Kirjoittaja Aihe: Haavan leikkikenttä || Randomia 20.7.  (Luettu 166123 kertaa)

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #340 : 13.08.2010 22:19:43 »
Mä rakastan sun avoja. Nainen, jos lopetat tekemisen mä hautaan sut elävältä. ^___^" No jos en nyt kuitenkaan. Mut yksinkertaiset on just nättejä, ei sillä mä rakastan myös kaikkiä ihmeellisiä härpäkkeitä, mut nää sun omat on ihania. ♥

Vein siis kaikki Gerrut, ja taisin neljä randomia...? Ihania kuitenkin. *armoton ulina ja vikinä*

Weera

ps. Niinjoo ja jatkatko häkkilintua joskus? n_____n Nimittäin satun rakastamaan sitä.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2010 22:21:38 kirjoittanut Suklaamurunen »
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Vanamo

  • tökkijämestari
  • ***
  • Viestejä: 951
  • HUDI
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #341 : 13.08.2010 22:31:45 »
Otin yhden randomin, kiitokset siitä. (:

Minä en avojen tekemisestä, kaikista hienoista termeistä puhumattakaan, ymmärrä yhtikäs mitään, joten osaan sanoa vain oman mielipiteeni.  :D

Avojen yksinkertaisuus on mielestäni kaunista, mutta tietystikin tämä riippuu pitkälti kuvasta. Joihinkin sopii tekstuureja elävoittämään ja antamaan energiaa, toisissa taas liika säätö minusta voi melkein jopa pilata kuvan.

Itse tykkään avoistasi kovasti(Nämä Dakotat ovat varsinkin ihan yli-ihania). Jatka ihmeessä niiden tekoa, jokainen tyylillään! Ainut asia, joka pistää välillä vähän silmään, on joidenkin avojen haaleus. Vaaleat värit ovat ihania kyllä joo, ja joihinkin avoihin sopii aika hailakka värimaailma, mutta niin kuin LDkin sanoi, osissa avoista olisi saanut värejä vähän säätää enempi ja kuvaa tarkentaa. Muuten lopputulos jää pikkasen pliisuksi. Toisaalta tämäkin on ihan mielipidekysymys.  :D

~Vanamo

// Hui kauhistus mä pelästyin tota vastausta. (x Siis tämä oli oikeasti ihan eka kerta kun uskalsin suuni avata avatopikissa ihan palautetta antaakseni, ja komppaan Ladya Dynamitea, aika tyly vastaus. En ainakaan itse koe viestiäni kamalan arvostelevaksi ja hyökkääväksi, mutta korjatkaa toki niin osaan jatkossa tukkia suuni, en halua vihoja niskaan sen takia, että kerron mielipiteeni asiasta, josta tiedän vähemmän kuin muut.  :D
« Viimeksi muokattu: 13.08.2010 22:45:24 kirjoittanut Vanamo »
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.


 ♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥
 

Haava

  • hallansininen
  • ***
  • Viestejä: 355
  • juoksepoistyttö
    • where did the party go
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #342 : 13.08.2010 22:32:26 »
Olen varmaan meedio kun tiesin että LD tulee kommentoimaan, olen jo melkein odottanut koska hyökkäät mun kimppuun. :'D Siis niistä "miljoonasta härpäkkeestä", kyllähän ne tietenkin näyttää nätiltä jos käyttää oikein ja osaa, mutta mä nyt en vain ole koskaan tajunnut mitä kivaa on vetää puoli avaa valkoiseksi jollakin jutulla tms. Mutta kyllä mä itsekin tykkään kevyistä tekstuureista ja sellaisista (vaikken itse käytäkään), mutta siitä en yksinkertaisesti tykkää kun tavallaan menee siitä alkuperäisestä kuvasta idea kun siihen on tungettu niin paljon kaikkea muuta ja jää ihmettelemään että mikäs tuo tuossa nyt on sen sijaan että kiinnittäisi huomiota siihen alkuperäiseen kuvaan. Ja voin sanoa, että teen muutakin kuin leikkaan kokoon! En näe niissäkään sen enempää ideaa kuin liiallisissa tekstuureissakaan ellei alkuperäinen kuva ole yksinkertaisesti niin nätti ettei sitä raaski käydä venksaalaamaan. Ja mietin myös rajausta ja myönnän ihan suoraan että joissakin Gerard-avoissa se meni ihan päin hevonkuusta. Ja siitä mustavalkoisten Gerard-kuvien vaaleudesta, mä ihan tosi tykkään siitä. Makuasiahan se on ja myönnän etten tajua "oikeasta" kuvanmuokkauksesta pisaraakaan (toisin kuin ilmeisesti sinä, joka olet maininnut noin viisisataa kertaa jokaisessa mahdollisessa yhteydessä että teet sitä työksesi) vaan teen täysin sen mukaan mistä itse tykkään ja se tosiaan saatta mennä ristiin niiden asioiden kanssa joita yleisesti arvostetaan tms. Ja tarkkuudesta sen verran, että itse en yleensä tykkää lisätä sitä paljoakaan ellei se erityisesti sovi kuvaan. En tahdo hyökätä omaa avaasi vastaan, mutta esimerkiksi saan melko usein puistatuksia siitä miten tarkaksi ja värikylläiseksi (en tiedä oikeita termejä mutta ehkä ymmärrät) olet sen säätänyt, itse en tykkää tuolla tyylillä tehdyistä avoista ollenkaan ja sen takia koetan vältellä liiallista tarkkuudensäätöä ja sen sellaista, vaikka toki pistän sen verran kun itse katson tarpeelliseksi. Ymmärrän toki että taas puhutaan makuasioista ja että itse saatat pitää tuolla tyylillä tehdyista avoista kovastikin, mutta muhun ei uppoa lainkaan. Plus tykkään myös haaleista väreistä ja avoista. Ja kyllä mä värejä muokkaan parhaani mukaan! Mutta lähinnä teen tosiaan pikkuharrastelijatasolla näitä enkä koe minkäänlaista pakottavaa tarvetta kehittyä koska itse tykkään tämäntyylisistä avoista, joita teen, myös muidenkin tekeminä. Toki tahdon tehdä mahdollisimman hyviä, mutta meidän käsitykset siitä miltä näyttää kiva ava eroaa aika vahvasti toisistaan (esimerkiksi vaikka jo vertaamalla meillä käytössä olevia avoja jotka molemmat on ilmeisesti itse tehty). Ja toivottavasti en onnistunut missään vaiheessa loukkaamaan sua, tarkoitukseni ei ollut mitenkään hyökätä tai mitään.

Kiitos kaikille muillekin kommentoijille, hienoa että miellyttää. (: Vanamon kanattaa lukea ylempi teksti, taisin puhua siinä LD:lle samasta asiasta kuin mistä säkin kritisoit. n__n
Oh sadness I'm your girl

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #343 : 13.08.2010 22:49:03 »
Joo, ei kukaan sun kimppuus oo Emilja hyökänny :D Kysyit, että mitä porukka tykkää yksinkertasista avoista ja tykkääkö sun avoista yleensäkin, ja Becs vastas mun mielestä kysymykseen ihan asiallisesti. Se, et alat vittuilee toisen ammatista onki sit eri asia, et onks se ihan asiallista. :))))) Ja mun mielestä, jos ite tykkäät tollasista avoista niin mikä pointti tolla sun koko kysymykselläs oli? Teet sellasia avoja, mitä ite haluut, siinähän se kuten iteki sanoit... noista textureista voi olla montaa mieltä, mäkään en tykkää paljoa käyttää niitä, mut esim. becs joka osaa ja on hyvä niitä käyttämään saa textureilla aikaan tosi nättejä avoja. Et joo. :))))) Ja mun mielestä on vähän outoo, ettet haluis kehittyä, tai siis mun mielestä tää avojen teko on rinnastettavissa esim. ficcailuun :D Kritiikkiä saa ja pitää antaa, eikä siin oo mitään pahaa eikä se todellakaan oo mikään henkilökohtanen hyökkäys tack.
après moi, le déluge

