Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-11) (TAUKO)  (Luettu 26480 kertaa)

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #20 : 05.12.2009 11:46:44 »
Tällä kertaa virheitä ei näkynyt niin paljoa kuin edellisissä luvuissa. Hyvä!  :)

Ja tää tarina on tosiaan mielenkiintonen, suomennappas äkkiä lisää.  ;)

♥ mmariaä

redapple

  • norsu
  • ***
  • Viestejä: 29
  • ♥ Espanja ♥
Vs: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #21 : 05.12.2009 12:14:56 »
OII♥ mie ilmottaudun lukijaksi!!! :)
tykkäsin tästä tosi paljon :D
edward on ihanan söpö tässä♥ ja jake on kiva :))
miust on sulosta ku ed lähtee just tonne yliopistoon vaa siks ku bella menee sinne ♥
JATKOA ODOTTELEN INNOLLA♥♥
-red :)

ps. sori ku kommentti on vähä sekava :D

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #22 : 05.12.2009 12:16:28 »
Jacob on kyllä niiiiiiin oma itsensä :D Toivottavasti hän on nyt vaan paras kaveri, ettei hän nyt lähde yrittämään Bellaa ymsyms. Se ei olis kivaa.
Pelaakohan Emmett ja Jacob samassa joukkueessa ;) Tai sitten mä vaan arvailen :)
Lainaus
Istuin keskelle penkkiä ja otin Bellan kuvan takataskustani ja laitoin sen nuottitelineelle. Katsoin nopeasti kuvaan ja sitten koskettimiin.
 Aloitin soittamisen.
Aws, tuo oli vaan niin ihana kohta<3 Musta tuntuu, että mun kasvoille nousi idioottimainen virnistys tuon kohdan myötä :D
Äkkiä jatkoa! :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #23 : 05.12.2009 15:08:56 »
vampirecobra: Kiitos! :)
Rassermus: Kiitos :D
mmariaä: Ihana kuulla ettei virheitä löytynyt niin paljon kun edellisestä luvusta. :) Laitan piakoin jatkoa. Kiitos! ;)
redapple: Hienoa, uusi lukija! Minustakin on jotenkin söpöä että Edward lähtee sinne yliopistoon ainoastaan Bellan vuoksi. Kiitos vielä! :)
katriqqq: Kiva huomata että tulet lukemaan ja kommentoimaan uutta lukua aina. :D Ja sitä en tiedäkkään pelaako Emmett ja Jacob samassa joukkueessa, ehkä jopa pelaavatkin. :) Kiitos kommentistasi! ;)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #24 : 11.12.2009 19:50:50 »
Jatkoa! Tää on niiiiin ihana! :)Ja jatka nopeesti! >:(
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #25 : 13.12.2009 12:29:31 »
Juu, tässä olis tää neljäs luku, sori että kesti hiukan aikaa. :) Mutta nyt se sitten ilmesty, toivottavasti jaksatte kommentoida. :D



4. Luku
BPOV
Askeleeni kaikuivat aulassa matkalla huoneeseeni, missä viettäisin tämän lukukauden seuraavat kuukaudet. Olen toisessa kerroksessa - suuri helpotus, sillä inhoan korkeita paikkoja. Ilmassa oli itsenäinen tunnelma. Jokainen heistä oli tehnyt omat valintansa, ja silloin olin minäkin erossa johtaja Charlien määräyksistä.

En voinut sille mitään, mutta minua hermostutti kenen tytön kanssa jakaisin huoneen. Minua pelotti tavata hänet, mitä jos hän ei tykkäisikään minusta? Mitä jos en tykkäisi hänestä? Huoleni olivat turhia, koska olin juuri saapunut huoneeni ovelle ja hän olisi toisella puolella.

Pysähdyin oven eteen ja jäin tuijottamaan sitä. Miksi olin niin peloissani? Tiesin aina olevani hiukan ujo mutta tämä oli naurettavaa. Vihan yhtymä meni ylitseni. Olin tulossa nynnyksi, pelkuriksi. Ravistin olkapäitäni samalla kun työnsin avaimen oveen ja aukaisin sen.

Henkäisin kun katsoin huonetta. Se oli kaunis ja erittäin suuri. Siellä oli paljon muotoja, mutta ei kuitenkaan ylivoimaisesti. Huone oli hopeinen, missä sängyt olivat huoneen toisella puolella seinää vasten. Molemmat sängyt olivat erilaisia - toinen oli vaalean vihreä ja toinen oli laventelin värinen. Huoneen kaikki huonekalut olivat tummaa puuta. Rakastin sitä.

Laventelin värisellä sängyllä istui pieni, kuin keijukainen, tyttö tuijottamassa minua. Annoin hänelle heikon hymyn ja sanoin ''Hei.''

Suuri virnistys nousi hänen kasvoilleen ja hän hyppäsi sängyltään ja juoksi luokseni.
''Hei, oi jukra, sinun täytyy olla minun uusi kämppäkaveri!'' Hän kiljui, minun piti pysäyttää itseni, etten peittäisi korviani. Vau, hän vaikutti hyvin seuralliselta, ja kovaääniseltä.

''Juu olen, minun nimeni on Bella, ilo tavata sinut.'' Yritin kuulostaa hänelle niin ystävälliseltä kuin vain mahdollista. ''No Bella, olen Alice ja meistä tulee hyviä ystäviä! Voin jo kertoa.'' Hän katsoi minuun ja kääntyi sitten huoneeseen päin, hän katsoi vihreää sänkyä. Hän antoi syyllisen hymyn.

''Mm, oliko sinulla itselläsi joitakin sisustus-suunnitelmia, koska minä vähän niin kuin tein sinunkin puolesi? Olen täällä opiskelemassa sisäpuolen suunnittelua joten kun näin tämän huoneen menin vähän sekaisin.'' Hän katsoi maahan. ''Ei mitään hätää, voit muuttaa kaikkea mitä tahdotkin, se ei satuttaisi tunteitani.''

Kun katsoin hänen kasvoihin, pystyin kertomaan, että se satuttaisi hänen tunteitaan; hän vain yritti olla kiltti.

Päätin kokeilla ja vitsailla hänelle hiukan. Aloin katselemaan huonetta kritisoivalla ilmeellä.

''Joten, sinä sisustit tämän huoneen?'' Kysyin pitäen ääneni välinpitämättömänä.
''Joo.'' Hän mutisi vältellen katsettani.

''No, minun on pakko sanoa että olen yllättynyt, tämä huone on kaunein ja nerokkain huone mitä olen elämäni aikana nähnyt. Plus, vihaan sisustamista. Kiitos sinulle, että teit ne hommat puolestani.'' Ja sen sanottua katsoin häntä ja virnistin. Hänen kasvonsa muuttuivat epäileväksi, järkyttyneiksi ja lopuksi iloksi. Hän näytti pikku tytöltä jouluaamuna.

''OI, Kiitos, kiitos, kiitos!'' Hän kiljui laittaessaan kätensä ympärilleni. Hän pysähtyi ja katsoi kelloaan. ''Oi Bella, minun pitää mennä, lupasin tavata veljeni hänen huoneellaan kahden minuutin päästä! Tulen myöhemmin takaisin, olet vapaa liikkumaan minne tahdot!'' Sitten hän oli ovesta ulkona ja juoksemassa aulaan.

Voisin kertoa jo, ettei hänen kanssaan tule olemaan tylsää. Potkaisin oven kiinni jalallani ja kassit kädessäni kävelin sängylleni pudottaen ne siihen. Ok, missä on kaappi?

 Kävelin huoneen toiselle puolelle ja avasin liukuoven saaden shokin. Kaappi oli täynnä vaatteita kaikilla eri tyyleillä ja suurimmassa osassa oli vielä hintalappukin tallella. Oi, hän oli shoppailija. Tosiasia kävi järkeen kaikkien niiden todisteiden kanssa, joita olin jo huomannut. Toinen puoli kaapista oli tyhjä hylly joka oli kai minulle. Huokaisin ja aloinkin sitten jo kantamaan vaatteitani ilman huolta kuinka huolimattomilta ne näyttivät.

