Kirjoittaja Aihe: Twilight: Esmen kadonnut lapsi (K-11) [9.luku 1.8!]  (Luettu 28114 kertaa)

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #40 : 17.01.2010 00:49:32 »
Ihiiii<3 IHana<3
Tykkäään. Tykkääään TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSIIII PALJOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNN<3<3<3<3<3
Joo :D
Eli siis. Taas oli hyvin kirjotettu ja tekis mieli vaa sanoo, ett tommoset turhanpäiväset väli luvut sais jättää ja men eteen päi, mut silti on niiiiiiiiiiiiiin kivaa, ett on tämmösii lukui ^^
Sit muutenkin tykkään. <3<3<3
Joo. Sit muutenki. Toivottavasti jatkoa tuleee piannnnnn<3<3<3<3

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #41 : 17.01.2010 01:14:26 »
Oi, mä alan tosissani pitää tästä : ) En olis osannu odottaa, et Alice ja Jasper liittyi tarinaan tällalailla, mut sehän oli hyvin keksitty.
Jatkoa kiitos!
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #42 : 17.01.2010 01:44:56 »
Sorii en oo ehtiny lukee tätä mut nyt luin nää kaks lukuaa<3
ekaks sanon että ihan mielettömän ihanaaa!!!!<3

ihanasti oot keksiny ton et jasper ja alice ottaa sen tyttövauvan :3  Ne on ku luotu siihe (no nii ne onki)
Lainaus
''Lapsi tuodaan puolen tunnin sisällä teille ja annetaan yksinkertaiset neuvot ja opetukset.'' Ja sitten hän hiljensi ääntään ja kuiskasi. ''Älkää satuttako lasta sitten.'' Hän katsoi molempia meistä hetken aikaa silmiin ja kääntyi lähtemään takaisin saliin.
Ei saa satuttaa<3
Ihanaa ku neki on vampyyreja.
Miksköhä Charlisle ei oo kertonu Esmelle et Alice ja Jasper on myös vampyyreja ? (jännittävää ku esme saa tietää)
Mul on pari veikkausta mitä täs tulee tapahtuu mutten haluu sanoo koska jos oon oikees ni muilt menee nautinto <3
Ääää....en kestä oottaa jatkoaa
Tuleeks täst yhtää Rose/Emmet/Ed/Bella  POVia? ;)
Hihihii ei nyt mitään rakentavaa :D
Ootan ihan himona jatkoaa...
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #43 : 17.01.2010 01:52:45 »
Kotitonttu: Kiitos! Ei tarvitse olla mitenkään järkevää kommentii. :) Kunhan viitsii edes kommentoida. ;)
Rassermus: Kiitos!! Ihan kulla, että tarina vaikuttaa noin kivalta. :D Yritän saada välilukuja mahdollisimman harvoin jotta toimintaa riittää. ;)
offcorse: Kiitos, että ideani on hyviä! :)
Tattinen`: Kiitos! :) Ei ens vaan sitten seuraavassa saat vastauksen tohon sun kysymykseen. ;) Aina saa olla itsellään juonikäänteitä mielessä. :) Itse en ole vieläkään sataprosenttisesti varma lopusta, että miten lopulta käy. ;)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #44 : 17.01.2010 10:00:45 »
Ja jälleen ihana luku, miten sä pystytkään kirjoittaa niin hyvin?  :-*

Minullakin vahvistui entisestään se lapsiehdokas. Awws. Ensi luvussa varmaan selviää?

Lainaus
''Minulla on tunne, että saamme. Meidän pitää alkaa valmistautumaan ottamaan lapsi vastaan. Miten olisi lastenhuoneen sisustaminen Alice?''
Hihii. Kyllä tuo Jasper tietää Alicen.<3

Ja pidin tästä, kun oli Alicen näkökulmasta, kiitos!!  ;D

Jatkoa pian. (Ja anteeksi, kun ei ole rakentavaa...  :-[)

Chew
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 534
  • Hannibalin täti
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #45 : 17.01.2010 10:48:38 »
Rakentavaa en osaa sanoa. Avasin mielenkiinnosta tän kun näin nimen. Sitten kun jäin lukemaan niin heti tuli selväksi, että tätä tulen seuraamaan. Mukava lukea välillä muitakin kuin Pottereita ja Bella/Edwardia. Jään ehdottomasti odottamaan uutta lukua.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #46 : 17.01.2010 12:03:28 »
Arvasin oikein! jee! mut yks juttu ei selvinny viel siit lapsest ja ootan sitä tietoo( uu salamyhkäistä)
Mut arvasin ton AliceJasper jutun! :)
Jatkoo!
ja mun tuskin tarvitsee mainita,et aivan mahtava luku taas!

