Kirjoittaja Aihe: Twilight: Carlisle/Bella, So small and fragile K11 | Viimeinen luku ilmestynyt 1.9  (Luettu 45754 kertaa)

Kiera

  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #220 : 24.08.2010 19:44:13 »
Okei, nyt tälläinen ilmoitusasia - seuraava luku on nimittäin viimeinen. En tiedä vielä, teenkö tähän jatkoficciä - saa nyt nähdä. Luku on periaatteessa jo valmis, mutta viimeistelen sitä vielä ja koitan tehdä päätöksestä mahdollisimman hyvän, joten jatkoa joudutte vielä jonkin aikaa odottelemaan. Mutta siis, 29. lukuun loppuu So small and fragile. Ajattelin vain ilmoittaa, ja olisi kiva tietää vähän, että mitä mieltä olette asiasta :)

Kiera
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Kiera

  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #221 : 01.09.2010 11:55:24 »
Tidii - viimeinen luku olisi sitten tässä. Koitin hioa sitä, ja toivottavasti se on nyt kaikille mieluinen. En halunnut tehdä mitään superonnellista "kaikkionhyvin" loppua, joten se, mitä tämän jälkeen tapahtui jää sitten teidän lukijoiden mielikuvituksen varaan. Saatan mahdollisesti tehdä tähän jatkoficciä, mutta saa nyt nähdä. Kommentoikaa ahkerasti, olen kipeä, joten ne piristäisivät tosipaljon ;) Ja saattaisivat auttaa mahdollisen jatkoficin suunnittelussa... ::)
Pidemmittä puheitta, tässä on So small and fragilen viimeinen luku.



29. luku


  Kiljuin varmasti yli viisitoista minuuttia – korviahuumaavalla äänellä, jonka varmasti jokaikinen henkilö tässä typerässä linnassa ja sen ulkopuolellakin varmasti kuuli. Kun lopetin, olin saanut pahimmat agressioni ulos. Helvetin Aro. Puhkuin kostonhalua, mutta minun oli ajateltava vain ja ainostaan Briania, jonka hyvinvointi olisi nyt ykkösasia. Ja Carlisle. Kaipaus viilsi rintaani ja minä päätin istua lattialle, viilentelemään tunteitani. Olinko oikeasti ansainnut tämän? Mietin mitä vanhemmilleni kuului, ja huono omatunto kolkutti. En ollut puhunut heille pitkään aikaan. He olivat varmasti todella huolissaan. Kuten kaikki. Aiheutin olemassaolollani vain huonoa mieltä ja kiperiä tilanteita. Jos olisin ihminen, tässä tilanteessa olisin päätynyt epätoivoisiin tekoihin. En ollut koskaan pitänyt itsemurhaa vaihtoehtona, mutta nyt se kieltämättä houkutti. Vampyyriys oli tosin tuonut mukanaan myös itsensä vahingoittamisen hankaluuden, mikä kismitti minua älyttömästi.

  Muistelin ensimmäisiä päiviäni Forksissa – auto-onnettomuutta, jonka kautta olin tavannut Carlislen, jota luulin vanhaksi. Naurahdin, kun muistin miten uskomattomalta tuntui saada niin hyvännäköinen mies auttamaan minua opiskelussa. Vanhempieni auto-onnettomuutta en tahtonut paljon muistella, vain sitä kohtaa kun Carlisle oli tullut lohduttamaan minua, ja olin päätynyt hänen syliinsä. Silloin Alice oli tiuskaissut näystään, ja olin ollut täysin ihmeissäni. Voi minua. En ollut tiennyt mitään vampyyreista. Ja ystävänpäivä. Katastrofaalinen ystävänpäivä. Olin suudellut Carlislea silloin ensimmäistä kertaa, ja se ei oikein mennyt niin kuin olisin tahtonut. Olikohan tuo mies oikeasti vastannut suudelmaan, niin kuin kuvittelin? Pitäisi kysyä häneltä. Ja James. Hyi. Se vampyyrinkuvatus oli pelästyttänyt minut miltein hengiltä. Kelasin mielessäni aikaa täällä kuin elokuvaa, ja hymyilin typerästi jokaikisen onnellisen muiston kohdalla.

