Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? K-11 valmis!  (Luettu 49601 kertaa)

annamaria¤

  • ***
  • Viestejä: 16
  • We don't have the power but we never say never
mä en oikeesti tiedä mitä sanoa.

tää oli nyt toinen kerta kun luin koko ficin läpi, enkä vieläkään pysty muodostaan kunnollisia lauseita.
OIKEESTI MÄ ITKEN TÄÄLLÄ IHAN HYSTEERISESTI!
tää on ehkä upein ficci mitä oon ikinä lukenu. sun kirjotustyyli on uskomatonta. tää tarina on uskomaton. sä oot uskomaton.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh...
toi loppu oli niin surullinen, mutta samalla jotenki.... en mä osaa ees kuvailla sitä!!!!
tän jälkeen mä en vaan voi kirjottaa selkeetä tekstiä, joten koia ymmärtää.
R-A-K-A-S-T-A-N


hitto.


Tyttö tanssii vaan.

"you're awfully small to be so hugely irritating."

Deep

  • Vieras
Luin nyt eilen illalla kerralla läpi ja tää oli kyl aivan loistava fic! Siis niin ihana <3
Lopussa itkin, oli tosi surullinen, mut kyl mä pidin lopusta. Liian usein mun mielestä ficit loppuu klassiseen onnelliseen loppuun.  :D

Mut siis aivan mahtavaa, oot tosi hyvä kirjottaja (:

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Miz: Kiitoksia kommentista, ja ficin lukemisesta. :)
Lauranood: Ihana kuulla että sain ficillä kosketettua sinuakin. Itsellä on aina tapana itkeskellä ficcejä tehdessä ja lukiessa.  :D (jos siis kyse surullisista ficeistä)
annamaria¤ : Hah, kiitos lukemisesta ja kirjoitukseni ylistämisestä ;) punastun oikein!
Deep: Mä rakastan onnettomia loppuja, ja se ehkä näkyy myös ficcien laadussa. ??? Mutta kiitos kommentista.

Kiitos teille kaikille! Olette luoneet niin paljon intoa kirjoitukseen. Tauko on ollu pitkä ficcirintamalla, mutta toivon että joskus vielä ehdin kirjoittamaan kiinnostuneille muun kaltaisia ficcejä. Suunnitteilla on ollut jo kauan esimerkiksi BD:n vaihtoehtoinen loppu. ;)

Kiitos ja kumarrus. :-*

-lähde
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Elayne

  • suden sisar
  • ***
  • Viestejä: 179
  • vihreä ajah
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? K-13 valmis!
« Vastaus #243 : 03.04.2012 16:36:22 »
Tämä oli siis aivan ihana fici  :). Ja olen samaa mieltä kuin Deep, että joskus saa ja pitää tarinoissa olla surullinen loppu. Kirjakin on todentuntuisempi jos siinä kuolee yksikin henkilö.  Itse en vain pidä siitä, että melkein aina joku lempihenkilöistäni kuolee. Mutta eihän sitä kaikkea voi saada. Vaikka tahtoisin  ;D
Fred&George<3<3       Riesu <3      Harry <3
Draco <3                      Tom<3

neiti_

  • ***
  • Viestejä: 28
    • http://
Vs: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? K-13 valmis!
« Vastaus #244 : 23.05.2012 00:48:06 »
Vasta löysin tän ja nyt luettuani tykkäsin tästä! :)
Voisin käydä vilkuilee että joko sulta on ilmestyny uusia ficcejä :D
Kiitos :)
<3