Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kaksoiselämää K-11 B/E+muut VALMIS | 02/05/2010 | Houkutus  (Luettu 66268 kertaa)

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #80 : 16.08.2009 21:26:14 »
awsss, tykkään ! >;;;))
jatkoa vaan, niin nopeasti
mielellään kun kerkiät  :D :D
team Edward♥
Dramione♥

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #81 : 16.08.2009 23:02:34 »
Kiitos kommentistasi! :D

mouu, kiitos! :D No olen saanut sen nyt valmiiksi, mutta saa nähdä eksyykö se tänään tänne.. :P

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

snifffe

  • ***
  • Viestejä: 16
  • Eragon & Arya
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #82 : 16.08.2009 23:16:35 »
Tykkään <3 ja ehdottomasti jatkoa jo tänään  ::)

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #83 : 17.08.2009 00:18:59 »
Kiitoss kommentistasi sniffe :D

A/N: Tässä olisi tätä jatkoa! :P Näin pian ja saamme kiittää siitä Tuhisijaa LOVE YA! :P Tämä luku on nyt hieman lyhyempi : P

Enjoy!


Luku 4

Heräsin aamulla kaakaon tuoksuun, se lumosi minut joka kerta. Olin nähnyt unta Edwardista, mikä ei ollut sallittua. En ymmärtänyt, miksi minä hänestä uneksin, hän käyttäytyy kun mikäkin ääliö. Mutta onhan hän tietysti komea, siitä ei ole epäilystäkään ja hänen ihanat vihreät silmänsä, ne loistivat aina kuin smaragdit.  Mitä minä oikein ajattelin?
Nousin ylös valtavalta sängyltäni, olisi ollut mahtavaa, jos Rose ja Alice olisivat olleet täällä. Mutta he tulevat keikalleni ja niin tulevat pojatkin, se taas tarkoittaa, että Edward tulee. Taas Edward, Bella mikä sinua vaivaa? Häädä tyhmä komistus mielestäsi!

Lähdin kävelemään kohti kylpyhuonetta. Ajattelin ottaa vaahtokylvyn ennen aamiaiselle menoa. Laitoin veden laskeutumaan ammeeseen ja lisäsin myös mansikalta tuoksuvaa kylpyvaahtoa. Kurkkasin sillä aikaa itseäni peilistä, se ei ehkä ollut viisasta, hiukseni olivat kuin harakan pesä. Mutta huomioni jäi niistä kauas, kun katsoin kaulaani. Siellä lepäsi Edwardin merkit, niistä ei tulisi kauniita, jos meikillä yrittäisi peittää ne.
Kun huomasin, että vesi meinasi tulla jo ammeesta yli, suljin hanan ja pulahdin vaahdon sekaan.
Pesin tukkani ja kuivasin itseni miettien myös samalla, oliko Charlie huomannut jo tämän. Puin päälleni valkean topin, mustat collegehousut ja neuleen.
’’Bells, sinulle on vieraita!’’ Charlie huusi.
’’Tulen ihan heti!’’  Tulin pois kylpyhuoneesta ja menin suoraan keittiöön. Keittiön pöydän äärellä istuivat Alice ja Rosalie.
’’Mitä te täällä teette?’’ kysyin uteliaana, kun Alice halasi minua.
"Charlie soitti Carlislelle, ja Carlisle kertoi meille.  Sitten me tulimmekin tänne", Rosalie sanoi ja halasi minua.


Söimme aamupalaa hieman, minun piti mennä sen jälkeen valmistautumaan, joten Rose ja Alice lähtivät tapaamaan poikia.
Astuin huoneeseeni ja kaivoin kaikki Isan vaatteet ja mietin asua, mikä oli vaikeaa. Päädyin mustiin nahka legginseihin, pitkään, pinkkiin t-paitaan, jossa oli paljetteja ja hieman avara kaula-aukko. Ja jalkoihini laitoin pinkit tennarit. Minulla oli kaulassani kaksi valkoista helmikaulakorua, joilla yritin peittää fritsuni ja kädessäni oli valkeita rannerenkaita.

Katsoin itseäni peilistä vielä kerran ja olin sen jälkeen valmis lähtemään rokkaamaan. Ensiksi minun piti käydä sanomassa backstagella oleville faneille jotain. Yleensä en tuntenut fanejani, jotka odottivat minua backstagella, mutta nyt minä asuin heidän kanssaan. Onneksi vain Alice ja Rose tiesivät, kuka Isa oikeasti oli.
Astuin fanieni luo ja piti pistää Bella taka-alalle.
’’Hei, olen Isa, todella mahtavaa tavata teidät’’, sanoin hymyillen ja katsoin kaikkia vuorotellen.
’’Hei, olen Alice.’’
’’Minä olen Jasper.’’
”Rosalie.”
”Emmett.”
’’Hei, olen Edward.’’
’’Edward on varmaan suurin fanisi’’, Alice sanoi, ja meinasin purskahtaa nauruun.
’’Alice’’, Edward sanoi, ja minä hymyilin hänelle.
’’Mutta minulla on keikka alkamassa, toivottavasti tykkäätte siitä’’, sanoin ja lähdin kävelemään kohti lavaa.

