Kirjoittaja Aihe: Hobitti | Letitysharjoituksia pimeässä, S, Bagginshield  (Luettu 1958 kertaa)

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Title: Letitysharjoituksia pimeässä
Author: LillaMyy
Rating: S
Fandom: Hobitti
Pairing: Bilbo/Thorin
Genre: fluffy
Disclaimer: En omista hahmoja itse keksimiäni lukuun ottamatta, enkä väitä minkään ficcissäni tapahtuvan asian olevan totta. En saa tästä myöskään minkäänlaista rahallista korvausta.
Summary: Thorin opettaa Bilboa letittämään hiuksensa.
Challenges: Fluffy10
A/N: Vilna heitti IRC:issä (ylläri?) ilmoille ehdotuksen, että kirjoittaisin siitä, kun Bilbo letittää Thorinin hiukset, jotenjoten… :D Mä olen oikeasti ihan liian perso kaikenlaisille Hobitti-ficci-ideoille (toki, tätä mä pyysin! :D), koska näitä tulee nyt oikeasti sellaista tahtia, että vähemmästäkin hirvittää tämä tahti.



Letitysharjoituksia pimeässä

Thorin loikoili Beornin mökin lattialla. Kaikki muut olivat käyneet jo nukkumaan ja hänenkin pitäisi, mutta jostain syystä hän ei meinannut saada nukutuksi. Varmaan heidän matkansa pään lähestyminen alkoi pikkuhiljaa hermostuttaa häntä, koska mitä lähemmäs Yksinäistä vuorta he pääsivät, sitä vaikeampaa hänen oli olla rennosti. Nytkin hän nousi, kuten oli käynyt jo melkein tavaksi, istuma-asentoon ja alkoi leikkiä hiustensa kanssa. Jostain syystä hiusten kanssa räplääminen oli aina lapsesta asti rauhoittanut Thorinia. Johtuiko se sitten siitä, että se nosti äidin kuvan hänen mieleensä tai jostain muusta, sitä tuleva Vuorenalainen kuningas ei tiennyt.

Thorinin aavistamatta myös Bilbolla oli vaikeuksia nukahtaa. Hobitti pyöri paikoillaan, mutta suuren karhun kasvot ovenraossa nostivat edelleen kylmät väreet hänen niskaansa ja estivät häntä nukahtamasta. Hän käänsi kylkeään ja huomasi Thorinin istuvan hereillä tutkailemassa hiuksiaan. Hobitti päätti nousta pitämään tälle seuraa, kun ei kuitenkaan saisi nukuttua.

”Mitä sinä teet?” hobitti sipisi päästyään hätkähtävän kääpiön luokse.
”Ajattelin letittää hiukseni uudestaan”, toinen vastasi aivan yhtä hiljaa.
”Miksi?” Bilbo ihmetteli.
”Koska se rauhoittaa minua”, Thorin vastasi ja jatkoi hiustensa parissa ahertelua. Bilbo katsoi tämän touhuamista hetken aikaa ennen kuin alkoi pyörähtää ympäri palatakseen takaisin. Kääpiö kuitenkin tarttui tämän olkapäähän ennen kuin hobitti ehti tehdä muuta kuin kääntyä. Bilbo kääntyi takaisin ja katsoi toista kysyvänä.
”Haluaisitko sinä letittää hiukseni?” Thorin kysyi hymyillen vinosti. Bilbo hämmentyi, koska hän oli saanut sellaisen käsityksen, että toisen kääpiön hiusten letittäminen oli erittäin intiimiä puuhaa.
”En minä osaa tehdä lettejä”, Bilbo sanoi tukahtuneella äänellä punaisena. Onneksi mökissä oli pimeää, joten Thorin ei välttämättä nähnyt hänen punastuneen.
”Minä voin opettaa sinua”, Thorin sanoi ja otti Bilbon kädet omiinsa. Hobitti karahti vielä entistäkin punaisemmaksi kääpiön näyttäessä hänelle kädestä pitäen, kuinka letittäminen tapahtui. Sitten kääpiö kääntyi selin hobittiin, joka alkoi hieman haparoivin sormin letittää toisen hiuksia.

Seuraavana aamuna muiden kääpiöiden herätessä he löysivät Thorinin ja Bilbon tuhisemasta harvinaisen lähellä toisiaan hymyillen leveästi.

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Eririn

  • valomiekkalesbo
  • ***
  • Viestejä: 956
  • Jedi like my father before me
    • lesbian with a sword and a grudge
Vs: Hobitti | Letitysharjoituksia pimeässä, S, Bagginshield
« Vastaus #1 : 07.06.2015 16:25:54 »
Taisin just kuolla liiasta söpöydestä <3 Bilbo punastelemassa kun Thorin neuvoo, miten hiuksia letitetään äääwww en kestä! Mä oon niin tällasten ficcien perään, kiitos <3 ja sitte totta kai nämä kaksi ovat liian suloisia keskenään xD perhanan otp <3

Eli yhteenvetona ihana pikkuficci, kirjota lisää tämmösiä <3
We had each other. That's how we won.

