Kirjoittaja Aihe: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat k11  (Luettu 30084 kertaa)

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #40 : 31.07.2008 22:49:02 »
Hui kamala! Kostoryhmä! *piiloutuu sängyn alle ja länttäisee sängyn viereen kyltin "Luihuispossu ei ole täällä"*

(Pssst. Kalka-fani, miten Jackilla oli pinkki uimapuku kun se pelkää pinkkiä? o.o No korjaan sen tässä luvussa ^^)

"o.o Me tapetaa teijät Luihuisposun kanssa ennekun ehitte kostaa. n.n" Hahaa! Niinhän me tehdään. Kuolkaa nauruun, lukijat, kuolkaa!

Osa 12

Tyrmääviä lettuja

Uimareissu päättyi ikävänpuoleisesti, sillä Tia Dalma ei uskaltanut veteen, Jack alkoi juosta kiljuen ympyrää huomatessaan uimapukunsa olevan pinkki ja Gibbs oli mennyt nyyhkimään muualle, kun moni ihmisistä oli sanonut häntä isoksi, karvaiseksi vauvaksi (Gibbsillähän oli vaipan näköiset uimahousut).

Mutta pian he lähtivät Jackin Alma-tädille syömään lettuja.

Alma-täti oli rento, pulleahko ja iloisen näköinen vanha nainen, joka hymyili sydämellisesti jokaiselle ja hänen iloisuutensa tarttui muihinkin. Hän kantoi pöydälle lettupinon ja kehoitti kaikkia syömään.

Hymyillen kaikki söivät lettuja ja Gibbs sanoi: "Parhaita lettuja, mitä olen ikinä maistanut! Parempia kuin siinä jossain mainoksessa, missä on letturäppi."

Jackilla naksahti. "Lettu... räppi?"

Gibbs nyökkäsi ja mätti lisää ruokaa suuhunsa.

Jack hypähti tuoliltaan, laittoi päähänsä mustan lippiksen takaperin, heitti nahkarotsin päälleen, tuhat blingbling-korua kaulaansa ja hyppäsi pöydälle huitoen käsiään ja alkoi räpätä letuista.

"Siis jou, siis jou, letuist mä räppään, on koruja kaulas ja räiskäleet maistuu, kukaan ei parempaa tee ku täti Alma, oon siis leija mut räppi on veris, Mustal Helmel mä seilaan ja lettuja vedän PÄÄÄÄÄÄÄRSTÄÄÄÄNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ja joo-oo, hyvinhän ne maistuuki. Ams mums! Saisko lisää?"

Gibbs tyrskähti naurusta, mutta Barbossan silmät olivat lasittuneet ja seuraavassa hetkessä hän hyppäsi pöydälle Jackin viereen ja alkoi beatboxata lanteitaan heilutellen.

Alma-täti juoksi kirkuen talosta, mutta pyörtyi jo kolmen metrin päähän.

Tia Dalman tuijotti silmät suurina, kun Barbossa alkoi heitellä päällysvaatteitaan pois, jolloin Tiakin pyörtyi ja kaatui tuolillaan.

Jack räppäsi kädet huitoen ja lanteet heiluen, mutta kun hän käännähti Williä ja Barbossaa päin, häneltä pääsi letuilta haiseva pieru, jolloin kummatkin räsähtivät pyörtyneenä lattialle.

Barbossa lopetti beatboxauksen, joka oli muutenkin kuulostanut vain aivottomalta apinalta ja ja Jack hiljentyi kesken kertosäkeen ja he huomasivat kaikkien pyörtyneen.

"Oho", Jack sanoi.

"Mitenkäs tässä näin kävi", Barbossa mutisi.

"Noh, me oltiin ilmeisesti..." Jack aloitti ja he jatkoivat yhteen ääneen ja läsäyttivät ylävitoset:

"Tyrmäävän hyviä!"

~

Njooh. Yksikään levy-yhtiö ei taida olla kiinnostunut Räp&apinabox firma Barbossa&Sparrow'sta? Tai mistäs sitä tietää.
Kukaan ei ilmeisesti kuollut nauruun, joten mä tästä häivynkin jonnekkin... *piiloutuu pöydän alle tökäten eteensä kyltin "Luihuispossu ei ole täällä"*
~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #41 : 01.08.2008 11:26:07 »
DIE! DIE! HAHAAA!  >; D
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #42 : 01.08.2008 13:59:46 »
heeh mäkin tarttisin nyt liivaa (kiti onko sulla sitä vielä)

mä repeen ihan totaalisesti.. aivan upee ja toi räppi voi ei putoo tuolista ja kaikki ympärillä oliat on hermona, kun tää ei osaa vaan lopettaa

kiitos taas

Luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #43 : 01.08.2008 23:45:19 »
Voi elämä, eihän meille jää enää yhtään lukijaa kun kaikki kuolevat nauruun joka osassa.

*Soittaa erikeepperisepot korjaamaan Luihun ja Kitin*

On muuten hyvä tietää, että näitä oikeasti luetaan :---D Me Kalka-fanin kanssa eletään kommenteista... No minä ainakin, Kalka-fani elää Orlandon kuvasta o.O

Näitä osia tulee niin kauan, kunnes inspiraatio tyrehtyy, eli varmaan vielä ainakin puolisen vuotta :---D Toivon mukaan. Positiivinen palaute on aina tervetullutta (en muuten ole nähnyt yhtään negatiivista kommenttia o_O Hyvä niin :--DD)

Kyllä sitä tapahtuu paljon, kun vahingossa kirjoitan "pirates" sanan sijasta "pilates" :']

(Kalka-fani mesessä kertoo juonta seuraavaan osaan ja siitä tulee totisesti hauska XD Kannattaa tilata liimarekka valmiiksi odottamaan ennen osan lukemista.)

Hyviä repeilemisiä, ~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #44 : 02.08.2008 00:50:20 »
Orlandon kuva oottaa yöpöydällä. ♥ Joten tässäpäs sitä tulee! 8)

Osa 13

Gibbsin ongelmat ja paula-vanukkaan salaisuus

Pian Alma-tädin häädettyä Jackin, Willin ja muut pois he kävelivät pajaan Jack kannoilla syöden lettuja ja miettien uusia räppejä. Barbossa yritti harjoitella Beatboxausta kun Will yritti pitää hänen suunsa kiinni Orlandon surffilaudalla, Gibbs yritti kävellä tiukoilla vaipan näköisellä uimaboksereillaan, jotka kutistuivat vedessä ja Tia Dalma piteli vieläkin pyykkipoikaa Jackin pierun varalta. Kun Tia Dalma avasi pajan oven Gibbs juoksi nurkkaan yrittäen saada "vaippaansa" irti. "Äh.. Äiti laittoi yllättävän tiukkaan hakaneulan.." Kaikki tuijottivat Gibbsiä. "Siis.. Ompas nämä mahtavat uimabokserit!" Gibbs huudahti pokerinaamalla virnistäen muille, ja jatkaen "vaipan" irrottamista ähkien. Yhtäkkiä katon läpi putosi tammesta tehty laatikko, joka putosi suoraan Gibbsin päälle. "ÄÄÄ!" Gibbs huudahti kuin pieni vauva ja rimpuili näyttäen oikeasti isolta karvaiselta vauvalta. Jack otti käsiinsä laatikon. Laatikko oli aika painava, ja hän raahasi sen Gibbsin viereen. Gibbs pomppasi ylös ja samalla hänen vaippansa lähti. Tian huomattua Gibbsin iso perse, joka oli vaaleampi kuin hänen ihonsa, hän pyörtyi ja kamppasi mukanansa Barbossan ja Willin, niinkuin dominopalat.

