Kirjoittaja Aihe: My Hero Academia: Hankintoja, S, Bakusquad, raapale  (Luettu 1248 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Hankintoja
Kirjoittaja: Ayu
Fandom: My Hero Academia
Ikäraja: S
Mukana: Bakusquad
Genre: Slice of life

Summary: “Tarvitseeko joku jotain rautakaupasta?”



***



“Paristoja...” Kirishima mutisi ääneen. “Mitä muuta?”

“Nappikuulokkeet”, murahti Bakugō. “Vanhat paskat sanoivat itsensä irti...”

Kirishima kirjoitti hankinnan ylös ja katsahti sohvalla laiskottelevia kavereitaan. “Tarvitseeko joku jotain rautakaupasta?”

“Jaa-a, pari rullaa teippiä ainakin”, Sero sanoi.

“Mullakin olisi käyttöä uudelle laturille”, lisäsi Kaminari.

“Jep, hoituu!” Kirishima raapusteli lapulleen ja kohtasi Bakugōn oudon ilmeen. “Hm?”

Sitten hänellä leikkasi.

“Hommatkaa kuule ihan itse kaiken maailman teipit ja laturit, senkin torvet!” hän huusi kavereidensa hekotuksen yli ja suttasi listaansa suurieleisesti.

“Vihoviimeinen älypää...” Bakugō tuhahti.

“Kalpi muualle siitä virnuilemasta!” Kirishima ärähti suupieli nykien.

“Täh, virnuileeko Bakugō muka?” Kaminari kohotti päätään sohvan selkänojan takaa.

“EN MÄ VIRNUILE!”

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Vs: My Hero Academia: Hankintoja, S, Bakusquad, raapale
« Vastaus #1 : 08.06.2019 15:16:26 »
Aaws! (Ehdinkin lukea tän autossa koska rääpäle)

Itsekin pohdin että mihin noi pojat muka tarvitsevat teippiä tai laturia  ;D
Tätä vois herkullisesti jatkaa rautakaupassa, hidasta palvelua ja hermoileva Bakugo, heh.

Kivaa tilannekomiikkaa!
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Vs: My Hero Academia: Hankintoja, S, Bakusquad, raapale
« Vastaus #2 : 08.06.2019 19:49:42 »
Haha, jep, rääpäleet ovat nopealukuisia. ;D Saapa nähdä, missä kohtaa Kirishima olisi alkanut epäillä hankintojen tarpeellisuutta, tuskin kai missään. Olisipahan vain toteuttanut trollikavereidensa toiveet, heh.

Rautakauppaseikkailu olisi kyllä aika eeppinen jatko-osa... Ylipäätään tilannekomiikka on aina hupaisaa. :D

Kiitoksia, Röhkö! <3

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Vs: My Hero Academia: Hankintoja, S, Bakusquad, raapale
« Vastaus #3 : 08.06.2019 23:45:56 »
Olipa kiva pieni slice of life -pätkä! Hölmö Kirishima ja hölmö Bakugou, kun ei osannut Kirishiman hölmöilystä suuttua <3
Lainaus
“Täh, virnuileeko Bakugō muka?” Kaminari kohotti päätään sohvan selkänojan takaa.

“EN MÄ VIRNUILE!”
Tykkään tästä lopusta, kun periaatteessa Kaminari voisi sanoa tämän kummalle tahansa Bakugoulle ;D Ja vastaus voisi tulla ihan samalla tavalla Bakugoulta tai "Bakugoulta".

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Vs: My Hero Academia: Hankintoja, S, Bakusquad, raapale
« Vastaus #4 : 09.06.2019 00:45:21 »
Kiitoksia, Piraatti! <3 Hauskaa joo, että Bakullakin oli kerrankin hieman aihetta huvittua! Ei sitä aina voi (varsinkaan Kirishimalla) pääkopassa raksuttaa tarpeeksi nopeasti...

Lainaus
Tykkään tästä lopusta, kun periaatteessa Kaminari voisi sanoa tämän kummalle tahansa Bakugoulle ;D Ja vastaus voisi tulla ihan samalla tavalla Bakugoulta tai "Bakugoulta".
Epäilemättä minullakin on päänuppi helteen takia vähän dingdongpiripiritööttööt, kun en ihan hoksaa tämän pohdinnan merkitystä, anteeksi! ^^" Mutta tokihan sitä pitää heti kunnon tsunderen tavoin päästä kieltämään kaikki mahdollinen hymyilyyn viittaava, kun on Bakugōsta kyse!

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 626
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: My Hero Academia: Hankintoja, S, Bakusquad, raapale
« Vastaus #5 : 04.09.2021 22:23:54 »
Nyt ku oon tänä iltana sit lukenut sun ficejä STP:t mielessä, niin eikös vaan tätäkin lukiessa tullut mieleen se alkujaan siitä "Kuulostaa hyvältä" oleva konemainen "olutta", kun Kirishima pohti ostoslistaansa ;D Ties vaikka olis päässyt listalle seuraavaksi (vaikka eihän olutta rautakaupasta saa, eikä taitais ihan ikäkään riittää :D).

Lainaus
“Hommatkaa kuule ihan itse kaiken maailman teipit ja laturit, senkin torvet!” hän huusi kavereidensa hekotuksen yli ja suttasi listaansa suurieleisesti.
Mä nään tän niin hyvin mielessäni :D Semmonen oikee dramaattinen suttaus (ja mielessäni kohtaus jatkuu niin, että Kirishima vielä repii suurieleisesti kirjoittamansa listan). Raukka. Ehkä on helpompi, ettei suostu ostelemaan mitään kenenkään puolesta.

Lainaus käyttäjältä: Röhkö
Tätä vois herkullisesti jatkaa rautakaupassa, hidasta palvelua ja hermoileva Bakugo, heh.
Tää on kyl erinomainen ajatus, oi mitä huumorihölmöilyy siitä saisikaan aikaan ;D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Vs: My Hero Academia: Hankintoja, S, Bakusquad, raapale
« Vastaus #6 : 06.09.2021 10:08:57 »
Tuoretta kotimaista olutta. xD

Aloin miettiä että saakohan tästä pikkutekstistä mitään irti, jos ei ole perillä kunkin hahmon supervoimasta. Vitsi tosiaan piili siinä, että Kaminari tuskin tarvitsee paristoja eikä Sero ainakaan teippiä. xD Vitsi on pöljä, jos se pitää selittää, tiedän, mutta no joo pöljä on KiriBakukin. Olisivathan he hyvää hyvyyttään tuoneet kamuilleenkin jotain tarpeellista, mutta koska kaverit päättivät trollata, jäivät sitten ilman.

Kiitoksia, Larjus! ❤️

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 626
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: My Hero Academia: Hankintoja, S, Bakusquad, raapale
« Vastaus #7 : 06.09.2021 10:29:43 »
Vitsi tosiaan piili siinä, että Kaminari tuskin tarvitsee paristoja eikä Sero ainakaan teippiä. xD
Jotain tollasta mä aattelinkin, kun Kaminari ja sen voimat oli mulle jo entuudestaan jollain asteella tuttuja, ja sitten vielä googlasin Seron ;D (Hero Acassa on kyllä niin jänniä hahmoja voimineen... :D)
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中