Kirjoittaja Aihe: Twilight: Snowball Fight K-11 TAUKO (6. luku tullut 8.8)  (Luettu 32456 kertaa)

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Alaotsikko:  E/B ja muut vakioparit, Houkutus

Title: Snowball Fight
Author: Veronika
Rating: K-11
Genre: fluffy, romance ja ehkä hiukan humor
Beta: ei ole
Disclaimer: Hahmot kuuluvat Stephenie Meyerille, enkä saa tästä mitään rahallista korvausta.
Fandom: Houkutus
Pairing: Kaikki Houkutuksen vakioparit!
Summary: Cullenin sisarukset keksivät, että he olisivat lumisotaa. Miten vampyyrien kanssa voi olla lumisotaa? Sitä Bellakin miettii.

A/N: Ensimmäinen twificcini tai oikeastaan ensimmäinen ficcini koskaan. Kertahan on se ensimmäinenkin!  ;) Tästä siis tulee jokusen noin 6-9 lukua, voi ehkä tulla enemmänkin! Otsikko on jotenkin tyhmä, enkä pidä siitä, mutta parempaa en keksinyt.
Tämä ei spoilaa mitään kirjoista. Sijoittuu Houkutuksen jälkeiseen aikaan.



1.luku    Suostuttelua

Bella PoV.

Forksissa oli jo viikon ollut luminen sää, ja siitä jos mistä todella paljon riemastuin.
Vihasin lunta.
Vihasin kaikkea kylmää ja märkää.
Harmikseni aurinkokaan ei paistanut. Olihan muutama suuri ilo siitä, että aurinko ei paistanut; sain olla rakkaan vampyyripoikaystäväni kanssa.

Olin ollut jo pari päivää Culleneilla yötä. Ja olin heillä vieläkin. Asuin melkein Culleneilla, se oli kuin toinen kotini.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Söin aamupalaa Culleneilla, ja olin kiitollinen, että he olivat minun vuokseni hankkineet  keittiöönsä syömistä.
”Edward, Bella?”  Kuulin Alicen kutsuvan meitä läheltä keittiötä.
”Niin?” Edward vastasi samettisella äänellään. Alice kiirehti keittiöön säihkyvin silmin.
”Tänään on todella kaunis ja hyvä päivä, ja on luntakin, niin minä, Jasper, Emmett ja Rose olemme ajatelleet, että tänään voisi olla lumisotaa. Haluaisitteko tulla…?”
”Ei, Alice ei!” , Edward murisi hampaittensa välistä.
”Mutta miksei Edward? Bellan on aika tietää enemmän mitä teemme vapaa-aikanamme, kuin pelaamme shakkia tai katsomme telkkaria. Ja Carlisle ja Esmekään eivät ole kotona.” Alice yritti inttää epätoivoisesti.
  Itse myös halusin tietää miten vampyyrien lumisotaa pelataan ja mitä siinä tapahtuu. Tietysti minä vihaisin sitä, että saisin lumipallon niskaani, mutta se kuulostaa niin houkuttelevalta.
”Edward, minäkin haluan kokeilla lumisotaa teidän kanssanne”, sanoin, ja yritin saada ihanimman katseen, joka sulattaisi Edwardinkin.
”Voii, katso Edward kuinka suloiselta Bella näyttää, sinun on nyt pakko suostua.” Alice yritti suostutella Edwardia taas.
”Ei”, Edward sanoi jyrkästi.
”Voi kyllä Edward! Bella tulee ainakin kanssamme, sinä voit yksin jäädä shakkilautasi kanssa tänne.”, Alice hymyili jo voitonriemuisena ja tarttui kädestäni kiinni.
”Ei”, Edward murisi, ja tarttui toiseen käteeni ja vetäisi sitä itseensä päin. ”Ja sitä paitsi, teillä ei ole edes tasaisia joukkueita, jos minä en tule mukaan”, Edward sanoi omahyväinen ilme huulillaan.
Alice ei pitänyt Edwardin sanomasta, ja silloin hänen kasvonsa tulivat vihaisemmaksi ja hän vetäisi minun toista kättäni hänen suuntaansa. Sillä hetkellä Edward veti taas minun toista kättäni hänen puolelleen. Sen jälkeen Alice veti kättäni hänen suuntaansa tuima ilme kasvoillaan. Sitten taas Edward vetäisi toista kättäni. Huomasin, että heillä oli jonkin sortin äänetön riita meneillään. Alice vetäisi kättäni takaisin, ja sitten Edward taas toiseen suuntaan ja Alice taas toiseen suuntaan…
”Lopettakaa ennen kuin revitte käteni irti!” huusin Edwardille ja Alicelle kauhuissaan. Silloin he tajusivat mitä olivat tehneet ja irrottivat kätensä käsivarsistani.
”Selvä, suostumme Bellan kanssa lumisotaan, mutta Bella muista, että kukaan ei pakottanut sinua tähän, vaan halusit omasta tahdostasi.” Edward sanoi alistuvalla, mutta määrätietoisella äänellä.
   Talossa oli muutaman sekunnin hiljaista, kunnes Alice tajusi, mitä oli tapahtunut.
”Ihanaa Edward, ihanaa! Minä tiesin, että suostuisit, minä tiesin! Tästä tulee niin hauskaa!” Alice kiljui ja hyppi innoissaan.
”Toivotaan”, Edward sanoi ja otti kädestäni kiinni hellästi.
Silloin aloitin miettimään, että mihin olin oikein suostunut, ja nielaisin.

