Koop Arponen Tapio Rautavaara: Kulkurin iltatähti
>> Herkäksi veti, ihan oikeasti. Koopin ääni tuntuu tulevan jostain niin syvältä sen miehen sisältä, että huh, minun sydämeni on mennyttä. Varsinkin kun jäi kuuntelemaan kappaleen sanoja niin veti oikeasti ihokarvat pystyyn. Koopin ääni on jotenkin paljon mielenkiintoisempi kuin idols-miesten yleensä. Kaunista.
Pete Parkkonen Sara: Rauhan aika
>>Ei huono, ei hyvä. Biisi on hyvä, mutta Pete mutisi sen, sanoista ei saanut juuri mitään selvää. Lisäksi se naaman ruttaaminen kyllä hieman ärsyttää.
Anna Puustjärvi Tehosekoitin (Vesa-Matti Loirin versio): Hetken tie on kevyt
>>Minua suoraan sanottuna itkettää. Kamalaa raiskaus kauniista kappaleesta, ihan oikeasti. Tehosekoitin on/oli ihana bändi ja Veskukin on loistava laulaja, tämä coverointi vei tämän kappaleen aivan uusiin ulottuvuuksiin. Annalla on hento ja kova ääni. En tiedä, ymmärrättekö mitä tarkoitan, mutta yleensä, kun nainen laulaa kovaa, niin ääni on sellainen tumma ja syvä, mutta Annalla kappale kuulosti &#&"/#¤((¤. Mikään ei oikeasti kuulosta yhtä kamalalta kuin se, että lauletaan korkealta nuotinvierestä >.<" (Ja tämä oli oikeasti lyhennelmä niistä sanoista, joilla Annan esitystä tuli tänään kommentoitua)
Anna-Kaisa Riitijoki PMMP: Joutsenet
>> Kamalan tylsä valinta tässä vaiheessa kisaa. Ihmettelen miten helvetissä (ups) Anna-Kaisa on mukana kisassa viimeviikkoisen jälkeen, se oli melkein yhtä kauheaa kuin Annan tämän päiväinen esiintyminen. Pointsit Anskulle kauniista matalasta äänestä, mutta muuten esitys oli kyllä mielestäni aika tasapaksu, ei kuitenkaan laulullisesti mitään moitittavaa
Kalle Löfström Tehosekoitin: Valonkantaja
>> Sanokoot tuomarit ja muut mitä tahansa, tämä oli hyvä. Toinen Tehiksen coverointi saman illan aikana ja meni vaatimattomat 100% paremmin. Itse diggaan Tehosekoitinta todlella paljon ja odotin varpaat kurkussa, millaiset sävelet Kalle kajauttaa ilmoille. Herran jumala, tämä pieni mieshän oli melkein yhtä seksikäs kuin itse Tehosekoittimen laulaja Otto Grundström ja se on paljon se! Tämä rokkasi, siitä ei pääse mihinkään.
Tämän illan suosikeikseni siis muodostuivat Koop, sen takia että hän on mielestäni yksinkertaisesti finalisteista paras laulaja ja Kalle, joka veti Tehistä aikas pirun hyvin.
Annasa muuten vielä sen verran, että se sen kova ääni kuului jo siinä alussa tulleessa Egotripin biisissä niin selvästi muiden yli, että huh :S
ps. Ja Jippu oli kyllä jumalattoman ärsyttävä. Olen naisen musiikin mitä suurin fani, mutta hemmetti se kyllä ärsytti mua siellä tuomaristossa (oletettavasti sen takia, että piti Annasta muttei Kallesta, heh n.n)