Kirjoittaja Aihe: Axis Powers Hetalia, Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11  (Luettu 23755 kertaa)

Neithan

  • Bitchking
  • ***
  • Viestejä: 307
  • Words are wind
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #140 : 27.02.2011 18:19:19 »
Oh yeah! Oon eka! :-----D

Joo en ole aikaisemmin uskaltanut kommentoida tätä, mutta nyt on pakko.

Elikkäs.

Rakastan näitä raapaleita. Ystäväni tuossa vierssä ihmettelee mille minä oikein koko ajan repeilen... Aah, olen taitava eksymään asiasta. Anteeksi. Asiaan. Nämä kaikki kolme raapaletta (kyllä, osaan laskea kolmeen) olivat mahtavia, mutta loppupuhe oli ylitse muiden. Repesin Tanskan Ikea maininnalle.... Ikea on kyllä pelottava paikka. Oikeasti. En voi sietää sitä. Lisäksi se on ruotsalainen. >.< Ja takaisin asiaan. Loppupuheen jälkeen paras oli ehdottomasti 99. sitten 100 ja viimeisenä 98.
Alles kaputt on kyllä kiva lause, mutta itse pidän enemmän "Ich bin eine banane"sta. Kyllä, se on erittäin hyödyllinen lause. Samaten "eine kleine weisswine" en usko kirjoittaneeni sitä oikein, sillä en puhu saksaa.

Ai niin, kirjoita vain pyörä raapaleita, sillä ne olivat hykerryttävän hauskoja.

Kyllä, osaan kommentoida xD

-N

(ja siitä raapaleesta laitan kyllä viestiä, turha toivo että unohtaisin. muahhahahahahaaa!)
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be

Avatar by Raitakarkki

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #141 : 27.02.2011 22:41:22 »
Ah kiitos paljon, Neithan! Ajattelin jo, että en ikinä pääse kommentoimaan tätä... mie kun en osallistunut tähän skabaan, koska Vyra on jo muutenkin kirjoittanut niin paljon minulle, joten piti sitten antaa muillekkin tilaisuus, hahaha~ Ja onnittelut raapalevoitosta!

Ja nyt siis tämän raapaleketjun viimeiseen raapalekommenttiini!

98: tästä raapaleesta tuli mieleen kysymys, jonka meinasin paljastaa mesessä... että miten ihmeessä oikein pystyt kirjoittamaan aivan pienimmistä ja huomaamattomimmistakin (god, miten vaikea sana kirjoittaa...) asiasta näin yhtenäisen ja mielenkiintoisen raapaleen? Ihmeellistä, että pystyt keksimään jotain tällaista jostain italian sanasta 'caputto', ja yhdistää sen lempi lauseeseesi 'das ist kaputt'..ei miulle tulisi tällaista koskaan mieleenkään, saatikka pystyisin kirjoittamaan mitään järkevää siitä.
Mutta onneksi se oletkin sinä joka näitä raapaleita kirjoittaa, eikä minä ♥

99: *dun dun dun duunn.. satasta ollaan lähestymässä!* Yay for the Tanskan ja Hollannin eeppiselle sisääntulolle! Tässä kohtaa en oikeasti voinut olla naurahtamatta, sillä tuli aivan mieleen ne Humonin Tanska- ja Hollanti pyöräsarjikset, mm. tämä (en ennen edes tavallaan uskonut Humonia, kun hän kertoi pyöräilykulttuurista Hollannissa..ajattelin vain että siinä oli vähän liioittelun makua. Mutta...sen jälkeen mitä sie olet kertonut, taidan sittenkin uskoa :'D mutta minun on silti nähtävä ne omin silmin!).
Merde, sinun takiasi minun tekee nyt kauheasti mieli pyöräillä. Koitappa tässä sitten mennä pyöräilemään tuonne lumihankeen!

