Kirjoittaja Aihe: Twilight: Snowball Fight K-11 TAUKO (6. luku tullut 8.8)  (Luettu 32462 kertaa)

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #40 : 08.06.2009 21:44:02 »
milloin jatkoa ? ♥
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #41 : 09.06.2009 18:28:03 »
A/N:Oi niin paljon kiitoksia kommenteista! Ne piristävät niin paljon päivääni!  ;D
Pyydän anteeksi pientä kuollutta oloani, mutta tälläistä se nyt on kesällä. Minulla on tulossa parin viikon kuluttua jalkapallo turnaus Ruotsissa, niin silloin en ainakaan voi kirjoitella jatkoa! No, lukekaa ja kommentoikaa, jos täällä enää lukijoita on.  ;)


5.luku Erikoisdieetti  

”Älä Bella ole noin masentunut, tästä tulee hauskaa!” Alice sanoi. ”Niin, sitten kun Edward on nähnyt sinut, sinun pitää hurmata hänet, niin kuin äsken sanoin. Sinun pitää puhua hänelle jotakin, ja saada hänet niin sekaisin, että saat heitettyä häntä päin lumipallon.”
”Voi Alice! En minä pysty tuohon”, minä valitin.
”Tietysti sinä pystyt. Lähdetään!” Alice sanoi, ja kaappasi minut syliinsä.


Edward PoV.

Olimme Jasperin ja Emmettin kanssa aukiolla miettimässä suunnitelmaa. Minua ärsytti, kun en voinut kuunnella kenenkään ajatuksia, koska jos kuuntelisin Emmettin tai Jasperin ajatuksia, voisin vahingossa kuulla Rosalien tai Alicen ajatukset. Se oli yhtä tuskaa.

”Onko teillä oikeasti mitään ajatuksia, että minkälainen meidän suunnitelma on?” Jasper kysyi pitkän hiljaisuuden jälkeen.
”Käytetään raakaa voimaa!” Emmett huusi innoissaan.
”Emmett, sadannen kerran, EI!” huusin, koska hän oli ehdottanut sitä jo moneen kertaan, ja olimme Jasperin kanssa moneen kertaan jo kieltäytyneet. Ja muutenkin, jos Emmett pääsisi lähellekkään Bellaa lumisodan aikana, en antaisi sitä ikinä itselleni anteeksi. Tietysti Bella oli tätä itse halunnut, mutta kuitenkin.

”Edward, meillä ei taida olla enää muitakaan vaihtoehtoja”, Jasper sanoi ja huokaisi. Hänkin taisi pelätä Alicen puolesta. Jos Emmett pääsisi Alicen lähelle lumisodassa, ei Jasperkaan siitä niin iloinen olisi.

”Niin kai sitten”, sanoin ja huokaisin samalla tavalla kuin Jasper; antautuvasti ja peloissaan.
”Jes! Kenet minä saan? Saanko Bellan? Hänet on helpoin löylyttää!” Emmett selitti ja hyppi paikallaan kuin pikku lapsi, joka on saamassa uutta lelua.
”EMMETT!” minä ja Jasper huusimme yhteen ääneen.
”Sinä et ainakaan koske Bellaan varovaisuutesi takia”
”Niin, etkä Aliceen!” Jasper komppasi minua.
”Noh, en minä Rosalietakaan halua. Hän kuitenkin suuttuu minulle jos voitan hänet” , Emmett sanoi ja pullisti hauistaan kehuskelevasti.
”Sinulla ei taida olla Emmett vaihtoehtoja”, Jasper sanoi.
”No katsotaan. Jos joku muu sattuu kohdalle, saanko sitten ottaa hänet?” Emmett kysyi vihjaten.
”Kyllä, mutta sinun pitää olla todella varovainen”, sanoin. ”Lupaathan?” minä jatkoin ja nostin kättäni sovinnon merkiksi.
”Minä lupaan”, Emmett sanoi ja ravisti kättäni.

”Nyt kun asiat ovat selvät, menen hakemaan jäniksen välipalaksi. Katsokaas, kun Carlisle sanoi, että minä olen metsästänyt liikaa karhuja, niin minun täytyy pitää erikoisdieetti, jossa minä syön vain jäniksiä”, Emmett sanoi kehuskelevasti. Katsoin Jasperia kohti ja näin, kun hän oli juuri halkeamassa nauruun.
”No, mene sitten hakemaan jäniksesi”, sanoin, myös naurua pidätellen. Emmett lähti juoksemaan metsän syvyyksiin, kuunnellen jäniksen ääniä.

”HAHAHAHAA! EI OIKEASTI, ERIKOISDIEETTI!” huusimme yhteen ääneen ja nauroimme melkein kilpaa.
”Voi Emmett raukkaa, Carlisle on tainnut huijata häntä”, Jasper sanoi nauraen.
”No todellakin!” minä sanoin hekottaen.

”Jos minä lähden tuonne suuntaan ja sinä tuonne”, Jasper sanoi, kun olimme saaneet itsemme rauhoittuneeksi Emmettin erikoisdieetin aiheuttamasta naurunpurkauksesta.
”Se käy”, minä sanoin ja lähdin kävelemään toista reittiä kohti.
”Nähdään myöhemmin, toivottavasti voiton merkeissä”, minä sanoin ja heilautin kättäni Jasperia kohti hyvästiksi.
”Juu, hei.”

Vaikka meillä onkin enemmän voimaa ja taitoa, kuin tytöillä, luulen kuitenkin, että tytöt eivät aio pelata tätä lumisotaa voiman kanssa. Tunnen sen luissani.

A/N2:Juu, vieläkään ette päässeet lukemaan lumisodasta, mutta pian, toivottavasti jaksatte odottaa!  :D
« Viimeksi muokattu: 09.06.2009 20:16:28 kirjoittanut vohveli »
another stranger

entinen vohveli

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #42 : 09.06.2009 19:33:36 »
Hih, uusi luku.

Lol, joku Emmettin erikoisdieetti :---D On tainnut Carlisle vetää poikaansa pahemman kerran nenästä... Lolz tuo Edwardin ja Jasperin (meinasin kirjoittaa Jesperin, onkohan tullut liian paljon kirjoitettua omaa Houkutusta) repeäminen, ei ehkä ihan jasper- ja edwardmaista, mutta hyvin hauska lisä tähän kuitenkin. Ja onhan tämän ficin genrenäkin tavallaan humour, joten... niin. Emmett oli aika emmettmäinen, tuollainen hauska ja mitäväliä-asenteella menevä tyyppi.
Harmittaa, kun lumisota ei vielä alkanut eikä tiedetä, miten jätkät reagoivat tyttöjen mekkoihin. Ehkä se selviää ensi luvussa... ?

Lainaus
”Juu, hei”
näihin tämmöisiin virkkeisiin kuuluu tuon sanan perään . (piste). eli siis sen kuuluisi olla "Juu, hei.", jos tuohon ei tule sitä Jasper sanoi -juttua.

Eipä tässä muuta, kirjoitusvirheinä oli oikeastaan vain muutama tuollaista minkä mainitsin tuossa ylhäällä, ei muita oikeastaan. Kiitoksia luvusta (joka oli kylläkin aika lyhyt), innolla jään odottelemaan seuraavaa lukua...  :)
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #43 : 09.06.2009 19:48:06 »
HAHAHA !  erikoisdietti ja jänikset : DDD !
en nyt osaa tähä sanoo mitää järkevä, mut jatka pian ♥
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #44 : 09.06.2009 20:10:03 »
hehh ;D erikoisdiettinä jänikset :D :D
jatkoa odotan innolla! ;)

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #45 : 09.06.2009 20:22:57 »

jaina: Oi kiitosta vaan kommentista! Juu, pistin sen pisteen nyt tuohon, mietinkin sitä hiukan, mutta ei ainakaan Word näyttänyt virhettä siinä, niimpä laitoin sen niin. (luotan aina Wordiin ;D) Joo tota noiin, lumisota ei ole alkanut, ja luulenpa, että se voi vähän ärsyttää, mutta tämä alkuvalmistelu on osa tarinaa. Tietysti jotkut luvut olisivat voineet yhdistää, koska ovat niin lyhyitä... :P

Kotitonttu:Kiitos kommentistasi! Joo, Emmettin ruokavalioon kuuluu nykyään jänikset!  ;D

Tessuu: Kommentistasi paljon kiitoksia! Jatkoa yritän laittaa niin pian, kun vain on mahdollista.  ;)
another stranger

entinen vohveli

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #46 : 09.06.2009 20:47:00 »
Carlisle on aika julma, kun käskee Emmettin vain syödä jäniksiä... Mutta tuo erikoisdieetti oli kyllä mahtava idea! :D
Tää on niin ihana ja todella toivon, että jatkoa tulisi mahdollisimman pian. ;D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #47 : 09.06.2009 22:17:27 »
Ei oo totta. Erikoisdieetti. Vau, mikä idea. Jatkas tätä ja vähän äkkiä. Täällä odotetaan:D
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #48 : 10.06.2009 10:32:44 »
Ei oo mahollista!!! Voi vitsit miten mä repeilin, vieläki naurattaa... Erikoisdietti, voi kyl Carlisle on ilkee...  ;D ;D

Hauska ficci, kaikki hahmot on ainaki yleensä hyvin itsensä oloisia, tuo Edin ja Jasperin repeäminen oli ehkä vähän hahmoille epätyypillistä, mut eipä paljon.