Puhelimeni alkoi surista juuri kun sain homman tehtyä ja avasin Jacobilta tulleen uuden viestin. Pienessä näytössä luki ''Hei, nähdään puistossa 15 minuutin kuluttua.'' Kirjoitin nopeasti vastauksen ja nappasin kassini olalleni ja lähdin kohti puistoa.


EPOV
Olin purkamassa kassejani kun Alice ryntäsi huoneeseeni. Hän melkein taklasi minut ja työnsi sängylle. Pääni osui seinään. Hitsi, hän oli voimakas.

’’Alice, mikä sinun ongelmasi on?’’ Huusin hänelle samalla kun hieroin takaraivoani.
Hän pyöritti silmiään ja huomasin niiden kiiltävän. ’’Tapasin juuri kämppäkaverini!’’ Hän vastasi minulle ovelasti hymyillen.

’’Ja..?’’ Tiedustelin. Toivoin että hän menisi vain asiaan.
’’No, hän vaikuttaa erilaiselta kuin muut tytöt ja lyön vetoa että hän on tyyppiäsi. Plus, hän on jo käytännössä paras ystäväni.’’ Hän kiljui antaessaan halausta minulle.

’’Um Alice, kiitos, mutta en ole juuri nyt etsimässä suhdetta.’’ Valehtelin, mitä minun oli vaikea tehdä, mutta en voinut kertoa hänelle totuutta. En ainakaan vielä.

Hän pyöritti silmiään. ’’Edward, älä edes sano minulle tuota. Olemme kaksosia, muistatko?’’ Hän kolkutti nyrkillään päätäni. ’’Meillä on jonkinlainen kaksosten telepaattia.’’

Nauroin samalla kun siirsin hänen kätensä pääni päältä pois. ’’No minä luulen sen olevan huono yhteys.’’ Hymyilin ja hän antoi minulle yhden hänen kuuluisimmista Alicen mutristuksista.

’’Odota hetki. Sinä päädyt yhteen hänen kanssaan, ja minä olen aina oikeassa.’’ Hän näytti kieltään minulle. Tiesin mikä osa oli totta; hän oli aina oikeassa. Kukaan ei ikinä lyönyt vetoa Alicea vastaan.

Seisoimme siinä tuijottamassa toisiamme minuutin ja sitten Alice äkillisesti katsoi kelloaan.
’’Voi ei, lupasin tavata Emmettin hänen ovellaan kolmen minuutin kuluttua. Nähdään myöhemmin!’’ Hän antoi suukon poskelleni ja olikin sitten jo lähtenyt huoneesta ja juoksemassa käytävässä. Alice oli Alice.

Katsoin tyhjää sänkyä joka sijaitsi toisella puolella minua. Olin tavannut Jasperin, minun uuden huonetoverini, aikaisemmin tänään jo mutta hänellä oli ollut muuta tekemistä. Minä todella pidin Jasperista. Hän oli hiljainen mikä oli mukavaa vaihtelua Alicesta, ja hän vaikutti hyvin rauhalliselta. Hän oli hyvä hallitsemaan tunteitaan.

Minulle tuli nopeasti tylsää istua huoneessani joten päätin lähteä alas kävelemään puistoon.

 Kävellessäni ympäriinsä mutkikasta kivipolkua muistin äitini antaman kameran ennen kuin olin lähtenyt yliopistoon. Hän oli pyytänyt minua ottamaan kuvia kaikesta ja kaikista, sillä hän ei itse voinut olla täällä näkemässä sitä.

 Huokaisin, samalla kun kaivoin kameran esille, miettien äitini liiallista huolenpitoa kaikesta mitä hänen perheensä teki. Otin satunnaisesti kuvia joistakin suihkulähteistä ja maamerkeistä mitä nyt satuin näkemään matkallani. Kun olin ottanut huomattavan määrän kuvia, päätin mennä istumaan ja katsoa ne läpi.

Huomasin vähän matkan päässä penkin, mutta siellä istui eräs tyttö valmiina.

Hänen kasvonsa olivat hiustensa piilossa ja hän ilmeisesti piirteli muistivihkoonsa. Hän näytti olevan tiedoton ulkomaailmasta. Ehkä häntä ei haittaisi jos istuisin hänen kanssaan.

Kävelin penkin luokse ja kysyin. ’’Sopiiko sinulle jos istun tässä?’’ Hän ei kohottanut katsettaan hänen piirustuksestaan, mutta nyökkäsi päätään. Arvelin hänen keskittyvän todella hyvin tekemiseensä mitä hän nyt ikinä tekikään.

 Istuin alas alkaakseni poistamaan sameat kuvat kunnes kuulin kynän tippuvan. Kynä jota tyttö oli pitänyt kädessään, oli luiskahtanut sormista ja pyörinyt likaiseen maahan.

Kurottauduin nostamaan kynän ja ojensin hänelle sen. Hän käänsi kasvonsa minuun päin ja pyyhki hiukset kasvoiltaan. Jäin tuijottamaan häntä silmät suurina.

’’Bella?’’Kuiskasin.


Kommenttii? :D
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #26 : 13.12.2009 13:05:21 »
Hihii. JA sitte Jacob tulee sinne ja sitte tulaa kauhee kähäkkä :D
No ei vaa. :D joo. Tykkäsin. ja tällee :D Kiva kiva :D ihanaa, ett tuli jatkoo<3
Joo. Hyvin kirjotettu kuten ennnenki ja tällee.
Eli JATKOAAAA!!!! <3

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #27 : 13.12.2009 13:26:39 »
Ihanaa, olet saanut suomennettua lisää!  :)

Tää käy koko ajan vaan mielenkiintosemmaksi ja paremmaksi. Pidän tästä tosi paljon, kiitos kun suomennat, olis jäänyt muuten lukematta.  :)

Virheitä ei mun silmiin sattunut yhtäkään, hyvä hyvä!  ;)

Odottelen innolla, että saat suomennettua lisää. Haluan tietää minkälainen sotku siitä syntyykään, kun Jacob saapuu paikalle Bellan ja Edwardin ollessa yhdessä puistonpenkillä.  ;)

♥ mmariaä

redapple

  • norsu
  • ***
  • Viestejä: 29
  • ♥ Espanja ♥
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #28 : 13.12.2009 15:47:16 »
IHANAAAAAAAAAAAAAAAAA♥
siis tosi hyvä luku oli ja nyt ootan jännityksellä miten tää jatkuu!!  ;D
jajaja kirjotit taas hyvin!!  :D
OOTAN JO NIIN PALJON JATKOO!!
- red

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #29 : 13.12.2009 17:01:31 »
A-SI-AA!! :DDD
Mahtava luku!! Alice on niin ihana! Niin... Alice :D Tuosta sen jo huomaa:
Lainaus
’’No, hän vaikuttaa erilaiselta kuin muut tytöt ja lyön vetoa että hän on tyyppiäsi. Plus, hän on jo käytännössä paras ystäväni.’’ Hän kiljui antaessaan halausta minulle.
Ja tuo loppu.. Voi aws<3 Sori ihkutuskommentista, mutta en saa muutakaan aikaseks :)
Toivottavasti saadaan pian uus luku kehiin :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

E_Bella

  • Vieras
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #30 : 13.12.2009 17:38:59 »
Alice oli ihan best... =D
ei mitään valitettavaa, en ainakaan huomannu... xD
  jatkoa... heh... ei rakentavaa.. ; )
siis sanoinko jo? jatkoa kun kerkiää... :--D

