Kirjoittaja Aihe: Joulurauhaa |S| Sirius/Remus, fluffy  (Luettu 2058 kertaa)

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Joulurauhaa |S| Sirius/Remus, fluffy
« : 20.12.2012 11:39:49 »
Nimi: Joulurauhaa
Kirjoittaja: Vlad
Ikäraja: S
Paritus: Sirius/Remus
Genre: Fluffy
A/N: Tämän piti olla AU, mutta se ei toiminutkaan, joten muokkasin tämän Kelmien aikakauteen sopivaksi. Varmaan ensimmäinen joulutekstini, joka ei ole angstia. Kommentteja saa aina antaa, niistä tykätään tosi paljon. Osallistuu OTP10-haasteeseen. Ja tämä on myös joululahja Nabylle.



Remuksen sormet liikkuivat hiukan kysyvästi flyygelin mustilla ja valkoisilla koskettimilla. Ne loihtivat ilmoille jästijoululaulujen iloisia säveliä, jotka kieppuivat pirteästi ilmassa, täyttäen huoneen Kalmanhanaukiolla jouluisella hämyllä ja tunnelmalla. Remus keskittyi vain koskettimiin. Hän hädin tuskin muisti Siriusta vieressään, tämän kutittelevaa hengitystä niskassaan tai edes sisällään uinuvaa sutta, joka oli nukahtanut suklaasta, jonka Remus oli syönyt juuri ennen soittamista. Flyygelistä esiin loihditut sävelet tanssivat ilmassa, ne kiertyivät Siriuksen ympärille kuin lämmin kaulahuivi ja kuolivat lopulta Remuksen kohottaessa sormensa koskettimilta. Hymy huulillaan ruskeatukka kääntyi katsomaan Siriusta. Siriuksen huulille oli liimautunut hymy, se oli rauhallinen ja siinä oli se tavanomainen pirullinen vivahdus, joka tuntui kuuluvan tämän olemukseen kiinteästi. Remuksen meripihkasilmät seurailivat Siriuksen huulten kaarta ja kohosivat sitten tämän mustiin silmiin.

Remus nousi seisomaan ja veti kannen flyygelin koskettimien peitoksi. Musta peitti mustan ja valkoisen, kätki ne suloiseen pimeyteen, jonka hiljaisuutta mikään ei rikkonut. Ei edes kahden Kelmin iloinen nauru, joka pian täytti huoneen. Sirius nauroi Remuksen rentoutuneelle ilmeelle, kun tämä oli syventynyt koskettimiin ja Remus nauroi Siriukselle. Tämän välillä tuskastuttavalle, mutta aina yhtä ihanalle hölmöydelle. Ruskeatukka kurottautui suikkaamaan lempeän suukon mustatukan poskelle ja punoi sormensa tämän sormien lomaan ja puristi tiukasti. Hän ei halunnut päästää irti.

"Sirius", Remus kuiskasi. Sirius naurahti hiljaa Remuksen käheälle äänelle.
"Niin?"
"Kai sinä tiedät, mikä päivä nyt on?"
"Kuinka hölmöksi sinä minua oikein luulet? Tänäänhän on jouluaatto."

Remus loihti muka hämmästyneen ilmeen kasvoilleen, mutta ei voinut mitään sille, että tunsi olonsa hivenen ylpeäksi. Kerrankin Sirius tiesi oikean päivän, tosin Remus oli varma siitä, että tavallisesti Sirius vain teeskenteli ja esitti hölmömpää kuin olikaan. Se tavallaan kuului siihen mielikuvaan, joka Siriuksesta syntyi. Joskus ruskeatukka taas uskoi täysin siihen, että Sirius oli täysin hömelö eikä tiennyt mitään.

"Kas, Anturajalka tietää oikean päivän. Tämä on ihme." Remuksen äänessä oli hymyä ja mies suikkaisi toisen suukon Siriuksen poskelle. Susi alkoi kehrätä hiljaa, unisesti, mutta heräten vähitellen yhä enemmän.

Sirius veti kätensä irti Remuksen lämpimästä otteesta ja painoi lempeästi sormensa toisen huulille. Sitten mustatukka livahti viereiseen huoneeseen ja hetken kuluttua Remuksen herkkiin korviin kantautui hiljaista kiroilua ja äänekästä kolinaa, mutta ennen kuin hän ehti huolestua Sirius palasi jo takaisin. Tällä kertaa tämän sylissä oli pieni paketti. Remuksen otsa rypistyi kysyvästi, mikä sai leveän hymyn hiipimään Siriuksen huulille. Sirius tuli kiusoittelevan hitaasti huoneen poikki ja istui Remuksen viereen ja kietoi sormensa takaisin toisen sormien lomaan. Vasta sitten Sirius ojensi pienen paketin Remukselle.