  Istuin tunteja, jopa päiviä paikallani, lopulta vain murjottaen pölyisessä maassa. Valon määrästä päätellen saatoin tietää milloin oli päivä, ja milloin se muuttui yöksi, mutta eipä valoa silti ollut paljon. Harvoin rukoilin, mutta siellä pimeässä istuessani tein niin usein. Rukoilin vain Brianin selviämistä sekä sitä, että saisin olla Carlislen kanssa jälleen. Olin liian väsynyt siihen, etten osoittanut lainkaan inhimillisiä merkkejä. En jaksanut hengittää, mutta eipä minun tarvinnut tehdä sitä – en voinut itkeä enkä nukkua, mikä rasitti minua. Toivoin nukahtavani, jotta ajatukseni jättäisivät minut edes sekunniksi rauhaan. Lopulta minä luovutin, ja nyyhkin kuivaa itkuani. Kuitenkin, heti kun kuulin askeleita, pongahdin pystyyn ja vetäisin viitan hupun kasvoilleni – outo pakkoreaktio, ja jäin tympeänä odottamaan tulijaa, joka lähestyi inhimillistä vauhtia. Kuinka ollakkaan, se oli Aro.

-   Etköhän ole jo murjottanut tarpeeksi, hän tokaisi ja laski huppuni kiusoittelevasti, sipaisten samalla poskipäitäni. Minua inhotti.

-   Tietääkseni en ole murjottanut, vaan ollut erossa sinusta, jotten tekisi yhtä juttua, mitä katuisin varmasti myöhemmin, sihahdin myrkyllisesti ja tuijotin tuota vampyyriä aamunkajossa, joka sai meidän ihomme kimaltamaan vain hieman.

  Aro käsitti väärin. Totaalisen väärin. Hän näytti ensin yllättyneeltä, mutta sitten hänen kasvoilleen lipui virne, joka tuntui jumiutuneen hänen kasvoilleen ironiseksi maskiksi. Kohotin kulmiani, ja astahdin kiinni seinään, jättäen väliimme pakollisen raon.

-   Tiesin että tässä kävisi näin, hän sanoi maireasti ja astahti askeleen lähemmäs, niin että minun kasvoilleni lipui hämmennyksen lisäksi pienoinen pelko.
  
  Kirotun vampyyrin kädet etsiytyivät kasvoilleni, ja hänen huulensa painautuivat omiani vasten jälleen – tälläkertaa vaativampina kuin koskaan, ja minä älähdin tajuamatta mitä se paskiainen yritti. Kunnes se iski tajuntaani täysillä. Ja minä pamautin häntä nyrkilläni. Ja potkaisin. Ja tönäisin. Ja en todellakaan osannut arvata mitä siitä seurasi. Aro suoraan sanottuna lensi – kyllä, lensi, pois minun kimpustani ja tömähti vasten seinää. Tuijotin hetken nyrkkejäni järkyttyneenä, kunnes tajusin niiden voiman. Minä olin tuhat kertaa voimakkaampi kuin hän, eikä toisinpäin.  

-   Minä rakastan Carlislea, kuiskasin ääni jäätävänä, ja tuijotin hölmistynyttä Aroa, joka ei tuntunut tietävän miten olisi.

-   Niinhän sinä luulet, hän sihahti myrkyllisesti ja jatkoi sitten, nauraen ivallisesti:

-   Mutta pikkupojusi saa nyt kyllä kärsiä tästä.

  Minun suustani pääsi niin eläimellinen äännähdys, etten uskonut koskaan sellaisen lähtevän minusta – ja hyökkäsin Aron kimppuun. Taistelumme oli nopeasti ohi, sillä oli selvää kumpi meistä oli niskan päällä. Kun se kävi selväksi hänellekkin, naurahdus karkasi suustani. Minä tönäisin häntä halveksuvasti eteenpäin, ja heitin sitten viittani myttynä maahan. Paskiainen. Uhkasikin sanoa noin minun Brianistani.