Haava

  • hallansininen
  • ***
  • Viestejä: 355
  • juoksepoistyttö
    • where did the party go
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #344 : 13.08.2010 22:59:07 »
kuumakisu, se hyökkäys siellä sanana oli aika lailla puhdasta ironiaa, en ihan oikeasti tarkoittanut sitä niin kuin ilmeisesti ymmärsit. Olisi ehkä pitänyt selittää siinä vaiheessa mutta en ihan oikeasti ajatellut että kukaan takertuu siihen sanaan kun en sitä todellakaan niin tarkoittanut. Kyllä LD oli mun mielestä asiallinen ja kaikkea ja se vittuilu ammatista ehkä vähän asiaton ja siitä tulisi romaani ja miljoona ihmistä loukkaantuisi jos käysin tässä avaamaan kaikki vittuuntumispatoni tätä asiaa kohtaan, joten ehkä jätän sen kokonaan ettei kenellekään tuu paha mieli ja se ei loppujen lopuksi liity itse aiheeseen mitenkään. Mun pointti tuossa kysymisessä oli lähinnä se, että kelpaavatko mun avat enää kun tänne on ilmaantunut niin paljon parempia tekijöitä jotka osaavat niitä tekstuureita ja "muita härpäkkeitä" käyttää ja kuka tahansahan ottaa vastaan myös parannusehdotuksia, mutta teilailin niitä vähän sitä mukaa miten itse tykkään asiat tehdä ja millaisista avoista tykkään, eli ei sen puoleen mitään henkilökohtaista tai muutakaan neuvojen halventamista.

Ja LD oli mun mielestä sinänsä vähän asiaton kun vei tän jutun sitten puolipronkin topiciin, olikohan se nyt ihan aiheellista? Voit itkeä suoraan mulle jos noin paha mieli tuli eikä mennä muualle vittuilemaan.
Oh sadness I'm your girl

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #345 : 13.08.2010 23:28:02 »
 
Lainaus
Ja kyllä, minulla on ammatti ja tiedän termejä ja siitä aiheesta paljon, eikä siitä tarvitse vittuilla kits.
Miks sit aika monesti tuntuu, että sä voit puolustaa sun vittuiluas ja pätemistäs muille sillä. Ei se, että toinen tykkää laittaa värejä toisin ja toinen toisin, liity mitenkään mihin alalla on. Se on makuasia.

Mutta muuten ota kantaa, mielipiteensä kullakin.

Emilja, mielestäni avasi ovat ihania :) Välillä ei omat värimieltymykset kohtaa sun kanssa, mutta se on vain joissain avoissa. Itse pidän nimenomaan yksinkertaisista avoista, joissa se kuva on tärkein.
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

Pops

  • Rouva Minerva
  • ***
  • Viestejä: 1 222
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #346 : 14.08.2010 02:49:18 »
No niin, rauhaa vain tännekin. Valitettava tosiasia on se, että jos omia tuotoksiaan laittaa esille (ja esittää vielä niiden tiimoilta kysymyksen), aina ei välttämättä saa sellaista vastausta, jonka itse tahtoisi. Pysytään kuitenkin sen vastaamisen kannalta asiallisuuksissa - ihan puolin ja toisin. :)
Have a biscuit, Potter!