100: Satanen! Sie teit sen! Huzzah~! Onneaa! Voin vain kuvitella, kuinka nostalgiset tunnelmat siulla on täytynyt olla... Miten sopivaa, että sadas raapale oli nordiceista, aivan kuten ensimmäinenkin (: Pidin siitä, miten Su-san esiintyi, varsinkin tässä >> 
Lainaus
”Jag vet”, Ruotsi vastasi ja Suomen yllätykseksi hän hymyili pelottavalla tavallaan, ”ne kelpaavat.”
tuli ihan sellainen hämärä ''muahaha~'' -olo :'D Aivan kuin Ruotsi aikoisi pakottaa ne kelpaamaan Tanskassa, tai sitten mielessään nauroi pahanilkisesti tanskalaisten tyhmyydelle.. ihana!

Mie itse en ole harmikseni seurannut tätä raapaleketjua alusta saakka, mutta haluan sinun tietävän, että olen iloinen että päätit jatkaa näiden kirjoittamista sen tauon jälkeen, ja että luonnollisesti seuraan sinua raapaleketju kakkoseen, mikäli ikinä keksit sille nimeä (;; Nämä raapaleet ovat kaikessa lyhykäisyydessäänkin pelastaneet monta masentunutta iltaa, ja toivon että sama meno jatkuu seuraavassakin topicissa!

Ja mitä tuohon lopputekstiin tulee, niin... voi. mitä. ihmettä. xD Nauroin niin monta kertaa - varsinkin, kun lähestyttiin loppua ja yhä enemmän maita sekaantui joukkoon. Parasta oli mm. Norjan, Hollannin ja Belgian terävät lausahdukset, sinun ja Hollannin hassu viha-rakkaussuhde (voiko sitä pitää sellaisena?), hellyyttävä kiitollisuutesi, ja tuon fanitytön pulpahtaminen pinnalle, kun kysyit että miksei Tino ja Ruotsi voisi auttaa myös... pffffffft!! xD Oh, ja paras jäi jo mainitsematta: (okei, olen aivan varma että tiedät mitä on tulossa...) Ranska~~! Varsinkin tämä kohta, ei apua:
Lainaus
Ranska: Oui, minun täytyy löytää Angleterre jostain…
Vyra: …Saanko tulla mukaan?
Suomi: …Minä en suosittelisi…
en voi oikeasti uskoa että sanoit noin! No ei sen puoleen, minäkin olisin varmaan, mutta silti... >//u//< hahaha!

Nähkäämme seuraavassa raapaleketjussa!

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

England

  • Vieras
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #142 : 01.03.2011 09:19:49 »
No nyt se sata tulo vastaan
O .o

Noruz

  • pandafanaatikko
  • ***
  • Viestejä: 136
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #143 : 01.03.2011 14:09:50 »
Oijoijoi, mahtava lopetus~
98. Voi Saksa-parkaa... Miks ihmees se lainas Venezianol autonsa? Oi voi... ;D
99. The epicness~! Ihana. Must tollaset sisääntulot o ain mahtavia. ;)
100. Woohoo, you did it~! Ne kelpaavat... Berwald oli kyl ihana tos raapalees, ja voi Tino-raukkaa~ Mahtava. :D

Ja noi loppusanat... Oon erittäin onnellinen, et jätit noi muut paritukset "osoittamatta". (Oon vahvasti suunnilleen kaikkii muit paitsi canon-parituksii vastaan.) Ja Tino oli awws tossa. ♥ (Ei sitä tunnetta voi kuvailla.) Tanska oli ihana, ja Gilbert is awesome with his awesomeness~ Sehän nyt on ain nii vaatimaton ja totta kai kaikki ideat tulee siltä! >3<

... Kiitos.
Nyt se on virallista. ♥

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #144 : 01.03.2011 21:09:29 »
NYT SE ON SITTE LOPPU :( no ei. :) Onnittelut raapaleiden jodosta~ Pyöreä sata! Ja onnittelut Neithan. :D
multa kun evättiin kilpailuun osallistumisen oikeus 8D

Vyraseni. Ensiks, pakko kommata: MAHTAVA AVA. xD Ja sitten raapaleihin:

Tykkäsin tosi paljon näist kolmest vikasta. Ja voi elämä ku repesin Ruotsin monopolirahoille.. :'D Ja kyllä, toi pyöräraapale tosa välis sai mut kyl hymyilemään tosi leveästi. :) Muuttiksen jälkeen mä kyl oikeesti häpeen mun kommentin lyhyyttä... Tämä oli tosi hyvä lopetus näille raapaisuille ^^
(Btw, tolle sun viimisimmäl kommentil mul kommentti: ethä sä viimeksää nähny, et sä ees TIENNY eka et oon oikeesti tansunoruis vai milleest se ny taas menikää?? No tanskalais-suomalais-stalkkeri-ja-vähän-jotain-muutakin. >D)
Hmm, lukaisimpa äsken sanan "nostalginen" ja nyt soi päässä joku iskelmä "Voi niitä aikoja, voi niitä aikoja..." -.-" ups.
Lopputeksteistä: Virnistelin tosi leveesti, ja tirskahtelinkin aina silloin tällöin, mut toi Ikea sai mut kyl nauramaan. Ääneen. Varmasti oli nostalgista kirjottaa, ja yhdynkin Muuttiksen mielipiteeseen, et mikäs sen parempi lopetus ku Nordicit, mist kaikki paha mahtavuus sai alkunsa ^^ Tykkäsin tosi paljon täst koko ketjust, ja odotankin jo innol seuraavaa. <3

-Vini kiittää kauniisti ja kumartaa :)
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #145 : 04.03.2011 00:14:06 »
Onnittelut taitavat olla paikallaan. Sata ficciä on jo huikea määrä ja toivottavasti jatkat vielä jatkossakin. Itselleni jäi todella hyvä maku näistä ja ne olivat suloisia ja opettavaisiakin siinä mielessä, että kaikesta voi yllättävissäkin tilanteissa saada ficceihin aiheita.
Jos saisi pyytää tai ehdottaa aiheita, niin itse emigranttien sukujuuret omaavana Venäjästä voisi mielestäni kiinnostavia juttuja mytologian, tapojen tai muun sellaisen kautta ajateltuna. En koskaan ole osannut ymmärtää, miksi se olisi joku suuri ja pelottava naapuri. Mahdollisesti Romanovit tai muut seikkailemaan tai venäjä muistelemaan tsaarin aikoja...juu, voi kuulostaa oudolta, mutta mm. isoäitini oli ylpeä synnyttyään tsaarin alaisuuteen ennen sotaa, ja sain kuulla siitä ajasta paljon. Sen lisäksi pohjoismaista ei voi saada koskaan liikaa enkä unohtaisi mm.m japania ja kirsikankukkia tai hachiko-patsasta tai muuta. Etelä-Amerikkailaisiin myös tutustuisin paremmin ja Espanjaan. Rakkaaseen Espanjaan, sillä se on ehkä suosikkini kohteina maailmassa tai ainakin niistä missä on tullut käytyä.
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan

Himsu

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #146 : 27.03.2011 20:40:29 »
Hei taas. :) Olen niin väsynyt kesäaikaan siirtymisestä, että yritin herättää itseäni näillä raapaleilla ja onneksi se vähän auttoikin. xD Mahtavia! Luin kyllä vasta vain 7 ensimmäistä raapaletta, mutta ne oli kaikki nerokkaita.

Mutta Preussiii<3 Olen lukenut tosi vähän suomenkielisiä Hetalia-ficcejä, enkä ole aikaisemmin törmännyt yhteenkään suomenkieliseen ficciin, jossa olisi Preussi. Mutta nyt viimenkin törmäsin, mikä on hauskaa, koska Preussi on lempihahmoni. <3 Pidin albiino-jutusta. Siis raapaleesta... 3. xD Tämä kohta oli mainio: ”Preussi on kummajainen, sekasikiö ja outo”, Saksa sanoi, ”Ja kaiken lisäksi albiino”. Ja: ”Ne ovat violetit!” Preussi sanoi silmiään osoittaen, ”eivät punaiset”.  :D <3

Ja raapale 2, siis Teehetki, sai minut myös nauramaan. Odotin tietty että Ranska olisi halunnut, että Englanti olisi sanonut rakastavansa Ranskaa, mutta loppu oli kyllä yllättävä. Heh. Ja parasta vielä, että tässä oli lempiparitukseni. <3

Palailen lukemaan näitä lisää. :)

Vyra

  • Vieras
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #147 : 03.04.2011 19:07:16 »
näin monta ihanaa kommenttia~ mie oon ollut paha fikkari ja jättänyt kiittämättä... *menee nurkkaan häpeemään*

Neithan: Kiitos! Palkintoraapaleesi on työnalla (mun aika on hävinnyt totaalisesti jonnekin -.-'' mut älä vaan kuvittele et minä olisin sen unohtanut...) Ja todella mukavaa, että uskalsit sitten kommentoida ^^ minä pidän kommenteista erittäin paljon~ (kukapa ei pitäisi? ja mun kans kommenttien määrä on suoraan verrannollinen kirjoitusten määrään... xD)

Muuttis: Voi rakas ystäväni~ Kaikkeen on vain yksi vastaus... Minun mieleni on liian "hetaliasoitunut" ^^'' siksi kaikki fikki-ideat...
Mutta, kommenttisi teki minut todella iloiseksi. Kyllä, samalla meiningillä jatketaan sitten, kun saan tuon seuraavan ketjun joskus pystyyn (nimi on vielä hakusessa ^^'') pfft, mulla ja Hollannilla /on/ viha-rakkaussuhde. Ik hou van jou, Nederland... xD Kiitos~

England: Niinpä tuli... ^^

Noruz: Kiitoksia~

Vinzup: JOO! SE LOPPU! Mein Gott... xD no ei, jatketaan sit seuraavassa (muutaman raapaleen oon jo rääpinyt kassaan sitä varten ^^) Kiitoksia~ m-mut mä en oo nähnyt ketään stalkkereita... luulin, et ne kaikki eksy jo Saksas O_o olinko väärässä?!

leofurioso: Kiitos! Olen iloinen, että pidit näistä^^ Ja ideoita otetaan aina vastaan! Hmm... Myönnän, että Venäjä on minulle hankala hahmo, joten en hirveästi suosi häntä. Mutta ehkä sitten joskus, kun sattuu joku idea tulemaan ^^' Japani on myös jäännyt yllättävän vähälle minun fikeissäni, Espanjasta varmaan tulee raapaleita (hänellä on ihana persoona) ja etelä-amerikkalaisia valtioita ei taida virallisessa Hetaliassa edes olla vielä (vai muistanko ihan väärin?) Niin... ja Pohjoismaista nyt tuppaa tulemaan aina jotain...

MrPanda: aww.... Kiitos ^^ Etkä ole yhtään myöhässä... En ole minäkään vielä ehtinyt uutta ketjua laittaa (mut kyl se sieltä tulee!)

Himsu: Jes! Uusi lukija! Mukava tavata ja tervetuloa~ Preussia kyllä näkyy usein ainakin minun fikeissäni (jos muistan oikein... mul on dementtia ku en muista omia fikkejäni xD) Kiitos paljon kommentista ja lueskele vaan rauhassa ^^

Vielä lopuksi: Kiitoksia oikein paljon kaikille! Uskokaa pois, minä olen aika monta kertaa käynyt lukemassa näitä ihania kommentteja ja virnistellyt typerän-iloisesti ^^ Nähdään sit seuraavassa raapale-ketjussa~
"Lopputekstien" suosio muuten yllätti... ^^' kirjoittelin jotain samantapaista fikkiblogiini... *mainostusta* xD

