole levinnyt kaikkialle. :D

Mä katson joskos saisin tuota tökkivyyttä vähenemään, mutta vannomaan en missään tapauksessa mene, koska oon huono korjaamaan tekstiä. Persoonapronominitkin jäävät sille tielle, mutta kiitos huomaamisesta. Ja ihunaa kun lopetus miellytti ja tykkäsit. Kiitos palautteesta, ehkä mä jotain opin! :>
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter