Kirjoittaja Aihe: Ateljee • K11 • Alice/Frank, Alice/Lily • raapale  (Luettu 45 kertaa)

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 351
  • © Ingrid
(Harry Potter ei ole minun omaisuuttani, tämä teksti on pelkkää fanifiktiota.)

Nimi - Ateljee
Kirjoittaja - Vilna
Ikäraja - K11

Paritus - Alice Longbottom/Frank Longbottom, Alice Longbottom/Lily Evans
Tyylilaji - romantiikka (ehkä)
Sanamäärä - 100

Tiivistelmä - En tiedä kumman valitsisin, jos minun täytyisi rakastaa vain toista.

Kirjoittajalta: Minulla on nyt useampia rapsusarjoja kesken niin halusin kertoa tarinan tasan 100 sanalla, ei enempää ei vähempää. Tämä on vähän sellainen teksti, jonka olisin varmaan kirjoittanut vuonna 2012-2013, hehe. Kommentit = ♥


FF100 (Kuka?)


Ateljee

Frank on hellä ja hänen kosketuksensa tuntuu aina siltä kuin kauniin perhosen siivet hipaisivat alastonta ihoani, solisluun kuoppaa ja kaulan juurta, huuliani; olen hänen rakastettu ateljeensa, jossa hän maalaa minut mustavalkoiseksi muotokuvaksi ja ripustaa raameihin seinälle ihailtavaksi.

Lily on naurua ja sydämellisyyttä ulkoapäin, mutta hänen kosketuksensa on vihlovia mustelmia ympäri kehoani. Hänen huokauksensa puuroutuvat toisiinsa valkoisia selkänikamiani vasten, ja minä tunnen olevani oikeasti elossa hänen purtujen kynsiensä alla.

En tiedä kumman valitsisin, jos minun täytyisi rakastaa vain toista. He ovat molemmat juurtuneet minuun kiinni kuin symbioottiset loiset, enkä tahdo heidän päästävän irti.

Joskus kuitenkin toivon, että osaisin olla myös vapaa.