                             ~Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #47 : 17.01.2010 13:21:35 »
Chewy: En itsekkään tiedä miten olen onnistunut kirjoittamaan tälläin. :D
Varmaankin suurin osa kiitoksista kuuluu betaajalleni. :)
Ja valitettavasti pitää kertoa, että lapsi ehdokas selviää vasta joskus. En ole vielä miettinyt koska paljastaisin lapsen. ;D
Pidän lukijoitani jännityksessä. Ja toivoit jossain välissä tuota Rosalien kuvakulmaa, joten sen verran paljastan että ens luku tulee hänen kuvakulmastaan. ;) Kiitos kommentistasi! <3
Sinikeiju: Kiitos! Kiva kuulla, että ilmottautuu uusia lukijoita. :D  <3
Anaid: Katsotaan sitten koska saat selville lapsesta tiedon mikä jäi vielä vajaaksi. ;) Kiitos kommentista! <3
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

omputin

  • ***
  • Viestejä: 115
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #48 : 17.01.2010 13:59:52 »
mun piti laitta tää jo yöllä mut isäpuoli sammutti netin just kun olin lähettämässä tätä ja nyt pääsin vasta laittamaan tän.
Luin nää kaikki putkeen ja nyt puhisen innosta.
Tämä on upea ja idea samaten. Kaikki luvut olivat ihania ja hyvin kirjoitettuja. Koska en keksi mitään sanottavaa enään menen pähkäilemään sitä kuka ja minkä laina se lapsi on.
Jatkoa odotan.
-omputin
<br /> kkaro ♥

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #49 : 17.01.2010 17:42:29 »
Oi vitsi, vähä hei jännää, että Alice ja Jasper kohtas Carlislen ja tunnisti vampyyriks (tietty), ja silleen :)
Oon ihan innoissani, että miten käy! :) Hahmot on IC ja oot hyvin onnistunu kirjottaa (: Virheitäkään en huomannu :D
Jatkoa, kunhan kerkiät! :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #50 : 17.01.2010 19:26:30 »
Jeeeijj! Tää jatku just niin ku ajattelinki et tää vois jatkuu. Nyt vaan odottelemaan miten Esme asiasta saa tietää ja miten reagoi. JATKOA

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #51 : 17.01.2010 21:09:29 »
Jeij, jatkoa (: Tykkään tästä paljon ja mulla on muutama veikkaus jo vauvasta : D
Mielenkiintoista, että Alice ja Jasper ovat myös vampyyreja ja adoptoivat (;
Ootan ihan intona jatkoa <3!
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonut lapsi (K-13)
« Vastaus #52 : 17.01.2010 21:42:42 »
omputin: Kiitos, kiva huomata että ilmestyy uusia lukijoita. :D
katriqqq: Kiva, että olen onnistunut kirjoittamaan hahmot hyvin samantapaisiksi. :) Ja halusin välttämättä änkeä Alicen ja Jasperin tarinaan. ;D Piakoin jatkoa ;)
Arosalie: Esmen reaktio selviää kahden luvun päästä. ;) Kiitos kommentistasi!
ewii_: Veikkauksia onkin monilla, ja se on kiva tietää. Sitten joskus selviää oliko kukaan oikeassa... ;D Halusin laittaa Alicen ja Jasperin tähän ja vielä vampyyreiksi. :D Jatkoa yritän piakoin laittaa betalleni. ;) Kiitos!
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13)
« Vastaus #53 : 17.01.2010 22:02:20 »
Amanecer: Kiitos että huomautit. Mitenköhän en ole huomannut tai kukaan muukaan ole huomannut? :o Korjasin sen nyt kondikseen. :D Ja Jasper ja Alice sopi mielestäni jotenkin vanhemmiksi vaikka olikin vampyyreja. :) Kiitos kommentistasi!
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13)
« Vastaus #54 : 17.01.2010 22:14:49 »
Tämä oli kiva luku! :D Alice ja Jasper vanhempina, kuullostaa todella lupaavalta! :D

