Kirjoittaja Aihe: Harryn uusi ihastus |K-11|  (Luettu 2833 kertaa)

Pöllölän Puuskupuh

  • Vieras
Harryn uusi ihastus |K-11|
« : 26.06.2009 23:29:17 »
Title: Harryn uusi ihastus
Genre: slash, humour
Pairing: Harry/Draco
Rating: K-11
Summary: ’Draco näyttää kyllä suuttuessaan todella söötiltä’, Harry ajatteli.
Disclaimer: Kiitos J. K. Rowlingille mahtavista hahmoista ja muutenkin koko velhomaailmasta. Haluan kiittää myös parasta ystävääni, joka antoi mielipiteensä tästä ficcistä ja auttoi ikärajan miettimisessa ja muussa sellaisessa.
Warnings: Virheitä voi löytyä. Voi myös olla hieman tylsä, koska olen huono kirjottamaan tämmösiä.
A/N: Tätä ficciä sitten kirjottelin illalla tunnin verran. Teki mieli kirjottaa joku ficci, ja olen aina ajatellut Harryn ja Dracon parina, joten tämmönen siitä tuli.



~Harryn uusi ihastus~

Se oli kaunis päivä. Tylypahkan oppilaat tönivät ja kiusoittelivat toisiaan käytävillä.
>>Harry oikeasti, tule nyt>>, Ginny sanoi Rohkelikkojen oleskeluhuoneessa Harrylle. >>Et voi kokopäiväksi sisällekään jäädä.
>>No hyvä on, hyvä on>>, Harry ärähti Ginnylle, tyttöystävälleen.
>>Hyvä>>, Ginny sanoi hymyillen.
Ginny tiesi mikä Harryn mieltä painoi; Draco Malfoy. Draco oli hankkinut Harrylle jälki-istuntoa maanantaiksi. Harry oli nimittäin ollut yömyöhään Hagridin luona. Draco oli myös saanut jälki-istuntoa, koska oli seurannut Harrya.
>>Raitisilma tekee hyvää>>, Ginny sanoi ulko-ovella.
Harry yritti hymyillä, mutta sai vain ärsyttävännäköisen hymyn aikaan.
>>Kyllä se siitä, ja jos minulta kysytään Draco on ihan idiootti>>, Ginny yritti piristää.
>>Joo, niinhän Malfoy onkin>>, Harry sai sanotuksi.
Ginny vain veti Harry ulos, siitä se keskustelu alkoikin; huispaus, siitä Harry ja Ginny mielellään puhuivat.
He pysähtyivät Tällipajun lähettyville, tai aika kaukana he siitä olivat, koska tällipaju on todella ärhäkkä. Harry näytti taas hapanta naamaa.
>>Älä viitsi miettiä Dracoa>>, Ginny äyskäisi.
>>Mutta kun ärsyttää>>, Harry selitti.
>>No mieti häntä sitten yksin, rauhassa>>, Ginny sanoi suuttuneena, ja lähti kävelemään poispäin. >>Ja muuten onnea huomiseen jälki-istuntoon!>>
Kaiken tämän huudettuaan vihaisena Ginny löntysteli nopeasti paikalta pois. Harry jäi sinne yksin seisomaan.
’Ei jummi sitä Ginnya’, Harry ajatteli vihaisesti, hänkin lähti pois paikalta.

Rohkelikon oleskeluhuoneessa Harry katsoi ympärilleen; Ginnya ei näkynyt missään.
>>Missä Ginny on?>> Harry kysyi Hermionelta.
>>Tuli tänne ja lähti melkein heti pois. Hän näytti vihaiselta>>, Hermione kertoi. >>Oliko teillä riita?>>
>>Vähän kyllä joo riideltiin>>, Harry kertoi, ja lähti jo nukkumaan, vaikka kello oli vasta 19.30.

Seuraavan päivänä Harry heräsi virkeänä. Hän katsahti kelloon päin, se oli jo 10.30; jälki-istunto alkaisi 11.00. Harry vaihtoi äkkiä koulupuvun päälleen ja meni Suureen saliin aamiaiselle.
Syötyään hän lähti tyrmiin, Kuhnusarvio pitäisi siellä hänen ja Dracon jälki-istunnon.
Harry saapui paikalle vähän Dracon jälkeen.
>>Istu Dracon viereen>>, Kuhnusarvio sanoi, ja Harry teki niin. >>Minulla ei ole teille mitään erityistä tekemistä, joten saatte tehdä taikajuomia. Poistun nyt hetkeksi. Ottakaa kirjat varastosta.>>
Kuhnusarvio poistui paikalta. Harrya alkoi masentaa, hän tiesi ettei pärjäisi ilman Puoliverisen prinssin ohjeita. Hän haki kirjan varastosta ja alkoi selailla sitä. Draco oli selvästikin jo työntouhussa. Hän viskoi aineksia keitokseensa. Harry päätti matkia perässä.
Pian juomat olivatkin valmiita. Kuhnusarvio palasi silloin.
>>No niin mitäs te olette saanut aikaan?>> Kuhnusarvio kysyi ja katsoi molempien kattilaan. >>Selvästikin samaa molemmilla. Enkö sanonut ettei toista saa auttaa? Nyt pois silmistäni! Molemmat juomat ovat pilalla! Te ette sitten osaa mitään! Minä kun luulin, että edes sinä Potter osaisit jotain!>>
Kuhnusarvio ajoi Harryn ja Dracon ulos.
>>Mahtavaa Potter! Piti sitten matkia minua?>> Draco tivasi.
>>No… en keksinyt mitä tekisi, ja näytit siltä kuin tietäisit mitä teet>>, Harry selitti.
>>Ja pah>>, Draco äyskäisi.
Draco lähti poispäin kävelemään. Harry jäi vielä siihen seisomaan.
’Draco näyttää kyllä suuttuessaan todella söötiltä’, Harry ajatteli.
>>Hei Malfoy!>> Harry huusi Dracon perään.
>>No mitä POTTER!?>> Draco karjaisi.
Harry juoksi Dracon kiinni. Hän otti tätä kädestä ja suuteli vielä Dracoa huulille. Hetken kuluttua Harry päästi irti. Hän hymyili Dracolle.
>>Senkin saastainen Potter!>> Draco sanoi ja sylkäisi Harry kengälle. >>Mulle riittää jo sun likainen peli!>>
Draco poistui paikalta.
>>Mutta ei tää ole mitään peliä>>, Harry huokaisi hiljaa.
>>Harry mitä sinä täällä vielä seisot?>> Kuhnusarvio ihmetteli. >>Sait vain aamutunnit vapaaksi jälki-istunnon takia.>>
>>Olin juuri menossa>>, Harry sanoi ja kipitti pois paikalta.
Hänellä olisi pimeyden voimilta suojautumista nyt, Kalkkaros tuskin ilahtuisi myöhästymisestä.
Harry meni tunnille puolituntia myöhässä, Kalkkaros vähensi Rohkelikolta 20pistettä.
>>Missä olit?>> Harryn vieressä istuva Ron kysyi kuiskaten.
’En tietenkään voi sanoa, että suutelin Dracoa, koska Ron luulisi minua pian hulluksi. Ja suutelin Dracoa vielä sen kaiken jälkeen, kun olin syyttänyt tämän suunnittelevan jotain kieroa. Täytyy keksiä jokin valhe nopeaa’, Harry ajatteli.
>>Öö… unohdin kirjan oleskeluhuoneeseen ja menin hakemaan sitä>>, Harry kertoi.
>>Okei>>, Ron sanoi. >>Mutta hetkinen mitä se ’öö’ oli tuon lauseen alussa?>>
>>Ei mikään>>, Harry sanoi nopeasti.
Onneksi kello soi silloin ja Harry pääsi livahtamaan paikalta.

>>Uskoakseni Harryllä on jokin>>, Harry kuuli Ronin ja Hermionen puhuvan tullessaan oleskeluhuoneeseen.
>>Älä jankuta siitä>>, Hermione ärähti.
Silloin he näkivät Harryn.
>>Jaahas… puhuitte minusta! Ja me ollaan mukamas parhaita kavereita>>, Harry sanoi ja poistui paikalta.
Hän meni sängylleen makaamaan.
’En voi olla ihastunut Dracoon. En voi, en voi. Tai sitten voi. Ei, en voi. Kyllä voin. En hän on paha, ja Voldemortin puolella. Mutta hän on kylläkin aika söötti’, Harry ajatteli. ’Nyt käännän pääni pois tästä asiasta, Ginnykin voi saada tietää. Niin mitä jos Ginny saa tietää!? Hän voi ajatella vaikka mitä! Nyt minä lopetan tällaisen ajattelun.’

Päivät vierivät nopeasti. Sunnuntai oli taas parhaillaan. Harry oli Ginnyn kanssa kävelyllä taas kerran.
>>Milloin pidetään seuraavat huispaustreenit?>> Ginny kysyi katse pilvissä.
>>Ajattelin, että…>> Harry ehti sanoa, kunnes hänet vedettiin nurkan taakse.>>
>>Harry?>> Ginny huokaisi ja katsoi hetken paikkaa missä Harry oli äsken seisonut.
Lopulta hän luovuttu, ja lähti pois paikalta kohautellen olkapäitään.
’Mitä ihmettä?’ Harry ajatteli. ’Kuka minut halusi siepata.’
Silloin henkilö päästi Harryn vapaaksi. Harry katsoi kuka häntä oli pidellyt. Henkilö paljastui Draco Malfoyksi.
>>Niin siitä suudelmasta>>, Draco huokaisi ja suuteli Harrya.
Harry vastasi suudelmaan. Se oli molempien mielestä täydellinen hetki.

-Loppu
« Viimeksi muokattu: 02.07.2009 20:19:41 kirjoittanut Pöllölän Puuskupuh »

Milky

  • Blöndi Ballerina
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Dude. This is a really bad idea... LETS DO IT!
Vs: Harryn uusi ihastus |K-11|
« Vastaus #1 : 26.06.2009 23:45:09 »
Ensinnäkin, kiitos kun kiitit minua ;D. (Olen kyllä ansainnut sen ;)) Mutta voisitko kiltti
>>Uskoakseni Harryllä on jokin tai jtn>>, Harry kuuli Ronin ja Hermionen puhuvan tullessaan oleskeluhuoneeseen.
muuttaa tuosta kohdasta jtn pois, koska se häiritsee suunnattomasti lukemista (mielestäni kyllä huomautin tästä jo)? Olihan tämä nyt ihan mukava (käytän hiukan laimeata ilmausta) ensimmäiseksi ficiksi.
If you’re starhokeyplayer don’t just wanna start to be a breakdancer for a living. Or something. Unless you’re really good at it! I don't know... Do what you do. –Maika Maile
---
ava by Laaksokukka, kiitos

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: Harryn uusi ihastus |K-11|
« Vastaus #2 : 27.06.2009 10:22:26 »
Olihan tämä ihan kiva : ) Virheitä kyllä löytyi muutama.

Lainaus
Hän viskoi aineksia keitokseensa. Harry päätti matkia perässä.
Pian juomat olivatkin valmiita. Kuhnusarvio palasi silloin.
Eikös tossa voisi lukea: Silloin Kuhnusarvio palasi.


Lainaus
’En voi olla ihastunut Dracoon. En voi, en voi. Tai sitten voi. Ei, en voi. Kyllä voin. En hän on paha, ja Voldemortin puolella
Tai sitten voin, yksi n-kirjain puuttui. Pilkku oli tässä väärässä kohdassa, eli oikein se olisi: En, hän on paha ja Voldemortin puolella.

Ja Harry oli tässä aika epä-Harrymainen, ja minä en usko että Kuhnusarvio suuttuisi noin paljon : ) Mutta ihan hyvä tämä oli, mukava juoni joka meni aika nopeasti.


~ Shute


« Viimeksi muokattu: 29.06.2009 15:59:45 kirjoittanut Shute »
Shute

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Harryn uusi ihastus |K-11|
« Vastaus #3 : 28.06.2009 11:52:45 »
Esinnäkin, mun mielestä oli hankala lukee kun vuorosanat oli näillä >>merkeillä<<
Ja sit se kun tossa alussa Ginny kutsu Dracoo Dracoks, Malfoyn sijasta?
Ja kaikki tapahtu tosi nopeesti.

Lainaus
Harry kertoi, ja lähti jo nukkumaan, vaikka kello oli vasta 19.30.
Ois parempi jos tossa olis aika ihan kirjaimin, silleen 'puoli kahdeksan'
Lainaus
Hän katsahti kelloon päin, se oli jo 10.30; jälki-istunto alkaisi 11.00.
sama noissa
Lainaus
’Draco näyttää kyllä suuttuessaan todella söötiltä’, Harry ajatteli.
ajatus ois kannattanu kursivoida
Lainaus
Harry juoksi Dracon kiinni. Hän otti tätä kädestä ja suuteli vielä Dracoa huulille. Hetken kuluttua Harry päästi irti. Hän hymyili Dracolle.
toi tapahtu iiiihan liian nopeesti, ois pitäny laittaa jotain pohjustusta
Lainaus
’En tietenkään voi sanoa, että suutelin Dracoa, koska Ron luulisi minua pian hulluksi. Ja suutelin Dracoa vielä sen kaiken jälkeen, kun olin syyttänyt tämän suunnittelevan jotain kieroa. Täytyy keksiä jokin valhe nopeaa’, Harry ajatteli.
kursivointi
Lainaus
>>Okei>>, Ron sanoi. >>Mutta hetkinen mitä se ’öö’ oli tuon lauseen alussa?>>
Miten Ron tollaseen kiinnitti huomioo, tuntu kun oisit vaan keksiny jotain jotta saisit pidemmän tekstin.
Lainaus
>>Missä olit?>> vieressäni istuva Ron kysyi kuiskaten.
Tää tarina on kirjotettu kolmannessa persoonamuodossa (Harry sitä... Harry tätä...) miten yhtäkkiä tässä onkin minämuoto?
Lainaus
>>Uskoakseni Harryllä on jokin tai jtn>>,
toi kuulostaa vähän tönköltä, parempi ois 'Mikäköhän Harryllä on?' tai jotain vastaavaa
Lainaus
’En voi olla ihastunut Dracoon. En voi, en voi. Tai sitten voi. Ei, en voi. Kyllä voin. En hän on paha, ja Voldemortin puolella. Mutta hän on kylläkin aika söötti’, Harry ajatteli. ’Nyt käännän pääni pois tästä asiasta, Ginnykin voi saada tietää. Niin mitä jos Ginny saa tietää!? Hän voi ajatella vaikka mitä! Nyt minä lopetan tällaisen ajattelun.’
kursivointi
Lainaus
Harry ehti sanoa, kunnes hänet vedettiin nurkan taakse.>>
ota noi >> lopusta pois

Mä en halua loukata/lannistaa sua tällä mun  kommentilla, haluan vaan kertoo et miten voit parantaa seuraavaa varten. Ihan hyvä idea tässä kuitenkin oli, sun ois vaan kannattanu nähä vähän enemmän vaivaa tän hiomiseen.



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

jjanitää^^

  • Vieras
Vs: Harryn uusi ihastus |K-11|
« Vastaus #4 : 29.06.2009 14:00:33 »
ensimmäiseks ficiks aika hyvä
tässä on ihana idea mutta juoni
etenee aika nopeasti...
(rakentava häippäs....) :P

Pöllölän Puuskupuh

  • Vieras
:)
« Vastaus #5 : 29.06.2009 14:51:44 »
Kiitos kaikille, jotka kommentoivat. Otan huomioon kaikkien kommentit seuraavassa ficissäni. Lisää kommenttia saa laittaa.  :)