Kirjoittaja Aihe: Twilight: Snowball Fight K-11 TAUKO (6. luku tullut 8.8)  (Luettu 32458 kertaa)

bbelamoi

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (3.luku 1.6.2009)
« Vastaus #20 : 02.06.2009 13:00:18 »
aivan loistava : DDD jäin koukkuun, nopeasti jatkoa : ))
"TEAM JASPER because everything is bigger in texas"

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (3.luku 1.6.2009)
« Vastaus #21 : 04.06.2009 11:54:50 »
A/N: No niin, tässä teille neljäs luku! Jotenkin tämä tuntui pitkältä kirjoittaessa, mutta oikeasti, tämä ei 0le pitkää nähnytkään!  ;D
Nyt sain tähän lukuun jo kahta PoV:ia tehtyä, toivottavasti ette sekoa, kun luette. Ja muuten, KIITOKSIA TODELLA PALJON KOMMENTEISTA! Ne aina piristävät päivää, toivottasti vielä jaksatte piristää päivääni!  ;)

4. luku Jääkuningatar


”Tässä ne ovat.” Alice seisoi edessämme, ja hänellä oli kolme todella seksikkään näköistä mekkoa käsivarsillaan.
”Mitä nuo ovat?” Rosalie kysyi, ja osoitti päällään Alicen käsivarsilla makaavia mekkoja kohti.
”Nämä ovat osa suunnitelmaamme” , Alice sanoi virnistäen.
”Ja mikäköhän tämä suunnitelma sitten on?” minä kysyin.
”Me hurmaamme pojat.”


Rosalie PoV.

”MITÄ?!” huusimme Bellan kanssa yhteen ääneen. ”Emme me voi hurmata poikia!” minä jatkoin.
”Miksemme voisi, Rosalie?” Alice kysyi.
”Enhän minä voi hurmata Edwardia! Hän ei edes pidä minusta sillä tavalla”, sanoin, ja rupesin miettimään miten Edward nauraa hekottaisi minulle, kun yrittäisin epätoivoisesti hurmata hänet.
”Voi höpönassu. Et sinä häntä hurmaakaan, vaan Bella. Sinä isket Emmettin”, Alice sanoi ja vinkkasi minulle silmää.
”Luuletko, että Emmett menisi siihen halpaan?” kysyin epäilevästi Alicelta.
”Voi kuule, olen aivan varma! Emmettistä ei ole epäilystäkään, hän on varma voitto. Jasper on jo vaikeampi, mutta hänkin on kuitenkin aika helppo nakki. Ja, no, Bella on ihminen. Se voi olla vaikeaa, mutta hänen pitää laittaa kaikki peliin, jotta hän saisi Edwardin vakuuttuneeksi. Onnistuuko se, Bella?” Alice kääntyi Bellan puoleen ja jäi odottamaan vastausta.


Bella PoV.

”Onnistuuko se, Bella?” Alice kysyi minulta, ja jäi odottamaan vastausta.
    Minun pitäisi laittaa kaikkeni tähän koko typerään lumisotaan, ja vain ja ainoastaan siksi, että saisin pläntättyä Edwardin naamaan lumipallon. Minun pitäisi pukeutua tuohon todella paljastavaan ja seksikkääseen pukuun, ja pahin, vietellä Edward.
   En koskaan onnistuisi siinä. Ensimmäisenä kun hän näkisi minut, hän puhkeisi nauramaan. Hän nauraisi koko ajan, hän ei pystyisi lopettamaan sitä. Hän kävelisi luokseni, ottaisi minut tiukkaan otteeseen, jotta en pääsisi pois, ja heittäisi lumipallon kasvoilleni. Hän olisi voittanut minut. Miksi minä suostun tähän? Minusta tehdään naurunalainen. Nyt minä ymmärrän, miksi Edward ei halunnutkaan  minun aluksi osallistuvan tähän tyhmään lumisotaan.

