Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: The Cullen Brothers || K-11, romance/humour, kaikki ihmisiä  (Luettu 93553 kertaa)

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #20 : 08.07.2009 23:13:09 »
TÄÄ OLI MAHTAVA :'DDDD
ei elämä >D
Mite eddie ei viittiny men omaa huoneesee? :'D
Hehe, tykkäsin ;>
Jatkoa tilaisin :>
Cullenismi<3

poltsi

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #21 : 09.07.2009 00:41:01 »
heii, tää on hyvä! :D
tulee vaa vähä mielee toi Moving to 1600 Pennsylvania Avenue ficci.  :P ku aluks edward ja bella vihaa toisiaan ja edwardilla noit naisii ja sillee. :D

jatkoa! :)

mayapple

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #22 : 09.07.2009 02:46:40 »
Luen enkuks yhtä samannimistä fikkiä. Sit kun näin tän olin hetken aikaa, et jes se on suomennettu. Mutta tämä olikin eri tarinan suomennos.

Mut fikki oli kyllä tosi hyvä. :) Suomennoskin oli aikas hyvä.

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #23 : 09.07.2009 11:54:22 »
Oi, luku tuli näin nopeasti jo!

Jotenkin  arvasin, että Edward on tuollainen, siitä yleensä tehdään tuommoinen naistenmies, jos hän on ihminen.  :D

Mutta hei, nyt en löytänyt ainuttakaan virhettä, eli nostan hattua, taisit muuten löytää jonkilaisen betan...

Odotan innolla jatkoa, ehkä aion mennä vähän tiirailemaan tuota alkuperäistä jo vähän eteenpäin. Mutta kyllä suomennostasi aion vielä lukea!  ;D
another stranger

entinen vohveli

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #24 : 09.07.2009 18:01:33 »
Aah, ihana.
Aloin nauramaan tuossa kohdassa, kun Bella ja Ed kohtasivat ensimmäistä kertaa -  ja keskeytin lukemisen vähäksi aikaa.
Mikä ensikohtaaminen, jesjesjes.
Ihana ficci, jatkoa odottelen. :D
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Allu-Pallu

  • Pupumainen pupunen
  • ***
  • Viestejä: 70
  • Tekno pupu
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #25 : 09.07.2009 19:50:42 »
Ohoh,jatkoa on tullut))Edward yököttää minua,mutta tiedän ettän ettän että hän muuttuu paremmaksi ja yritän olla kärsivällinen*enkelilaulua taustalla*
JATKOA,JATKOA,JATKOA!!!!!
I'm the best of the best of the best.

lukiooon!!eiku,RYNNÄKKÖÖN!!!

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #26 : 09.07.2009 22:30:11 »
Iik, mä oon saanut kommentteja! Ihanaa! Kiitokseni! <3

Ayos, joo, Edward on vähän.. eeh. :--D
Sini(tiainen), todellakin, Eddie sai heti hyvän ensivaikutelman! :--D
Tuhisija, kiitokset! Minäkään en aluksi pitänyt Edwardin käytöksestä ja olin aivan tyrmistynyt kun hän "teki puuhiaan" (tiedätte varmaan mitä puuhia..) jonkun muun kuin Bellan kanssa (ja se joku muu tulee selville seuraavassa luvussa, eli tässä tämän viestin), mutta sitten ajattelinkin että Ed on ihan hot tuollaisenakin :--D
Rassermus, heh, kiitokseni! Jep, ja vielä kun Cullenit asuvat tässä tarinassa Los Angelesissa ja Jonas Brothersit asuvat muistaakseni nykyään myös L.A:ssa.
Tessuu, kiitokset! :--)
UntenLaiva, kiitos!
Clair De Lune, hyvä jos suomennos kelpaa! (--:
SabSab, kiitos! nii-in ,Edward on arvaamaton.. Tilauksesi on saatu perille! :>
poltsi, kiitos!
Pixie, kiitoksia! Ja hyvä jos suomennoskin on aikas hyvä :--)
vohveli, joo Edward on vähän .. Hyvä jos luet suomennostani vielä.
Liinalotta, kiitos! joo, minuakin kohta nauratti ja onhan tämä huumori/romantiikkaficcikin.. ;--)
Allu-Pallu, Edward todellakin on vähän yyh..


Tässä on nyt jatkoa! Tämä luku on mielestäni tosi kiva, ainakin Bellan ja Edwardin välillä :---D


kolmas luku
Edward's flirts with Bella.

Kului tunti ja makasin vieläkin sohvalla, miettien mitä aikaisemmin tapahtui. Jasper ja Emmett olivat niin säädyllisiä ja no, Edward oli vastakohta. Hän ei edes sanonut ”hei” minulle, ei sillä että edes välittäisin, mutta se oli törkeää.

Puolen tunnin kuluttua soitin Ammylle ja kerroin hänelle tapaamisesta ja hän oli melko vaikuttunut rohkeudestani.

Vetäydyin äkkiä ajatuksistani, kun joku koputti hellästi oveen.

”Sisään vain”, sanoin, istuen sohvalla.

Esme tuli huoneeseen, hymyillen minulle.
”Hei, Bella, ajattelin vain, että haluaisit liittyä lounaspöytäämme”, hän sanoi ja kurtisti sitten kulmiaan. ”Um, Bella, miksi et nukkunut sängyllä? Jos et pidä sängystä, voimme siirtää sen toiseen huoneeseen.”

Halusin niin paljon sanoa kyllä, mutta tietysti sanoin: ”Ei, pidän kyllä sängystä, mutta nukahdin sohvalle kun luin kirjaani. Hm, tulen alas viidessä minuutissa.”

Hän nyökkäsi ja lähti huoneesta. Pesin nopeasti kasvojeni ja menin alas.


Ruokapöytä ei ollut niin iso mitä olin kuvitellut, siinä oli ”vain” kahdeksan tuolia. Hymyilin sille.

Kaikki paitsi Edward Cullen olivat siellä. Menin istumaan Emmettin viereen. Hän irvisti minulle.
”No, Bella, oliko sänky mukava?” hän kysyi vinkaten silmää. Tunsin poskieni punastuvan, mutta hän jatkoi, ”Oh, äiti, hän ei kertonut sinulle...”

Mutta puhelimen soittoääni keskeytti hänet. Hän otti sen ja pyysi helpotuksekseni anteeksi.

Kun lounastimme, Edward tuli ja istuutui tuoliin, joka oli minua vastapäätä ja iski silmää minulle. En voinut uskoa sitä: ensiksi hän loukkaa minua ja sitten iskee silmää. Mikä ihmeen ongelma hänellä oli?

Loput lounaasta kului rauhallisissa merkeissä, mutta kun suuntasin makuuhuoneeseeni, minä kompastuin  ensimmäisellä askelmalla portaikossa ja aloin kaatua, mutta joku otti minusta kiinni. Tunsin kaksi sopivan lihaksikasta kättä vyötärölläni ja aukaisin silmäni nähdäkseni Edwardin vihreät silmät, jotka porautuivat omiini.

”Sinun pitäisi katsoa mihin astut”, hän mutisi ja hänen viileä hengityksensä puistatti selkärankaani ja sitten kaikki, mitä tiesin, oli että hänen kasvonsa kallistuivat alas, omiani kohti, lähestyen niitä.

Ja aloin kamppailemaan hänen käsivarsiaan vastaan.
”Päästä minut menemään!” minä pihisin hänelle. Hän näytti järkyttyneeltä ja sitten hän vain irrotti kätensä ja minä luiskahdin takapuolelleni hämmästyneenä.

Hän vain tirskahti ja meni ohitseni. Hitto, hän on täysi idiootti.


Vietin loppupäivän purkamalla laukkujani. Illallisella kukaan veljeksistä ei ollut paikalla, he olivat luultavastikin kokouksessa tai treffeillä.

Esme esitteli minulle miehensä Carlisle Cullenin. Hän tervehti minua hyvin mukavasti ja kysyi minulta elämästäni ja Intiasta. Kun kello oli 11 illalla, sanoin hyvät yöt heille ja menin nukkumaan.


Myöhään yöllä heräsin kurkkukipuuni. Tarvitsin hieman vettä, joten menin alakertaan ja keittiöön. Avasin jääkaapin ja otin sieltä pullon.

”Hei”, ääni takaani sanoi ja sai minut hypähtämään. Käännyin ympäri ja näin Edwardin nojaillen oveen, hymyillen. IDIOOTTI..

Pyöräytin vain silmiäni ja menin hänen ohitseen, mutta yhtäkkiä hän tarttui ranteestani kiinni.

”Mitä?” kysyin hermostuneesti, katsoessani häntä.
”Ei mitään, halusin vain esitellä itseni, jos et muka tunne minua”, hän vastasi hymyillen. ”Olen Edward Cullen, The Cullen Brothersin bändin jäsen”, hän sanoi, pitäen kättään omassani.
”En tykkää sinusta enkä ole kiinnostunut”, vastasin ja ravistin hänen kätensä ranteestani.
”Huono juttu, halusin vain kertoa kuinka seksikkäältä näytät noissa shortseissa”, hän sanoi viettelevästi ja aloin punastella hallitsemattomasti, mutta annoin samalla mitalla takaisin.

”Pysy kaukana minusta sinä BEWKOOF GAHAA WATA NAHIN APNE AAP KO SAMAJHTA KYA HAI” (kirjoittajan huomautus: typerä kusipää mitä oikein luulet itsestäsi), huusin hänelle.

”Mitä, kirositko sinä minut juuri äsken kielelläsi?” hän kysyi totaalisen hämmästyneenä.
”Kyllä, ja sitä kutsutaan Hindiksi, sinä Herra Tiedän kaiken”, ja niine hyvineni marssin makuuhuoneeseeni. Huomenna on ensimmäinen päivä uudessa koulussani ja viimeinen asia, mitä tarvitsen, on Edward häiritsemässä minua yöllä. Hän on vain pelimies, ei muuta.


Heräsin seitsemältä aamulla ja pukeuduin nopeasti. Minulla ei ollut ideoita miten pukeutua, joten puin päälleni taivaansiniset caprihousut, vaaleanpunaisen topin ja mustat flip flopsini.
Laitoin hiukseni poninhännälle ja laitoin hieman huulikiiltoa, mutten muuta.

Nopeasti nappasin laukkuni ja suuntasin alakertaan.

”Hei, Jasper”, tervehdin poikaa. Hän istui pöydän ääressä, työntämässä pannukakkua suuhunsa. Hän katsoi ylös ja heilautti kättään minulle.
”No onko Neiti Bella hermostunut?” Emmett kysyi, kun saapui itse keittiöön. Minä ainoastaan nyökkäsin. ”No, sinun ei tarvitse olla, viime kerralla uusi tyttö vain joutui lähti koulusta, kun ei ollut suosittu”, hän sanoi virnuillen ja valahdin extra-kalpeaksi.
”Älä huolehdi, Bella, vain kiusoittelee, rentoudu. Siellä on kyllä muutamia ämmiä, epäilemättä, mutta voit hengata meidän tyttöystävien kanssa, he ovat todella mukavia”, Jasper sanoi rauhoittavasti.
”Tyttöystävien?” kohotin kulmakarvojani Emmettille ja Jasperille. ”En olekaan ikinä kuullut heistä TV:ssä.”, sanoin.
”No, se on salaisuus. Tarkoitan, kaikki koulussamme tietää mutta me emme ole kertoneet tästä vielä medialle, joten menemme ulos ja hengaamme ryhmissä ja tuomme vain omat tyttöystävämme kotiin”, hän lopetti ylpeänä.
”Jep, niin me tehdään”, Emmett lisäsi.
”Vau, tuo on niin suloista, toisin kuin teidän pikkuveljenne, ja hänestä puheen ollen, mikä hänen ongelmansa mahtaa olla?” kysyin tympääntyneenä. Tarkoitan tällä sitä, että hän ”teki puuhiaan” tytön kanssa ja samana päivänä hän yrittää flirttailla kanssani. Kuinka alhaista se voi olla?

”No, sinun pitää vaan tutustua häneen. Hän on ollut tällainen ikuisuuden, ja hei, sinun kannattaa pitää varasi, hän näyttäisi pitävän sinusta.”

Oh, vai että vähän.. Tarkoitan siis, miksi hän tykkäisi tavallisesta minusta? Ei sillä, että edes välittäisin, hän vaikuttaa totaaliselta pelimieheltä.


Menin kouluun Jasperin ja Emmettin kanssa, heidän limusiinillaan. Edward halusi ajaa omalla, persoonallisella Volvollaan.

Kun saavuimme paikalle, Emmett näytti minulle kanslian. Kun olin menossa sinne, huomasin sen saman blondin, joka oli ollut Culleneilla, ja Edwardin suutelevan.

Kun kuljin heidän ohitseen, tyttö sanoi niin kovalla äänellä, että varmasti kuulisin: ”Oh Edward, olet niin kiltti kun annat tuon kehnon, ala-arvoisen tytön asua talossasi”, hän sanoi suloisesti ja käänsi katseensa sitten minuun.
”Kuunteles, tyttö. En ole tyhmä, joten sinun on parempi pitää hyppysesi poissa hänen luotaan. Tiedän sinunlaisesi lutkat, jotka valitsevat ne rikkaat pojat”, hän sanoi myrkyllisellä äänellä.

Taistelin kyyneliä vastaan, kukaan ei ole ikinä puhunut minulle noin ja se todellakin satutti minua.

”Tanya, pidä suusi kiinni, hän ei ole tehnyt mitään”, Edward keskeytti vihaisesti ja antoi minulle anteeksipyytävän katseen, mutta se ei pystynyt silti kadottamaan kyyneliäni. Juoksin kohti kansliaa ja sivuutin Edwardin, joka huusi nimeäni.

Miksi helvetissä minä itkin ja miksi Edward puolusti minua? Luoja, tästä on tulossa vielä pitkä päivä.


Hih, comments, please? :--D
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 19:40:25 kirjoittanut jaina »
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #27 : 09.07.2009 23:08:57 »
Jee, uusi luku! :) Pidin tästä taas. Myönnän käyneeni tutkimassa alkuperäistä versiota, ja lukeneeni vähän, mitä tulevaisuudessa tapahtuu (olen kyllä kieltänyt sen itseltäni, mutta olen utelias luonne, joten krhm).

Iuh, on Edwardillakin tyttöystävät. Tanya – kuinka inhoankaan tuota blondia. Mutta Edward kuitenkin puolustaa Bellaa... Jännäksi menee.

Tosi hyvin suomensit jälleen kerran. Virheitä ei tainnut näkyä, ei mieleen ainakaan jäänyt.

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #28 : 09.07.2009 23:10:12 »
Awww, aivan IHANA osa<3
Eddie puolustaa Bellaa, aww<3
Hihi, sis rakastan tätä<3
Kiitos, jatkoa odotan :D
Cullenismi<3

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #29 : 09.07.2009 23:22:52 »
No nyt vois sanoa että Edwardista sai paremman vaikutelman ;D
Sellasen ystävällisen. Mutta Tanya on kamala ämmä.
Jatkoa!! ;)

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #30 : 09.07.2009 23:30:10 »
Tämähän käy koko ajan entistä mielenkiintoisemmaksi!  Ed puolustelee Bellaa, ihanaa :)  Hyvin olit kääntänyt tämänkin, joissain kohdissa mulla ihan vähän töksähti (saattaa olla vika kyllä mun päässä, olen vähän väsynyt).  Jatkoa odottelen  :D

poltsi

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #31 : 09.07.2009 23:39:57 »
aaaw, tää luku oli kyl ihana! :D
kiitos ku käännät tätä näin nopeesti. :)
jatkoa!

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #32 : 10.07.2009 00:26:04 »
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo............oooooooooooooooooooooooohhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joo. Siitä se lähtee^^ Tykkäsin. Iiih. <3_<3 Jatka samaan malliin. odottelen innolla tietoa loppu päivästä^^

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #33 : 10.07.2009 01:59:19 »
oi..tä on ihana:D
ed puolustaa bellaa,söpöä:)
mut tanya on kamala idiootti...
sä suomennat tätä tosi nopeesti,kiitos siitä:D
teksti oli helppolukuista,muutama kohta täytyi lukea uudestaan ku en ymmärtäny(olen väsynyt8))
joo ja jatkoa:D

Allu-Pallu

  • Pupumainen pupunen
  • ***
  • Viestejä: 70
  • Tekno pupu
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #34 : 10.07.2009 11:33:24 »
Jännää))
muuteen olenko kertonut että satun oleman meedio ja voisin ennustaa ketkä ne Emmettin ja Jasperin tyttöystävät ovat?
hieno suomennos muuteen))
JATKOA<3
I'm the best of the best of the best.

lukiooon!!eiku,RYNNÄKKÖÖN!!!

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #35 : 10.07.2009 11:56:42 »
ah, söpöä, Ed puolustaa Bellaa<3
Voi Bellaa, ainahan se kaatuu. :D Edwardin iskuyritys oli aika mahti - tosin niin oli Bellan vastauskin ( ei muka oo kiinnostunut, hahaha!! ).
Kiitoksia paljon, jatkoa!
Seurailen innokkaasti lukuja..
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #36 : 10.07.2009 13:06:17 »
Jatkoa jo näin nopesti, jes!  :D

Minusta nuo flip flopit mitkä kirjoitit tuohon, voisivat minusta olla varvastossut, tai miten kukin ne nyt sanookaan. Ja ehkä muutaman pikku virheen löysin, esim. jostain oli puuttunut "hän" tai jotain vastaavaa.

Minä muuten pidän tästä suomennoksesta enemmän, kuin tuosta alkuperäisestä, koska tätä on kivempi lukea, ihan kirjoitusvirheitten takia. Alkuperäisessä on niiin paljon virheitä, tekijä ei taida kunnolla osata lauseita, kun ei osaa aloittaa isolla kirjaimella lausetta, tai joskus välistä unohtuu piste ja kaikki pilkut ymsyms. Huoh, se on niin rasittavaa. Mutta suomennoksessasi on ehkä yksi pienen pieni virhe, mikä ei osaksi haittaa ollenkaan.

Jatkoa vaan! :--D
another stranger

entinen vohveli

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #37 : 10.07.2009 21:45:05 »
Suuret kiitokset joka ikiselle! I love u! <3 Hei, vohveli, kiitos tuosta flip flops -jutusta, korjaan sen tekstiin pian :--)

Tässä nyt osa neljä! I hope you enjoy ja comment it, it would be so great! :)


neljäs luku
Edward's perspective.

EPOV

Olin vierashuoneessa suutelemassa Tanyaa, kun ovi avautui ja kolme ihmistä käveli sisään. Hitto, aion tappaa Emmettin, koska hän tuo faneja taloomme...

Olin shokissa nähdessäni kauniin tytön edessäni. Tarkoitan, että hän ei ollut kuten Tanya, mutta tytössä oli jotain todella houkuttelevaa. Se tapa millä ruskeat hiukset laskeutuivat, hänen hoikka vartalonsa, ja voi Luoja ne kurvit.. Olin automaattisesti hänen pauloissaan.

Mutta silti hän oli fani, ja mitä hittoa hän edes teki talossamme?

Ja sitten kun hän sanoi, ettei tunne minua. Minuun iski turhauttava olo. Minähän olen Edward Cullen, joko hän vitsaili tai sitten hän on juuri vapautunut vankilasta.

Mutta seuraava asia, jonka hän sanoi, häiritsi minua vielä enemmän. Hän oli Bella.. en ollut todellakaan ollut odottanut tätä tai sellaista asennetta. No, tätä peliä osaa pelata kaksikin, joten sivuutin hänet ja lähdin vain huoneesta.

Mutta en voinut saada häntä mielestäni pois. En tarkoita, että pitäisin hänestä tai mitään sellaista, mutta kukaan vain ei ole ikinä puhunut minulle siihen sävyyn... jos ymmärrätte, mitä meinaan?

Halusin tietää, mitä hän ajattelee.

Kun näin Bellan kompuroivan portaissa lounaan jälkeen, juoksin nopeasti ja otin hänet kiinni laittamalla käteni hänen vyötärölleen ja sitten minä eksyin hänen ruskeisiin silmiinsä. En voinut auttaa itseäni, lähestyin niitä punaisia huulia, mutta hän automaattisesti alkoi protestoida, joten tein mitä hän käski ja annoin hänen tömähtää portaalle. Hitsi, hänen ilmeensä oli korvaamaton, seuraavalla kerralla hänen pitäisi valita sanansa vähän paremmin. Henkilökohtaisesti minulla ei ole kaunaa häntä vastaan, hän vain käyttäytyy niin fiksusti ja rehellisesti, että rakastan kiusoitella häntä.

Siirsin ajatukseni puhelimeeni.

Näin näytön välkkyvän sanaa ”James”. Hän on paras kaverini ja aivan kuten minä: hän deittailee eri tyttöjä joka viikko, eikä häpeä sitä.

”Hei veli toiselta äidiltä, miten menee?” kysyin leikkisästi.
Hei, tyyppi. Halusin informoida sinua, että jätin Laurenin tänään, joten hän vapaa kuin taivaan lintunen”, hän sanoi myhäillen. Lauren on malli kuten Tanyakin ja kuuma ja olen odottanut, että James jättäisi hänet, että voisin kysyä häntä ulos.
”Cool juttu, mutta haluan Miss Bellan ensiksi sänkyyni. Voi hitto, en pysty kertomaan sinulle kuinka kuuma hän on..”, siirsin ajatukset hänen vartalostaan.
Hei, mitä ihmettä, eikö hän ole kanssasi vielä?” hän kysyi nauraen. ”Tai siis, hän oletettavasti saapui teille tänään tai on ehkä väsynyt viihdyttämään sinua.
”No, jos nyt totta puhutaan, hän vihaa minua”, mumisin, ”tai siis, hän ei ole antanut minun suudellakaan häntä vielä, ehkä hän on lesbo tai jotain”. Mutta tiesin, että hän ei ole. ”Tai jotain sinne päin..”

Aika paha, Eddie-parka, mutta hei, minun pitää nyt mennä... ja voi, en malta odottaa että tapaan tytön joka vihaa Edwardia... Hänen todellakin pitää olla jotain erityistä”, ja tuon jälkeen hän sulki puhelimen.

Puhelun jälkeen makasin vain sängylläni tuijottamassa kattoa ja ajatukset Bellassa.

En voinut nukkua sinä yönä, joten menin alas syömään jotain ja sitten näinkin Bellan kumartuneena jääkaapin puoleen. Enkä voinut sille mitään; minä vain tuijotin hänen täydellistä takapuoltaan.

”Hei”, minä sanoin ja nojasin ovenkarmiin.

Hän hyppäsi ja tuijotti minua. Voi ei, hän todellakin näyttäisi vihaavan minua. No, ainakin voisin pitää hauskaa hänen kanssaan.

Ja niinpä tartuin hänen ranteeseensa, kun hän oli menossa ohitseni.

”Mitä?” hän kysyi ärtyneenä. Voi, hän todellakin vihaa minua.

”Halusin vain esitellä itseni, jos et minua tunne”, sanoin ja väläytin tunnetuimman virnistykseni. ”Olen Edward Cullen, The Cullen Brothersin bändin jäsen.”
”En pidä sinusta enkä ole kiinnostunut”, hän vastasi ja ravisteli itsensä irti.

No, hän kerjäsi sitä..

”Aika paha. Halusin vain kertoa kuinka seksikkäältä näytät noissa shortseissa”, sanoin viekoittelevasti ja sehän oli totta, hänellä oli päällään lyhyt shortsit ja niiden kanssa oli hyvin ohut, musta, olkaimeton toppi.
”Pysy erossa minusta, sinä – ”, hän sanoi vihaisesti ja tuon jälkeen hän sanoi jotain, mitä en ymmärtänyt.

”Mitä? Kirositko sinä minut kielläsi?” kysyin hämmentyneenä.
”Kyllä, ja sen kielen nimi on Hindi, sinä Herra Tiedän Kaiken”, hän vastasi ja sen jälkeen hän käveli pois. Vau, hän on käynyt minua vastaan kahdesti, mutta edelleenkään en ole loukkaantunut... enkä aio luovuttaa, BELLA.


- Seuraavana päivänä koulussa -

En nähnyt Bellaa aamulla, kun tulin kouluun aikaisin. Kun astuin autosta ulos, Tanya tuli luokseni ja alkoi suudella minua.

Äkkiä huomasin jonkun kävelevän ohitsemme ja näin Bellan, joka oli menossa kansliaan. Hän näytti luonnollisen kauniilta. Tanya seurasi katsettani ja katsoi Bellaa kuin tämä olisi tahrainen ja kääntyi sitten puoleeni.