A/N: Niin tässä nyt tämä oli! Ei ole hirveän pitkä, mutta tälläisiä niistä seuraavistakin luvuista tulee. Kommentteja?  ;D
« Viimeksi muokattu: 23.11.2014 20:25:46 kirjoittanut Beyond »
another stranger

entinen vohveli

Minsk

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus
« Vastaus #1 : 27.05.2009 16:16:34 »
Tykkäsin. En osaa sanoa mitään muuta, kerrassaan ihana idea!
Virheitä en löytänyt. Pidin tyylistäsi kirjoittaa. Ja tosiaan oli hiukan lyhyt.
Jatkoa odotellessa yritän kestää tätä kauheaa riippuvuutta, jonka tämä aiheutti nyt jo!

Anteeksi todella tylsä ja outo kommentti, olen hiukan kuollut...
"I think she's having hysterics, maybe you should slap her."

mandeh

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus
« Vastaus #2 : 27.05.2009 17:43:36 »
Määkin tykkäsin! Erityisesti tuosta Alicen ja Edwardin "väittelystä".
Jatkoa odotan nimittäin muakin kiinnostaa millä säännöillä nuo pelaavat lumipalloa ja että miksi Edward ei halunnut eka pelata sitä=)

Virheitä en huomannut en kyllä kiinnittänytkään kauheasti huomiota.
If it was someone you tryly loved.

Here we go.

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus
« Vastaus #3 : 27.05.2009 20:50:06 »
Oooo.
Jes, Culleneilla lumisota.
Lupaava alku, jatkoa jään odottelemaan.
Kiit♥s.

Suklaamurunen

Anteeksi tönkkö kommenttini..
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus
« Vastaus #4 : 27.05.2009 22:11:26 »
Kiva lukea sinunkin aikaansaannoksiasi. :) Oiva idea, jonka jatkoa jää todellakin mielenkiinnolla odottamaan.

Ihanan kirjoitusvirheetöntä tekstiä, kiitoksia paljon.

Anteeksipyyntö lyhyestä ja melko sisällöttömästä viestistä, mutta kun ei keksinyt mitään sanottavaa (oho, veit jopa sanat suustani).
« Viimeksi muokattu: 21.07.2009 15:07:07 kirjoittanut Amanecer »
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus
« Vastaus #5 : 28.05.2009 07:39:01 »
Kiva, alku lupaa hyvää:) Ihana idea, lumisota... Jatkoa odottelen:)
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus (2. luku 29.5.2009)
« Vastaus #6 : 28.05.2009 19:06:34 »
Minsk: Kiitos kommentistasi! Luku oli hiukan lyhyt, mutta kirjoitan aina ensimmäisenä käsin paperille, ja silloin ne tuntuvat todella pitkiltä. Tietysti lopuksi kirjoitan koneella ja parantelen!  ;) Oi, toivottavasti en aiheuttanut pahaa riippuvuutta! ;D

mandeh: Kiitos paljon kommentistasi. Lumipallon peluusta pääsette sitten lukemaan muutaman luvun kuluttua, eli ei ihan heti!  :D

Suklaamurunen: Kiitos vain kommentistasi! (en nyt muuta saa sanottuakaan)  ;D

Noora.: Kiitos vain! (kauheasti vain kiittelyä:D) Kirjoitusvirheitä en itsekään löytänyt tästä, olen niin täydellisyyden tavoittelija!  ;D (kauheaa omakehua)  ::)

{samba}: Kiitoksia vain! Jatkoa yritän saada noin parin päivän välein, ehkä voi tulla pidempiäkin taukoja, kun nyt tulee loma ja kaikenlaisia matkoja ymsyms.


2. luku Valmistautuminen

Edward PoV.