”Kyllä” rykäisin ”Kyllä se onnistuu”
”Ihanaa! Loistavaa!” Alice kiljui ja hyppi paikallaan onnesta.
”Menkää pukemaan itsenne näihin pukuihin, ja sitten meikkaan teidät”, Alice selitti ja osoitti käsivarsillaan edelleen makaavia mekkoja.
  Huokaisin syvään. Vielä kaiken kidutuksen jälkeen, Alicen pitää vielä meikatakin meidät.
Kuulin Rosalienkin raskaan huokauksen.

                                            ____________________________________

Alice oli meikannut minut ja olin mekko päällä peilin edessä. Meikki oli aika tumma. Alice oli pistänyt minulle ripsiväriä, mikä tuuhensi ja pidensi ripseni. Minulla oli tummansävyistä luomiväriä, missä oli vähän hehkua joka hohti, jos aurinko paistoi siihen. Niin kuin vampyyri.
  Mekko taas myötäili kauniisti vartaloani. Se loppui polvien yläpuolelle. Mekossa oli pieniä paljetteja, jotka hohtivat samalla tavalla kuin luomivärini, mutta paljon kirkkaammin. Minulla oli myös todella upeat saapikkaat, jotka loppuivat polven alapuolelle. Ne olivat mustat, missä oli valtavan korkea ja todella ohut korko.
  Alice oli antanut minulle vielä kauniin valkoisen takin, jotta en jäätyisi kuoliaaksi. Hiukseni laskeutuivat laineikkaasti olkapäilleni, mihin Alice oli pistänyt minulle jotain pieniä kukkia. Näytin itse asiassa ihan kivalta. Seksikkäältäkin hiukan, mutta en yhtään itseltäni.

”Alice, mitä jos minä kaadun näillä kengillä?” kysyin, ja nostin jalkaani vähän.
”Et sinä kaadu”, Alice sanoi varmasti.
”Mutta ethän sinä saa katsoa tulevaisuuteen, et sinä tiedä! Mistä sinä sen voisit edes tietää?” minä sanoin valittaen.
”No, minä vain tiedän”, Alice sanoi.
   Vähän aikaan peilistä katseltuani huomasin, kun Rose astui huoneestaan ulos. Rosalie oli mielettömän upea. Hänellä oli paljon edustavamman näköinen puku kuin minulla, joka myötäili upeasti joka paikkaa hänen kehossaan. Hänen vaaleissa hiuksissakin oli samanlaisia kukkasia, kuin minun hiuksissani, mutta hänelle kukkaset sopivat paljon paremmin. Minä näytin Rosalien vieressä joltain vanhalta likaiselta rätiltä. Rosalie Hale oli kuin jääkuningatar. Emmett ei voi olla vastustamatta Rosalieta, olen aivan varma.

”Olen valmis”, Rose sanoi, ja kurkisti peiliin.
”Loistavaa. Niin mekin”, Alice sanoi, ja oli kävelemäisillään ovelle päin.
”Alice”, sanoin hiljaisella äänellä. Alice kääntyi katsomaan minua. ”Mitä minä tarkkaan ottaen edes teen?” minä kysyin.
”Ai niin. Me kävelemme yhdessä metsässä niin kauan, kunnes kuulemme jonkun pojista tulevan. Jos sieltä tulisi Edward, me lähtisimme Rosen kanssa pois piiloon, ja sinä menisit Edwardin luo. Sitten sinun pitää yrittää hurmata Edward”, Alice selitti ja katsoi minua, jotta ymmärtäisin. Voihkaisin surullisena.
”Älä Bella ole noin masentunut, tästä tulee hauskaa!” Alice sanoi. ”Niin, sitten kun Edward on nähnyt sinut, sinun pitää hurmata hänet, niin kuin äsken sanoin. Sinun pitää puhua hänelle jotakin, ja saada hänet niin sekaisin, että saat heitettyä häntä päin lumipallon.”
”Voi Alice! En minä pysty tuohon”, minä valitin.
”Tietysti sinä pystyt. Lähdetään!” Alice sanoi, ja kaappasi minut syliinsä.
« Viimeksi muokattu: 04.06.2009 20:45:57 kirjoittanut vohveli »
another stranger

entinen vohveli

RosalieHale

  • Vieras
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #22 : 04.06.2009 12:22:36 »
hihii..! :D äkkii jatkoo rakentavaa en keksi paitsi et kiva juoni ja kirjotat hyvin! :)

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #23 : 04.06.2009 12:31:10 »
Jiihaaaa, jatkoa!
Rakastan tätä ficciä, juoni on mahtava ja kirjoitat hyvin.
Plää, rakentava juoksi karkuun.
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #24 : 04.06.2009 12:36:26 »
Hahaa, en malta odottaa seuraavaa lukua. :D Varmaan mahtavaa lukea, kun Bella ja muut koittavat hurmata pojat!

Suurkiitos tästä, jatkoa odotellaan.
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 15:12:12 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #25 : 04.06.2009 13:50:58 »
Jee!! Tytöt hurmaa pojat ;D Jatkoa nopee, jooko? *katsoo vastustamattomalla koiran-pentu katseellaan*

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #26 : 04.06.2009 14:25:26 »
Oi, mukava uusi luku! :)

Tässä ei vielä tapahtunut paljoa, mutta jään innolla odottamaan tuota hurmausjuttua. Tuo on niin Alicen tapaista, keksiä tuollainen juttu ja meikata hienoksi ja semmoista. Alice on todella IC, ja Bella ja Rosaliekin melko IC. Kiva, kun kuvailit noita pukuja ja meikkiäkin ja hiustyyliä, sillä minun mielestäni se aina parantaa hieman sitä tekstiä. Totta, ei tämä kovin pitkä ollut, mutta ihan kiva, kun näitä on kuitenkin tullut aika usein, niin ei kuitenkaan tarvitse odotella kauaa jatkoa.

Jatkoa odotellessa. Kiitoksia tästä luvusta. Kiva oli.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Minsk

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #27 : 04.06.2009 15:29:16 »
Äääää! Ihana! Nyt olis vaan mukava tietää, mitä pojat suunnittelevat. Vaikka kyllä se kai tulee ilmi tarinan edetessä...
Tässä 0n aivan ihana juoni ja idea. Kaiken kruunaa hyvä kirjoitustyylisi, pidän siitä, että kuvailet paljon.

Nyt ehkä minun kannattaisi taas sulkea tämä ylimääräisen iso suuni, ja keskittyä pidättämään hengitystä jatkoa odotellessa!
"I think she's having hysterics, maybe you should slap her."

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #28 : 04.06.2009 15:39:30 »
Oh jeee! Ihana. Nyt jatkoa, mä oon jo ihan lumisotatunnelmissa!
If I say you're the one would you believe me?

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #29 : 04.06.2009 16:48:07 »
Ei saa jättää tuommoiseen kohtaan!! Tärisen täällä.
Naurusta.
JATKOA ÄKKIÄ!!!
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #30 : 04.06.2009 18:43:30 »
mahtava idea. : D pakko saaha pian jatkoo. tää on vaa niin hyvä.
en nyt oikee saanu mitää rakentavaa, mut laitan viestii silti. : D
kiitos.
and paradise comes at a price

leijonaprinssi

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #31 : 04.06.2009 19:37:29 »
Vau, ihanaa lukea jotain Houkutus-aiheista ficciä, jossa on romantiikan lisäksi jotain äksöniäkin! Tykkään todella juonesta, aivan omaa kastiaan! (:
Bongailin tässä nyt 4-luvusta joitakin virheitä samalla kun luin:

Lainaus
Enhän minä voi hurmata Edwardia? Hän ei edes pidä minusta sillä tavalla
Kysymysmerkin tilalle mieluummin huutomerkki, kun tuo ei sillä tavalla ole mikään suora kysymys...

Lainaus
Et sinä häntä hurmaisikaan, vaan Bella.
Et sinä häntä hurmaakaan, vaan Bella.

Lainaus
Jasper on jo vaikeampi, mutta kuitenkin hänkin on aika helppo nakki
Tuo sanajärjestys vähän häiritsee, olisiko "mutta hänkin on kuitenkin aika helppo nakki" parempi?

Lainaus
Onnistuuko se Bella?
Pilkku Bellan eteen.

Lainaus
...miksi Edward ei halunnut minun aluksi osallistua tähän tyhmään lumisotaan.
Miksi Edward ei halunnutkaan minun aluksi osallistuvan tähän tyhmään lumisotaan

Lainaus
missä oli vähän hehkua, joka hohti, jos aurinko paistoi siihen
Pilkku pois jokan edestä

Lainaus
Hiukseni laskeutui laineikkaasti olkapäilleni
Laskeutuivat

Lainaus
Vähän aikaan katseltuani peilistä, huomasin kun Rose astui huoneestaan ulos
"Vähän aikaa peilistä kasteltuani huomasin, kun...", eli sanajärjestys hiukan erilaiseksi ja pilkun siirto (:

Lainaus
Ainiin
Välilyönti tuohon ain ja niin väliin, koska muuten se on semmoinen "puhekielimäinen"

Lainaus
Me kävelemme yhdessä metsässä niin kauan, ennen kuin kuulemme...
Kunnes ennen kuin tilalle

Lainaus
Jos sieltä tulisi, vaikka Edward
Pilkku pois

Lainaus
Sitten sinun pitää yrittää hurmata Edward
Tuossa edellisessä lauseessa lähteä oli lähtisimme, niin järkevämmältä kuulostaisi, jos tässä pitää olisi pitäisi

Lainaus
Alice selitti, ja katsoi minua
Pilkku pois

Rakentavia vielä loppuun sen verran, että Rosalien olisi ainakin minun mielestäni pitänyt olla hiukan varmempi ulkonäöstään tuossa, kun Alice ehdottaa poikien hurmaamista. Olisi ollut hiukan rosaliemaisempaa. Tarina oli kuitenkin juonensa kera ihana ja odotan todella jatkoa, osaat kirjoittaa! ♥
i'm wearing my heart like a crown ~

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #32 : 04.06.2009 19:58:19 »
voi vitsit  tää on  hauska ficci! Emmett ja sen ajatukset ♥ 
jatka pian!
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #33 : 04.06.2009 20:33:36 »
Kiitos paljon kommenteista kaikille!  :)

leijonaprinssi: Kiitos paljon kommentista. Olen todella huono noiden pilkkujen kanssa, ja joskus yritän miettiäkin miten sanoja voisi muuttaa ymsyms. Mutta aina sitä ei itse huomaa.  ;D Nyt yritän saada kaikki virheet korjattua, mitä sanoit, jotta ei tule enää valittamista!  :D Kiitos, että huomasit!
« Viimeksi muokattu: 04.06.2009 20:40:09 kirjoittanut vohveli »
another stranger

entinen vohveli

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #34 : 05.06.2009 11:15:38 »
Oon hihitelly täällä itseni kipeeks. Aivan mieletön idea! Oottelen jatkoa :D.

A-nuu

  • Guilty
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #35 : 05.06.2009 23:12:08 »
Ei voi olla totta. Tää on aivan mahtava idea! Voin vaan kuvitella, miten jatkossa käy.
Oon hekotellu itseni täällä melkein kuoliaaksi. Nyt voin pyyttää vain jatkoa mahdollisimman pian! :D
Rakentava palaute on painunut lähimpään nakkikioskiin. ;D
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Am Cullen

  • kuunlapsi
  • ***
  • Viestejä: 64
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #36 : 07.06.2009 17:31:24 »
voi vitsi mä ootan jatkoo täähän on
no toi on jotenki niin Alice maista et
»Voit valita Rohkelikon, koska Lajitteluhattu kuuntelee valintaasi»

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #37 : 07.06.2009 20:26:24 »
TÄÄ ON AIVAN IHANA ! : DDD <3 niin alicee;;D jatkoo nopeeesti:D en jaksa odottaa :D<3
hyvin kirjotat, mukavaa luettavaa ja helppoa lukea.. =) :)
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #38 : 08.06.2009 14:52:18 »
Hihii, oon tääl nauranu kuin hullu vaikka kuinka kauan. Vitsit mä repesin Emmettille, sen ajatuksille ja tolle SÖNKKÖ!!-jutulle. Aivan mahtavaa, jatkoa nopeesti!

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (4.luku 4.6.2009)
« Vastaus #39 : 08.06.2009 20:12:32 »
hei! tä ficci on hauska,ihana kaikkea..
jatkoa :D