Astuin lavalle, ja kaikki hurrasivat, se oli aivan mahtavaa.
’’Mitä kuuluu Beverly Hills?’’ kysyin, ja he vain huusivat.
’’Ensimmäinen kappale tänään on Best of Both Worlds.''
Olin ollut lavalla varmaan jo puolitoista tuntia, kun oli viimeisen kappaleen aika.
’’Tänään viimeisenä kappaleena on Super Girl.’’
’’Kiitos, Beverly Hills. Tämä oli mahtava keikka!’’

Keikan jälkeen minun piti mennä vielä backstagelle fanieni luo.
Astuin ovesta sisään, he taputtivat minulle.
’’Mahtava keikka B-Isa’’, Alice hurrasi.
’’Kiitos, Alice.  Olithan sinä Alice?’’ kysyin, ja hän nyökkäsi.
’’Haluatteko kysyä jotain?’’
’’Mistä olet saanut tuon fritsun’’, Edward kysyi, ja se järkytti minut.
’’Se on vain mustelma’’, sanoin nopeasti. Ei sitä voinut huomata, ei ainakaan hän.
’’Mistä sait sen?’’  Nyt sen kysyi Emmett. Miksi he piinasivat minua?
’’Eihän se ole edes meidän asiamme’’, Rose puolusteli.
’’Ei niin’’, Alice liittyi rintamaan.
’’Mutta tässä ovat nimmarit ja muuta fani-tavaraa on pöydällä. Ottakaa mitä haluatte, oli todella kiva tavata teidät’’, sanoin ja lähdin hakemaan tavarani, että pääsisin nukkumaan.
Kun sain tavarani kasaan, menin istumaan limusiiniin, ajoimme suoraan hotellille ja ajattelin koko matkan Edwardia. Hän oli vain niin ihana, hänen huulensa ja hänen vartalonsa. Halusin ne kummatkin omakseni.  Mitä minä taas ajattelin? En minä saisi ajatella näin, tyhmä Bella.
’’Bells, konsertti meni todella hyvin’’, Charlie sanoi pelastuksekseni ja vetäisi minut pois ajatuksistani.
”Kiitos.”

Saavuimme hotellille, kävelin äkkiä sisälle ja menin odottamaan hissiä.
Hissiin tuli kanssamme kaksi nuorta tyttöä, he juttelivat jotain Edwardista. Minun oli pakko salakuunnella, en voinut itselleni mitään.
’’Lauren, kuulin, että sillä olisi joku tyttö taas kierroksessa’’, sanoi lyhyempi tyttö, jolla oli blondit hiukset.
”Niinpä”, Lauren sanoi. Tai siksi tuo blondi tyttö oli häntä kutsunut.
’’Heillehän tuli sieltä Lontoostakin joku tyttö asumaan. Bella taisi olla hänen nimensä, hän on kuulemma joku strippari’’, blondi tyttö sanoi. Minulla alkoi palaa pinna.
’’Niin, ja hän asui ennen roskiksessa.’’  Yskäisin silloin, ja he kääntyivät katsomaan minua.
’’Oletko sinä Isa?’’ blondi tyttö kysyi.
”Olen”, sanoin hymyillen.
’’Minä olen Jessica, ja tässä on Lauren. Olimme konsertissasi, saisimmeko nimmarit?’’
’’Mikä ettei.’’ Kirjoitin lehteen heille nimmarini. Onneksi tuli kerros, jossa asuin. En olisi kestänyt heitä enää senkuntiakaan.
Aukaisin huoneeni oven ja kävelin suoraan kylpyhuoneeseen. Pesin meikkini pois ja otin peruukin pois päästäni. Vaihdoin vaatteet ja menin suoraan nukkumaan.

Heräsin aamulla, kun puhelimeni värisi, näin juuri silloin unta Edwardista.  Ruutu välkytti nimeä Alice.
’’Bella’’, vastasin.
’’Monelta sinä tulet tänne?’’ hän kysyi.
’’Heti, kun olen päässyt ylös sängystä ja käynyt suihkussa.’’
’’Okei, nähdään.’’
Lähdin kävelemään kohti kylpyhuonetta niin kuin normaalisti. Vaihdoin päälleni sinisen farkkuhameen, mustan topin ja laitoin varvastossut jalkaani.
’’Isä, olen valmis’’, huusin.
’’Näyttelijät lähtivät juuri, voimme mennä.’’
Otin tavarani, ja lähdimme kohti aulaa, isä kävi kirjautumassa ulos ja maksoi yömme. Hän otti toisen taksin ja lähti kohti lentokenttää, ja minä Culleneille.