Haava

  • hallansininen
  • ***
  • Viestejä: 355
  • juoksepoistyttö
    • where did the party go
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #347 : 14.08.2010 13:05:50 »
Tahdon nyt vielä sanoa tännekin vaikka äsken LD:lle lähetin saman yksärillä, että olen tosi pahoillani noista kahdesta edellisestä viestistäni, koska ihan oikeasti mun tarkoitukseni ei ollut missään vaiheessa loukata ketään! Tarkoitukseni viestissä LD:lle oli vain kertoa mitä varten en välttämättä pysty tai tahdo toteuttaa omissa avoissani niitä asioita joita hän itse arvostaa kuvia muokatessaan, eikä missään nimessä hyökätä vastaan tai loukata vaikka moni sen taisi niin ymmärtää. Mun ei ollut tarkoitus ja tahdon esittää ihan yleisen anteeksipyynnön kaikille keitä onnistuin tuossa sivussa vahingossa loukkaamaan ja työpaikkavittuilu oli asiatonta (vaikka olenkin hyvin samaa mieltä Dinellan kanssa siitä aiheesta) sekä asiatonta taisi olla myös suora vittuilu tuosta miten LD vei asian tän topicin ulkopuolelle, vaikka mun mielestä LD teki ihan yhtä asiattomasti kuin mäkin tehdessään niin. Mutta siis niin, anteeksi kaikille.
Oh sadness I'm your girl

Haava

  • hallansininen
  • ***
  • Viestejä: 355
  • juoksepoistyttö
    • where did the party go
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #348 : 14.08.2010 15:59:00 »
Ja nyt kun draamasta päästiin, niin voisin esitellä teille äskeisen epämääräisen innostukseni tulokset kuudenkymmenen randomin ja muutaman MCR:n muodossa.

My Chemical Romance (ja I Don't Love You -videon nainen) :

 

Random:

Oh sadness I'm your girl

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #349 : 14.08.2010 16:01:52 »
Pari MCR:ä ja pari rantoomia. Kiitän<3
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 14.8.!
« Vastaus #350 : 14.08.2010 16:06:35 »
Lot Of Randomeita tuli mukaan :3
Avatar © Emilja

ppuhpallura

  • Vieras
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 14.8.!
« Vastaus #351 : 14.08.2010 16:07:27 »
vein noin kaksi miljoonaa randomia, kitoos  ;)

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 14.8.!
« Vastaus #352 : 14.08.2010 18:15:11 »
Randomin otin, kiitsa :-*
in the bleak midwinter

Maggie

  • ***
  • Viestejä: 247
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 14.8.!
« Vastaus #353 : 14.08.2010 19:06:18 »
Otin kolme mustavalkoista randomia, aivan ihania, rakastuin <3
it seemed a place for us to dream

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 14.8.!
« Vastaus #354 : 14.08.2010 20:32:43 »
Naww, vein Gerrut ja muutamia randomeita.
Varsinkin toi mustavalkonen skeittiava ja toi jossa on punaset converset ja punaset housut on ihania♥

Danke schön,
Weera
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 706
  • d a d d y
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 14.8.!
« Vastaus #355 : 14.08.2010 20:44:47 »
Aivan älyttömän ihania randomeja taas, nappailin muutaman ♥ Isot kiitokset!

bannu by Ingrid

Dani

  • wild
  • ***
  • Viestejä: 296
  • necessary evil
    • tumblah
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 14.8.!
« Vastaus #356 : 14.08.2010 21:51:47 »
Lähti monen monta randomia mukaan, kiitos! :)
I'm Gotham's reckoning, here to end the borrowed time you've all been living on.

avatar by raitis

Paraikaa käynnissä fini-hiatus, joka kestää määräämättömän ajan.

turkinpippuri

  • Ar Dân
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 14.8.!
« Vastaus #357 : 14.08.2010 22:19:55 »
Otin muutaman randomin, tack :)
ja hetkeksi herää tunne: tapahtua voi mitä vaan
mutta harvemmin kuitenkaan
planeetat suis tu vat radoiltaan


avatar raitakarkilta

Pulina

  • Vieras
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 14.8.!
« Vastaus #358 : 14.08.2010 23:11:46 »
Uusia randomeja lähti parisen kappaletta (KAUHEE AVAKRIISI MENOSSA). Joo kattoo nyt, mutta saattaa olla että pelastit mut :D

Upsila

  • aallotar
  • ***
  • Viestejä: 1 248
    • and here are all your lies
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 14.8.!
« Vastaus #359 : 15.08.2010 12:54:04 »
Random lähti taas, kiitos kovasti! :--)
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.