Kirjoittaja Aihe: Tuhkakaupunki, Yökyläilyä [K11] 19/20 14.11 | Alec/Magnus (Jace/Clary)  (Luettu 26639 kertaa)

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Ihana luku!!! Jace ♥♥ aivan paras tässä luvussa!!!! Just jacemainen!!!!! :DDDD

Ja toi Luken vika kommentti :DDD *hajoaminen*

Ja sit toi Jacen ja Simonin hieno "tappelu" :DDDD

Jatkoa oottelen taas :DDD
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Hei vain taas ~
Kiitoksia hauskasta luvusta - jälleen kerran - meinasin muutaman kerran tukehtua vesilasiini 8'DD
Lainaus
Luke ponnahti pystyyn, polki jalkaansa. ”Ulos talostani joka homo kuin olisitte jo!”
Kiitokset varsinkin tästä kohdasta, jatkoa odotellessa.

~ Zar

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Anturajalka93: Kiva että pidit Jacesta. Luin taas uudelleen Lasikaupunkia (tällä kertaa vaihteeksi suomeksi) ja musta tuntuu, että alan pikkuhiljaa sittenkin pitää Jacesta edes jollain tavalla. Tässä ficissähän Jace on suurinpiirtein parodia itsestään, mutta hyvä että kelpaa : )

Zarroc: Tukehtua saa, se on ihan suositeltavaa, kunhan pystyt jatkamaan lukemista vielä senkin jälkeen ettei tältä ihan kaikki lukijat tuuperru : )
Kiitos kommentista!

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
*virnistää* kiva, että alat pitää Jacesta, musta se on ylivoimaisesti paras vain... ja se Lasikaupunki on iha hemmetin hyvä kirja! =DDD
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Lijsbeth

  • ***
  • Viestejä: 26
Halleluja mä olen ottanut itteäni niskasta kiinni ja luin tän koko ficin uudestaan - ja olipa siinä homma tämän armottoman päänsäryn takia ja vielä noi sinun maailman oudoimmat sanat, jotka luulet kaikkien tietävän, mutta ainakaan tälläinen puli-aivo ei tajua niistä sanoista hönkäsen pölöystä tiedoksi vain! Mutta asiaan. Ficcis paranee joka luvussa ja ah. Miksi oikein lopetinkaan tämän lukemisen? Niin, oikeesti mä rakastan Jacea jota olet paljonpaljonpaljon enemmän alkanut pistämään lukuihin ja olen uber ilone siitä. Paitsi haluan jotain Claryn ja Jacen välillä tapahtuvan.  :'( :-* Jotain romanttista siis, itken muuten verta. Mutta loistavaa Somly! (typerä lempinimi anteeksi)

Solembum

  • ***
  • Viestejä: 1 847
Anturajalka93, Lasikaupunki on hyvä kirja! Tai no, Malec ainakin on oikein onnistunutta : )

Lijsbeth: Voi, ihanaa kuulla, että joku on jaksanut lukea tämän ficin kokonaan! Mä en ole itse pystynyt siihen koskaan. Kiva, että pidit. Nyt hymyilyttää : )
Katsotaan jos saataisiin tähän vähän Clacea.