Kun saavuin, Alice odotti minua portailla.
’’Bella, keikka oli aivan mahtava’’, hän ylisti minua.
’’No, on se joskus paremminkin mennyt.’’
Menimme sisälle, ja Carlisle ja Esme halasivat minua. He olivat ilmeisesti nähneet keikkani.
’’Sinä osaat laulaa todella hyvin’’, Esme kuiskasi korvaani, ja minä hymyilin hänelle. Lähdin viemään Alicen kanssa tavaroitani huoneeseeni.
’’Huomenna alkaa koulu’’, sanoin kun istahdin valkoiselle nojatuolille, joka oli todella mukava.
’’Niin, ja siellä ovat Jessica ja Lauren.’’
’’Ai niin, minä tapasin heidät hississä. Kun olin vielä Isa, he puhuivat Edwardista.’’
’’No, Jessica on yrittänyt Edwardia ylä-asteelta asti.’’  Minä vain nauroin.
’’Hei, minä käyn soittamassa Jasperille, että lähdetäänkö  illalla elokuviin.’’
’’Joo, mennään vain ja pyydetään Rose mukaan.’’
”Tietysti.”  Alice lähti. Menin makaamaan sängylleni mahalleni ja kuuntelin i-podia. Harjoittelin samalla kappaleita, mutta ajatukseni ajautuivat Edwardiin.
Yhtäkkiä tunsin painoa päälläni, joku suuteli kaulaani. Yritin nousta käsilläni ylös, mutta en päässyt, hän lukitsi käteni sänkyäni vasten.
”Bella”, hän kuiskasi korvaani.
’’Mistä olet saanut tuon?’’ Hän tarkoitti fritsuani.
’’Kai sinä oman merkkisi tunnistat’’, sanoin samalla, kun pääsin kääntymään selälleni. Edward istui hajareisin päälläni, mahtavaa.
’’Minä olen nähnyt tuollaisen jollain muullakin.’’  Hän rupesi suutelemaan sitä. Minulla eivät pysyneet enää ajatuksetkaan kasassa, ajattelin nimittäin koko ajan Edwardin huulia.
”Kellä?” sain sanottua.
’’Isalla, sillä kuuluisalla laulajalla’’, hän katsoi suoraan silmiini. Olin hänen silmiensä lumoissa.
’’Niin?’’
’’Onko sinulla jotain kerrottavaa?’’ hän kysyi ja painoi huulensa huulilleni. Syvennyimme suudelmaan, Bella mitä sinä teet! Rakastin hänen huuliansa, voisin ottaa ne kokonaan. Ne olivat liian täydelliset, oliko se edes sallittua?

--------
Rakastan kommenttejanne! : P  :D
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #84 : 17.08.2009 07:05:29 »
Voiko ihanammin aamun enään alkaa... Ihana maanantaiaamu <3 väsyny ja vittuuntunu, mut sit huomasin tän <3

Jatkoo!! Heti ku tuun koulusta niin täällä on viistoista lukua!
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Twip

  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #85 : 17.08.2009 09:58:19 »
Mistä Edward sen noi nopee tajus?  ???
Taitaa aivot raksuttaa sillä aika nopee  ;D      Muttah taas oli ihana!
Jatka Jatka!!

snifffe

  • ***
  • Viestejä: 16
  • Eragon & Arya
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #86 : 17.08.2009 10:02:25 »
aaw, jatkoa vaan pian :)

Mun kommentit on vahan ehka lyhyita, mut taa on oikeesti hyvs ficci, enka keksi mitaan kritisoitavgaa :)

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #87 : 17.08.2009 10:12:07 »
Jihaa, uusi luku!

Minusta lukusi ovat parantuneet tässä, aluksi ne olivat jokseenkin outoja, mutta nyt minäkin pidän! Tai, ei ne outoja ollut, kaikki vaan tapahtui niin nopeasti.

Edward on kyllä fiksu. En vaan haluaisi, että Bella paljastaisi näin nopeasti salaisuuttaan.  ;)

Virheitäkään en oikeastaan löytänyt, paitsi, yhdessä kohtaa oli unohtunut kysymysmerkki, mutta en nyt sitä tuolta jaksa etsiä.  ;D
another stranger

entinen vohveli

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #88 : 17.08.2009 15:02:52 »
IHiiiii<3_<3
Tykkäsin.
Tosi tosi tosi paljon<3
Jatkoa!

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #89 : 17.08.2009 15:27:29 »
joo. hyvä luku ja näin. mut pyytäisin, jos voisit vähän himmata vauhtia edelleen? : D
kiitos, mahtava luku.

jatkoa pian?
and paradise comes at a price

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #90 : 17.08.2009 16:23:33 »
Kiitos kommenteistanne!!! :D   Olipas kiva tulla koulusta kotiin, kun näin paljon kommentteja oli tullut!! :D Kiitos!! :D LOVE YA!

Mutanttiorava, kiitos! :P No kiva, että tulit paremmalle tuulelle, vaikka kyseessä olikin maanantaiaamu. Jotka ovat aivan syvältä! : D Ei taida ihan 15 lukua tulla, kun koulussa itekki pitää käydä :P (oli tylsä tunti niin kirjoitin lukua 5 paperille:P)

Twip, kiitos! :P Huomio luku 3, jossa Edward tekee fritsun Bellan kaulaan.. :D Mutta saa nähdä mitä tapahtuu:P

snifffe, kiitos! :D No ei se haittaa! :P

vohveli, kiitos!!! :D Ei se vielä paljastu, se pysyy tiivisti piilossa :D Ainakin vielä:P Mutta kiva, jos kirjoitukseni on parantunut: P

Rassermus, kiitos!! :D

essss, kiitos! :D Yritän hieman hidastaa, jos sitä tarkoitit :D Jatkoa tulee niin pian kuin saan 5 luvun kirjoitettua: D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #91 : 17.08.2009 16:54:46 »
Ooh, tää oli kyllä ihana luku! ♥ Ehkä vähän nopeesti etenee, mutta silti ihana.  ;)
JATKAA! (=

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #92 : 17.08.2009 17:23:20 »
Joo tuota, voisit vähän hidastaa tahtia. Siis lukuja voi kyllä tulla tätä vauhtia, ei siinä mitään, mutta tapahtumat etenevät välillä ehkä hieman häiritsevänkin nopeasti. Jätät joitain kohtia pois, jotka olisivat aika olennaisia ja niitä olisi mukava lukea. Esimerkiksi keikkakohta jäi todella vaisuksi, ja odotin jotain vähän enemmän. Älä siis hätiköi.

Muuten ihan hyvä luku taas, ja odotan malttamattomana seuraavaa jo. :D Kiitos!
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #93 : 17.08.2009 17:32:16 »
Edward on kyllä fiksu. En vaan haluaisi, että Bella paljastaisi näin nopeasti salaisuuttaan.  ;)
Samaa mieltä :) Hyvää tekstiä! Jatkoaa!! =)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #94 : 17.08.2009 17:49:59 »
Kiitos taas ihanista kommenteistanne! :D

mmariaä, kiitos!! :D Noh, yritän saada seuraavaan lukuun hidastettua vautia, siis sen etenimisen suhteen :P

Amanecer, kiitos!! :D Yritän, muuttaa sitä.. :D Katsotaan miten onnistun.. :P

katriqqq, kiitos!:D Ei se Bella vielä murru, tai murtuuko koskaan :D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #95 : 17.08.2009 18:42:49 »
ää oioi !! mä RAKASTAN tätä !  :) :)<3
jatkoajatkoa äkkiääkkiää ääääggs mä oon
iha sekasinn  :D on kyllä ihan paras, toivottavasti
tuli nyt selväks :'''D ja oon niin sokee myös, ei ainakaan
MINUN kohdalle sattunut virheitä :D
team Edward♥
Dramione♥

Mutanttiorava

  • Mutanttininjaorava
  • ***
  • Viestejä: 180
  • ;)
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #96 : 17.08.2009 19:01:57 »
Sais tulla jo lisää xD

Maanantait on aivan syvältä, tääkin päivä, mut finfanfun auttaa <3

Bells ja Ed <3 Tässä on ihana ku Ed ei oo mikää kaamee gigolo
Se mikä ei tapa, vahvistaa... tai sattuu vitusti!

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #97 : 17.08.2009 19:06:30 »
Ihiii, nyt kyllä repeilin. Hyviä osia, menee kyl vähän nopeesti jne, mut ei se aivan hirveesti haittaa.  Jatkoa odottelen :D

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #98 : 17.08.2009 19:34:29 »
Kiitos kommenteistanne! :D 

mouu, kiitos! :D No jos saisin viimeistään keksiviikoksi kirjoitettua, mutta en lupaa mitään! :D

Mutanttiorava,  kiitos!! :D (taas) :D Sitä tulee, kun tulee.. :D Koita kestää!: P

Vaivaiskoivu, kiitos! :D

~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #99 : 17.08.2009 20:34:40 »
Awws ihanat kaks lukuu ja kaikki muutki tähä mennessä mahollisimman nopeesti jatkoo vaan ihanaa ku asiat etenee näin nopeesti:D
If you can live forever what do live for? Twilight<3