Lapsi on luultavasti juuri se, joksi sitä luulen. Tai sitten ei? ;D Ei voi tietää, milloin saamme tietää lapsen nimen? :)

Anteeksi tässä kommentissa on tuskin mitään järkeä, mutta pyytäisin hyvin ystävällisesti jatkoa! :D

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13)
« Vastaus #55 : 18.01.2010 08:07:26 »
kjatri: Kiitos! :D Lapsen ajattelin paljastaa ehkä kolmen tai neljän luvun jälkeen.. En ole itse vielä täysin varma. :D Jatkoa yritän betalleni laittaa huomenna viimeistään. ;)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Embuu

  • vammanaama
  • ***
  • Viestejä: 76
  • because you are the only exception ♥
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13)
« Vastaus #56 : 22.01.2010 13:16:10 »
Jee hei tää on aika super-mahtava ficci joten pyytelisin siihen myöskin jatkoa! hihii  :D
daadaaadaaadaaadaa

maijjuu

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13)
« Vastaus #57 : 22.01.2010 15:18:37 »
 Siis oikeesti tää on ihan sika jännä!  ;D joten jatkoa kehiin kiits  ;)

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13)
« Vastaus #58 : 22.01.2010 18:42:47 »
Embuu: Kiitos! Jatkoa on tulossa nyt! :D
maijjuu:Kiitos! :)

Olen pahoillani, että jatkossa kesti näin kauan.. Mut mulla olis kysymys jollekkin jota kiinnostaa betan hommat, et haluisko ryhtyy tän betaajaksi ens luvusta alkaen kun nykyisellä betallani on hiukkasen kiire ja eikä pääse koneelle niin usein? :) Yksityisviestillä tuleen vain kiinnostuneita. ;) Jatkoa onkin tässä nyt! Pahoittelut vielä viivästymisestä.

3.luku
CarlislePoV
Olin unohtanut kertoa Esmelle, että adoptiovanhemmat olivat myös vampyyrejä. Olin saanut tietää sen vasta kun heille oli myönnetty adoptiolupa, enkä enää siinä tilanteessa voinut tehdä mitään estääkseni sitä. Toivon, että he ovat haikailleet vain omaa lasta eivätkä mitään muuta. Ja ylipäätään sen verran hyvät itsehillinnät ettei ole tapahtunut ”vahinkoa”.

''Esme, olen unohtanut kertoa sinulle erään hyvin tärkeän asian. Se ilmestyi tänään vasta mieleeni.'' Hän näytti selvästikin hyvin kärsimättömältä. ''Kerro nyt, ei se voi niin paha olla kuin ehkä kuolema.'' Ehkei, jos kuolema ei ole johtunut heistä. ''Lapsesi adoptoivat vampyyrit.'' Esmen suu loksahti auki. ''Mitä?! Vampyyrit?!'' ''Esme, rauhoitu. Ei ole hätää, heillä oli kultaiset silmät niin kuin meillä, joten he metsästävät eläimiä ravinnoksi.''

Näin kuinka Esme rauhoittui hiukan, mutta oli selvästi huolissaan. Ymmärsin häntä siinä. Kuka nyt haluaisi kuulla, että oman lapsen olisivat adoptoineet vampyyrit, ja vielä sellaiset joita ei tuntenut. ''Carlisle, muistatko heidän nimiään?'' Nyökkäsin. ''Alice Brandon ja Jasper Whitlock, mutta en usko, että heitä löytää enää niillä nimillä jos he ovat lavastaneet kuolemat.'' Esme vain nyökkäsi hajamielisesti.

''Saamme vain yhdellä tavalla selville onko tyttäreni kuolema lavastettu, meidän pitää mennä kaivamaan hänen hautansa ylös.'' En voinut itselleni mitään, mutta suuni loksahti auki, tämä ei ollut Esmen tapaista. ''Minä ja Edward voimme tehdä sen ensi yönä.'' Käänsin katseeni ja näin Emmettin nojailevan rennon näköisenä keittiön oven karmiin leikkisä hymy huulillaan. Koko elämä oli hänelle varsinaista leikkiä, ainakin välillä tuntui siltä.