Pian Jackin herätettyä Will, Barbossa ja Tia Dalma Willille tuli kauhea tarve päästä vessaan. Hän pomppasi ylös ja alkoi juosta jalat lukossa etsimään vessaa. Hän etsi sängyn alta. Siellä oli Gibbsin vanhojen vaippojan varasto. Will yökkäsi hiljaa ja katsoi pöydän alta. Sielläkään ei ollut mitään. Hän availi jokaista ovea. Ensimmäisessä huoneessa oli Jackin alusvaate ja jumppapuku-varasto. Will yökkäsi kuuluvammin. Seuraavassa huoneessa oli Gay Sparrow'n koti. Huone oli yltä päältä pinkki ja seinillä komeili Stephen Fryn kuvia. Will pamautti oven kiinni parkaisten ja käännähti. Hän huomasi sen saman tammilaatikon, ja hän käveli sen luo. Will avasi laatikon, ja ihme kyllä, se oli vessa. Willin silmät säihkyivät onnesta ja hän hyppäsi heti ömm.. Tekemään tarpeensa siihen. Will otti lehden lattialta ja alkoi lukea sitä. Sillä hetkellä katon läpi ilmestyi kameramiehiä kuvaamaan Williä. Will ei näköjään huomannut kameramiehiä, jotka kuvasivat häntä.

Sillä aikaa yhdessä kodissa

Kaksi lasta katsoivat suoraa Paula-vanukas mainosta ja juuri kun miesääni sanoi: "Nyt paljastamme Paula-vanukkaan salaisen resept.." Will ilmestyi vessanpöntöllä kuvaan. Lapset sylkäsivät paula-vanukkaat pois joita söi juuri. "ÄITI! OSTA JAKKI-VANUKASTA!" Yksi lapsista huudahti.

Ja takaisin Port Royaliin..

Kameramiehet lähtivät nopeasti, ja Will laski lehden. "Ihan kuin joku olisi lähtenyt ovesta.. Nojaa!" Will sanoi ja veti housunsa takaisin päällensä.

~

Olkaa hyvät. ^^
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #45 : 02.08.2008 01:30:40 »
Ok! ^^ *heiluttaa kättään erikeepperirekan peruuttamassa seinän läpi* STOOP *rekasta pursuu erikeepperiä ja erikeepperiseppoperhe tulee asumaan kelmille* ^^
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #46 : 02.08.2008 17:54:28 »
Voi ei tää vaan paranee koko ajan.. Vaipat oi voi, mä en osaa mitään järkevää taas sanoa.
Voiskohan joku sitten tuoda mulle teippiä, kun ne erikeepperit on varmaan kaikki kitillä. Jos kato seuraavakin jakso on tälläinen mä tartten kanssa jotain joka pitää mut kasassa.

Paula vanukas  ja sen salaisuun *reps* ;D
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

NotOkay

  • ***
  • Viestejä: 7
  • Take my fucking hand and never be afraid again
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #47 : 02.08.2008 18:07:49 »
ghghghghgghghghghfhfhhjjfjghhghghghfhgjhhjfhghhghghgjffjfghgggggggggggggggggggfjhgjfhgjhfgjghh!!!!!!!!

TE TE TE TE TE TE
TETETETETETETETETETETETEETETE
TE HELVETIN NAURUUNTAPPAJAT!!!!!!!!!!!!!!! 8''''''''''''''DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

eihelvetti, kuolen tänne ihan oikeesti

paula-vanukkaan salaisuus, letturäppi.... X--------D

Kelmikiti, meiän on pakko äkkiä keksii joku suunnitelma ennenku noi tappaa meiät. 
mämämämä kuolen kuolen kuolen kuolen kuolen kuolen kuolen kuolen kuolen kuolen kuo... len? juu of course.

ehehehehei, nyt kyllä tarvitaan rakennusmiehiä viiden liimapullon kaa että mut saadaa kokoo.

kostan vielä kirjottamalla niin angstisen tekstin että te hukutte omiin kyyneleisiinne (pakotan eka tietty teiät lukee sen tekstin)!!!!!

anteeks kuka on outo? 8----O
"L-O-L, that means laugh out loud!"

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #48 : 02.08.2008 20:43:54 »
Mepäs ollaa nii kovasydämmisiä ettei me itketä! 8p *hakee työmiehiä ja teippiä ja erikeepperi megahyperhupersuper erikeepperipulloja*
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #49 : 02.08.2008 22:00:38 »
Lainaus
Kelmikiti, meiän on pakko äkkiä keksii joku suunnitelma ennenku noi tappaa meiät.
Ette ikinä onnistu kun me tapetaan teidät ensin!
Lainaus
kostan vielä kirjottamalla niin angstisen tekstin että te hukutte omiin kyyneleisiinne (pakotan eka tietty teiät lukee sen tekstin)!!!!!
En ikinä lähde selailemaan enää finiä ilman snorkkelia, nyt kun täällä on hukkumisvaara. Kiitos varoituksesta<3
Lainaus
anteeks kuka on outo? 8----O
*hyppii käsi pystyssä* Minä! Minä! ... Eikun siis. *näkee jonkun randomtyypin ja osoittaa sitä* Tuo! Tuo! *Randomtyyppi: o_O?*

Älkää nyt nauruun kuolko ku me halutaan tappaa teidät vielä monta kertaa :---OO

Kalka-fani:asdasdasdasdasdasd REPSSSS!!!! X'DD Voiluoja voi LUOJA! >XDDD
Lainaus
"Nyt paljastamme Paula-vanukkaan salaisen resept.." Will ilmestyi vessanpöntöllä kuvaan. Lapset sylkäsivät paula-vanukkaat pois joita söi juuri. "ÄITI! OSTA JAKKI-VANUKASTA!" Yksi lapsista huudahti.

Ette muuten usko, miten pahasti repesin tätä betatessani. XD

Osa 14

Maailman oudoin "sipsi"pussi ja P.S. Will ei ole homo.

Seuraavana päivänä Willille tuli kamala sipsihimo (A/N: kyllä, te kaksimieliset, minä sanoin himo, joten te voittekin hypätä järveen kikattamaan), joten hän lähti Port Royalin viralliseen M-sarkettiin ostamaan niitä (A/N: Joo, vaihdoin m'n ja s'n paikkaa, so what? 8'o Sori tää Authors Notettely keskellä lukua... ;PP).

Välittämättä ihmisten huvittuneista katseista (Willillä oli suolakurkkupuku) Will osti sipsipussin huomaamattaan hyllystä, jossa luki ""Herkkuja" vain lihaville ihmisille". Iloisena mies maksoi ostoksensa ja hypähteli kohti pajaa, huomaamatta etsintäkuulutusta, jonka ihmiset kiersivät kaukaa ja jossa oli Willin naama ja teksti: "Etsintäkuulutettu liian tyhmien asujen pitämisestä! Löytöpalkkiona Gibbsin käytetty vaippa!"

Pajaan päästyään Will yritti avata pussia.

Kului tunti.

Kului kaksi tuntia.

Kului kolme tuntia.

Viiden tunnin päästä Will parkaisi ja luovutti.

Silloin Barbossa asteli Painonpudottajat RY'n kokouksesta ja huomasi Willin.

"HEEEEEPSKUKKUU, homokaverini", Barbossa huikkasi Willille.

"MINÄ. EN. OLE. HOMO!!"

Juuri sinä hetkenä Gay Sparrow hyppäsi ikkunasta Willin syliin ja littasi miehen ison perseensä alle.

Kuten kaikki varmaan arvasittekin, silloin Elizabeth astui sisään, näki Gayn ja huudahti Willille:

"YOU FAKING HOMOMIES!"

Will punastui korviaan myöten ja yritti työntää Gayta pois päältään, mutta Elizabeth tuli ja vieritti Gayn, kuin keilapallon, vessanpönttöön, josta Gay pian huusi:

"Tämähän maistuu... PAULA-VANUKKAALTA!"

Elizabeth häipyi niskojaan nakellen ja Barbossa kysyi varovasti Williltä, joka kyhjötti lattianrajassa:

"Niin, että... mikäs sinua vaivaakaan?"

"AI MIKÄKÖ? NO ENSINNÄKIN... Tämä SAAKELIN SIPSIPUSSI EI AUKEA", Will parkaisi.

Barbossa hipaisi pussia ja se purskahti auki Willin ihmettyneen naaman edessä.

"...Oho. Sinähän olet vahva."

Barbossa pullisti lihaksiaan ja hymyili E-RIT-TÄIN homomaisesti silmät ilkikurisesti tuikkien.

Jack asteli heidän luokseen, nappasi sipsipussin, osoitti merkintää yläreunassa, kehoitti katsoa sisälle pussiin ja häipyi.

Will vilkaisi epäilevästi merkintää. Siinä luki "Tämän pussin saa auki vain henkilö, joka on yli 100kg" ja pussi oli täynnä paperinpaloja.

Barbossa otti ensimmäisen paperinpalan. Siinä luki:

"Ai, sinä olet yli sata kiloa? Laihdutappas hieman, läski. Ei sipsit tee sinulle yhtään hyvää."

Barbossalta pääsi hämmästynyt äännähdys ja hän otti kaikki laput ulos pussista ja luki ne kaikki.

"MINÄ SANOIN "LAIHDUTA!""

"LUE NY JA TOTTELE!"

"PLIIS? *puppyeyes* Maailmassa on tarpeeksi läskejä."

"Kai sinä osaat lukea?"

"JAHAS, ilmeisesti et osaa."

"Okei, ole läski lopun elämääsi."

"Hyvä on... tehdään näin... Seuraavassa lapussa sinulle sarjakuva."

"Ruutu 1: Läski istuu penkillä.
Ruutu 2: Kaunis nainen kävelee vierestä.
Ruutu 3: Läski vislaa naiselle.
Ruutu 4: *LÄPS!* Nainen lyö miestä ja kävelee nopeasti pois."

"TAJUSITKO?"

"Okei. Luovutan."

Pussi ilmestyi täyteen juustonaksuja - pahvisia juustonaksuja. Barbossa otti yhden ja hihkaisi:

"VOI ELÄMÄ NÄÄHÄN ON HYVIÄ! Hitot minä laihduttamisesta, olen mitä olen!"

Johon Will mutisi itsekseen: "Okei, olet siis superläski Hulkin kaksoisolento lopun elämääsi. Ihanaa."

~

Joo-oh. Aikas pitkä. Tai ei, siinä oli vaan paljon enttereitä.

Tapoinko lukijat, tapoinko lukijat? *tiirailee snorkkeli käsissään* Voi olla.

~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #50 : 02.08.2008 22:16:50 »
Sipsipussi oli yliveto *nauraa niin että ei saa henkeä*
Toisko joku lisähappee :P

Kiitos taas kamalasti, toivottavasti elän vielä huomiseen..

Luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #51 : 02.08.2008 22:22:04 »
Apua, mehän tapetaan meiän lukijat :--D

*käy sairaalassa ja tuo Luihulle happipullon*

Lainaus
Kiitos taas kamalasti, toivottavasti elän vielä huomiseen..
Siis oikeesti, me tapetaan meidän lukijat o___o Tämä taitaakin olla vaarallinen fic... Vielä pahemmin saatatte kuolla seuraavalle luvulle, ainakin siitä, miten Kalka-fani siitä mesessä minulle kertoo :--D Sai kuulemma idean avataristani mesessä (söötti kissa ja teksti "Back off man! ...I know karate!") P.s. varokaa Sarkastista imuria (ai mitä? — ensi osassa selviää 8]]])
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #52 : 02.08.2008 22:37:51 »
happi tuli perille ja hyvä että varoitit, pitää varata happee taas viereen ja että ei menis Offiksi pitää vielä sanoa (Oon varmaan sanonut satakertaa, mutta mitä välii), että nää teidän jutut on niin mahtavia, en oo ikinä lukenut tälläistä ja nyt nää piristää mun tylsiäkin tylsempia lomapäiviä.

Luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #53 : 03.08.2008 00:34:41 »
Omg. : DDD me tapetaan todellaki.. Great. *menee ostaa snorkkelit* ^^D

Osa 15

"Mikä ihmeen Sauna?"

Oli rauhallinen aamu taas Port Royalissa ja Jack heräsi kuten tavallista linnun pläjäykseen oman valkoisen hauta-arkkunsa päälle. "Aaaah!"(Juu kaksimieliset voivat tappaa mut. ^^) Jack huudahti ja aukaisi hauta-arkun kannen auki ja haukotteli äänekkäästi. Jackin hypähdettyä arkusta kävelemään varastoonsa hänen altansa kuului "AAA" Jack pysähtyi ja peruutti hieman.

Jack otti askeleen.

"AAAAAAAA"

Jack katsahti allensa ja näki sinertävän Willin maassa. "Älä astu mun keuhkojen päälle!" Will kähisi. "Ou. Sori" Jack vastasi ja käveli eteenpäin. "IIIIIII!" Kuului kimakka ääni ja Jack huomasi olevansa Barbossan pallien päälle. "Oho.." Jack sanoi ja käveli yhden kerran eteenpäin. "ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!" Kuului ja Jack huomasi kävelevänsä Tian rintojen päältä. "Miksi ne olette täällä?" Jack sanoi ja tuijotti muita hämmentyneen näköisenä. "Huvikseen." Kaikki sanoivat samaan aikaan paitsi Barbossa, joka hotki pahvinaksujansa ja Gay, joka yritti saada päätänsä vessanpöntöstä. "Jaa.." Jack mutisi ja muut heräsivät ylös. Yhtäkkiä pajan ovi aukaistiin ja Jorma Uotinen valssasi puolialasti paikalle reppuselässä Jope Ruuansuu. Jorma valssasi mustan imurin kanssa joka puhui Alan Rickmanin äänellä: "Ihanaa. Olen tämän sekopään kanssa valssaamassa Jope Ruuansuu tuijottaen minua." Äänestä kuului hyvin Sarkastisuus ei olisi voinut olla huomaamatta imurin äänensävystä. Jorma pysähtyi Pajan oven eteen Spede kurkistaen Jorman takaata. Kaikki tuijottivat alahuuli maassa Jormaa, Jopea ja Spedeä paitsi Barbossa, jonka sipsipussi oli nielaissut hänen päänsä. "Haluaisimme kutsua teidät mukaamme.. Will oppisi käyttämään hienoja vaat.." "MINULLA ON HYVÄ VAATEMAKU!" Will huudahti mulkaisten. Pian Elizabeth kipitti paikalle juustonaksu-asu kädessään. "Tässä on tämä juustonaksu-asusi rakas kulti puppeli hanipöö pantteri herkkusieni pikkelssi." Elizabet sanoi iloissaan ja tyrkkää Willille juustonaksuasun. "No okei.." Will sanoi. "Mitä muuta tekisimme siellä?" Jack kysyi. "Saunoisimme." Jorma sanoi Jack tuijottaen hölmistyneenä Jormaa. "Voiko siinä pomppia?" Jack kysyi ihmeelliseenä. "Öhh.. Saunotaan.." Jorma sanoi. "Aaaa.. Mitä se on?" Jack kysyi haroen hieman partaansa. "Ollaan alas.." "TÄH?! ALASTI?!" Jack huudahti ja pyörtyi. "Mielelläni!" Will huudahti iloissaan ja haki kottikärryn ja laittoi Jackin siihen. Pian pajaan tuli kömpelön näköinen kissa. Barbossa käveli kissan luo. "Hähähähähää. Tyhmä kissa. Et osaa edes hyvin käv.." Barbossa ehti sanoa kun kissa nousi takajaloilleen ja otti "taskustansa" kiinalaisen pannan ja laittoi otsaansa. Kissa tarrasi Barbossan kädestä kiinni ja veti niskalenkin. Barbossa käsähti maahan ja kissa otti pannansa pois ja heitti sen pois näytellen taas kömpelöä kissaa. "o.o Mau." Kissa sanoi hiljaa ja suloisesti tuijottaen Barbossaa. "AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!" Barbossan kiljaisim hyppäsi pystyyn ja juoksi seinän läpi. "Hienoa. taas yksi pölkkypää lisää." Imuri sanoi ja tuhahti. Tia Dalma herätti Jackin ja Jack heräsi pomppaisten pystyyn ja juoksien kiljuen alushousu-jumppapuku-varastoonsa. "Erehdyin. Kolmas pölkkypää." Imuri lisäsi sarkastisesti. "Ei taideta tulle mukaan.." Will sanoi virnistäen. Jope, Jorma ja Spede häipyivät pois ja Jack raotti varastonsa ovea. "Lähtikö ne?" "Joo." Will sanoi ja Jack ilmestyi Superman-tirkoossaan ja hyppäsi trampoliinille. Will repäisi vaatteensa pois ja niiden alla kyhjötti juustonaksuasu ja Will hyppäsi trampoliinille. Barbossa mökötti maassa, kun Tia Dalma, Will ja Jack hyppivät trampoliineilla.

~

Tapoinko jonkun?! o_o *snorkkelit on valmiina päässä*
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #54 : 03.08.2008 11:19:17 »
Olen elossa ;D

jee tää oli taas hyvä, Willin puvut vain paranee :D mä oon sanaton heh kiitos jälleen.
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #55 : 03.08.2008 11:23:37 »
Hihii! *ottaa snorkkelit pois* o-o NotOkayta ei oo lähel?! ^^ Joo tosta luvusta tuli vähän imelä..
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

NotOkay

  • ***
  • Viestejä: 7
  • Take my fucking hand and never be afraid again
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #56 : 03.08.2008 11:31:36 »
MWAHAHAA! NotOkay ON lähellä, hahahaa! (joomoi oon vähän outo aina välillä..)

imelä? imelä? tappava olisi ehkä parempi sana! 8----------------------D

tulee iha hirveen nopeesti jatkoo, kiitos siitä (vaikka ilmeisesti yritättekin vain tappaa mut nopeasti), enkä oo huomannu joten sori tuun uhkailee teitä vasta nytte ^^

sen sanon että helvetin helvetti ootte ylihauskoja ja uhkaan että jos löydän niin kauniin biisin joka saa mut kyyneliin, kirjotan siitä niin angstisen ja koskettavan kun osaan (mmm lisään tähän etten osaa, mutta whatever) ja *hullun maailmanvalloittajan naurua* kun ette osaa pitää snorkkeleita lähellänne, se pomppaa nenänne eteen ja hmm pakottaudutte (ai miten? en tiä.) lukemaan sen!! *MUAHAHAAA*

joo juustonaksuasu ois ihan kiva kyllä willin päällä 8''''D

kaksimielinen luku, sanoisinko?

juu kirjotan vielä joskus sen tarinan että hukutte, aivan varmasti....
"L-O-L, that means laugh out loud!"

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #57 : 03.08.2008 11:51:28 »
AAA *laittaa snorkkelin ja varastaa Orlandon jahdin* BUAHHAHAA *seilaa pohjanmerelle* Joo se oli imeläpäs! B<<
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #58 : 03.08.2008 19:02:19 »
Hihii! *erikeepperiseppoperhe tulee hoitaa kitin* ^^
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #59 : 03.08.2008 20:44:47 »
Vähänkö repesin tolle tarinalle XD Jope Ruuansuu! X’DDD

Kalka-fani: "Toivottavasti ei saada porttareita liian hauskojen tarinoiden takia."

Täytyy muuten tästä lähtien pitää aina snorkkeleita mukana... *teippaa snorkkikset naamaansa*

Lainaus
tulee iha hirveen nopeesti jatkoo, kiitos siitä
Oleppa hyvä.
Lainaus
(vaikka ilmeisesti yritättekin vain tappaa mut nopeasti)
Joo :------D Lukijat tapetaan nopeesti ja niin monta kertaa kuin pystytään, selvähän se.
Lainaus
juu kirjotan vielä joskus sen tarinan että hukutte, aivan varmasti....
Joo, AAAAIVAN varmasti... *vinkvink*

Kamala kiire pakkaamisessa, kirjoitutan seuraavasta osasta puolet Kalka-fanilla.
Ai minne menossa? No kahdeksi yöksi kylpylähotelliin.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2008 20:50:13 kirjoittanut Luihuispossu »
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.