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #148 : 03.04.2011 21:55:04 »
Mun pitäisi oikeesti olla lukemassa taloustiedon kokeeseen, mutta eksyinkin tänne lukemaan tätä. Ihan ensimmäisen luvun kohdalla olin vielä vähän epäilevä tätä kohtaan, mutta sitten se iski.. RITS.. ja mä olin ihan koukussa. En millään pystynyt enää lopettaan lukemista, enkä olisi ees halunnut. :) Tää on aivan ihana! :)

Mä tykkäsin kaikkein eniten Englannista ja Ranskasta, ja sitten Norja ja Tanska oli kans mun toinen suosikki kaksikko. :) Äärettömän ihania! ♥ Englanti ja Ranska ♥ Rakastuin niihin. :)

Tykkäsin äärettömän paljon kaikista niistä pienistä asioista, mitkä sai mut nauramaan näissä. Kaikki tollaset pienet jutut, mitkä oikeesti aiheuttaa hyviä tai huonoja välejä maiden kesken, sopi tähän hyvin. :D Tässä oli monia kohtia, joissa en voinut kun nauraa ääneen.



NeitiMusta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Himsu

  • ***
  • Viestejä: 15
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #149 : 04.04.2011 11:21:02 »
Noniin, eksyin lukemaan näitä raapaleita taas. :) Pitäisi valmistautua äikän kokeeseen, mutta kun ei jaksa.

Olen lueskellut näitä lisää jo muinakin päivinä, mutten ollut jaksanut logata sisään kommentoidakseni näitä. No nyt kommentoin. Hollantilaiset pyöräkaaharit on huvttaneet mua jo useamman päivän. :) Juu, mutta...

Se raapale, jossa Italia ja Romano kinastelee Pisan-tornista, on tosi söpö. Äh, en muista mones se oli, tarkoitukseni oli lukea näitä ihan järjestyksessä, mutta olen päätynyt kuitenkin lukemaan näitä ihan sikin sokin. xD Mutta Italia on siinä niin herttainen!

Ja numero 48, Happy Cows. Aah, nyt miekin haluaisin maistaa tuollaista suklaata. <3 Olit hauskasti kertonut kuinka se suklaarasia kiersi vuoronperään kaikille ja kaikki rupesi naurahtelemaan. Ja Italia oli niin suloinen yhdellä repliikillään. Olet taitava tässä raapaleiden kirjoittamisessa. :) Osaat hyvin tiivistää lyhyet kohtaukset. Mie en itse oikein hallitse raapaleiden tekoa. xD En ole paljon uskaltanut edes yrittää.

Ja sitten... Ei siestaa Preussille. Olen nyt tainnut lukea sen jo muutamaan otteeseen ja minua edelleenkin hymyilyttää se. xD (Toki kun siinä on Preussi... mutta kun se on myös niiin oma itsensä. <3)

Ja raapaleesta 23 vielä, siis Öljyvaltiosta, sekin on nimittäin jäänyt huvittamaan minua. Nimittäin "itserakas ja pöyhkeä öljyvaltio" herättää hauskoja mielikuvia. xD

Sitten vielä Alles Kaputt. :D <3 Aah, se on yksi minunkin lempilauseistani saksassa. "Veneziano oli tehnyt autolle jotain, mutta ei itsekään tiennyt mitä." Minua jotenkin huvittaa tämä suuresti. <3 Italiaaaa~ :D

Joo, mutta jos minä nyt vähitellen alkaisin ajatella niitä kokeita... :D (mikä ei varmaan onnistu mutta, noh...)

Vyra

  • Vieras
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #150 : 28.05.2011 13:48:49 »
Whops, unohdan aina välillä kiittää... ^^''

NeitiMusta Voi, kiitos kiitos kiitos <3 Tää oli aivan ihana kommentti! Tuli sellainen "ihanaa, mä onnistuin" -olo, kun siksihän mä kirjotan, et ihmisillä olis mukavia hetkiä lukiessa. :'3 Olet ihana <3

Himsu Kiitos <3 Kamalan piristävää saada kommaa myös noista vanhemmista raapaleista ^^ Kiva, kun kelpaavat vielä~

Mulle muuten sanotaan aika usein, että "olin lukemassa siihen ja siihen kokeeseen/pitäisi lukea, mutta tulinkin lukemaan sun fikkejä..." Oh nou! Mä pilaan ihmisten mahdollisuuden pärjätä koulussa... Ei ole mun vika, syytetään Tanskaa? xD

Ja muuten, jos joku ei ole vielä huomannut, niin raapaleet ovat jatkumassa täällä: Matkalla

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #151 : 03.07.2011 15:39:01 »
..betapallero raahautuu VIHDOIN!!!! ..puolivuotta myöhässä..

