Anteeksi, jos tämä viesti menee välillä vähän offiksi, mutta olipa pakko nyt tästäkin mielipide sanoa;
"TWILIGHT- TITANICIN VEROINEN RAKKAUSTARINA !" Sisältää spoilereita TitanicistaNoin on joku älykääpiö mennyt Twilightia mainostamaan. Täytyypä tässä nyt sanoa, että eilen katsottiin kavereiden kanssa kyseinen leffa (Titanic siis) ja kaikki pillitettiin ihan pandoina
//suomennos; kaikki pillitti ripsarit ja pakkelit ympäri naamaa levinneinä, ja voitte uskoa, että Twilight ei saanut kestään meistä niin voimakasta reaktíota. Toinen kavereistani pitää leffoja ihan ok, ja toinen taas nauraa räkätti koko ensimmäisen leffan läpi, ja mua vaan nolotti Bellan tyhmyys vielä enemmän kuin kirjoissa valkokankaalla nähtynä.
Ja näyttelijävalintoja ei voi edes verrata. Kumpikohan olisi parempi tunnenäyttelijä, Robert Pattinson vai Leonardo DiCaprio, vai kenties Kristen Stewart vai Kate Winslet ? Jos vastasit molempiin ensimmäisen, en voisi olla vähempää samaa mieltä. Okei, en itsekkään pidä erityisemmin Leonardosta, mutta Titanicissa hän oli ihana
Juoni on leffassa paljon yksinkertaisempi, mutta paljon parempi, ja lavasteetkin olivat aidommat (no okei, 200 miljoonan dollarin budjetti, ehkä sillä jo saa aitoa
) Ja ihan vain näin yksinkertaisesti, Twilight leffoja ei voi MILLÄÄN, siis M I L L Ä Ä N (okei, ehkä kaikki ymmärsi jo mun pointtini
) verrata Titaniciin. Okei, molemmissa on jonkinlaista kolmiodraamaa, mutta Titanicin Rose sentään tietää mitä tahtoo, eikä inise toivottomuuttaan niinkuin Bella. Ja aivan kauheaa oli kun kaverini äiti sanoi kaverin 6v pikkusiskolle Jackin hukkuessa että "Se vaan sukeltaa", niin me ruvettiin poraamaan vielä enemmän. Mutta siis... Kaverini on nähnyt Titanicin jo ainakin 12 kertaa ja itkee sekä nauraa sille vieläkin (siis ihan selvennyksenä, mä olen nähnyt Titanicin vaan kaks kertaa, ja toinen kaverini näki sen eilen ensimmäistä kertaa), kun taas Twilightit ovat kahdessa tai kolmessa kerrassa läpikoluttuja (tosin tähän saattaa vaikuttaa leffan pituus, Titanichan kestää päälle 3h, kun Twilight taas about vähän yli tunnin) mutta uskon enemmän toiseen teoriaani jonka mukaan Titanic vain on paljon paremmin tehty ja sellainen klassikko, jonka voi katsoa monen monta kertaa siihen kuitenkaan kyllästymättä.
Ja anteeksi sitten jos teksti on hieman kummallista, tuli yöllä nukuttua vähän, kun nukkumaan menin about yhdeltä, ja heräsin puoli kahdeksalta.
Ja nukkumisesta puheen ollen, näin tässä viimeviikolla joku päivä unta, että Taylor Lautner onkin oikeasti suomalainen, ja hän on vain vaihtanut nimensä Lautneriksi. Minun unessani Taylorin oikea sukunimi oli Siikanen
Silläkin saatiin aikaan hyvät repeämiset
Tämä kommentti siis koskee leffoja, eikä kirjoja, ihan näin selvennyksenä. (Tai siis on koskematta kirjoja niin paljon kuin kirjan pohjalta tehty leffa vain voi
)