Tietääkö kukaan mitään tuosta Pokemon Go Plus -rannekkeesta? Tänään tuli töissä mieleen, että tuollainen olisi tosi kätevä noissa hommissa, kun tuolla tulee liikuttua paljon, enkä voi tietenkään puhelin kädessä tehdä hommia, eikä akkukaan kestäisi koko päivää, jos mulla olis toi peli koko ajan päällä.
Mitäköhän tuo ranneke vaatii toimiakseen? Jostain luin arvosteluja tuosta laitteesta ja jotkut valitti, ettei koko ranneke edes toiminut heillä. Ilmeisesti puhelimessä pitäisi olla bluetooth-yhteys, Pogo pitäisi olla ladattu puhelimeen jne. Mun puhelimessa on se uusin Android-käyttis, joten sen puolesta ton rannekkeen kai pitäisi toimia. Ja pitääkö Pogon olla sillä hetkellä auki puhelimessa, jotta ranneke toimisi?
Mut onko kenelläkään kokemusta tuosta rannekkeesta? Onko hankkimisen arvoinen?
//Minä hullu menin ja ostin tuon rannekkeen. :'D Ihan simppelisti sain sen toimimaan ja toimii tosiaan Bluetooth-yhteydellä. Olen jo yhden Ledyban tuolla napannut.
Kiva mennä ens viikolla takas töihin, kun voi pitää tätä ranteessa ja keräillä työpaikalta pokemoneja, esineitä stopeilta ja kävellä metrejä, eikä tarvitse sitten vilkuilla puhelinta koko ajan.
Hintahan tällä on suolainen, mutta mulla on rahaa säästössä ja sitä on kiva käyttää välillä myös tällaisiin turhuuksiinkin. :'D