Heti kun olin suostunut lumisotaan, Alice oli ruvennut järjestelemään kaikkea; Bellalle lämpimiä vaatteita ja ruokaa. Paitsi Bella ei varmasti ehdi syömään missään vaiheessa, koska tätä lumisotaa ei pelata reiluilla säännöillä.

”Oi, eilinen yö Rosalien kanssa oli niin mahtava. Hän on niin upea. Oho! Edward on lähettyvillä, minun ei pitäisi silloin ajatella Rosalieta alasti, tästä hän ei nyt pidä”
 Äh, Emmettin ajatukset eivät koskaan tunnu niin kiinnostavilta, varsinkaan kun hän ajattelee Rosea alasti.
”Edward?” kuulin Bellan kauniin äänen läheltä. Hänen äänessään oli pelkoa ja epätoivoa.
”Niin, rakas?” kysyin häneltä, yrittäen kuulostaa rauhalliselta.
”Mitä siinä lumisodassa tarkkaan ottaen tapahtuu?” Bella kysyi hiljaa.
”Se aina vähän riippuu. Meidät jaetaan kahteen joukkueeseen ja sitten yritetään saada toisen joukkueen henkilöiden naama lumeen, tai sitten hänelle tehdään lumipesu. Mutta se pitää tehdä yksin, tarkoitan, 1 vs. 1- menetelmällä.” sanoin hänelle rauhallisella äänellä.
”Selvä. Menen vaihtamaan lämpimämmät vaatteet.” Bella sanoi ja kiirehti huoneeseeni.
 
Kävelin hääräilevän Alicen luo, jotta hän voisi auttaa minua.
”Alice, voitko kertoa mitä lumisodassa tulee tapahtumaan, jotta tiedän, että Bellalla ei ole hätää?” kysyin Alicelta, ja yritin lukea hänen ajatuksiaan, jos sieltä paljastuisi jotain.
”En tiedä. Olen yrittänyt olla katsomatta, jotta se olisi hauskempaa.”, hän sanoi virnistäen. Huokaisin raskaasti, ja kävelin ulos odottamaan muita.


A/N: No tässä on nyt sitten toinen luku! Tämä oli tooodella lyhyt, tiedän sen kyllä!
Seuraava luku tulee vasta ensi viikolla, koska minulla ei ole nyt viikonloppuna aikaa kirjoitella! Anteeksi! Nyt oli vielä näin lyhyt lukukin! :P
Olen kommenttihirmu, eli kommentteja?
Muuten, HYVÄÄ KESÄLOMAA KAIKILLE! ;D
« Viimeksi muokattu: 29.05.2009 13:21:02 kirjoittanut vohveli »
another stranger

entinen vohveli

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus
« Vastaus #7 : 29.05.2009 14:56:35 »
Lydyydestä huolimatta oli ihan hyvä luku. Toivottavasti seuraavasta tulee sitten pidempi :D

Jatkoa ootellen...

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus
« Vastaus #8 : 29.05.2009 15:22:29 »
Aika kiva, jatkoa. :D
Lumisotaa vampyyreiden kanssa, joo-o..
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus
« Vastaus #9 : 31.05.2009 13:23:22 »
Hurrey, jatkoa!! ((:
Tosiaan, harmi kun näin lyhyt mutta mutta.. Jännityksellä ootellaan seuraavaa lukua. ((;
Kiit♥s.

Suklaamurunen
I have always loved you, and I will always love you.

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus
« Vastaus #10 : 31.05.2009 16:02:38 »
Kesälomia sinullekin, vohveli =)

IIIIIH, ihastuin <3 Yleensä nalkuttaisin, että kuvailuja enemmän, miltä he näyttävät, minkälainen on paikka missä he ovat pla pla, mutta rehellisesti sanoen tämä oikeastikin toimii paremmin näin, kun tässä ei ole niin paljoa kuvailuja. Tietysti olisi kiva tietää hieman enemmän ympäristöstä tai hahmojen ulkonäöstä.

Mutta siis, ihanaa, kun Edward vastaa "niin, rakas?". Se on niin suloista.

Juoni vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta. Jatkoa vain.

Kiitoksia näistä. :)
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Snowball Fight K-13, Houkutus (3. luku 1.6.2009)
« Vastaus #11 : 01.06.2009 10:40:48 »
A/N: Kiitoksia paljon kommenteista! Ne aina piristävät päivää!  :D
jaina: Kiitos paljon kommentista. Nyt minä yritin tehdä vähän enemmän kuvailua, voi sanoa jos en onnistunut siinä, mutta minusta niitä on enemmän!  ;D
Mutta nyt on paaaljon pidempi luku kuin toinen luku oli. Ei tämäkään nyt mikään hirveän pitkä ole, mutta ainakin pidempi!  ;)


3. luku  Kolme mekkoa


”Alice, voitko kertoa mitä lumisodassa tulee tapahtumaan, jotta tiedän, että Bellalla ei ole hätää?” kysyin Alicelta, ja yritin lukea hänen ajatuksiaan, jos sieltä paljastuisi jotain.
”En tiedä. Olen yrittänyt olla katsomatta, jotta se olisi hauskempaa.”, hän sanoi virnistäen. Huokaisin raskaasti, ja kävelin ulos odottamaan muita.


Bella Pov.

”Noniin! Valitaan joukkueet”, sanoi Jasper metsässä, jonne juuri olimme menneet. Kaikki alkoivat hölisemään ja miettimään, kenet he haluaisivat joukkueeseensa. Minä seisoin taka-alalla ja katsoin, kun muut olivat intoa täynnä. Mietin vain mitä lumisodassa tulisi tapahtumaan. Olisiko se sellaista, että juostaisiin toista pakoon vai olisiko siinä tappeluita. Jos siinä olisi jompaakumpaa noista, siirtyisin suoraan pois koko pelistä. Eihän minusta olisi apua, olisin vain hidaste.

”Kenen kanssa sinä haluaisit samaan joukkueeseen?” kysyi enkelini korvaani hänen samettisen pehmeällä äänellään. Kaikki kääntyivät katsomaan minua ja Edwardia, odotellen vastausta. Typerä vampyyrikuulo!
  Seisoin äänettömänä hetken, kunnes hiljalleen puna laskeutui poskilleni. Emmettin jylisevä nauru alkoi kaikua metsässä, ja minun punani sen kuin yltyi yltymistään. Edward laittoi kätensä vyötäröni ympärille rauhoittaakseni minua.
”Sano jotain”, Edward kuiskasi korvaani.
”Mi – mi - minulla on aivan sama kenen kanssa menen samaan joukkueeseen”, änkytin muille.
”SÖNKKO!” Emmettin ääni kaikui metsässä. Näin kun lintu parvi lähti lentoon säikähdettyään Emmettin naurua.
”Tai no, ei se olekaan ihan sama kenen kanssa joudun samaan joukkueeseen. En halua Emmettin kanssa. Muuten Emmett, kannattaisi varoa ettet säikäytä enempää lintuja metsästä, onhan se sentään heidän kotinsa”, sanoin virnistäen.

”Tämähän on sitten ihan selvä juttu. Me pelaamme lumisotaa tytöt – vastaan – pojat - joukkueilla!” Alice sanoi virallisesti.
”MITÄ?!” kaikki muut huusivat yhteen ääneen.
”Mutta -”, Edward yritti selittää.
”Ei mitään muttia, Edward. Me pelaamme näin”, Alice sanoi, eikä välittänyt Edwardin mutinasta.
”En minä voi pelata Bellaa vastaan”, Edward sanoi.
”No, ei voi mitään. Sinun pitää mennä sitten pelistä pois”, Alice sanoi jääräpäisesti.
”Ei se mitään, Edward. Tästä voi tulla hauskaa”, sanoin minä, lohduttaakseni Edwardia.
”Oikeaa puhetta Bella! Nyt meidän pitää mennä tekemään suunnitelma”, Alice huusi iloisesti, ja näin hänen silmistään, että hän oli keksinyt jo yli sata suunnitelmaa.

”Stop tykkänään, rakas!” Jasper sanoi Alicelle. ”Meidän täytyy ensin tehdä muutama sopimus. Edward ja  Alice eivät saa käyttää erikoiskykyään.”
”Käy minulle”
”Mutta…EI! Eihän tässä ole mitään järkeä?!”
”Onhan siinä Edward. Eihän siinä ole mitään järkeä, jos tytöt tietävät meidän suunnitelman ja me tietäisimme heidän.”, selitti Jasper viisaasti.
”Mutta en minä pysty olla lukematta ajatuksia!” Edward sanoi.
”Yritä. Kyllä sinä pystyt siihen”, Alice sanoi.
”Selvä”, Edward sanoi ja yritti esittää vihaista.
__________________________________________________________________

 Alice, Rosalie ja minä kävelimme Culleneidein talolle päin. Yritimme Rosen kanssa koko matkan saada tietää Alicelta miksi menimme Culleneille päin.
”Alice, eihän siinä ole järkeä jos me emme tiedä mikä meidän suunnitelmamme on”, Rose selitti nopesti.
”Mutta minäpä tiedän”, Alice sanoi ja irvisti.
”ALICE! NYT KERROT!” Rosalie huusi todella kovaa. Minä todella säihkähdin. Miten vampyyreilta lähtee noin paljon ääntä?
”Pian, pian”

Kävelimme Culleneille sisään ja seurasimme Rosalien kanssa Alicea hänen huoneeseensa.
”Ja mitä me täällä teemme?” kysyin Alicelta.
”Kohta näette”, Alice sanoi ja astui omaan vaatekaappinsa pimentoihin. Alicen ääni kuului vaatekaapista, kun hän hyräili jotain laulua. Hän varmasti etsi sieltä jotain. Istuimme Rosalien kanssa hiljaa Alicen sohvalla hermostuneina.
”Tässä ne ovat.” Alice seisoi edessämme, ja hänellä oli kolme todella seksikkään näköistä mekkoa käsivarsillaan.
”Mitä nuo ovat?” Rosalie kysyi, ja osoitti päällään Alicen käsivarsilla makaavia mekkoja kohti.
”Nämä ovat osa suunnitelmaamme” , Alice sanoi virnistäen.
”Ja mikäköhän tämä suunnitelma sitten on?” minä kysyin.
”Me hurmaamme pojat.”

A/N2: No tässäpä teille kolmas luku! Kommentteja?  ;D
another stranger

entinen vohveli

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (3.luku 1.6.2009)
« Vastaus #12 : 01.06.2009 11:08:03 »
Totaalinen repeäminen. Tämä luku oli loistava, nauroin varsinkin lopulle. Höm. Rakentava hävisi, odotan jatkoa.
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (3.luku 1.6.2009)
« Vastaus #13 : 01.06.2009 12:17:41 »
Jatkoa, jee =)

"Ou" kuului minulta tuossa lopussa. En malta odottaa, miten he hurmaavat heidät. Edward varmaan sekoaa Bellasta. ;)

Pidin luvusta paljon. Kuvailua oli jonkin verran enemmän ja muutenkin teksti oli vielä mieluisempaa, pisteet siitä(kin). Tämä ficci alkaa mennä aika mielenkiintoiseksi! Tuo Emmettin irvailu on ihanaa. Ja Bellan irvailu hänelle. Onneksi Bellasta ei ole tehty aivan avutonta, vaan sellainen, että osaa sanoa takaisin. Hyvä myöskin, kun Rosalie ei osoittanut mitään suurempia inhoja Bellaa kohtaan, niin kuin yleensä Epäily SPOILtosin ei enää Epäilyksessä, kun hän kertoo tarinansa ja niin pois päinSPOIL päättyy.

En löytänyt kai kirjoitusvirheitäkään. Ainakaan ensi lukaisulla.

Kiitoksia luvusta, jatkoa odotellessa.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (3.luku 1.6.2009)
« Vastaus #14 : 01.06.2009 14:29:14 »
REPS
::DD
HURMAAMME POJAT??
::DDD
MIKÄ IDEA!! JATKOA!!
ENNENKUIN SEKOAN!!!!
yhyhyhy. :D:D:DD
aika mahti idea!!! tytöt voittaa<<3
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

RosalieHale

  • Vieras
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (3.luku 1.6.2009)
« Vastaus #15 : 01.06.2009 15:59:06 »
tää on sika hauska! :D repesin ihan kunnolla kun edward luki emmettin ajatuksia. ;D äkkiä jatkoa! :)

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (3.luku 1.6.2009)
« Vastaus #16 : 01.06.2009 16:01:52 »
toosi hyvä luku. :D  repesin kunnolla tossa.
jatkoa pian, jäi nii mielenkiintosee kohtaa. : D
kiitos.
and paradise comes at a price

Mmeri

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (3.luku 1.6.2009)
« Vastaus #17 : 01.06.2009 16:09:54 »
Heheee, vähä hauska. :D Jatkoa odotellen.. ((:

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (3.luku 1.6.2009)
« Vastaus #18 : 01.06.2009 21:09:36 »
Vau. Hienoo. Ihanat puolet:D Edward varmaan tulee, ja rökittää Bellan:D No ei kai:D
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Snowball Fight K-13 Houkutus (3.luku 1.6.2009)
« Vastaus #19 : 02.06.2009 10:54:36 »
Jes, jatkoa!
Nyt ihan aluksi sanon, että olin tuolla vahingossa (taas.) kommentoinut pikusiskoni nickillä, mutta siinä kuitenkin lukee suklaamurunen.
Mutta pätkään. Tuo suunnitelma, reps. <33
Naureskelen itsekseni. Tässä taisi olla kommenttini rakentava.
Jatk♥a.
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora