Kirjoittaja Aihe: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat k11  (Luettu 30086 kertaa)

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #100 : 25.10.2008 18:46:27 »
Hei wau en oo käyny finissä pitkään aikaan, ihan kivasti muuttunu taustat ja jne ;P

Niin että tota joo. Valitettavasti inspiraation puutteen takia Pilates on jonkin aikaa tauolla ja palaa sitten kun... tulee inspistä?

Joo. Sellasta. Ja anteeks ku tuplapostaan...

Ja sit yhtenä päivänä koulun ilmotustaulua katsellessani löysin sieltä aktiviteettiryhmien aikataululistan joukosta erään jutun joka oli pakko tallentaa kännykkäkameralla. (Kaveri katto vähä pitkään että "mistä hitosta sä nyt kuvan otat?") ja että kännykästäni ei voi laittaa kuvia suoraan koneelle joten jouduin ottamaan kännykän ruudusta kuvan digikameralla, eli laatu on surkea, mutta kumminkin klikatkaapa tästä jos haluatte nähdä mille meinasin jopa revetä (eli suomeksi repesin)...

~Taas kerran liian pitkän viestin kirjoittanut Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #101 : 25.10.2008 20:21:57 »
Sinne kaikki hih toivottavasti jatkatte tätä... onkohan siellä WILL BaNaaNipuvussa..??
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #102 : 16.11.2008 00:04:22 »
Lainaus
onkohan siellä WILL BaNaaNipuvussa..??
ONNN! X']]]

Osa 26.

Gibbsin pahin painajainen

Aamun ensimmäinen auringonsäde näkyi horisontissa. Se valaisi pajan ikkunaa. Ikkunasta valonsäde osui suurennuslasiin, joka puolestaan heijasti valon nukkuvan Willin banaanipukuun. Kuten joku varmaan arvasikin, Willin puku alkoi hitaasti mutta varmasti kärytä…

Herra Gibbs heräsi lapsi-ihailijoidensa keskeltä outoon hajuun, joka ei tällä kertaa kuitenkaan ollut lähtöisin hänen vaipoistaan. ”Kuka friteeraa banaaneja?” hän kysyi unenpöpperöisenä ja herätti kysymyksellään Jackin.

”Friteerattuja banaaneja? Hä mitä hä? Missä?” Jack kysyi venytellen ja huomasi Willin. ”Öh… Will? Kuomaseni. Asusi käryää.”

Will avasi silmänsä ja mutisi: ”Kuinka herttaista.” Sitten hänen pukunsa leimahti liekkeihin. Herra Gibbs nappasi vesisangon ja tyhjensi sen Willin päähän. Banaaniasu oli kärähtänyt tummanruskeaksi, mutta ehjä se oli.

”Elizabeth tappaa minut”, Will parkaisi.

”Melko varmasti”, Jack sanoi.

”Hänen tekemänsä hieno asu pilalla!”

”Juuri niin.”

”Joudun ehkä käyttämään nyt retiisiasua.”

”Voi olla.”

”Tai täytekakkuasua.”

”Jaa jaa.”

”Tai suklaakeksiasuani.”

”Makoisaa.”

”Ei, ehkä ei suklaakeksiasuani.”

”Niin.”

”Olenko pyytänyt sinulta kommentteja, Jack?”

”Joo.”

Will sulki silmänsä, veti syvään henkeä ja nousi ylös lattialta. Liikkeen seurauksena hänen melko nokinen asunsa rusentui tuhkaksi ja jätti Willin seisomaan keskelle lattiaa vain boxerit päällään.

”Stop, alokkaat!” yksi lapsista huusi ja kaikki muut nousivat kumarrusasennosta Gibbsin ympäriltä tuijottamaan Williä. Tai pikemminkin hänen karvaisia sääriään. ”Olemme löytäneet uuden karvakuninkaan! Kymmenentuhatta hurraahuutoa hänelle!” pieni tyttö kiljaisi kimeällä äänellä.

”HIP HIP! HURRAA! HIP HIP! HURRAA! HIP HIP! HURRAA!”

Kymmenen tunnin päästä:

”HIP HIP! HURRAA! HIP HIP! HURRAA!”

Ja vielä kahden tunnin päästä:

”Hip hip… hur… raa… hip…  ... ... hip… hur…”

“Ööh, arvostan kunnioitustanne, mutta...” Will sopersi, kääntyi yllättäen ja juoksi seinän läpi pakoon. ”MAMIIIIIII!”

”Hei! Älkää palvoko häntä! Palvokaa minua!” Gibbs hätääntyi ja osoitti itseään. ”Minua! MINUA PALVOTTE!” Hän sulki silmänsä ja odotti palvomista. Minuutin päästä Gibbs avasi silmänsä. ”Öh, miksi te ette palvo minua?”

Syvä hiljaisuus.

Edelleenkin syvä hiljaisuus...

...Ja vieläkin...

Viimein Jack huokasi ja lapsilauma lähti kirkuen juoksemaan Willin perään.

”Missä Barbossa muuten on?” Tia Dalma kysyi heinäpaalin päältä.

”Se lukkiutu vessaan kannettavan tietokoneen kanssa”, Jack kertoi.

Tia ja Jack vilkaisivat toisiaan yhtä aikaa ja menivät nopeasti salakuuntelemaan.

Herra Gibbs itki nurkassa, koska oli menettänyt ainoat palvojansa.

…Vaan mitä Jack ja Tia kuulivat? Selviää ensi osassa *ilkeä virne ja pahisnauru*

~~

…Jooh, oli inspiraatio tehdä JOTAIN XD Joten siinä se sitten oli. Ja lyhytkin taisi olla ihan sama. Kello on 4 minsaa yli puolenyön ^^

Tarinassa oli pari inside-läppää että Kalka-fani ainakin ne tajuaa mutta sori muut ;(

Semmosta.

XD Ja Kalka-fani ei tuu tykkäämään kun olin ilkeä Willille, buahahaha.

~Possu
« Viimeksi muokattu: 16.11.2008 14:51:43 kirjoittanut Luihuispossu »
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #103 : 16.11.2008 10:26:20 »
Jee jatkoooo ;D ja se panaanipuku pääsi mukaan HIH olis kiva tietää miten Elizabet ne puvut oikeen tekee.. tunkeeko se kangasta vaan ompelukoneeseen ja tajuaa että tälläänen tuli..
Joo oon heränny hiljattain täällä naureskelen Will juoksee seinän läpi :D

Luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #104 : 16.11.2008 15:30:03 »
O___O...

~

Osa 26
Narutoa ja Chili con carnea

Jack ja Tia Dalma lyttäsivät korvansa oveen kuunnellen marttakerho-ilme naamalla. He kuulivat kun Barbossa huusi: "KAWAIII DESU SAKURA!!!" ja he päättivät jättää rauhaan Barbossan. "Ehkä sil on vaa vanhuudenhöperö?" Jack kysyi välittämättä Willistä joka juoksii kuhmuisena ovesta läpi. Yö muuttui taas aamuksi sepän pajassa ja aurinko häikäisi Jackin hauta-arkkua. Samassa Jack hypähti ylös istumaan niin että hauta-arkun kansi lensi suoraan Gibbsin vaippaan. "JUMALA MINÄ TULEN!!" Jack huusi iloisena kädet ammoillaan. "Ou. Se olikin auringonsäde." Jack mutisi pettyneenä samalla kun Gibbs pyöri ympyrää kiljuen Jackin hauta-arkun ympärillä hauta-arkun kansi vaipan takaosassa. Jack vilkaisi ympärilleen ja näki vain kuhmuilla olevan Willin jolla oli laastariasu (Elizabeth oli hakannut häntä paistinpannulla ja tehnyt hänelle oikeanlaisen asun) mutta Barbossaa ei näkynyt. Samassa kuului oven takaa: "NIISKUT OVAT HYVIN MYRKYLLISIÄ!!!!!!!" ja Jack hätkähti. Will hätkähti myös hereille ja yritti päästä ylös, mutta oli tarttunut kiinni laastariasuunsa, koska se oli aito laastari. Willin laastareiden seasta kuului hihityksiä ja kiljaisuja. "BANAANIKUNKKU ON NYT LAASTARIKUNKKU!!!" Yksi poika huusi ja kaikki lapset alkoivat tapella Willin laastarin sisällä. Jack nousi hauta-arkustaan ja käveli hiljaa huoneeseen, josta kuului huuto. Hän raotti ovea ja löysi Barbossan innokkaana tietokoneen äärellä otsassa outo nauha joka oli puoleksi metallia. "...Mitä sinä teet Barbossa?" Jack kysyi ovenraosta. "Katon Narutoa?" Barbossa vastasi pää näytössä kiinni huudellen esimerkiksi. "HYVÄ SASUKEEEEEEE!! VOITA TOI PASKA! UUJEE!!" "...Jaaha." Jack mutisi lähtien katsomaan Ismoa ja Ritvaa.