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #31 : 13.12.2009 18:49:47 »
Ihanaa!! Kommentteja jo tullu! :D KIITOS!
Rassermus: Kiitos! Ens luvus selviää. ;) Mutta kiitos kommentista jälleen.
mmariaä: Kiitos, kiva kuulla, että virheet ovat jäänneet pois. :)
redapple: Kiitos! :D Hyvä, että tykkäät. :)
katriqqq: Alice on Alice. :D Kaikki kommentit käy. Ei tartte tulla rakentavaa. ;) Tärkeintä, että kommentoi. Joten, kiitos vielä kerran kommentista. :D
E_Bella: Alice on kyllä ihana. :D Ja jatkoa yritän saada tuleen pian. ;)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #32 : 16.12.2009 13:58:02 »
Tää on tosi ihana ja sit ku bella ja edward oli jo tavannu ja ne tykkäs toisistaan ja alicesta tuli bellan kämppis ja alice oli varma et edward ja bella päätyy yhteen ja ja ja sitte kaikkee ihanaa!(joo en oo yhtää outo ;))
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #33 : 18.12.2009 21:44:06 »
Anaid: Kiitos kommentista! ;)
Tässä nyt tulis toi 5 luku. :D

5. Luku
EPOV
’’Bella?’’ Kuiskasin katsoessani suoraan hänen ruskeisiin silmiin. ’’Oletko se sinä todella?’’ Tiesin, että hän se oli; hänellä oli edelleen ainutlaatuinen tuoksunsa.

Hän katsoi minuun yhden pitkän sekunnin ajan ja sitten suoriutui. En ollut tajunnut kuinka lähellä kasvomme olivat olleet. Katsoin kuinka hänen kulmansa rypistyivät samalla kun hän tuijotti minua kriittisesti; ihan kuin hän olisi yrittänyt selvittää hankalaa matematiikan laskua.

’’Mitä teet täällä Edward?’’ Hän kysyi sama sekava ilme kasvoillaan.
Sitä kysymystä olin odottanut kaikista vähiten ja olin valmistautunut siihen kaikista vähiten. Hän oli yllättävän tarkkaavainen. Päätin leikkiä tyhmää.

’’Päätin ottaa kävelyn puistossa, tietenkin.’’ Yritin saada ääneni vuotamaan sekavuutta, tapaan joka kuulostaisi siltä kuin minulla ei olisi mitään ideaa mistä hän puhui.

’’Ei, mitä teet tässä yliopistossa Edward. Luulin ettet ollut tehnyt päätöstä mihin yliopistoon menet.’’ Nyt ääni kuulosti syyttävältä. Hän tiesi minun tietävän mitä hän oli kysymässä.

Myhäillen juoksutin sormiani hiuksissani yrittäen keventää sähköistä ilmapiiriä joka tuntui polttavan ihoani.
’’No, minä tein päätökseni.’’ Se ei ollut vale; hän ei voisi tulla siitä vihaiseksi. Mutta hänen kasvonsa kertoivat minulle hänen olevan edelleen vihainen ja voisin kuulla sen hänen äänestään myös. Hänen äänensä oli ainoa mitä pystyin kuulemaan, en kuullut tuulta taikka lintuja – ainoastaan hänen äänensä.

’’Miksi päätit tulla tänne Edward?’’ Hänen äänensä käytännössä melkein vuosi myrkkyä. Kömmin mieleni perukoista kohtuullista tekosyytä kunnes löysin yhden mikä oli melkein totta.

’’Kerroin sinulle että minulla on veli ja sisko, no Emmett ja Alice päättivät tulla tähän kouluun ja päätin liittyä heidän matkaansa.’’ Mieleni teki pyyhkiä otsaani helpotuksesta. Tämä oli yksi niistä harvoista kerroista jolloin olin kiitollinen sisaruksista.

