Kirjoittaja Aihe: Salatut tunteet, Harry/Seamus, James/Lily/Severus, S ,AU, angst, drama, romance  (Luettu 1374 kertaa)

Miusamo

  • Vieras
Nimi: Salatut tunteet
Ikäraja: S
Paritukset: Harry/Seamus, James/Lily/Severus, Blaise/Ron, Hermione/Luna ja muita
Yhteenveto: Harry Potter, Lilyn ja Jamesin poika, asuu isänsä kanssa ja on luihuisissa. Kuudes vuosi on kohtalokas, legendaarinen, sillä Harry saa tietää paljon omasta taustastaan. Kuka onkaan hänen biologinen isänsä?
Oma sana: Halleluja. Tässä sitä taas ollaan. Ensinäkin, mä en todellakaan tiiä, mihin oon ryhtymässä (jotain uuutta), mutta sen tiiän, et tästä tulee hauskaa. Joten nauttikaa ja kärsikää

Traileri

 On vuosi 1996...

 ”Olen sanonut sinulle jo monta kertaa! Lily on kuollut ja tiedät sen varsin hyvin!”
 ”Kuulin, mitä sanoit Kolmessa Luudanvarressa. Äiti on kadoksissa! Olet salannut minulta tärkeää tietoa näin monta vuotta!”
 
 … Tylypahka on pelon ja tuskan valtaamana...

”Irti minusta!”
”En.”

 … Kehenkään ei voi luottaa...

”En usko sinua.”
”Et usko ikinä ketään.”

… Ajat ovat vaaralliset...

”Seamus, sulje silmäsi! Käännä selkäsi! Älä katso tännepäin!”
”Harry! Ei!”

 … Pimeät...

”Pimeyden Lordi tervehtii sinua, muukalainen. Kuka olet?”
”Seamus Finnigan.”

 … Synkät

”Miksi? Seamus, miksi?”
”Haluan olla voittaja. En halua hävitä enkä luovuttaa.”
”Niinhän me kaikki. Sen takia me vielä taistelemme!”
”Olette jo hävinneet.”
”Älä puhu noin.”

 Tälläinen on Tylypahka vuonna 1996...

”Onko tämä normaali koulu?”
”Ei. Tämä on Tylypahka.”

 … Harry Potterin ollessa kuudennella luokalla.

Luihuinen? Kuuluisa Harry Potter, Lilyn ja Jamesin lapsi, on haisevissa, inhottavissa luihuisissa?”
”Jokin on vialla nyt.”
”Todellakin.”

 Salaisuuksia paljastuu...

”Harry, minun on pakko kertoa sinulle jotain.”
”Mitä?”
”Minä en ole sinun isäsi.”

 … Ja rakkaus on vallannut Tylypahkan

”Harry, mikä sinulla on?”
”Ei mikään, Seamus. Ei mikään.”
”Okei. Se on sellainen asia, jota minä en saa kuulla. Eikö niin?”
”Niin. En ole valmis puhumaan siitä.”

 Salatut tunteet alkaa

”Salattu? Salattu mikä?”
”Kaikki. Minulta salataan aina kaikki.”

 Viimeistään huhtikuussa 2012!
« Viimeksi muokattu: 31.03.2016 19:28:37 kirjoittanut Arte »

yuuri

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Ava by unsure <3
    • Been there, Done that
Hooo, mulle riitti et oli Seamus ja Blaise<3 :D Eli erittäin mielenkiintoista.. Seamus Mestarin luona? Awesome! Mut miten Harry voi olla Luihusissa o.O voor, mut no se varmaan selviää aikanaan :D

joten odotan innolla tarinan alkua :D

~yuuri

+Sewie/Lily<3
Nothing is true, Everything is permitted
ficciarkku

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
No vihdoin tämä löytyi!

Senkin mussukulta, miten kehtaat aloittaa näin ihanan ficin ;) :D
Tää vaikuttaa jänskältä ja mä liitynkin heti eka yuurin mukaan kinuamaan jatkoa :D

jos oikein käytät harmaita aivosolujasi, sä tajuut et tulin lukijaksi :D

jatkoa jookos_kookos ennen kuin tulee korppi :>

Miusamo

  • Vieras
yuuri, Kaikki selviää aikoinaan, todellakin! :) Itse asiassa Harryn luihuisuus on aika looginen juttu.... : DDD Kiitos kommentistasi! :-*
Criss Angel, Koska mä oon pahis nii kehtaan. Piilorohkelikko. Hups, nyt se tuli kerrottua kaikille finiläisille. Sori. :D Siis oikeesti, mulla on harmaat aivosolut?! Ootko sä vakoillu mun aivosoluja, ku tiiät niitten värinki?! O_______o Joo, okei, mä rauhotun. Kiitos sinä ihana kommentistasi!  :-* *hali* sielunsiskolle! :D (Tiiätkö mitä kaksoisitsari? :D)

A/N: Prologi, olkaa hyvät. Harryn PoV ja syyttäkää kuumetta, liiallista kantamista puita ja liian vähiä yöunia, jos kusee. En saanukaan parhaita öitä niissä silkkipussilakanoissa...