~

Ispis on jotain erikoista.. XD

Ja Ismo ja Ritva episodea:

Pilottijakso: http://www.youtube.com/watch?v=EpAAUNbowkI
Osa 2: http://www.youtube.com/watch?v=mEO_lyg5RVs&feature=related
Osa 3: http://www.youtube.com/watch?v=9JEfRnVEcI0&feature=related
Osa 4: http://www.youtube.com/watch?v=5h6v7Mm0fzs&feature=related

Kannattaa katsoa!!! XDDD
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #105 : 16.11.2008 17:01:41 »
^^ Juuri näin, kiitos kommentoijille.

Ja Kiti, aateltiin täsmälleen Bleachia laittaa seuraavaan kun me kumpikin katsotaan sitä Kalka-fanin kanssa XD

Uutta jaksoa uskaltaisin luvata ensi viikoksi?

~Possu

Sori jos meni vähä offiksi ;P

P.s. Kalka-fani toi sun osas numero on 27 eikä 26 ^^
« Viimeksi muokattu: 16.11.2008 19:05:02 kirjoittanut Luihuispossu »
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #106 : 17.11.2008 12:21:49 »
Jee lisää jatkoo.. miten arkun kansi voi mahtua vaipan sisälle ??? mahtaa olla suuret vaipat ;D mutta siis aivan mahtava jälleen kerran.... en osaa sanoo tähän nyt mitään järkevää..

Luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #107 : 22.11.2008 18:11:21 »
Juoniehdotuksesta kiitos Luihuinen_89’lle ^^

Osa 28

Kirjastotäd… kirjastoWillin sekoiluja


Will käveli hieno täytekakkuasu päällään kadulla. Oli keskipäivä ja kuuma Karibian aurinko porotti, eikä kukaan jaksanut harjoittaa pilatesta. Jotenka siis Will oli lähtenyt kävelylle. ...Siinä hienossa asussaan. Tai no oikeastaan hän juoksi. Lapsi-ihailijoitaan karkuun. Mutta eikös sitä voi kutsua kävelyksi?

Will pysähtyi kesken mietteittensä kirjaston eteen. Hän huomasi ovessa lapun, jossa luki, että kirjastossa tarvittiin kiireapulaista.

Willin kulmakarvat (jotka olivat mansikan näköisen hatun, joka kuului täytekakkuasuun,  sisällä) kurtistuivat kun hän alkoi miettiä, mitä kaikkea voisi ostaa ylimääräisellä rahalla. Ja kirjasto voisi olla hyvä piilopaikka lapsilta.

Ja niin Will saapui kirjastoon.

"Morjensta vai mitä se oli", Will sanoi lainaustiskillä jumittavalle pepsodenthymyä hymyilevälle "kirjastotädille". "Kiireapulaisen paikkaa haikailisin."

Kirjastonhoitaja— anteeksi kirjastotäti. Kirjastotäti katsahti Williä ja hänen silmänsä levenivät nähdessään, mihin Will oli pukeutunut.

"Oho. Öh", oli ainoa asia, minkä kirjastotäti osasi sanoa nähdessään Willin asun. ”Kiva puku.”

”Kiitti”, Will sanoi ja hyppäsi tiskin taakse. ”Mitäs mä nyt sit teen?”

”Sä… voisit vaikka… mennä… järjestelemään kirjoja”, kirjastotäti änkytti yhä hämmentyneenä.

”Okei! Kai mä saan kutsua itteeni kirjastotädiksi?” Will kysyi korvasta-korvaan-hymyllä. Kirjastotäti (siis se oikea kirjastotäti) nyökkäsi hitaasti yhä pienoisessa shokissa.

Will suoristi mansikkahattuaan ja loikki eräälle hyllylle järjestelemään kirjoja.

Ovi avautui ja pieniä lapsia ryntäsi kirjastoon. Will parkaisi hiljaa ja tiputtautui vatsalleen hyllyn taakse piiloon.