’’Alice? Alice on sinun siskosi?’’ Hän kysyi minulta epäilevästi. Nopea vaihto puheenaiheesta yllätti minut mutta samalla antavan minulle suuren helpotuksen.
”Kyllä” Vastasin. ’’Miksi kysyt?’’ Vihdoin olin kyvykäs kääntymään hänen puoleensa. Ulkoa päin huomasi hänen miettivän.
Hän vastasi. ’’No, jos hän on se joksi luulen häntä, niin olen hänen uusi huonetoverinsa.’’ Hänen kasvonsa näyttivät väsyneiltä miettiessään viettävän vuoden hänen kanssaan.

’’Kyllä, shoppailusta riippuvainen, yliriehakas Alice on minun kaksoissisko.’’ Mitä Alice oli tehnyt hänelle? Yhtäkkiä toivoinkin jälleen ettei minulla olisi sisaruksia.
Bella luki kasvoni ilmeen ja nopeasti muutti äänensä puolustavan kuuloiseksi. ’’Ei ei, en tarkoittanut tuolla lailla, se vain että hän on hyvin.. ulospäin suuntautuva. Plus, en nähnyt samankaltaisuutta teissä kahdessa.’’ Omahyväinen ilme läpäisi hänen kasvonsa.

Myhäilin. ’’Minulla on siihen teoria. Alice on saanut ulkonäön ja minä olen saanut aivot.’’ Hänen ilmeensä muuttui välittömästi. Hänen suunsa aukeni ja hän pyöritti silmiään. Mitä tuo voisi tarkoittaa? Pitikö hän minua tyhmänä tai jotain? Vai pitikö hän minua pahana veljenä kun haukuin Alicea tyhmäksi? Olin vain vitsaillut. Katsoin takaisin häneen ja hän katsoi nopeaan pois mutta pystyin silti erottamaan punan ilmaantuvan hänen kasvoilleen. Mitä hän oli miettimässä? Häntä oli niin vaikea ymmärtää ja se turhautti minua niin paljon.

’’Joten minä uskoisin meidän viettävän paljon aikaa yhdessä täällä yliopistossa? Kysyin katsoen poispäin; Pelkäsin hänen vastaustaan. Miksi hänen laisensa tyttö tahtoisi viettää aikaa minun kanssani? Minä olin tylsä ja hän oli uskomattoman kiinnostava, miksi vaivauduin edes kysymään?

Kun käännyin hitaasti takaisin häneen päin, pystyin erottamaan pilkahduksen virnistyksestä, joka oli nopeasti kasvamassa hänen kasvoilleen. Olin yhtäkkiä halukas kuulemaan hänen vastauksensa.  
Hän aukaisi suunsa edelleen hymyillen. ’’No, minusta se olisi upeaa..’’ Hänellä jäi lause kesken, kun viimeinen henkilö jonka olin odottanut näkeväni, käveli hänen taakseen.

’’Bella! Kauaksi hänestä!’’ Sanoi Jacob Black työntäen Bellan hänen käsiensä suojaan. Hän näytti sudelta joka hyökkäisi kohta.

Miksi hän koski Bellaan? Mistä hän tiesi hänen nimensä? Eikai hän ollut Bellan paras ystävä, josta hän oli kertonut minulle? Katsahdus Jacobin kasvoihin kertoi minulle, kyllä hän oli.
’’Jake? Mitä sinä teet? Bella kysyi kiskoen itseään vapaaksi hänestä. Hän tuijotti vihaisesti Jacobia, hänen äänensä oli ankara.

’’Bella, en tahdo sinun enää koskaan juttelevan kenenkään Cullenin kanssa’’ Hän ei edes katsonut Bellan kasvoihin – hän oli liian kiireinen tuijottamaan minua. Pystyin melkein maistamaan tulen ilmassa, se oli melkein kuin tämä hetki – palamassa.
Hän pyristeli edelleenkin irti Jacobista mutta lopetti kun alkoi huutaa hänelle. ’’Mitä ihmettä sinä selität Jacob!? Älä sinä sano mitä minä saan tehdä! Nyt päästä minusta irti sinä suuri idiootti!’’ Havaitsin hänen antavan minulle paniikkisen katseen.

Pystyin lukemaan hänen kasvoiltaan ettei hän aikonut liikahtaakaan. Hänen äänensä muuttui rauhalliseksi ja vakavaksi, kuin hän yrittäisi saada lapsen rauhoittumaan.
’’Selitän myöhemmin Bells.’’ Hän vastasi rauhallisesti.
Ja sitten hän käveli pois.

Oman tuskan ilmeeni ja Bellan järkyttyneen ilmeen kanssa tuijotimme toisiamme kun Jacob raahasi häntä mukaansa.


Kommenttii?? :D
« Viimeksi muokattu: 19.12.2009 11:49:51 kirjoittanut NiNNNi »
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #34 : 18.12.2009 21:53:39 »
OEE!!! Uusi luku! Tätä on odotettu! :D
Vitsi ku ton koiran piti tulla riehumaan. Pysyis vaan kopissaan. Anteeks Team Jacob -porukka!!!!
Todella hyvää kääntötyötä ja tällee. Ei virheitä ja öö... Mulla oli joku juttu, mut en enää muista mikä... Hmm.. No jos muistaisin sen sit nopeesti ku tulee uus luku?  ::)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #35 : 18.12.2009 22:10:08 »
Meinasin ruveta tanssimaan tämän musiikkini tahdissa, kun huomasin uuden luvun tulleen yhteen seuraamistani ficeistä. Olen ollut tänään illalla huipputuulella. Vaikka kukapa ei olisi, jos joululoma käytännössä alkoi jo ja kahteen ja puoleen viikkoon ei tarvitse mennä sinne hullujenhuoneelle.

Vitsi ku ton koiran piti tulla riehumaan. Pysyis vaan kopissaan.
Allekirjoitan. Muuten olisi tullut ihana Bella/Edward -luku, mutta sitten sen Jacobin piti tulla ärisemään siihen. Nyyh. Ei mutta ihan mielenkiinnolla odotan, mitä Jakella ja Edwardilla on meneillään. Ilmiselvästi on tulossa jonkinmoinen kolmiodraama.

Suomennos oli minusta ihan hyvin onnistunutta. En kauheasti kiinnittänyt siihen edes huomiota, kun juoni oli niin mielenkiintoinen. Sama juttu muiden virheiden kanssa. Kiitoksia... jatkoa sitten vain.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #36 : 18.12.2009 23:50:49 »
Ooooohhh Jakeee. Mitä kummaa :D
Joo. Tykkäsin<3 Tosi paljon<3
Ja tälleen. Hyvin suomennettu <3 :D
Ja sitten toivottavasti jatkoaa<3

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #37 : 19.12.2009 10:04:52 »
katriqqq: Kiva kuulla että on odetettu. :) Laitoin jo seuraavan luvun meneen betaajalle. ;) Joten ehkä saadaan se tänne parissa päivässä. ;) Kiitos kommentista!! :D
Amanecer: Kiitos!! :D Ens luvus sitten vähän selviääkin mitä niitten kahen välillä on. ;) Yritän saada jatkoa tuleen teille nopsaan. ;) Kiitos vielä!!
Rassermus: Kiitos, kiitos! <3 :D
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

millix

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #38 : 19.12.2009 11:30:07 »
Hän aukaisi suunsa edelleen hymyillen. ’’No, minusta se olisi upeaa..’’ Hänellä jäi lause kesken, kun viimeinen henkilö jonka olin odottanut tappavani, käveli hänen taakseen.

She opened her mouth still smiling. “Well I think that would be a wonderful…..” She was cut off when the last person I ever expected to see here walked up behind her.

Sopisiko tuohon kohtaan paremmin näin: "kun viimeinen henkilö jonka olin odottanut näkeväni, käveli hänen taakseen."? :)
Perfectionism is a Gift... and a Curse

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: Dear Bella, Count me in (K-13)
« Vastaus #39 : 19.12.2009 11:50:58 »
millix: Kiitos kun huomasit virheen. :) Korjasin sen nyt pois tieltä.
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York