-   Jos satutat Briania, voin luvata että 1. Sinä kuolet, 2. Kylvän kauhua sinun pikku linnassasi ja 3. Häpäisen maineesi, sylkäisin ja lähdin sitten etsimään Briania. Menoni keskeytyi kuitenkin pian, kun kuulin jotain, mikä sai minut pysähtymään välittömästi.

-   Brian on kuollut. Ja meillä on Carlisle.

-   Sinä sanoit että kostaisit tämän hänelle, minä sanoin ja raivo vääristi ääneni tunnistamattomaksi.

 Oliko minun Brianini kuollut? Pelko humahti suoniini kuin jäätävänkylmä viima, ja pelko myös Carlislen vuoksi tuntui olevan vahvalle vampyyrinruumiilleni liikaa. En kuitenkaan paljastanut tunteitani, vaan kasvoillani oleva maski kivettyi vihan naamioksi – Aro säpsähti hieman, mutta sai pian pokerinaamansa kuriin. Minä uhkuin vihaa. Puhdasta, tihkuvaa vihaa, joka tuntui olevan ylitsepääsemätöntä. Jos olisin voinut tappaa hänet omin käsin, olisin tehnyt sen. Mutta tarvitsin häntä kertomaan, minne he olivat lukinneet rakkauteni. Carlislen ja Brianin. En uskoisi moista soopaa. Brian ei voinut kuolla minun takiani. Aro tuntui saaneen itseluottamuksensa takaisin, ja iski kivuliaita valheita vasten minua, nähdäkseen horjuinko.

-   Tietysti sanoin. Tahdoin vain nähdäkseni raivosi, hän sanoi ja lähestyi minua hitaasti, kuin eläin joka vaani saalistaan.

-   Carlisle ei koskaan lankeaisi teidän ansaanne, minä sanoin varmana asiastani. Carlisle ei voisi olla vankina. Koko ajatuskin kuulosti typerältä.

  Sain kuitenkin huomata, että olin ollut täysin väärässä. Kuului vain ilmavirran suhahdus, ja edessäni oli Carlislen lisäksi kaksi Volturia, Jane ja joku toinen, jonka nimeä en tiennyt. Tuijotin heitä kasvavan kauhun vallassa, ja koitin selkeyttää asioita päässäni. En onnistunut. Miten – miten maailman täydellisin vampyyrimies oli onnistunut tässä? Langennut pahaiseen ansaan kuin lapsi? Ja Brian taisi tosiaan olla mennyttä. Carlislen katse oli niin anteeksipyytävä, että tukahdutin nyyhkäyksen vain painamalla käteni suulleni. En vastustellut tai sanonut mitään, kun he tönivät minua Carlislen perässä kohti jotain, mikä muistutti kovasti vankilaa. Sitä missä olimme viimeksikin. Ja sinne me tosiaan päädyimme – ovi kalahti kiinni ja tuntui kuin olisin ollut kuollut. Niin pimeää jopa minulle. Carlisle ilmestyi odottamatta eteeni, ja painoi minut syliinsä – jonka tunsin ensimmäistä kertaa lämpimänä, ihmismäisenä ja niin rakkaana että kuiva itkuni pääsi valloilleen. Kaikki muu huuhtoutui pois mielestäni.

-   Miksi teit sen? Minä kysyin ääni säröillen ja painoin pääni hänen kaulakuoppaansa, haistellen tuttua tuoksua, joka ei tuntunut lähtevän pois lainkaan.

-   Taisin olla todella sinisilmäinen… He sanoivat että sinä olit vaarassa ja kuolisit varmasti, jos en tulisi... Ja minun oli pakko tulla. Sinun vuoksesi tekisin mitä tahansa, Isabella.

-   Minä – Minä rakastan sinua, kuiskasin ja painoin kasvoni vasten hänen kaulaansa – hänen suunsa kääntyi hymyyn, tunsin sen, sillä hänen poskensa oli kiinni omassani. En voinut sanoa muuta. Ymmärsin häntä täysin.

-   Minäkin rakastan sinua, hän kuiskasi ja me kävimme istumaan, minä hänen kainaloonsa.

   Hiljaisuus laskeutui välillemme, ja taisimme molemmat imeä toistemme läheisyyttä, tuoksua ja kosketusta mahdollisimman paljon muistiin. Minua ei enää itkettänyt, mutta huultani jouduin puremaan. Tunsin oloni täysin ihmiseksi, ja Carlisle vieressäni oli myös kuin ihminen – hengitimme molemmat vain ja koitimme saada äänemme takaisin. Minun mieleni täyttivät jälleen ajatukset, ja minä hymähdin pienesti. Se sai Carlislen katsomaan minua kiinnostuneena, puristamaan minut varmuudenvuoksi lähemmäs.

-   Meidän lapsistamme olisi tullut kauniita, huokaisin ja suljin silmäni kuvitellen perhettämme.

 Lapset olisivat olleet kuvankauniita, kuin enkelit – heidän hiuksensa silkkaa toffeeta ja silmänsä sulaa ruskeaa. Minua ei kiinnostanut, olisivatko he olleet vampyyreja vai eivät. Minun pienokaisiani joka tapauksessa. Käteni etsiytyivät vatsalleni, josta minun oli hyvin hankala päätellä jatkuiko raskauteni vampyyrina vai ei. Toivoin sitä, sillä jos meillä olisi pieninkään mahdollisuus selvitä – halusin tämän lapsen. Juuri tämän pienokaisen. Hän oli minun ja Carlislen yhteinen tuotos, sanaton sopimus ikuisesta perheestä. Säpsähdin kun Carlisle sai äänensä takaisin, ja imin hänen ääntään sisääni, sillä tahdoin muistaa jokaikisen soinnun.  

-   Niin olisi, Carlisle myönsi ja taisi itsekin sulkea silmänsä.

-   Olisin pitänyt nimestä Mora, totesin ja hymyilin sitten, ja olin varma että Carlislen kasvoilla oleva hymy muistutti kovasti omaa virnistystäni.

-   Entä jos lapsi olisi ollut poika? Minä olisin pitänyt Peteristä, hän totesi ja silitteli leppoisasti hiuksiani.

-   Kuulostaa hyvältä, nauroin ja annoin mielikuvitukseni lentää – tämä olisi varmasti viimeinen kerta kun suunnittelisimme yhteistä tulevaisuutta.

-   Asuisimme isossa talossa meren rannalla, niin syrjässä, että voisimme istuskella auringossa huolehtimatta siitä, näkisivätkö muut meidät, totesin ja Carlisle jatkoi:

-   Talossamme olisi kaksi kerrosta sekä suuri parveke – haluaisitko sinä lemmikkejä?

-   En oikein usko. Pelkään hieman koiria, totesin ja avasin silmäni, kuten hänkin.

-   Vai pidätkö enemmän pakkasesta? Kysäisin ja käännyin makaamaan niin, että katsekontakti säilyi välillämme jatkuvasti.

-   Ehkä. Mehän voisimme tietenkin asua kahdessa eri talossa, vai olisiko se lapsille liian raskasta, mitä luulet? Hän kysyi ja kuulin miten hänen äänensä särähti – liikaa tunteita, rakkautta ja liikuttuneisuutta.

-   Saattaisi olla.

 Silloin muistin, mitä minun piti kysyä Carlislelta.

-   Silloin kauan, kauan sitten lääkevarastossa, kun suutelin sinua ensimmäistä kertaa, vastasitko sinä suudelmaan vai et? Kysäisin leppoisasti ja pamautin häntä leikkisästi rintaan. Minun Carlisleni.

-   Vastasin, hän sanoi ja jatkoi sitten hymy huulillaan:

-   En tietenkään voinut myöntää sitä, sillä minua hävetti että Alicen näky oli käynyt toteen. Mutta pidin sinusta jo silloin aivan liikaa.

   Jälleen hiljaisuus laskostui välillemme, ja me taisimme molemmat uppoutua unelmiin, menneisyyteen ja tulevaisuuteen – jota emme koskaan saisi. Se oli väärin.

-   Kuolemmeko me? Minä kysyin yksinkertaisesti, ei kiertelyjä eikä itkua. Ei edes pelkokaan vilahtanut äänessäni.

-   Luultavasti, Carlisle vastasi yhtä rauhallisesti, silitellen käsivarttani. Me valmistauduimme siihen yhdessä.

-   En pelkää kuolemaa, totesin hiljaa ja tuijottelin hänen kasvojansa pimeässä, johon silmäni olivat sopeutuneet jo täydellisesti.

-   En minäkään. Saan kuolla vain kerran elämässäni, ja sen jälkeen ei ole paluuta – mutta Bella, minä luultavasti pelkäisin, jos vierelläni ei olisi sinua. Kuolisin sinun puolestasi. Rakkaus on käsite, joka on ollut minun kannaltani monta vuosisataa pielessä, mutta kun tapasin sinut, olit kuin henkilökohtainen aurinkoni – iloni ja lämpöni. Joten kuolen mielelläni sinun kanssasi, löydettyäni tosirakkauteni. Ja tosiaan, tämä on huono, todella huono hetki, mutta joka tapauksessa – tuletko vaimokseni?

  Seesteinen hymy levisi kasvoilleni Carlislen esittäessä kysymyksensä, ja ilo kupli sisälläni aivan kuin olisin ollut jälleen ihminen. Minä rakastin häntä. Enemmän kuin ketään muuta tässä maailmankaikkeudessa. Ja vaikka en saisi ikuisuutta hänen kanssaan, pienikin aika riittäisi. En halunnut itkeä sitä, että luultavasti kuolisimme pian, kun minulla oli hänet – tässä ja nyt. Ja vaikka kuolema saattoikin kuulostaa pelottavalta käsitteeltä, se ei merkinnyt minulle mitään. Ei mitään, kun minulla oli Carlisle.

-   Tulen.



I wanna love you forever
and this is all I'm asking of you
10 thousand lifetimes together
is that so much for you to do?
Cause from the moment that I saw your face
and felt the fire in your sweet embrace
I swear I knew
I'm going to love you forever

My mind fails to understand
what my heart tells me to do
and I give up all I have just to be with you
and now I do
I've always been taught to win
now I never thought I'd fall
be at the mercy of a man
I've never been
Now I only want to be right where you are



A/N: Siinä se. Nää biisin sanat on Jessica Simpsonin kappaleesta I wanna love you forever. Palkitkaa mut kasalla kommentteja, myös sellaset henkilöt, jotka ei oo aikasemmin uskaltanut kommentoida - se ois kiva :-* Mutta joo, kaikki kommentit otetaan rakkaudella vastaan :)


Kiera
« Viimeksi muokattu: 01.09.2010 11:58:40 kirjoittanut Kiera »
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #222 : 01.09.2010 15:49:52 »
 :-\ :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-\ :-* :'(

Fiilikset ovat suunnilleen tuollaiset tällä hetkellä. xD

Mä haluan tietää mitä Bellalle ja Carlislelle tapahtuu :( Ja mitä Brianille kävi :(

Ja koska minun on äärettömän vaikeaa pistää tunteitani sanoiksi, tyydyn vain sanomaan, että ficci oli paras, mitä olen koskaan lukenut ja tulen varmaan koskaan lukemaan. Jään todelakin kaipaamaan tätä.

Ideani oli kehittää joku oikein hieno ja mahtava kommentti näin ficin loppumisen "kunniaksi", mutta tässä sitä sitten taas ollaan.

Haluan kiittää erittäin mahtavasta lukukokemuksesta. Jään kaipaamaan   :-*

Ja koska en kertaakaan onnistunut tämän ficin aikana kirjoittamaan järkevää kommenttia, mun on parasta, jälleen kerran, lopettaa tähän. ;)

Rakkaudella, Hayles
« Viimeksi muokattu: 01.09.2010 15:51:55 kirjoittanut Hayles »
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Rayne Francis

  • ***
  • Viestejä: 12
  • MItä näet, kun katsot Iseeviot -peiliin?
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #223 : 01.09.2010 15:58:10 »
Voi jo kuvitella kun he kuolevat, mutta kuolevatpahan yhdessä. Brian raukka...
Mutta, minä RAKASTAN tätä tarinaa, harmi kun se loppui mutta avoin lopetus oli hyvä. I like it.

Oikeasti parhaita tarinoita mitä olen lukenut.

Love you, Rayne
>>Päästä hänet tai suutun, koipeliini.>>
- Samvais Gamgi (Sam)

TrueTre

  • ***
  • Viestejä: 164
  • Puuskupuh
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #224 : 01.09.2010 16:29:48 »
Tää on tosi nätti ficci, ja yks parhaista mitä oon ikinä lukenu.  :D
En tiedä, olinko mä väsynyt tai jotakin, mutta itkin kun luin viimeisiä rivejä. x3

Kiitos loistavasta ficistä-jään kaipaamaan.  ;)
8.6.2010 <3 ~ When I come around

Kiera

  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #225 : 01.09.2010 16:54:00 »
Vau. Kiitos ihan törkeän paljon kommenteistanne ! Oon otettu, että niitä on tullut jo nyt peräti kolme - yyy ootte ihania.

Hayles, voi sinua, kiitos jälleen ihanasta kommentista - mä jään kaipaamaan sun kommenttejasi ! ;) Ehkä kommentoit toisiinkin ficceihini (jos sellaisia nyt saan kehitettyä...) , se olis mukavaa. Ja sanonpa tähän, että saatat mahdollisesti saadakin tietää mitä Bellalle, Carlislelle ja Brianille tapahtuu - katsotaan nyt, saanko/jaksanko/yms. tehtyä sitä jatkoficciä. Tosi mahtava fiilis tuli, kun kirjotit että tää on paras ficci minkä oot koskaan lukenut ja tuut varmaan koskaan lukemaan. KIITOS oikeesti tuhannesti sulle, haleja! ♥ :)

Rayne Francis, kiitos tosipaljon sullekkin kommentistasi, tuli mukava fiilis ja mahtavaa tietää, että tämä on sun mielestä yksi parhaista. Kiitos :)

TrueTre, vau - kiitos sulle myös kovasti! Voi, itkit ihan? :) Kiitos kovasti kaikista kommenteista, ja varsinkin siitä että kehuit tätä loistavaksi.
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #226 : 01.09.2010 20:33:06 »
No worry, mä tuun lukemaan ihan mitä tahansa sä kirjoitat :))) Ja toivottavasti sulla on aikaa/kärsivällisyyttä tehdä jatko-osa :) Meikä tykkäisi ihan 101 prossasesti ;)

Edelleen rakkaudella, Hayles  :D
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #227 : 01.09.2010 20:38:30 »
täydellinen loppu. surullinen, mutta silti toiveita herättävä. ja jätti paljon tilaa mielikuvitukselle (:
ihana toi kohta, missä ne puhu lapsista sun muista : >>
kiitos todella paljon ♥

+ toivottavasti kirjoitat jotain lisää. ja pian! (;

Kiera

  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #228 : 02.09.2010 07:56:49 »
Hayles, kiva tietää ;) Ja katsotaan nyt.

phoebeZ, kiitos tosipaljon kommentistasi, se piristi aamua! :) ja oles hyvä vain ;)
Ja mulla on nyt yks ficci kyllä suunnitteilla, mutta saa nyt nähdä että mitä siitä tulee... ::)
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Engel-

  • Pisara meressä
  • ***
  • Viestejä: 47
  • omnomn~ <3
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #229 : 02.09.2010 15:43:13 »
Toi loppu oli tooosi ihana..
On tuo tavallaan jopa surullinenkin loppu mut silti sellanen suloinen.
mut toivottavasti kärsivällisyytesi riittää jatko-osaan, luen aivan varmasti! ;)
                                                      ~♥Kiitän ja kumarran♥~

♥~ Engel-

Kiera

  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #230 : 02.09.2010 15:58:32 »
Engel-, kiitos kovasti kommentistasi, tosi mahtavaa kuulla, että jos jatkoficci ilmestyy, olet lukija! :)

Niin kuin aikaisemmin sanoin, suunnitteilla tosiaan on toinen ficci... ::) Sen julkaisemisesta ei kyllä ole vielä tietoa.
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Narcissa

  • ***
  • Viestejä: 14
Vs: Carlisle/Bella, So small and fragile K13
« Vastaus #231 : 26.10.2010 20:19:11 »
Oon sanaton...
(Nyt kuitenkin pitäis jotain sanoo joten)

Tää oli kaunein ja mukaansa tempaavin ficci minkä oon lukenut. Kiitos tästä ihanasta kokemuksesta. Luin tän ficin kahessa osassa enkä päässyt tästä irti ennenkuin olin lukenut loppuun äsken. Aluksi toi Bella/Carlisle paritus tuntu jotenkin väärältä, mutta nyt tän luettuani en vähään aikaan muuta pysty ajattelemaan. Ne oli niin suloisia yhessä ja Edward henkilönä tosi mielenkiintoinen. Miten oikeesti osasit kirjoittaa noin hyvin.. Kaikki noi upeat arvaamattomat juonenkäänteet ja tekstin monipuolinen ja arvaamaton tyyli ja kauniit kuvailut saa mut oikeesti hämmästelemään. Rakastan tota loppua se on niin koskettava. Mä yhdistin heti Carlislen ja Isabellan Romeoon ja Juliaan. Se että tarina loppuu siihen kun ne joutuu kuolemaan, mutta onneksi yhdessä eikä millään muulla oo väliä. Lopetettuani mä oikeesti liikutuin ja myös itkin. Ihanaa kun Carlisle kosi Bellaa ja perjaatteis ne sai toisensa. Toisaalta jäin janoamaan jatkoa. Olis kiinostanu tietää kuinka niille kävi, saiko ne yhteisen tulevaisuuden ja lapsen..? Arvostan sitä että jätit lopun mielikuvituksen varaan eli toisaalta toi on täydellinen tollain.
In Memoriam Carlisle & Bella

Kiitos.

Narcissa
I’m in search of myself. Have you seen me anywhere?

Kiera

  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: Carlisle/Bella, So small and fragile K13
« Vastaus #232 : 26.10.2010 20:35:39 »
Narcissa, et arvaakaan miten yllätyin kun huomasin että joku oli kommentoinut tähän, suuri kiitos! :) Tosi hienoa kuulla että tää ficci on saanut sut sanattomaksi. Hyvä että huomasit parituksen toimivan, sillä ensin itsekin olin vähän että tekisikö nyt tällä parituksella vai ei, mutta oon tyytyväinen että päätin niin tehdä, sillä oon nyt täysin koukussa tähän pariin ! (Bella & Carlisle toimii mun mielestä ainakin just tälläsissä sairaalaan liittyvissä ficeissä, kun molemmat käy kyseisessä paikassa usein, toinen tosin työn puolesta ja toinen taas... ::)) Kuitenkin, kirjoitustaidon kehuminen  saa mut aina oikeesti niiin hyvälle tuulelle ettei mitään rajaa, siitä kiitän sua ihan sairaasti. Romeo & Julia- viitettä en itse aikaisemmin ole tajunnut, hyvin hoksattu! Lopetuksen päätin tosiaan juuri jättää auki, mahdollisen jatkoficin ja lukijan mielikuvituksen varaan. Katsotaan nyt, mullakun on nyt toi toinen ficci kesken... ;) Mutta joo, tähän loppuun pakko sanoa että kiitoskiitoskiitoskiitos tuhannesti illan piristämisestä ja ihanan sisällökkäästä kommentistasi!

Kiera
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Neponen

  • Kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 38
Apua, Apua, nyt on pakko kommentoida jotain kun luin kaikki 29 (huikea määrä) lukua. Noin kuusi per ilta taisin niitä lukea milloin läppärillä ja milloin puhelimella, ja se kertookin jo kai että pidin tästä. Paljon.
Aluksi vieroksuin ja poistuin sivulta mutta klikkailin itseni takaisin kun jäi häiritsemään mistä oli kyse, enkä katunut että aloitin lukemaan. Pidin ylipaljon Carlislesta tässä ja pidän muutenkin kyseisestä hahmosta aivan liikaa. Mua nauratti tuo tuossa lopussa, kun Carly olisi halunnut lapsen nimeksi Peterin, sillä elokuvissa Carlislea näyttelee Peter Facinelli, ja siksi asia oli mielestäni jotenki hauska tässä.. Hmm.
Aro oli kamala, samoin Edward, miten ne saattoi tehdä tällaisia asioita? ;< Törkeää. Ja mielestäni ficin paritus oli erittäin hyvä ja toimiva. Tarina kehittyi joka luvun myötä aina vain paremmaksi, ja osasit todellakin koukuttaa lukemaan tätä. Olit myös kivasti saanut tähän mukaan paljon toimintaa, että tylsä tämä ei missään vaiheessa ollut, ei edes rauhallisemmissa luvuissa. Ihana loppu, jos minulla olisi tapana itkeä tällaisissa, nyyhkisin varmasti. Tuo "Tuletko vaimokseni" Sopi vain niin hyvin siihen tilanteeseen ja loppu oli ihanan mystinen, kuoleeko ne vai ei, sen saa itse päättää. Mulle sopii tuo kuolema varsin hyvin, kun sen fiilistely oli tässä niin kaunista. Kuvailit todella hyvin tunteita ja uskalsit tuoda mukaan omaperäisen vivahteen. Juoni oli erittäin monipuolinen, ja siksi kiinnostava. Joten siis kiitos mukaansatempaisevasta lukijaystävällisestä ja monivivahteisesta ficistä, palvon täällä sua ja tekstiäsi. Ai niin ja mikä parasta; tekstistäsi paistoi kirjoittamisen ilo, eikä tämä tuntunut väkisin väännetyltä.

✘Asiasta voidaan tapella!

Kiera

  • ***
  • Viestejä: 216
Neponen, vau, kommentti! Olin tosi hämmentynyt kun huomasin tän :D Mutta siis, tosi hienoa että sain sut koukuttumaan ;) Kiitoksia oikeasti todella paljon kommentistasi, se oli tosi ihana & piristävä. Paritus on munkin mielestä erittäin hyvä, lemppariparitus Houkutuksesta. On ne vaan niin söpöjä yhessä... :3
Viimenen lause oli niin kiltisti ja mukavasti sanottu että ihan voisin herkistyä täällä... ::) Kiitos vielä tosi paljon sulle! :-*
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Elayne

  • suden sisar
  • ***
  • Viestejä: 179
  • vihreä ajah
Aivan ihana valmis fici. Olin ehdottoman koukuttunut ja nyt harmittaa kun en voi vaatia jatkoakaan  ;D Plussaa Voltureista, Victoriasta, söpöstä pikkupojasta ja ennaltaarvaamattomasta lopusta  ;) Lisäksi pisteitä siitä että olet kehittynyt ficin aikana valtavasti  ;)

« Viimeksi muokattu: 17.09.2012 20:06:47 kirjoittanut Elayne »
Fred&George<3<3       Riesu <3      Harry <3
Draco <3                      Tom<3

AngelofDarkness

  • ***
  • Viestejä: 61
  • ~ When my time comes forget all what I've done ~
Mä sanon lyhyesti.
paras twilight ficci ikinä.


kiitos ja syvä, kunnioittava kumarrus

~ AngelofDarkness ~
No hope.
No love.
No glory.
No happy ending.