”Etsitään uutta Karvakuningastamme täältä!” yksi lapsista huusi kirjaston ovella.

”JJJOOO!” muut huudahtivat.

”Kirjastossa ei saa huutaa!” Will ärähti maasta ennen kuin tajusi pitää suunsa kiinni. Hän läimäytti kädet suulleen ja alkoi matomaisesti liikkua lattialla eteenpäin.

”KARVAKUNKUN ÄÄNI!”

Lapset ryntäsivät Willin luokse. Yksi lapsista tökkäsi maassa lojuvaa kasvonsa kätkenyttä Williä varpaalla.

"Kuka sä oot? Ooksä Karvakuningas?"

"Mä... Mä oon mato", Will sanoi peloissaan ja alkoi mönkiä eteenpäin lapsien tuijottaessa hämmästyneenä.

"Jaaha. Anteeksi herra mato, että häiritsimme, mutta etsimme karvakunkkua. Et ois sattunu näkemään?"

"Eeeeeh... Minä— siis Karvakunkku taisi mennä tuonnepäin", Will mumisi ja osoitti sormellaan etelään päin.

"Kiitos herra mato!"

"Eipä kestä..."

"Sinulla on muuten yhtä surkea vaatemaku kuin Karvakunkulla, mutta hyviä päivänjatkoja, herra täytekakkukirjastotätimato."

Willin korvat punehtuivat.

Lapset juoksivat pois ja Will henkäisi helpotuksesta.

Hän nousi ylös ja alkoi siirrellä kirjoja aakkosjärjestykseen.

Vaan eipä kauaa kerinnyt järjestellä, kun Jack saapui kirjastoon ja huomasi Willin.

"Will! Kuomaseni!" hän sanoi ja asteli Willin luokse.

"Jack! Minä kun olen pitänyt sinua aina barbaarina, mutta käythän sinä kirjastossakin!"

"Ei kun mä etin vessaa."

"Ai. Jaa."

Jack löntysteli kirjaston vessaan ja kymmenen minuutin päästä alkoi kiljua, kun ei saanut vessan lukkoa auki.

Will huokasi, tönäisi kirjan takaisin hyllyyn ja meni vessan oven eteen.

"Käännä sitä lukkosysteemiä vasemmalle!" Will neuvoi.

"Kumpi on vasen? WILL APUVA!"

"Vasen on se käsi, millä sinä et kirjoita. Sinne päin."

"Mutta kun minä en osaa kirjoittaa", Jack parkaisi.

"No sinnepäin, missä kädessä pidät... Äh. Anti olla", Will sanoi, haki Barbossan ja työnsi tämän kottikärryillä ovea vasten. Ovi murtui hetkessä.

"Willin mainiot keksinnöt", Will sanoi tyytyväisesti ja auttoi Jackin pois vessasta.

"Onneksi olet tuollainen ammattilainen", Jack virnisti puusäleiden joukosta.

"Kirjastotyö on terveydelle vaarallista", Will mutisi ja harppoi lainaustiskille. "Minä eroan!"

"Joo", kirjastotäti mumisi kohottamatta katsetta juorulehdestä.

Will, Jack ja Barbossa harppoivat pois kirjastosta ja kun he pääsivät ulos, kirjastosta kuului kiljaisu "MITÄ TÄLLE OVELLE ON TAPAHTUNUT?"

"Syyttäkää Barbossaa", Will vingahti ja pinkaisi juoksuun.

~~~

Lainaus
"Mä... Mä oon mato", Will sanoi
mullako muka tylsää? XD

~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #108 : 24.11.2008 19:32:17 »
jee tää osa oli taas hyvä.. mut miks jack ei kysyny sitä miesten osastoo.. ai niin osaako se kapteeni ees lukee hih  ;D

niin ja toi sun mato juttu oli kyllä huippu hih

//(27.12.08) ette sitten tehny sitä jouluosaa  :'(
« Viimeksi muokattu: 27.12.2008 15:44:50 kirjoittanut Luihuinen_89 »
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #109 : 31.12.2008 21:42:55 »
Pyydän että luette seuraavan vuodatuksen ;P

Noni. Voin sanoo meidän kummankin puolesta että ollaan ihan SIKAPAHOILLAMME (okei huono sanavalinta kun nimimerkki on LuihuisPOSSU... no siis going on..) ku ei olla jaksettu kirjoittaa tätä vähään aikaan. Esimerkiksi Will linnanjuhlissa-osa tehdään varmaan ensi vuonna kun ei tänä vuonna viitsitty. Voi kyllä, siitä ei seuraa hyvää XD Ja jouluna oli sen verran kiireitä ettei pilateslaisten joulupuuhista keritty kertoa. Noh. Päätettiin nyt sitten ilman inspiraatiota väsätä kasaan osa, jolla polkaistaan seuraava vuosi käyntiin hauskoissa merkeissä.

...Kalka-fanilla taas inspiksen puute (no ei sitä mullakaa ole) että mä nyt sit kirjotan tän ja toi nyt sitten antaa ideoita mesessä... Ja sit Luihuinen_89'ltä kiitos "Will palomiehenä"-ehdotuksesta ^^

Olisin halunnu vaa röhnöttää telkkarin eessä puoleenyöhön saakka mut sit muistin että ”Ai vttu se pilates!!” ja niin raahauduin koneelle… XD

Osa 29.

Uudenvuoden hullutuksia


Barbossa lojui heinäpaalilla tuijotellen tyhjyyteen potkien joululahjojen lahjapapereita, jotka olivat jääneet lojumaan lattialle. Hän vilkaisi kelloa, puoli yksitoista, ja jatkoi hiljaa jatkuvaa tylsistymistään.

Jack yritti raivata joulukuusta pois, jouluhan oli jo mennyt. Hän kumartui joskin liian lähelle erästä oikeista kynttilöistä...

"AAAA MUN RASTAT PALAA! YKS YKS KAKS! PALOKUNT-" Jack jähmettyi kesken huudon kun huomasi palokunnan oikeasti saapuneen paikalle.

Noh, joskin se oli Will lasten poljettavassa paloautossa vesiämpäri sylissään. Ja päällään ballerinapuku. Mutta eihän se haittaa, eihän? Eihän?

Jack säikähti huomatessaa Willin... nätin... ballerinapuvun ja... pitsistä tehdyn tutun... olevan pinkkiä. Jack pelkäsi pinkkiä! Hän kiljaisi ja lähti pää yhä tulessa juoksemaan kunnes törmäsi Davy Jonesiin, joka vesijumppasi kukkakuvioisessa lasten uima-altaassaan. Davy tönäisi Jackin pois päältään ja tajusi lonkeroisen partansa olevan tulessa.

"MAMMA MIA!" Davy vinkaisi Marioimitaatiolla ja mulkaisi Barbossaa, joka oli alkanut soittamaan hanurilla Mariotunnaria.

Siis soitin-hanurilla! Ei omallaan. ...Toivottavasti siis sillä soittimella...

"POIS ALTAAAAA!!!!" Will huusi niin kovaa kuin pystyi ja sitten sipsutti hiljaa ja "elegantisti" varpaillaan kädet levällään vesisangon kanssa ja kaatoi vesisangon sisällön Jackin naamaan.

"Heiii entä minä?" Davy parkaisi ja yritti tukahduttaa liekit käsillään.

"Hemmetistäkö minä tiedän? Tunge pääsi sinne kämäseen kahluualtaasees", Will mumisi kohauttaen olkapäitään ja jatkoi järkyttyneenä: "Oho! Puhuinpas rumasti! Ei söötit ballerinat puhu rumasti. Tarkoitin että en juuri nyt tiedä ja että yritä sammuttaa tuli uima-altaasi veteen."

"Kyllä, neiti Turner", Davy mutisi itsekseen ja painoi lonkeropartansa veteen.

Will virnisti muka-söötisti ja sipsutti istumaan heinäpaalille, kunhan ensin asetteli pirteän värisen nenäliinan sille, ettei likaisi pukunsa takamusta. Elizabeth ei pitäisi siitä.

"Jos me valaisimme vähän tinaa ennen rakettejen ampumista?" Barbossa ehdotti.

"Joo! Sehän on lapsellisen helppoa!" Tia hymähti ja suki rastojansa parempaan asentoon.

"Lapsista puheen ollen, Will —", Barbossa aloitti.

"Se on "neiti Turner"", Will kimitti suoristaessaan tutuaan.

"...Neiti Turner, missä lapsipalvojasi ovat?"

"Itseasiassa en tiedä..."

"Mä lukitsin ne vessaan", Jack ilmoitti tyynesti nostamatta katsettaan sanomalehdestä, jonka oli juuri pöllinyt Davylta ja jota selasi lehden ollessa ylösalaisin.

Barbossa pyöräytti silmiään ja he kaikki kerääntyivät keskelle lattiaa valamaan tinaa.

"Kattokaa tästä tuli hienon muotoinen!" Jack huudahti innoissaan ja yllättäen hänen tinapalansa muuttui takapuolen muotoiseksi. "Öööööh hyvää uuttavuotta!" Jack hymähti ja heitti tinan Tialle.

"Oi kiitos, Jack! Tämä on ihana!"

"Joo niin on ole hyvä vain", Jack mumisi nopeasti.

"KATTOKAA!" herra Gibbs, jolla oli suurin pala tinaa, huudahti. "TÄMÄ MUOVAUTUI PEHVANI MUOTOISEKSI! TÄSTÄ TULEE UUSI VAIPPANI!" Ja niin Gibbs tökkäsi sen takapuoliinsa ja hänen hymynsä pian hyytyi. "Öh miten tän saa irti... Hei... Apua... Hei auttakaa joku..."

Kaikki perääntyivät kauemmaksi viattomat ilmeet kasvoillaan.

"Ooh! Ihan pian on keskiyö!" Tia yllättäen sanoi ja osoitti kelloa. "Mennään ampumaan raketteja!"

Jack ja Barbossa auttoivat Davya raahamalla hänen uima-altaansa ikkunan viereen, jonka jälkeen kaikki muut kokoutuivat pihalle yhden valtavan raketin ympärille.

"Se taitaa räjähtää taivaalla juuri silloin kun vuosi vaihtuu", Will sanoi vilkaistuaan kelloa ja pyörähdettyä piruetin.

"Noh, nyt lähtee", Jack sanoi ja sytytti raketin sytytyslangan. He kaikki perääntyivät suojalasit silmillään kauemmaksi. Paitsi herra Gibbs, joka oli jäänyt rautavaipastaan kiinni rakettiin.

"HEI EIJEIJEIJEI APUA!"

"Kuulitteko te jotain?" Barbossa kysyi.

"Äh, tuuli vaan puhaltaa, ei se ollut mitään."

Ja niin raketti lennähti taivaalle ja räjähti.

"HYVÄÄ UUTTAVUOTTA!"

"JES! MUN VAIPPA IRTOS!!!!" Gibbs kiljaisi taivaalta ja lensi järveen.
« Viimeksi muokattu: 31.12.2008 23:41:02 kirjoittanut Luihuispossu »
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #110 : 01.01.2009 15:56:59 »
Jeee Tää oli kiva. Will palomiehenä (vai pitäiskö sanoo palonaisena/tyttönä)
Gipskin sitten pääsi eroon vaipastaan. Mutta sillä oli märkä kohtalo.. Millainen se Raketti oli Varmaan siitä tuli joku Willin muotokuva.. No mutta kiitos ja Hyvää uuttavuotta.. mesessä jatketaan ideointia ;)
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #111 : 15.01.2009 18:37:46 »
Nonnii. KALKA-FANI IS PÄK! (Pakolla..)

Elikkäs. TODAY IS LUIHUINEN_89'N BIRTHDAAAYYY!

Osa 30.

Will + sushi = Ounou (LUIHUINEN_89:LLE!!!!

Herttainen aamu sarasti jälleen pajassa ja herättivät kaikki lempeästi. ...Noh Will herätti kaikki paiskaamalla Gibbsin naamalle oven mut onhan se jotenkin sama asia, eh? Noh, kuitenkin kun kaikki livat heränneet Will melkein kiljaisi: "MORJEENS!" Kun Jack ja muut olivat saaneet silmänsä auki he mulkkasivat järkyttyneinä Willia: HÄNELLÄ EI OLLUT OUTOA ASUA! Kaikki pyörtyivät nähdessään sen ja Will vaihtoi sen aikana asusteensa Avokado-pukuun. Pian kun kaikki olivat heränneet he huokaisivat onnesta kun Will oli laittanut Avokado-puvun. Pian Davy Jones hyppäsi pinkki lasten uima-allas tavallisesti jaloissa yhden oven läpi kiinalaisella huivilla kiljuen: "III SHINHEEEIII!!! Haluatteko sushia?" Davy sanoi silmiään räpytellen iloisena. "...Okei yks vain." Jack sanoi epävarmalla/kauhistuneella äänellä. "MULLEKKI IHANAA!" Will kiljaisi vaihtaen nopeasti Sushiasun itselleen. Davy heitti Willille tarjottimen joka oli kasa Kalifornia rullia. "Hei, onks tää jotain muovia tää vihree läjä tässä?" Will kysyi tökkien tyhmänä levää kalifornia rullien päällä. "...Ne on levää." Davy Jones sanoi mulkaisten Willii. "HYYYYI." Will kiljaisi. Pian Barbossa kuiskasi Willille että Davy Jones käyttää vessapaperinaan levää ja Williltä jäi syömättä sushi...

Joo lyhyt mut joo. BAIBAIII JA HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ LUIHUINEN_89!!! Tää on aina tylsä lahja mut joo ;D KAUKOLAHJA!
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #112 : 15.01.2009 18:43:10 »
Lainaus
Nonnii. KALKA-FANI IS PÄK! (Pakolla..)
*Ilkeä kiherrys* sori >X] ketään ei kyl varmaan haittaa et pakotin Kalka-fanin kirjottamaan tän? Eihän? >8}

OU MAI GAAD WILL MITÄ TEIT KUN ALUKSI UNOHDIT ASUSI!! *toruva sormenheilutus*

...Joo siis öö XD Wohoo jatkoa. Hyvää syntymäpäivää Luihu!

Juuuh jatkoa tulee joskus... ;P

~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #113 : 15.01.2009 18:48:26 »
ei tää ollut tylsä, mutta lyhyt tää oli  ::)

mutta kaikki livat heränneet
pssst.. olisko se Olivat :)

jatkoo vaan Shusit OMG

Luihu
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #114 : 13.04.2009 16:21:50 »
Okei. Sanoisinko ihan suoraan, että on kestänyt vähän tän ja viime osan välissä? ò_o Mutta eipä takerruta pikkuseikkoihin =3 Tänä aamuna ku heräsin niin heti ensimmäinen ajatus päässä "Pakko... jatkaa... Pilatesta... hirvee... inspis... omg..." 8D

Osa 31.

Willin uusi työpaikka

Will potkaisi pajan oven auki leveä virne naamallaan. "Ette ikinä arvaa!" hän ilmoitti ja istahti heinäpaalille.
"Sinä OLET homo?" Gay Sparrow (mitä hemmettiä sekin täällä tekee?) huudahti nurkasta innostuneena.
"EI", Will sanoi jäätävästi.
"Sinä päätit... viimein luopua jumppapuvuistasi, joissa ei ole mitään järkeä?" Tia Dalma arvasi mystisellä äänellään katsoessaan Williä.
"JumaaaalauTA! Enhän minä ikinä voi tehdä niin!" Will säikähti ja muut vasta huomasivat, että tällä oli tavalliset vaatteet! Gibbs mutisi jotain tietokoneen luota.
"Anteeksi?" Will kysyi.
"Sanoin että OMFG LOL N00B", Gibbs vastasi tyynesti ja jatkoi dataamista.
Will kallisti päätään. "Onks sillä kaikki ihan okei?"
"ET PÖLLI MUN KAMOJA, PEELO!"
Jack huokasi nurkasta: "Se on jäänyt koukkuun Habbo Hotelliin."
"KAUTTA VAIPPOJENI ET PÖLLI NIITÄ!!!"
"...Jaaahas... Mutta kumminkin, minä sain TÖITÄ!" Will ilmoitti silmät loistaen.
"Älä vaan sano, että kirjastosta, sillä —" Jack aloitti.
"Eieieieiei, hupsu", Will sanoi ja nyki Jackin rastoja nauraen.
'Mitä helv-?' Jack ajatteli.
"Väärin meni, mutta älä itke ruma lapsi, ota pääsiäismuna tai... taksi!" Will keksi päästään ja heitti Jackia Duudsonien EMÄNTÄ-suklaamunalla. Jack tuijotti suklaamunaa hämmentyneenä.
"Niin että sain työpaikan Paula-vanukkaan mainostamisosastolta!" Will hehkutti ja vilkaisi kelloa. "Ja tota oon myöhässä... Saanko keneltäkään kyytiä sinnä, kiltit...?<3"
Jack irvisti. "Okei." He lähtivät ulos. "Tässä on minun Ladani", Jack ilmoitti. "En tiennyt, että sinulla on autoa", Will sanoi, kun istui etupenkille.
"Joo... öh... on..."
"Varastit sen?"
"...Juu..."
"En tiennyt muuten sitäkään, että sinulla on ajokortti. Numanumaguy-Anterohan—"
"Ei minulla olekaan korttia. Vai lasketaanko kirjastokortti?"
"EI LASKETA!!"
Jack painoi kaasun pohjaan. "NASTA LAUTAAN MUMMOT HAUTAAN!" "EI! EI MUMMOJA!" Will kiljaisi. Jonka jälkeen he huomasivat, että auto ei ollut liikkunut minnekään. "Jack... käynnistä auto ensin, okei?" Will neuvoi. "Oho... joo..." Jack käynnisti auton ja painoi sitten kaasun pohjaan ja Lada ampaisi liikkeelle. "WOHOO! NASTA LAUTAAN MUMMOT HAUTAAN!" Will (?!) huusi. "JUMAAAALAUTA! EI MUMMOJA!" Jack parkaisi ja löi jarrut pohjaan. Auto liukui  vähän matkaa eteenpäin ja kierähti katolleen. "Perillä!" Jack ilmoitti aurinkoisesti. Will jupisi jotain liittyen hulluihin varpusiin ja lähti sisälle. Siellä hänelle tuupattiin päälle heti lehmäasu ja hänet vietiin kameran eteen.
"Kun musiikki alkaa, ala laulamaan näitä sanoja täältä taululta, selvä?" ohjaaja sanoi Willille.
"Okei", Will hymyili.
"3-2-1-Käy!"
Ei oo Will-lehmä cool, sen voittaa kaikki muuuut,
saa vanukkaasta täplikkään kun se pieree sinne mennessään,
vanilja-pieru, pieru-vanilja!
PAULALLA ON WILLIN RILLIT!
Willin supervanukas päivää ei tee paremmaks!

(WTF???)

Eräässä talossa, missä katsottiin televisiota ja syötiin Paula-vanukasta...
Heti kun suorana tullut mainos oli loppunut, lapset sylkäisivät vanukkaat takaisin purkkiin. "ÄITI! OSTA JAKKI-VANUKASTA!!"

~~

...Meillä on Paula-vanukasta...

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!

~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #115 : 21.04.2009 15:29:10 »
 ;D ;D ;D*reps kuoleee* Tää on ihana(ja nyt vasta löysin?? :o) Mulle pitää hankkii nimikko erikeepperiseppoperhe, happipullo, teippii ja ompelija ku tuun seuraavan kerran finiin.. JATKATTE!!! Muute mä teen jotai pelottavaa(= käy varastamassa Willin ja Jackin sieltä jostai..)*kuolee uudestaan**totally reps reps reps*
-Myrsis-
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #116 : 24.04.2009 18:55:14 »
Vau te ootte saanu jatkoo.. menin ihan sanattomaksi, Tää oli jälleen kerran hyvä. jatkoo vaan ;)

luihu kiittää
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #117 : 13.11.2009 19:50:53 »
Nyyh, se siis oikeesti oli viimenen luku? Kiitos tuosta naurupommista, en vissii sillon joskus kässänny vikaksi. Kiitos ja kumarrus teipistä ja tekstistä.
Ja lukijana tietysti,
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat
« Vastaus #118 : 01.03.2010 21:30:44 »
Mä en ihan rehellisesti tiiä oliks toi viimenen osa vai ei! Hö. Mutta jotenkin epäilen että jos Kalka-fani ei tee jotain isoa ja räväkkää comebackia niin tämä nyt sitten taisi tässä olla. :/ Itselläni ei ainakaan yhtään ideoita/minkäänlaista inspiraatiota enää.

Mutta kiitos kaikille lukijoille ja kommentoijille! 8------) Ilman teidän tsemppiänne me ei oltais saatu näinkään montaa osaa kirjoitettua.

Kehheh, kiitos ja anteeksi<3

~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.

mirenze

  • ***
  • Viestejä: 14
Vs: Pilates of the Caribbean - Karibian superjumppaajat k11
« Vastaus #119 : 19.07.2011 23:25:06 »
Ei vitsi ku oli hyvä!! repesin tuolle jackin ladalle ja muutenki hmoristinen fic tää oli :D