"Hyvää joulua, Rem."

Remus otti paketin uteliaasti, nauraen sisäisesti hivenen siivottomasti paketoidulle paperille. Yksi kulma oli nuhjuuntunut, ilmeisesti siinä kohtaa Siriuksella oli mennyt hermot temppuilevaan pakettiin, sillä nuhjuuntunut kohta oli yritetty korjata suurella teippimäärällä. Ihmissusi repi paperin paketin päältä ripein liikkein ja henkäisi hiljaa saadessaan lahjansa esiin. Sirius hymyili vieressä leveästi, kun ihmissusi ei ollut saada katsettaan irti lahjastaan.

"Sirius... Kiitos. Minä rakastan sinua."

Remus kohotti hymyillen katseensa isosta kirjasta, jonka oli ystävältään saanut ja kietoi käsivartensa tämän ympärille sulkien Siriuksen kiitolliseen halaukseen. Remus hengitti sisäänsä Siriuksen rauhoittavaa tuoksua, joka kohotti hänen joulumieltään erityisen paljon. Joulurauha tuoksui Siriukselta ja vain Siriuksen seurassa Remus pystyi rauhoittumaan ja keskittymään joulusta nauttimiseen.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2012 17:30:02 kirjoittanut Vlad »
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Olivia

  • Homo harakka
  • ***
  • Viestejä: 238
  • 365 päivää <3
Vs: Joulurauhaa |S| Sirius/Remus, fluffy
« Vastaus #1 : 21.12.2012 23:38:07 »
Leikitään vaikka sitten että tämä voisi olla pieni joululahja sinulle! (vaikken takkaa komentin laatua)...

Siis jouluista, Sirius/Remusta, fluffyä... Ah, miten mä voisinkaan kiletäytyä houkutuksesta. Siis voisin lainata tähän koko tekstin, koska se oli niin ihana. Olin koko aijan yhtä hymyä=) Ja olen edelleen. Ennen en tajunnutkaan kuinka suloista S/R paritus ficit on, mutta nyt mä tajuan. Vihdoin!
Todella vetää mielen hymyyn ja onnen, iloon ja tsää erityisesti joulumieleen.
Sirius oli aina silti niin siriusmainen tässä. Remus noh, remusmainen ;D Kuulun siihen Sirius ihgukerhoon niin siksi ehkä osaan sanoa hänestä paremmin.

Lukisin ehdottomasti toisenkin kerran!

Toi alku oli ehdottomasti mun ykkönen! Siinä oli sitä... jotain... (ja missäs se hyvä kommenttini viipyykään ;D)... Onnellinen olen ettei mennyt (TODELLAKAAN) kliseeen puolelle. Iloisesti elelen nyt tämän loppu illan!
Iloinen olen että luin tämän, ja ehkä joku on iloinen kun komentoin...
  ...mutta laatu nyt on hukasa...

Kiteytettynä suoinen lukuelämys, ja tuli juuri mieleen tähän semmoinen kakkos osa Sirius ja Remus uudenvuodenaattona... Jaa MITÄ? (kuuluko se tähän jotenki) ei, joten kiitän ja pakenen takavasemmalle...



^.^Olivia
joka muuttuu muutakauin pahoittelevaksi mytyksi kankaita ja katoaa niiden myötä
Kuin pienet sadepisarat kimmeltävät kauniina kirkkaana kevätaamuna. Tuhansina pieninä pilkkuina maassa ne jotka säkenöivät ja kääntävät maisemaa ylösalaisin.
Tekstini ovat vain kalpeita. Tekstejä, jonka aurinko on jättänyt valaisematta.

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Vs: Joulurauhaa |S| Sirius/Remus, fluffy
« Vastaus #2 : 22.12.2012 11:12:16 »
Mähwww, Olivia, piritstit juuri kiireistä joulunodotustani valtavasti. S/R-ficit on suloisia (enkä siksi muuta kirjoitakaan, ikuinen OTP) ja jos teksti sai hymyn sun huulille, niin kyllä toi kommentti veti oikein leveän hymyn mun huulille. Kiva, että tykkäsit alusta, olin vähän kahdenvaiheilla, että toimiiko se. Kiitos.
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Mustekehrääjä

  • Tassuttelija
  • ***
  • Viestejä: 632
Vs: Joulurauhaa |S| Sirius/Remus, fluffy
« Vastaus #3 : 22.12.2012 12:04:28 »
Aah, oon jo melkein unohtanut tämän kommentoimisen. Mutta ensinnäkin, kiitos hyperpaljon lahjasta. <3 S/R on aina ihanaa, etenkin fluffyna, ja sun kirjoittamanasi voi olla varma siitä, että luvassa on jotain söpöä ja hymyilyttävää.

Aivan kuten olikin. Itsekin pidin hirmuisesti alusta. Flyygeli on kaunis soitin, sopii Remukselle, ja sävelten kuvailu oli ihastuttavaa. Koko tunnelma on niin kauniin rauhallinen ja tyyni, että tulee itsellekin sellainen seesteinen tunnelma. Erityisesti pidän siitä, kuinka osaat kietoa myös Remuksen susipuolen ficceihisi, kuten tässä…
Lainaus
tai edes sisällään uinuvaa sutta, joka oli nukahtanut suklaasta, jonka Remus oli syönyt juuri ennen soittamista
Tuo kohta oli jotain niin syötävän suloista, suklaasta nukahtanut susi. <3

Dialogi oli kevyttä ja hyvin uskottavaa, Siriuksen hömelömäisyys (hömelö on ihana sana <3) oli ihana veto. Lisäksi kiroilut ja kolinat viereisestä huoneesta olivat niin Siriusta, ettei niille voi olla hymyilemättä. Koska paketti nousi jotenkin hieman tärkeämpään rooliin, kun Sirius ei sitä heti vain ojentanut ja niin poispäin, odotin ehkä hieman henkilökohtaisempaa lahjaa, vaikka kirja on täydellisin lahja Remukselle ikinä.

Loppu oli aivan ihana, ja etenkin pidin viimeisestä lauseesta, ja sen lauseen alusta.
Lainaus
Joulurauha tuoksui Siriukselta ja vain Siriuksen seurassa Remus pystyi rauhoittumaan ja keskittymään joulusta nauttimiseen.
Se kuinka joulurauha tuoksuu Siriukselta, on ihana ajatus.

Mutta kiitos tästä, kiitoksia toosi kovasti. <3

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Vs: Joulurauhaa |S| Sirius/Remus, fluffy
« Vastaus #4 : 22.12.2012 12:16:45 »
Naby, ole hyvä vaan. Remuksen susipuolta ei voi olla unohtamatta, se on niin suloinen susihukka. (ja köhköh, ihmissudet<3) Suklaasta nukahtaminen viittasi Suklaasuudelma-ficciin, tän vois periaatteessa ajatella sille jatkumona, vaikka niin ei ookaan. Sirius ei voi olla mitään muuta kuin hömelö ja ihanaa, että Sirius oli Siriusmainen. Sirius on siinä mielessä hankala hahmo, että mun on tuhottoman vaikea keksiä mitään Siriusmaista kommenttia, Remus on helpompi. Mutta Sirius on kaikesta hyolimatta aivan ihana<3

Määhhww, en osaa vastata mitään fiksua. Oon varmasti fiksu näky sohvalla iatuessani, kun virnuilen äärimmäisen leveästi ja varsinkin, kun hymy hiipii kasvoille aina, kun luen ton kommentin. Kiitos<3
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

M.Malfoy

  • heterophobic
  • ***
  • Viestejä: 252
  • Sleeping With Sirens
Vs: Joulurauhaa |S| Sirius/Remus, fluffy
« Vastaus #5 : 02.01.2013 22:56:12 »
Awww... Tämä ylitti kyllä kaikki fluffyt mitä olen ikinä lukenut. Tämä oli niin suloinen ja lempeä, ja sai itsellekin niin jotenkin rauhallisen ja tyynen olon. Sulin sinun tavallesi kirjoittaa ja pidin pienistä yksityiskohdista mitä ujutit tekstiin mukaan.
Ensin luin tuon Nabyn joululahjan sinulle ja ajattelin, jos sinun olevan edes puoliksi yhtä hyvä kirjoittaja, niin tämä kannattaisi ehdottomasti lukea. Ja hyvä että luin! Tämä oli niin järjettömän ihana, etten oikein muutakaan voi sanoa. Rakastin tätä ja nyt katson fluffy tarinoita ihan uusin silmin. Sait poistettua aika paljon ennakkoluuloja matala ikärajaisesta fluffystä, minulta! Ihanaa lukemista tämä siis oli kaiken kaikkiaan. Kiitos <3

-D.M.LOVE
Mom and dad
did you search for me?
I've been up here so long
I'm going crazy

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Vs: Joulurauhaa |S| Sirius/Remus, fluffy
« Vastaus #6 : 03.01.2013 10:54:13 »
D.M.LOVE, mukavaa, että tykkäsit. Kiitos kommentista, joka todellakin sai hymyn huulille.
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016