95. Hihii. DenNoria. SuFiniä. JEE<3 Tää nyt oli tällainen huvittava finalpart. Tykkäsin voimakkaasti. Missä onkaan finin tykkäämisnappi? Aijjoo se on facebookissa. Tanska on niin  huvittava kun se ei vain osaa, ja Suomi on ihana ja reilu kun se auttaa sen pois Ikeasta. Tuitui tällainen lastensatutyyppinen. Ihana:D Repeyttävä.

96. Älä ikinä lakkaa tekemästä kielikysymysvitsejä, jooko? Nää on ihanan sivistäviä ja huvittaviakin vielä. Nauran aina Hollannille, varsinkin kun kyse on Belgiasta. Tässä osuttiin todellakin asian ytimeen, eikä suloisempaa voisi olla. Oh, La France, c’est la vie~ Belgian hermoille respectiä, itse olisin varmaan räjähtänyt jo pariin kertaan.

97. Sä et siis vieläkään saanut tarpeekses näistä pyöräjutuista? No, ei se mitään, vähintään viihdyttävä tämä on:D Suloista, sisarustappeluyritelmä. Ei naurulla ollut rajaa, mutta awwitus happily ever after<3
Lainaus
”Minä olen sanonut sen jo miljoona kertaa…”, Belgia aloitti vakavalla sävyllä, ”sinä et tule minun alueelleni tuolla kirotulla…” Hollanti kohautti olkapäitään ja polkaisi sitten pyöränsä taas liikkeelle.
”EU antaa oikeuksia!” hän huusi taakseen samalla kun lähti polkemaan erittäin nopeasti kohti omaa aluettaan.  Mennessään Hollanti naureskeli itsekseen ja virnisti leveästi.
No tui tui. Happpy<3

98. Aa, tämä~ Aivan loistava. GerItaa pitkästä aikaa. Tuli jo ikävä. Kiva muuten että ees joku on sielä ulkomailla sivistämässä pieniä myrsiksiä tällaisilla asioilla:D Mutta niin. Allest kaput, ja sitten ei voi mitään. Tui tui. Ehkä yks suosikeista? paitsi että kaikki on. No tämä on erilailla suosikki piste:)

99. PYÖRÄJENGI<3 Voi että lutuista. Pikkuiset eivain osaa käyttäytyä, aiheuttavat facepalmausta ja siinä se. Tämä on niin aww, ettei mitään rajaa. (anteeksi, kuvittelen tanskalle kolmipyörän..:o<3) Ei tästä enempää kykene sanomaan, koska tämä on niin lyhyt ja ytimekäs. Toisiksi viimeinen. Kriisi.

100. Monopolirahaa? Tanska? Samassa rääpäleessä? Loistavaa huumoria. Rakkaus<3 Sufiniä vielä siihen mukaan ja puheliaanoloinen Ruotsi. Tämä oli aivan mahtava::D Totally repeäminen. Saat ostaa mulle pullon liimaa ajatellen tulevaisuutta koska muuten musta ei ole jäljellä kuin murusia ensi jouluna.

Epilogi? Mikä epilogi? Aaa loppusanat. Ei tästä voi sanoa mitään paitsi että järkyttävä naururyöppy. Sait äitini katsomaan minua taas oudosti, kiitos. Ihana lopetus ja aivan mahtavasti kirjoitettu. Respect.
Aa, ja kiitos vihdoin näistä sadasta. Seuraavaa satasta stalkkaaamaan:D<3
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