Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kaksoiselämää K-11 B/E+muut VALMIS | 02/05/2010 | Houkutus  (Luettu 66153 kertaa)

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #300 : 14.04.2010 21:39:06 »
Ilmottaudun uudeksi lukijaksi :D Ihana ficci! Tykkääääään. Toivottavasti tulee pian jatkoa!
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Prumrose

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #301 : 15.04.2010 17:27:37 »
Enää yksi luku ?! :o
Jääkk!!
No mutta toivottavasti se tulee pian. :)
Linkitätäthän sitten sen jatko osan tänne ?? ::)
Kiitos tästä!

<3:Prumrose

PS.Oen lukenut aika alusta asti mutta en ole kommentoinut, pahoittelut siitä. Olen niin huono kommentoimaan, mutta luen mielelläni.  :)

LoveAndDeath

  • ***
  • Viestejä: 48
  • Howl, my dear one
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #302 : 22.04.2010 22:34:13 »
Yks ? VAAN Yks ??
Voi Ei !! Kylläpä aika kuluu nopeesti !
Mut ootan innolla ja tää oli hyvä !
Jatkoo ! <69

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #303 : 02.05.2010 15:59:07 »
Heyy!! :D Kiitos kaikille iki-ihanista kommenteistanne! Tack Tack!! :D Kommentteja on taas tullut suunnattoman paljon ja en viitsi vastata kaikkiin, mutta olen ikionnellinen, että kommentoitte! :)

Epilogi on aika lyhyt, koska Kaksoiselämää: The Climb:ssa jatkuu tämä sitten.. ;) Mutta annan teidän nyt nauttia teksitstä..

Ainiin rakastan teitä kaikkia, nauttikaa ja kommentoikaa.. :))

Epilogi


Katseeni seisahti häneen, hän katsoi suoraan ruskeisiin silmiini, ja minä katsoin hänen vihreisiin silmiinsä.  Hänen naamansa oli peruslukemilla, paitsi silmät.  Niistä paistoivat hänen tunteensa. Ne näyttivät hänen tunteensa puhtaasti, niitä oli vaikea ymmärtää. Ne täyttyivät surusta, epäuskosta, rakkaudesta, väsymyksestä, ehkä jopa hieman myötätunnosta. Havahduin siihen, että yleisö hurrasi ja väläytin hymyn takaisin ja kävelin mikin luo.

’’Mitä kuuluu?’’ sanoin mikkiin ja irrotin sen siihen kuuluvasta jalasta, kävelin aivan lavan eteen. Kaikki hurrasivat ja pojat vislasivat, mikä oli itse asiassa aika hassua. En voinut olla katsomatta Edwardia, mutta minun oli pakko. Löysin katseellani pian Alicet ja muut.

’’Minun nimeni on Isa, minkä varmaan tiesitte jo. Minut haluttiin puhumaan tänne urastani ja sitten laulan ja on myös kilpailu. Mutta haluan esitellä bändini. Eliza soittaa bassoa, John soittaa rumpuja, Marie kitaraa, Zac soolokitaraa ja Sonya soittaa koskettimia’’, sanoin ja osoitin aina jokaista jäsentä. ’’On minulla myös tanssijoita, Lily, Leah, Claire, Sam, Smith ja Jonathan.’’ Samalla tanssijat tulivat lavalle ja istuivat lavan edessä oleville rappusille.

’’Aloitin laulamisen jo pienenä, ja perheeni on ollut aina todella kannustava. Mutta nousin julkisuuteen setäni avulla, olen hänelle ikuisesti kiitollinen siitä. En tiedä, mitä minun pitäisi kertoa, joten saatte kysyä.’’ Käsiä nousi nopeasti ylös, ja Jessica, joka istui aivan edessä, näytti olevan uteliaalla päällä.

’’Tyttö, jolla on vaalean punainen paita päällä ja istuu edessä’’, sanoin ja hän nousi ylös, kun Claire antoi hänelle mikin.
’’Olen suurin fanisi, sinulla on paras tyyli ikinä! Onko sinulla ja Jacob Blackilla suhde?’’ hän kysyi.
’’Kiitos.  Ei ole, olemme vain ystäviä’’, sanoin rauhallisesti.
’’Miksi sitten kävelitte käsi kädessä ja päädyitte pahimman juorulehden kanteen?’’
’’En tiedä, se oli vain sellainen päähän pisto.’’ Hän nyökkäsi ja antoi mikin takaisin Clairelle ja istui alas. Käsiä nousi taas lisää ja valitsin yhden ja vastasin hänen kysymykseensä.
’’Kiitos paljon kysymyksistänne, aloitamme Rock Star kappaleella’’, sanoin mikkiin, ja John löi bändille merkiksi kolme kertaa rumpukapuloitansa yhteen.


Yeah, uh oh, uh oh, uh oh, yeah

Sometimes I walk a little faster
In the school hallway just to get next to you
Some days I spend a little extra time
In the morning just to impress you


Katsoin Edwardia, hän näytti hieman kärsivältä ja vain pyöritteli päätään.  Tanssin samalla erilaisia liikkeitä.

Guess you don't notice, guess you don't need this
Sad, you're not seeing what you're missing
On the outside shying away
On the inside dying to say


Niin Edward, et tiedä, mitä menetät, mutta minä tiedän, mitä minä menetän. Tiesin, miten kappale olisi jatkunut, mutta en laulanut. En tiennyt miksi tai oikeastaan tiesin, en voisi valehdella enää näille ihmisille.  Tai no, oikeastaan Edwardin takia tein tämän.

’’En pysty tähän’’, sanoin mikkiin ja musiikki loppui. Edward ei enää nojannut seinään vaan seisoi suorassa kädet taskuissaan. Alice ja Rosalie katsoivat minua hymyillen ja kannustaen. ’’En voi valehdella enää, totuus on että..’’, sanoin ja otin peruukin pois päästäni ja heilutin päätäni siten, että ruskeat hiukseni pääsivät vapaaksi, yleisöstä kuului kolahdus.  Katsoin yleisöön, ja kaikki alkoivat puhua toisilleen, ja näin Edwardin ehkä hymyilevän.
’’Syy, miksi esiinnyn laulajana toisena on, että saisin elää normaalia elämää ilman kuuluisuutta. Rakastan laulamista ja tämä oli hyvä vaihtoehto. Eli olen oikeasti tämän koulun oppilas Isabella Marie Swan.  Onko jollain kysyttävää?’’ Kukaan ei sanonut mitään, käännyin katsomaan rumpaliani ja annoin hänelle merkin seuraavasta kappaleesta.

Miley Cyrus - The Climb

I can almost see it.
That dream I'm dreaming, but
There's a voice inside my head saying
You'll never reach it
Every step I'm takin'
Every move I make
Feels lost with no direction,
My faith is shakin'
But I gotta keep tryin'
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waitin' on the other side
It's the climb

The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes might knock me down, but
No I'm not breaking
I may not know it, but
These are the moments that
I'm gonna remember most
I've just gotta keep goin', and
I gotta be strong
Just keep pushing on, but

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waitin' on the other side
It's the climb

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waitin' on the other side
It's the climb

Keep on movin'
Keep climbin'
Keep faith baby
It's all about, it's all about
The climb
Keep the faith, keep your faith, woah



”Kiitos”, sanoin ja jätin mikrofonin siihen kuuluvaan telineeseen ja lähdin kohti takahuonetta, kuulin takaani taputuksia. Kyynel vierähti poskelleni, en haluaisi asua täällä enää, ehkä voisimme muuttaa mummin luokse, mistä olimme muuttaneet Englantiin. Tämä oli tämän lukukauden loppu, alkaisi loma.  
Nappasin nopeasti tavarani mukaan, avustajani toisivat loput kumminkin.  Lähdin kävelemään kohti ulko-ovia. Pian tunsin käden tarttuvan minusta kiinni ja käännyin ympäri, Edward.

’’Edward, puhutaan myöhemmin, jooko?’’ pyysin, ja hän vain nyökkäsi. Isä odotti minua ulkona, ja halasin häntä ja kävelimme yhdessä autoon.
’’Voimmeko muuttaa mummin luokse?’’ kysyin.
”Voimme”, hän vastasi lämpöä äänessään. Voisin aloittaa siellä puhtaalta pöydältä, se oli ainoa asia, mitä toivoin.



A/N: Nyt se on sitten loppu.. :/ Kommentteja.. ;)
« Viimeksi muokattu: 02.05.2010 16:03:08 kirjoittanut kjatri »
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #304 : 02.05.2010 16:24:46 »
Totta kai minun on nyt tultava kommentoimaan, kun kerta loppu tähän ficciin on tullut.  Toistelen varmaan itseäni ihan hirveästi, mutta en voi muuta ;D

Tätä ficciä on ollut mukavaa betata.  Se on monesti yllättänyt tapahtumillaan minut, josta olen aiemminkin maininnut.  Mutta yllättyminenhän on hyvä asia.  Viimeisessä luvussa Bellan paljastus oli se, jota en ollut odottanut, vaikka siitä oli hieman jotain aiemmissa osissa muistaakseni vihjattu.  Ja viimeisessä luvussa pidin kovasti siitä, kun tuon ensimmäisen kappaleen aikana kerrottiin hieman Bellan ajatuksista, mietteistä ja tuntemuksista.  Ja kun Bella lopetti biisin kesken, silloin kävi pieni ajatus mulla siitä, että hän paljastaisi itsensä ja niinhän sitten kävi.

Bella on mun mielestä vähän pehmentynyt tässä ficin aikana.  Alussa hän oli jonkin verran väkivaltainen, mutta ficin edetessä se puoli on jotenkin.. ehkä pehmentynyt tai no, en osaa sanoa, mutta toivottavasti ymmärsit, mitä yritin ilmaista :D
Ja Alice on ollut kovinkin oma itsensä mielestäni, kuten myöskin ihanainen Emmett, joka on härnännyt Bellaa alusta asti.  Ja Bella on toki saanut sanottua Emmettille takaisin.

Mutta kyllä kehitystä on tapahtunut ficin aikana, betatessa olen huomannut, että virheet ovat vähentyneet.  Hyvä hyvä! :D

Mukavaa, että päätit toteuttaa tämän idean ja mä olen iloinen siitä, että mä tarjouduin betaksi.  Nyt jäänkin odottelemaan, että saan betattavakseni KE:n jatko-osan lukuja.  Ja odottelen myös jatko-osan tapahtumia, haluan tosiaan tietää, mitä olet siihen keksinyt.

Kiitos paljon tästä ficistä.

- Tuhisija


E_Bella

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #305 : 02.05.2010 16:26:18 »
Ei hitto, se loppu, tavallaan.  Jatkoahan tulee. :D
Mutta pidin t-o-d-e-l-l-a paljon! Ja pidän edelleen.
Ei vitt*, en mä osaa sanoa mitään! :o
Mutta menen lukemaan sen trailerin, että moikka! (:
Kiitän ihan älyttömästi, todella ihanasta ficistä! <3<3<3<3<3

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #306 : 02.05.2010 18:26:32 »
Ensinnäkin kiitos ihan mahtavasta ficcistä! Onneksi kirjoitat jatkoa!
Pitää tästä häippästä lukemaan se traileri!
Kiitos vielä kerran!  :-*  :-*

Prumrose

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #307 : 02.05.2010 20:34:31 »
Yääyäyäyääyääyäääyää! :'(
Se loppu! Luoja kiitos että kakkos osa on tulossa! <33
Loppu oli ihana vaikka ehkä hieman onnellisempaa siitä odotinkin...
Voisitko lnkittää sen kakkos osan tänne? :)
Eipä sitten muuta, anteeksi ettei tule mtn rakentavaa. :(
KITOS TÄSTÄ !  <333 :-*

~Prumrose

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #308 : 03.05.2010 01:31:36 »
Nyyhk, nyt se on sitten luettu ja todettu, että tämä tosiaankin on loppu. Kyynel.

Kiitos tästä ihanuudesta, rakastin koko kokonaisuutta. Silloin kun avasin tämän ficin ensimmäistä kertaa, en uskonut, että löytyisi näin mahtava fic. Tätä jakso aina seurata, eikä kiinnostus lopahtanut missään vaihees.
Juonen käänteitä riitti, eikä ollut mikään tavallinen kulutettu idea. Tykkään HM, ja sinä onnistuit tuomaan sen esille, pilaamatta HM tai tätä ficciä

Epilogi tosiaankin oli lyhyt, mutta ei sen nyt kuulukkaan olla mikää metrin pitunen(:D)
Loppu oli tosi ihana, kaikki ei ollutkaan häppy ending. Tavallaan lukija voi itse päättää miten tämä loppuu, tai sitten lukea jatko-osan. Kuten minä tulen varmasti tekemään  ::)

Jaarittelu loppuu tähän. Kiitos hurjasti tästä ja jatkoa odotamme : )


maria
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #309 : 03.05.2010 16:30:39 »
Nyt se sitten loppui. Ääh. Mutta onneksi tulee vielä jatko-osa, koska tämä jäi kauhealla tavalla kesken! .D

Pidin tästä ihan hirveästi.

Olen tainnut kadottaa kommenttien kirjoittamisen kyvyn. Ei tästä tule yhtään mitään! .D Pahoittelut siitä. Mutta kai se on pääasia, että saan sanottua, että pidin tästä? .)

Kiitos paljon tästä!

mmariaä

MiuMiu

  • ***
  • Viestejä: 39
  • Who owns my heart?
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #310 : 03.05.2010 19:37:19 »
Snif. Kaikki hyvä loppuu aikanaan :/ MUTTA ONNEKSI TULEE TOINEN OSA ;)
Seurasin ficcia alusta loppuun ja pidin koko ajan lukemastani :)
Team Stefan!!!♥ Shh, don't tell to Jacob...♥

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #311 : 04.05.2010 18:34:00 »
Uuu...
Nyt aloitan lukemaan toista osaa <3

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

nopparelli

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #312 : 07.05.2010 16:31:07 »
IHANA IHANA! <33
Onneks tässä silleen on jatkoa  ::)
joo rakentava palaute otti auton ja kaasutti pois :D

-noppis

- Edward -

  • Vieras
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #313 : 03.07.2010 23:05:05 »
Pitkän lukutauvon jälkeen tulin taas lukemaan näitä vanhoja alottamiani ficcejä :) tää ficci oli loppuun asti tosi ihana : ) vähän nyt itkettää toi Edward on se sen verran miun lempihahmo : )) mutta jatko osaa odotellessa... ;)

sajusa

  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Kaksoiselämää K-13 B/E+muut
« Vastaus #314 : 30.07.2010 23:14:49 »
Ny se sitte loppu...  :'( Aivan mahtavaa tekstiä oli! Nyt ei taida rakentavaa löytyä...

Love ya! sajusa :-*

Emirato

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Edward <3 Bella
ihana =) :) :)
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
H-U-I-P-P-U!  :-*