Jatkoa odottelen : D

Jikke

  • ***
  • Viestejä: 16
  • Cullen addikti
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #49 : 10.06.2009 10:56:05 »
Mä repesin tossa erikoisdieetti kohassa. Voi Emmet parka. Jännittää miten tytöille käy.
Cullen's are only way to get vampire...

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #50 : 10.06.2009 11:07:32 »
Jäniksiä. (':
Näin aamusella kun olen ollut 10 minuuttia hereillä ei irtoa mitään järkevää.
Mutta rakastin tätä pätkää. Jäniksiä. C':
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #51 : 10.06.2009 11:13:01 »
Repesin pahasti sille erikoisdieetti-jutulle. Sit repesin viel pahemmin kun ajattelin Emmettin vaanimassa jotain jänistä. Varsin hauska luku.

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #52 : 10.06.2009 20:16:19 »
Repesin tolle Emmettin 'erikoisdieetille'.
JATKOA ÄKKIÄ, tahtoo tietää miten lumisodassa käy.
:DD
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

RosalieHale

  • Vieras
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009)
« Vastaus #53 : 11.06.2009 12:18:50 »
kiva kusetus! :D erikoisdietti! voi vitsi!  ;D

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009) TAUKO!
« Vastaus #54 : 11.06.2009 17:36:48 »
ANTEEKSIANTEEKSIANTEEKSIANTEEKSIANTEEKSI!

Minun on pakko tehdä se, ihan pakko, nimittäin tauko. Minä en ole kirjoittanut nyt yhtään jatkoa ja minä aion tehdä tämän hyvin loppuun. Siksi joudunkin pitämään lopun kesäkuun taukoa. Minulla on vielä tulossa yksi turnaus Ruotsissa ja on juhannus ymsyms.
Mutta minä palaan varmaan takaisin kirjoittelemaan heinäkuussa! Ja lupaan, silloin pääsette lukemaan lumisodasta!  :D Ja voin ehkä jo aikaisemmin lopettaa tauon, koska en oikein osaa pitää lupauksiani!  ;D
Toivottavasti jaksatte odottaa...


P.S KIITOS PALJON KAIKILLE KOMMENTEISTA, OLETTE IHANIA!

« Viimeksi muokattu: 03.03.2012 12:31:39 kirjoittanut Veronika »
another stranger

entinen vohveli

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009) TAUKO!
« Vastaus #55 : 11.06.2009 17:46:16 »
Muahahhaa, hajosin erikoisdieetille totaalisesti. Onkohan paha Carlisle huijannut pikkuista Emmettiä nyt pahemman kerran? ;D

Harmi, että tämä jää nyt tauolle. Aika hauskaksi ja mielenkiintoiseksi on nimittäin juuri käymässä. Ymmärrän kuitenkin tämän ihan hyvin. Pääasia, ettet jätä tätä kesken. Se olisi tuskaa. :D

Aika jännä muuten, että luen lumisodasta kertovaa ficciä kesäkuussa... no jaa.

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009) TAUKO!
« Vastaus #56 : 11.06.2009 18:21:55 »
Eiköhän me kestetä tauko, kunhan et tosiaankaan jätä tätä kesken. Olisi niin kiva päästä vihdoin lukemaan siitä varsinaisesta lumisodasta.

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009) TAUKO!
« Vastaus #57 : 11.06.2009 19:15:43 »
nöyyy.
Okei, palataan heinäkuussa.
Jatkoa odotellen siis.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009) TAUKO!
« Vastaus #58 : 13.06.2009 12:13:33 »
hahha, repesin tolle erikoisdietille. : D ihan mahtava luku.
 jatkoa odotellessa :)
and paradise comes at a price

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (5.luku 9.6.2009) TAUKO!
« Vastaus #59 : 13.06.2009 12:53:13 »
oii tää oli ihana. Ensimmäinen houkutus ficci jonka olen koskaan lukenut. Alussa luvut olivat liian lyhyitä, mutta lopussa ne olivat sopivan pituisia. On kiva kun ficci kertoo kaikkien näkökulmasta se tuo jännitustä mukaan kun saa tietää usean henkilön ajatuksia.

Luihu odottaa heinäkuuta innolla :)
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me