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Letitysharjoituksia pimeässä, S, Bagginshield
« Vastaus #2 : 07.06.2015 16:30:08 »
Eririn: Hih, kiitoksia! :D Kiva, että tykkäsit, tätä oli kiva kirjoittaa. Tämä kaksikko on kyllä niin älyttömän söpö ettei mitään rajaa! <3 Ja ei huolta, lisää on tulossa, en lupaa mitään lyhyttä, vaan pikemminkin päinvastoin jotain todella pitkää (siellä Bagginshield jää kyllä enemmän taustalle, mutta eiköhän sitäkin tule esille!). Ei sillä, että kyllä näitä lyhykäisiäkin varmaan mun tuntien tulee lisää jostain takataskusta repäistyä. :D

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

The Pure-Blood Princess

  • Vieras
Vs: Hobitti | Letitysharjoituksia pimeässä, S, Bagginshield
« Vastaus #3 : 07.06.2015 22:54:51 »
Aaaaaawwwss, ei tällaisia saa kirjoittaa (lue: kirjoita äkkiä lisää tämmöisiä ja paljon!) koska ihan liian söpöä ja äääää!! <3 :D Mitä muuta tästä voi muka sanoa? Etenkin kun vaan tuijotan tässä ruutua typerästi hymyillen. x)

Okei, I'll try. Eli siis, _todella_ iso plussa siitä, että tää on kirjoitettu Thorinin näkökulmasta! Bagginshield kun tuppaa tosi usein olemaan Bilbon näkökulmasta kuvattua. Itsekin oon monesti miettinyt, että pitäis koittaa mennä Thorinin pään sisälle (jos nyt saisin jotain joskus edes kirjoitettua...), mutta kun se on niin vaikeeta! Anyways, oot onnistunut tosi hyvin! (: Tässä tulee hienosti esille Thorinin... Ööö, miten sen nyt sanois... Herkempi puoli? Tai siis niin, toisin sanoen tässä päästään nimenomaan kurkkaamaan Thorinin pään sisälle. Thorin kun on just sellainen hahmo, että pitää kaikki tunteet sisällään, niin tämmöinen hiusten räplääminen yksin pimeässä on loppujen lopuksi oikeasti aika söpöä. :D

”Haluaisitko sinä letittää hiukseni?” Thorin kysyi hymyillen vinosti. Bilbo hämmentyi, koska hän oli saanut sellaisen käsityksen, että toisen kääpiön hiusten letittäminen oli erittäin intiimiä puuhaa.
”En minä osaa tehdä lettejä”, Bilbo sanoi tukahtuneella äänellä punaisena. Onneksi mökissä oli pimeää, joten Thorin ei välttämättä nähnyt hänen punastuneen.
”Minä voin opettaa sinua”, Thorin sanoi ja otti Bilbon kädet omiinsa.
<3<3<3

Ei tässä voi oikeasti muuta tehdä kuin aawwsitella. :D Eririniä komppailen täysin, ja ehdottomasti kirjoitat jatkossa lisää tällaisia. Ja oikeastaan pelastit mun päiväni tän ficin kanssa, joten thank you! :-*

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Letitysharjoituksia pimeässä, S, Bagginshield
« Vastaus #4 : 07.06.2015 23:04:44 »
Evelix: Kiitoksia, kiitoksia! (: Todennäköisyys, että näitä tulee lisää on aika hitsin suuri, koska näiden kirjoittaminen on liian kivaa! :D (Eikä näin kivojen kommenttienkaan saaminen ole yhtään hullumpaa! xD) Mä taas olin itse asiassa jopa yllättynyt, kuinka helpolta tuo Thorinin pään sisälle meneminen lopulta tuntuikaan, mistä lie sekin sitten johtunut. Kenties tässä kohtaa on jotain hyötyäkin siitä, että olen kirjoittanut enemmänkin Thorinin näkökulmasta? Hän on kyllä sellainen kauhean sulkeutunut hahmo, joten oli mukava tuoda vähän erilaistakin Thorinia esille.

Ää, kiitos itsellesi kivasta kommentista! :-*

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 392
Vs: Hobitti | Letitysharjoituksia pimeässä, S, Bagginshield
« Vastaus #5 : 05.01.2017 13:12:08 »
On pitänyt jo jonkin aikaa kokeilla lukea Bagginshieldia, koska en yhtään ymmärrä, mikä siinä parituksessa viehättää. :D Okei, tämäkään ficci ei varsinaisesti yhtään avannut tätä asetelmaa, mutta olihan tämä ihan söpöä luettavaa - just sellaista, mitä voi odottaa Lillalta!

Tästä tuli ehkä vähän sellainen ujo yläkoululainen -meiningin fiilis. "Hih, voisitko letittää hiukseni?" "Hih apua en mä osaa!" "Osaatpas kun näytän!" Ja sitten ujoja katseita ja punastuneita poskia ja sellaista viatonta lähelläoloa. Tästä jäi sellainen kiva hellä fiilis, tuli ihan hyvä mieli, vaikka paritus olikin mielestäni varsin eriskummallinen enkä siitä edelleenkään ihan kiinni saanut.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Hobitti | Letitysharjoituksia pimeässä, S, Bagginshield
« Vastaus #6 : 05.01.2017 13:20:42 »
Arte: Bagginshield on vaikeasti selitettävä paritus. Pitäisi itse asiassa itsekin joskus kokeilla kirjoittaa jotain, missä selittäisi, että MIKSI minä paritan näitä kahta... :D Myönnän kyllä olevani niin totaali-ihastunut näihin, etten varmaan edes osaisi perustella sitä kunnolla, mutta ainahan sitä voi kokeilla? Heheh, tästä oli ehkä tarkoitus lähteä vähän tuollainen hihih-meininki, koska onhan tuo nyt ihan pöhköä nolostella toisten hiusten letittämistä, vaikka ne olisivat toiselle kuinka tärkeät. :D Kiitoksia kommentista, kiva että eksyit lukemaan ja kommentoimaan, vaikkei paritus olekaan itsellesi se kaikista mieluisin! (((:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid