Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? K-11 valmis!  (Luettu 49601 kertaa)

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 13.9
« Vastaus #40 : 27.09.2009 17:49:29 »
Uuu!! Kuulostaa hyvältä! Tai ei hyvältä, mutta.. No tiedät kyllä. :D
Minkä ihmeen takia Rose teki noin, ja kuka tämä salaperäinen mies on????? :o
Jollain tapaa on oikein, että Edward kokisi sen, että hänet jätetään. Vaikka kuulun ikuisesti Team Edwardiin, niin olin kauhean katkera siitä, että hän jätti Bellan yksin.  >:(
Mutta siis jatkoa! :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Smile^

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #41 : 27.09.2009 18:52:18 »
Aivan kauheaa!  :( Tai siis oot TOOOSI hyvä kirjottaa, tarinaan oikeen uppoutuu ja kirjotat hirmu nätisti, mutta mua harmittaa kauheesti Bellan ja Edwardin puolesta. Ja varsinki Edwardin ku se ei tiedä että Bella ei halua olla siitä erossa mut sen on pakko. (Tosin ei me lukiatkaan tiietä, mut :D)

Kirjotathan jatkoa pian? :) Oon tullu tähän riippuvaiseks ja tahtoisin vaan lukee lisää! :D
« Viimeksi muokattu: 28.09.2009 20:46:20 kirjoittanut Smile^ »

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #42 : 27.09.2009 20:20:49 »
Voieimärakastantätä!!!!!!

Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? MINÄ SANON! MINÄ SANON!
Oikeesti purskahdin itkuun tässä kohtaa!!

En edelleenkään osaa sanoo muutako et
1) mä rakastan tätä
2) oon kateellinen, ku tyyppi osaa kirjottaa näin ihanaa tekstiä
3) mä rakastan tätä
4) itken
5) ja mä rakastan tätä

Sanoinko mä jo et tää on ihana?

~Vaivaiskoivu

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #43 : 27.09.2009 20:48:27 »
Uusi lukija saanen ilmoittautua! :D

Tämä on todella mukaansa tempaava. Minä ainakin olen aivan haltioissa ja kirjoitat hyvin! Tämä on aika mielenkiintoinen, en voi muuta sanoa :D

Toivottavasti jatkat pian!

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #44 : 28.09.2009 14:59:51 »
essss: kiitos :)

katriqqq: kiitokset kommentista. :) niin, rosesta en tykkää. :(

Smile^: kiitos kommentista. :) niin, itseäkin hirveästi satuttaa tuo Edwardin tuska, mutta olen ilkeä ihminen. :( ja tykkään kirjottaa surullisia ficcejä.

Vaivaiskoivu: oi, olen pahoillani että itkit. :( (niin varmaan oonki. :D) ihanaa että pidät tästä. :) olen todella tyytyväinen ficciin. :)

kjatri: uudet lukijat otetaan aina innolla vastaan. :D kiitos kommentista. :)


Jatko saapuu kun se valmistuu. :) eiköhän se tämän viikon puolella tule. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #45 : 28.09.2009 15:28:16 »
jessus.

kun kaikissa muissa ficeissä mikea pidetään typeränä, on niin vaikea uskoa että bella olisi tämän kanssa mitää muuta kuin kavereita. nyyh. ehdottomasti jatkoa ja mieluiten pian, sillä tahdon tietää pääsevätkö bella ja edward takaisin yhteen. :)
to me you live in a world of chaos.

Edward and Bella

  • Team Edward <3
  • ***
  • Viestejä: 22
  • ~You are my only reason to stay...alive.
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #46 : 29.09.2009 15:35:54 »
Oi, tää on tosi surullinen, aloin taas itkeen  :'(
Rakastan tätä ficciä silti.
Jatkoa.
Kiitos.

 ~I'm here and I love you. I have always loved you and I will always love you.

JasminCullen

  • Vieras
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #47 : 29.09.2009 17:15:28 »
Tä on kyl niin järkyttävän suloinen <3

en malttais odottaa jatkoa! ;)

XOXO Jasmin

p,s Sry, tää lyhyt kommentti  :(

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #48 : 30.09.2009 14:11:06 »
Cath: :D omalaatuista. :D kiitos kommentista.

Edward and Bella: Oon mä ilkee ihminen ku saan muut itkemään. :( ehkä pitäis testata huumorificcejä. (hah hah, ne vasta ihmisiä itkettäiski! :D) Kiitos kommentista. :)

Jasmin: Kiitos kommentista sullekin. :) lyhytkin kommentti pelastaa päivän. <3 :)


Jatkoa tulee ehkä jo huomenissa(!?) koska koeviikko ohi ja huomenna vapääpäivä! <3
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

vampirecobra

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #49 : 01.10.2009 22:38:55 »
uusi lukija ilmoittaa heti, ettei tommosiin kohtiin saa jättää... Koukuttaa älyttömästi! ;)
mutta pitäs jatkoa!

saltsu

  • ***
  • Viestejä: 37
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #50 : 02.10.2009 07:19:20 »
Ilmoitan itseni lukiaksi! Tosi koukuttava ficci! :)
Kännis ja läpäl, jeah man, se on käypä syy

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #51 : 02.10.2009 10:55:11 »
vampirecobra: ha ha :D kiitokset. :) uudet lukijat aina tervetulleita. ;)

saltsu: samat sanat sullekin. :) kiitos ja tervetuloa lukijaksi. :)

Jatkoa lupailen jos saan kodin netin toimimaan. :/
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #52 : 06.10.2009 21:16:59 »
A/N: Noniin, vihdoin ja viimein jatkoa. :) lukekaa ja kommentoikaa jos rakkaat vielä jaksatte. ;)



5.luku

En pakannut. Minä heittelin tavaroita laukkuun. En välittänyt kuinka siisteissä riveissä niiden olisi pitänyt olla, kuinka ryppyisiksi vaatteeni tulisivat. En käyttäisi niitä enää koskaan.

Kylmä käsi lipui niskaani pitkin ja hätkähdin. Sormet kietoutuivat kuin tunnustelevasti kaulallani.

Avasin huuleni sihahtaakseni kiellon, mutta hillitsin itseni. Kädet puristivat liian kovasti, tunsin kuinka mustelmia alkoi purkautua. Käsi veti minut liian nopeasti itseään vasten, ja pian tömähdin lattialle. Ovi kävi ja kuulin Charlien tulevan sisälle.

"Saat tunnin aikaa. Olen armeilias."

Ja hän lähti. Tunniksi. Pyörähdin ja paiskasin ikkunan kiinni.

Kiristin tahtia entisestään viimeisellä tienmutkalla. Edward oli halunnut saattaa minut kotiin, mutta hänen oli täytynyt lähteä Jasperin ja Emmettin perään. Alice oli jo Jasperin luona. Carlisle oli hakemassa Esmeä.

Jotain sattuisi. Minä tiesin sen, Edward tiesi sen, Alice tiesi sen. Jo nyt oli tapahtunut monta asiaa. Esme oli lähtenyt Tanyan luo, eikä ollut vielä palannut. Alice oli alkanut kadottaa näkyjään. Hän ei enää pystynyt seuraamaan minua, eikä Edward ollut tyytyväinen. Jasper ja Emmett olivat tavanneet toisen vampyyrin rajalla. He olivat ajaneet vampyyrin pois, mutta huolestuttavaa tässä oli, että tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Ei edes ensimmäinen tässä kuussa. Forksista oli tulossa vaarallinen.

Kylmät väreet juoksentelivat pitkin selkääni. Pahat aavistukset voimistuivat.Katsoin kelloa ja kiristin tahtia.
Tämä on tyhmää, se on vain mielikuvituksesi. Yritin rauhoitella itseäni. Silti, kun tummat pilvet peittivät kuun, pistin juoksuksi ja pääsin kotiovelle.

Haparoin avaimen räystään alta ja väänsin sitä lukossa. Avasin oven ja salpasin sen perässäni. Siirryin välittömästi puhelimelle, tartuin luuriin, ja näppäilin ulkomuistista Edwardin numeron. Kiljaisin, kun valkeat, kapeat sormet painoivat puhelimen sammuksiin. Vartaloni oli hetkessä jääkylmä. En tunnistanut sormia.

"Hiljaa tyttö." ääni murahti ja painoi kätensä suulleni ja löi luurin paikoilleen. Yritin kääntyä, yritin liikkua, mutta käsi heilahti, ja rämähdin jääkaappia vasten. Näin mustia pisteitä, ja minut vedettiin pystyyn.

Tässä se oli. Tässä hän oli. Vampyyri. Hengitykseni kiihtyi enkä saanut koottua itseäni. Happi tyhjeni keuhkoistani ja sydämeni pumppasi kovalla vauhdilla.

Käsi piti minut etäällä. Kasvot olivat pimennossa mutta hoikkaa vartaloa harsosi tumma, musta asu. Jopa pimeyden lävitse pystyin erottamaan kirkkaanpunaisina hehkuvat silmät.

Vieras vampyyri. Minun kodissani. Charlie…

Käsi heitti minut ilmaan, ja tömähdin kaappia vasten.
Edward, Edward, Edward,ajattelin,Minä tarvitsen sinua!

Ikkunat olivat auki. Verhot hulmusivat sisään ja ulos. Sisään ja ulos. Valot räpsyivät ja sammuivat lopulta kokonaan.

Minut riuhtaistiin poispäin, ja käsi tarttui hiuksiini kääntäen päätäni taaksepäin. Purin huultani, jotta en paljastaisi kipua. Hän riuhtoi minua eteen ja taakse. Tarttui ranteeseen ja väänsi kivuliaasti. Heitti ilmaan, mutta nappasi kiinni ennen kuin osuin täysin maahan.

Viitta liehui. Hän painoi minut kaappia vasten ja tuli lähelleni työntäen itseään minua vasten. Hän pidätti hengitystään, mutta haistoin huumaavan tuoksun. Kylmä väreili selkääni pitkin. Tämä ei ollut samanlaista väreilyä kuin Edwardin kanssa. Tämä ei ollut kiihkosta aiheutuvaa väreilyä. Tämä oli pelkoa. Täyttä, apua kirkuvaa pelkoa.

Ja silloin, silloin kuu lipui esiin ja kasvot paljastuivat. Henkäisin ja valahdin veltoksi hänen otteessaan.

Tämä ei ollut totta. Tämä ei voinut olla totta!


Värähdin ja vedin matkalaukun vetoketjun kiinni. Pudistin muiston mielestäni. En halunnut ajatella sitä.

Katsoin pimeään syysiltaan, kuinka kauniita punaisia lehtiä tippui puista. Yritin, minä todella yritin estää muistojen tulvan. Se koski liikaa.

"Edward, ei, päästä irti!" kiljaisin ja potkin hänen sylissään.

"Selvä," ääni nauroi lempeästi ja päästi irti. Päästi irti, tipauttaen minut suoraan valtavaan lehtikasaan.

Kiljaisin tahtomattani ja upposin tulipunaisiin lehtiin. Edward laskeutui viereeni sulavasti tömähtäen. Hänen silmissään oli ilkikurinen pilke, kun hän painoi minut syvemmälle lehtikasaan.

"Eihän sinuun sattunut?" kysyi viaton ääni, silmät kirkkaina.

"Niin kuin sinä siitä välittäisit," mutisin loukkaantuneena.

"Tottakai välitän!" Edward henkäisi kauhistuneena. Mukamas kauhistuneena. Todellisuudessa näin hänen tappelevan hymyä vastaan.

"Tottakai välität, tottakai välität," murahdin ja työnsin häntä kauemmas. Edward ei järkähtänytkään, vaan tuli lähemmäs. Kylmyys ei enää haitannut ja hengitykseni kiivastui.

"Bella?" hän kysyi painaessaan huulensa kaulalleni.

"Uhm." yritin vastata.

"Joko minä kiitin, kuinka loistava idea tämä sinulta oli?" hän kysyi painaessaan uuden suudelman kaulalleni.

"Et…" Huohotin lievästi.

"Siinä tapauksessa," uusi suudelma suupieleen, "Kiitos."

Edward suuteli huuliani, ja vartaloni kohosi itsestään häntä kohti. Kiedoin käteni hänen kaulalleen, Edwardin nostaessa minut syliinsä. Suudelmamme ei tauonnut, ja ennen kuin huomasin, olimme talon sisällä. Painauduin lähemmäs hänen vartaloaan ja suutelin kiihkeämmin. Annoin sormieni kiipeillä hänen hiuksiinsa ja vedin häntä itseäni kohti. Tunsin pehmeän sängyn allani Edwardin pyörähtäessä varovasti päälleni. Hamuilin sormillani hänen paidan nappejaan auki, Edwardin riisuessa takkiani. Kosketin paljasta, jäätävää ihoa ja värähdin sitä vasten. Lukitsin sormeni hänen ympärilleen, enkä päästänyt irti. Painauduin Edwardin syliin ja suutelin hänen huuliaan.

Luulisi että tulisin immuuniksi, että Edwardin kosketukset, hänen suudelmansa, hänen kevyet kuiskaavat sanansa, eivät joka ikinen kerta saisi maailmaani pyörimään, ettei joka ikinen hetki hänen kanssaan saisi maailmaani seisahtumaan. Mutta se sai. Joka ikinen kosketus sai ihoni väreilemään, joka ikinen suudelma sai kehoni kaipaamaan lisää.


Ja samalla tavoin, joka ikinen katse, joka ikinen sana, joka ikinen ajatus jonka häntä kohtaan ajattelin, satutti nyt enemmän kuin tuhat veitsen iskua. En pystynyt hengittämään. Sydämeni ei voinut lyödä, en voinut elää ilman häntä. Vain kyyneleet valuivat hiljalleen ja hitaasti kylmille, elottomille poskillani.



A/N: ja siinä se. :) tiedän että luvut on lyhyitä ja että virheitä löytyy ja kaikkea, mutta kommenttia silti toivon. :) Kiitos taas. :)
« Viimeksi muokattu: 09.10.2009 20:40:46 kirjoittanut lähde »
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #53 : 06.10.2009 21:27:47 »
Tää on jotenkin jännä  :P en osaa oikeen selittää, mun mielen kiinto ainakin heräs :)
Jatkoa olen odottamassa :)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Edward and Bella

  • Team Edward <3
  • ***
  • Viestejä: 22
  • ~You are my only reason to stay...alive.
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #54 : 06.10.2009 21:47:31 »
Tää on hyvä. JATKOA pian. Kiitos paljon :)

 ~I'm here and I love you. I have always loved you and I will always love you.

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? jatkoa 27.9!
« Vastaus #55 : 06.10.2009 22:18:54 »
NiNNNi: Kiitos kommentista. :) jatkan tässä jonkin ajan päästä. :)

Edward and Bella: Kiitokset. :) Jatkan mahdollisimman pian. ;)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Drinia

  • ***
  • Viestejä: 13
Mun on ihan pakko nyt myöntää, että olen totaalisen sekaisin :D

Oliko se Edward Cullen ketä heitteli Bellaa ympäriinsä? Öööh, entä punaiset silmät?
Oon aivan sekaisin :D

Muuten todella hyvä tarina!
What if I'm not the hero?
What If I'm the bad guy?

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Hei, ihan tajuttoman ihana tämä ficci!
Mutta, nyt täytyy myöntää että olen vähän sekaisin. Oliko se Edward joka heitteli Bellaa?  ???
I'm ready to crawl on my knees to know it all

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Voi reps, täytyy myöntää et mäki menin vähän et OHMY, onks se Edi se pahis?? Mutta mä ymmärsin sen silleen et tossa niinku vaihtu muisto/ajatus/joku vastaava kesken kaiken, et vieläkää ei paljoastunu kuka se oli... Ymmärsinkö oikein? :D

Tää on kiva, jännitystä riittää. Jatkoa vaan : )

~Vaivaiskoivu

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
ahhhhhh. kunpa vain, kunpa vain saisin tietää kuka se hirvittävä vampyyri on.

nämä ovat niin ihania lukuja, olet enkeli. virheitä minä en löytänyt, eikä se lyhyyskään haittaa, koska sitten säilyy jännitys kauemmin.  ;)

...ja hyvää kannattaa aina odottaa.
another stranger

entinen vohveli