Prologi

Harry PoV

En ollut koskaan pahemmin miettinyt, millaista tuskaa sota todellakin tuo tullessaan. Itse asiassa en ollut ajatellut sotaa ylipäätään ollenkaan ja sillä hyvä. Nyt ensimmäistä kertaa uhrasin muutaman ajatuksen sodalle, tuskalle ja kivulle.

 Olen asunut koko ikäni isäni kanssa. Olen saanut kaiken haluamani, olen saanut rakastavan ja välittävän isän. Mutta Voldemort on valmis tuhoamaan koko elämäni, valmis tuhoamaan viimeisetkin rippeet perheestäni. Hän on liian katkera, aivan liian katkera. Hän on katkera meidän muiden onnesta, jonka me saamme. Hän tappoi äitini. Hän tappoi ystäväni. Hän on tappanut monta ihmistä kuluneen kuudentoista vuoden aikana.

 Eikä kukaan uskalla nousta kunnolla häntä vastaan.

 Ja koska sitä ei tee kukaan muu, minä teen sen. Minä sanon sopimuksen irti tästä. Minä aloitan sodan Voldemortia vastaan jos on pakko.

 Sitä paitsi, tämä on minun tehtäväni. Minä olen syntynyt tämä tehtävä harteillani ja aion viedä sen mukanani hautaan tarpeen vaatiessa. Puolustaakseni heitä.

 Viattomia. Ystäviä. Isää.

  Taistelen heidän takiaan. Kuolleiden.

 Äidin. Cedric Diggoryn. Jästien. Jästisyntyisten. Voisin jatkaa listaa loputtomiin. Mutta onneksi minun ei tarvitse.

 Sillä kaikki tietävät listan ja minun tehtäväni. Sillä minä olen Valittu.
« Viimeksi muokattu: 21.01.2012 13:24:05 kirjoittanut Miusamo »

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
uuuuuu se jatkuuuuuuuuu :o

ja joo. mä vakoilin sun aivosoluja työssä ^^ tiesitkö että niillä on vihreät silkkiset iltapuvut? :D
mä haluun taas jatkoa lisää joten kirjoita kirjoita kirjoita :)

rakastan tätä ja kiitos kun saan lukea tätä :-*

*halaa sielunsiskoa takaisin*

~ Korppikotka ~

Miusamo

  • Vieras
Kuten jo räpellyksessä eräs ystäväni ilmoitti, niin minä lopetan ficcaamisen kokonaan. Lisäksi poistan kaikki ficcini sanotaanko kesään mennessä. MUTTA tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että ficcini katoavat täältä tai että minä poistan ne sanomatta mitään tai kiittämättä ollenkaan. Jokainen, korostan, jokaikinen, saa minkä tahansa ficin (tai vaikka kaikki, jos siltä tuntuu) omaksi luettavakseen ja ilokseen. Olen hyvin kiitollinen kaikille, jotka ovat jollain tapaa auttaneet minua ficcaamisessa eteenpäin, jollain tapaa kommentoineet tai edes lukeneet ficcejäni.
 
 Syy, miksi lopetan ficcaamisen on yksinkertaisesti se, että olen kasvanut siitä yli. Ja se, että kun jossain vaiheessa, ei ehkä tänä vuonna, ei ehkä vielä kymmeneen vuoteen, mutta jossain vaiheessa, musta tulee kirjailija, niin sillon mun olis pakko lopettaa. Mieluummin lopetan näin omasta tahdostani, kuin pakotettuna ja hätiköidysti. Ja vaikka mä en lopettaisikaan, vaikka voisinkin jatkaa ficcaajana vielä silloin, kun kirjoitan jo romaaneja, silti ficcaaminen ei yksinkertaisesti tunnu enää samalta, kun silloin 12-vuotiaana, kun luulin typerästi kirjoittavani jatkoa Harry Pottereille. Paljon on tapahtunut tässä neljän vuoden aikana, mutta silti tämä elämänvaihe on jo ohitse. Vaikka mä kuinka toivoisin, et J.K.Rowlingin upeat hahmot ja upea maailma olisi minun ja vaikka kuinka yritän parittaa Harrya ja Dracoa keskenään tai kirjoittaa jälleen uutta Severitusta, silti tiedän koko ajan, ettei se maailma, ne hahmot, ole minun. Ja lisäksi monissa ficeissäni on upeita Mary Sue - hahmoja (Sepaleus, Stewart, Shana, Cyralin...) joita haluan käyttää omissa tarinoissani.
 
 Nyt mä haluan kiittää teitä kaikkia ja lisäksi niitä henkilöitä, jotka ovat tukeneet minua ja auttaneet eteenpäin, lukeneet ficcejäni ja olleet aina vierelläni kulkemassa elämäni polkua eteenpäin.
 
 Kiitos. Olette tärkeitä ja rakkaita, muistakaa, että jokainen saa minkä tahansa ficcini koneelleen, heti, kun pyytää. Saa vaikka kaikki, jos näin haluaa.
 
  - Flo