”Oh Edward, olet niin kiltti kun annat tuon kehnon ,ala-arvoisen tytön asua talossasi”, hän sanoi tarpeeksi kovalla äänellä ja Bella jäätyi paikalleen. Tunsin raivoni kasvavan.

Sitten Tanya kääntyi Bellaan päin ja sanoi: ”Kuunteles, tyttö. En ole tyhmä, joten sinun on parempi pitää hyppysesi poissa hänen luotaan. Tiedän sinunlaisesi lutkat, jotka valitsevat ne rikkaat pojat.”

En voinut uskoa sitä, ja kun näin kyyneleet Bellan silmissäni, sydäntäni kivisti. En tiedä miksi, mutta en voinut sille mitään.

”Tanya, pidä suusi kiinni, hän ei ole tehnyt mitään!” keskeytin vihaisesti.

Halusin lohduttaa Bellaa, mutta hän vain kääntyi ympäri ja juoksi kansliaa päin. Huusin hänen nimeään, mutta hän ei vastannut..

“Tanya, miten kehtaat puhua hänelle noin, hän on vieraamme”, sanoin ankarasti Tanyalle, mutta hän vain nauroi.
”Ha, vieras vai ihastuksesi? Edward, näin miten hän katsoi sinua. En ole tyhmä... joten sinä joko puolustat häntä tai olet minun kanssani”, hän sanoi ja käveli sitten pois.

Sain tyttöystäväni raivostumaan jollekin, kuka vihaa minua, mitä en ihan usko, se on niin uutta. Mutta niin, toivon että Bella voi hyvin.

Menin seuraavalle tunnilleni ja huomasin Jamesin istuvan siellä, joten menin hänen luokseen.

”Hei, oletko okei? Näytät hieman häikäistyneeltä”, kysyin petollisesti.
”Siiiinäää!” hän sanoi syyttävästi ja jatkoi unelmoivasti, ”sinä sanoit, että hän on kaunis, mutta hitto vie, hän on jumalatar ja todella kelvollinen!”

”Hmm, kuka?” kysyin ja istuuduin hänen viereensä.
”Bella tietysti!” hän sanoi. Mitä, milloin hän tapasi Bellan?

Hän ymmärsi ilmeeni ja jatkoi, ”hän oli eksyksissä, joten näytin hänelle tien hänen tunnilleen. Hitsit, aion pyytää häntä ulos pian. Ja annas kun kerron sinulle: olet dorka, kun sait täydellisen tytön vihaamaan sinua”, hän sanoi, pudistellen päätään.

Tiesin hänen olevan oikeassa, mutta jos Bella ei tykkää minusta, hän ei varmana tykkäisi Jamesistakaan... tai ainakin toivon niin.

Menin biologian tunnilleni ja paikalleni istumaan, ajatellen Bellaa, joka nopeasti tuli luokkaan ja istui viereeni. Olin niin ajatuksissani, että en huomannut hänen tulevan aluksi.

Tuijotin häntä ja mietin, mitä sanoa. Ja sitten hän vihdoinkin katsoi minua niillä suurilla, ruskeilla silmillään.

”Bella”, sanoin hiljaa.
”Joo..”, hän sanoi, katsoen minua.
”Mm, olen todella pahoillani Tanyasta. Älä välitä hänestä”, sanoin vilpittömästi.
”No, se on ihan okei ja kiitos muuten kun puolustit minua, mutta ei sinun niin olisi tarvinnut tehdä”, hän sanoi hymyillen minulle, mutta hymy oli hyvin surullinen. Jokin oli nyt vialla, mutta ennen kuin ehdin kysyä häneltä, Mr. Cope aloitti opettamisen.

Bella todellakin näytti surulliselta. Halusin ehdottomasti kysyä asiaa häneltä, mutta myöhemmin. Halusin niin paljon tarttua hänen käteensä, mutta tietäen että se oli huono idea, siirsin käteni pois.


;--D
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 19:38:14 kirjoittanut jaina »
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Napp

  • ***
  • Viestejä: 177
    • terroristiterrieri
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #38 : 10.07.2009 22:00:35 »
oioioioi <3

tää on ihana :D

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #39 : 10.07.2009 22:16:28 »
Aww, ihanaa, jatkoa tullut<3
Eddie se osaa<3
Bella parka, Tanya kaivoon ->
Mut joo, jatkoa odotan :D
Cullenismi<3