''Mitä me voimme tehdä?'' Edward kysyi kohottaen kulmiaan. ''Sanoin vain, että kaivamme Esmen lapsen valehaudan esiin tänä yönä.'' Emmett vastasi vaikka tiesi, että Edward oli lukenut sen kaiken ja varmasti enemmänkin hänen mielestään. ''Selvä, sopii minulle.'' Edward vastasi saman tien. ''Kiitos pojat, olette hyvin avuliaita.'' He vain nyökkäsivät ja lähtivät molemmat omiin suuntiinsa.

''Carlisle, sopiihan sinulle, että kaivamme haudan ylös?'' Hän aina piti huolen, että kaikille sopi hänen ehdotuksensa. Kävelin hänen luokseen ja painoin kevyesti suudelman hänen poskelleen. ''Tietenkin käy rakkaani, jos se antaa edes hetken mielirauhan.''

''Kiitos Carlisle, olet tärkein tukeni.'' Tunsin hymyn nousevan kasvoilleni hänen sanojen ansiota. ''Niin sinäkin minun.'' Kiedoin käteni hänen ympärilleen ja hän minun ympärilleni. Niin meidän molempien oli hyvä olla.

''No niin kyyhkyläiset, aika irrottautua toisistaan. Nyt on toiminnan aika. Edward, tule tänne alas, aika lähtee haudankaivajaisiin!'' Emmett sitten osasi pilata kauniit hetkemme. ''Emmett, kello on kuusi illalla. Siellä paistaa aurinko vieläkin, emme voi lähteä minnekään. Ja ihmiset varmasti ihmettelisivät suuresti jos kimaltelevat miehet tulisivat kaivamaan keskellä päivää arkkua esiin.'' Huoh, Emmett oli aina kovin malttamaton.

''Pojat, pojat, pojat. Malttakaa vielä kuusi tuntia ja lähtekää sitten. Silloin ei pitäisi olla ihmisiä liikenteessä, varsinkaan hautuumaalla.'' Esme rauhoitteli poikia, hän tuli aina heidän kanssaan juttuun. Ulkopuolisen silmin tämä varmasti näyttäisi normaalilta perheeltä, jos emme puhuisi arkun kaivamisesta ja juoksisi asuntoa ympäriinsä epätavallisen nopeasti.

''Ja nyt, jos viitsitte pojat, niin jättäisittekö minut ja Esmen kaksistaan hetkeksi?'' Edward vain nyökkäsi ja häipyi pihalle, ehkäpä metsästämään. Hän olikin lukenut suunnitelmani päästäni, eikä selvästi tahtonut jäädä katselemaan. Mutta Emmett olikin kahden vaiheilla. ''Mitä aiotte puuhata?'' Hänellä oli selvästi ajatuksensa, hän yritti saada meidät nolostumaan. ''Äläpäs kysele liikoja, jos vain jättäisit meidät kaksistaan vai tahdotko jäädä katselemaan?'' Kysyin hymyillen. ''No.. Jos tästä lähtisin vaikka Edin perään.. Saatte omaa rauhaa.'' Olihan se arvattavissa. Kuka nyt haluisi katsella vierestä vanhempiensa puuhia?

EdwardPoV

Kello alkoi tulla pikku hiljaa kaksitoista. Emmett pomppi jo kärsimättömänä penkillään. ''Edi, lähdetään jo! Haluan tekemistä!'' Hän oli koko päivän ollut kuin pieni lapsi, ehkä hän oli sisäisesti. Kuka tietää?

Muutama minuutti myöhemmin päätin päästää hänet tuskistaan. ''Emmett, voimme lähteä nyt, mutta muista ottaa prinsessalapiosi mukaan.'' Vitsailin hänelle, mutta hymyni laantui kun huomasin sivusilmällä hänen kasvonsa valahtavan valkoisemmiksi kuin normaalisti ne olivat. ''Kuinka sinä tiesit siitä? Yritin salata ajatukseni sinulta, sen piti olla yllätys!'' Ei voinut olla totta! Emmettillä oli oikeasti prinsessalapio. ''Emmett, kiusasin sinua vain! Et voi olla oikeasti tosissasi!'' Hän vain ravisti päätään itsekseen. Hän kurkotti sohvan taakse ja nosti esille vaaleanpunaisen lapion mistä erotin Prinsessa Ruususen kuvan varresta. ''Esme teki tämän minulle kerran. Eikö olekin hieno?'' Tunsin suuni olevan auki järkytyksestä. ''Emmett... O-oletko varma ettet ole homo?''

Kysymykseni näytti loukkaavan häntä. ''Edward, en ole, enkä tule koskaan olemaankaan. Joten, valitettavasti et tule koskaan saamaan minua, kuulun ikuisuuden Rosalielle.'' Huoh, miten kaikki kääntyi aina minuun päin? ''Kuitenkin, meidän taitaa olla aika lähteä.'' En saanut vieläkään sanaa suustani, joten tyydyin vain nyökkäämään. Lähdin hänen perässään autotalliin. Matkalla hän huusi. ''Esme! Lähdemme kaivamaan arkkua esiin!'' ''Selvä, ilmoitelkaa sitten.'' ''Mennäänkö Jeepillä vai Volvollasi?'' Kohautin olkiani. ''Jeepillä siis.''

Matka sujui hiljaisuudessa. En tiedä kuvittelinko, mutta vaikutti siltä, että Emmett oli edelleen loukkaantunut sanoistani. Olin aukaisemassa suutasi sanoakseni jotakin, mutta Emmett kerkisi ensiksi. ''Edi, eikö lapioni todellakaan ole hieno?'' Ei, ei ollut, se oli hyvin homomainen. Hän sopisi hyvin homoparaatiin, mutta päätin olla sanomatta sitä ääneen. ''Emmett, lapiosi on hieno jos lakkaat kutsumasta minua Ediksi. Tiedät, että vihaan sitä lempinimeä.'' Hänen ilmeensä kirkastui sekunnin sadasosassa. ''Sovittu, Ed.. Edward.''

Häntä oli niin helppo huijata. Mutta samalla huomasin, että olimme saapuneet hautuumaan parkkipaikalle. Autoja ei näkynyt missään, enkä kuullut askelia mistään. Täydellistä. ''Emmett, etsitään hauta, kaivetaan se esiin, kurkataan sisälle, haudataan se takaisin, soitetaan Esmelle ratkaisu ja häivytään, onko selvä?'' Emmett vain nyökkäili vaikka olinkin noin yhdeksänkymmentä yhdeksän prosenttisesti varma, että hän ei ollut kuunnellut puoliakaan. Niin normaalia Emmettille.

Hetken etsimisen jälkeen löysimme oikean hautapaikan. ''Emmett, saat kunnian kaivaa ensiksi prinsessalapiollasi.'' Hän vain virnisti ja aloitti kaivamisen. ''Muista olla varovainen, meidän pitää saada maa vielä suurin piirtein samannäköiseksi.'' Hän vain nyökkäsi ja jatkoi hommiaan.

Menin jossakin välissä hiukkasen auttamaan, mutta silloinkin hän hääti minut pois. Hän halusi tehdä kaiken itse. Hetken kuluttua Emmett lopetti kaivamisen ja kuiskasi. ''Edward, taisin löytää jotain. Joo, täällä on arkku, auta minua nostamaan se.'' Menin auttamaan häntä jotta saisimme sen kuopasta pois. ''Aukaistaan se kolmosella, okei? Yksi, kaksi, kolme!''


Kommenttii? :)
« Viimeksi muokattu: 23.01.2010 14:24:21 kirjoittanut NiNNNi »
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Esmen kadonnut lapsi (K-13)
« Vastaus #59 : 22.01.2010 19:05:04 »
Eiks kukaan oo opettanu sulle, että lukuja ei saa lopettaa tolleen! :DD Kauheeta ku jää jännäämään :D
Pari kohtaa meni silleen aika nopeesti, mutta eipä se nyt niin haitannut :)
Jatkoa sitten odottelen!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju