Kirjoittaja Aihe: Doctor Who: Tohtorin kymmenen täydellisintä treffi-ideaa [S, 11. Tohtori/River]  (Luettu 1266 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Tohtorin kymmenen täydellisintä treffi-ideaa
Kirjoittaja:  Nukkemestari
Fandom: Doctor Who
Tyylilaji/Genre:
Ikäraja:  S
Paritus:  11. Tohtori/River
A/N:  081. Miten? 


Tohtorin kymmenen täydellisintä treffi-ideaa

Kuten tiedätte olen silloin tällöin tapaillut viehkeää River Songia. Hän ja minä olemme aika erilaisia joissain asioissa, joten käymme vuorotellen kaksin kokoustamaan niin, että kumpikin päättää mihin mennään. Ja koska River kieltäytyi kolmansista tekstailu ja teeleipä kerrasta päätin ideoida tähän kymmenen parasta ideaa tapaamisillemme:

1. Kalapuikkotehtaassa vierailu, sisältäen paljon maistiaisia! Tiedättekö muuten että kalapuikot maistuvat parhaalta vaniljakastikkeen kera?
Parata: ei sisällä aseilla osoittelua ja Riverin suu on välillä täynnä kalapuikkoa. Kaksi parasta asiaa yhdessä! Tosin kalapuikot vievät kyllä silti voiton …älä kerro tuota hänelle.

2. Kissajooga: Mennään joogaan ja siellä on kissoja. Eikö ole yksinkertaista?
Parasta: Ei ole pakko joogata jos kissat ovat liian söpöjä. Ja kissathan on söpöjä! Lisäksi River varmaan pitää kissoista, joten hän varmaa haluaa kissajoogata useamminkin.

3. Kuka pelkää itkevää enkeliä-leikki IKEAssa! Olen kuullut että moni leikkii piilosta IKEAssa. Se kuulostaa tosi kivalta, mutta epäilen että River osaa haistaa minut, sillä hän löysi minut kerran minuutissa vaikka olin piiloutunut erään sängyn alle. Ja onhan piilosen leikkiminen tylsän yleistä, joten miksi ei vaihteeksi toinen leikki?
Parasta: Ei tarvitse lääppiä toisia. Tai se ei ole tarkoitus.

4. Pakota River tekemään ruokaa parsakaalista, suklaamuffineista, kahvijauheesta, kananmunista ja chilistä.
Parasta: Tämän aikana voin pelata Wiillä! Kun ruoka on valmista pitää vaan muistaa kehua häntä.

5. Hirviöratsastus! Valitaan planeetta jolla asuu mahdollisimman kauheita mutta nopeita hirviöitä, hypätään kahden selkään ja katsotaan kumpi pääsee valittuun kohteeseen nopeammin.
Parasta: HIRVIÖT!

6. Minä pukeudun kybermieheksi ja River dalekiksi, koska hänestä tulee hmmm… seksikkäin dalek ikinä. Tämän jälkeen juodaan teetä ja esitetään kyseisiä kammotuksia!
Parasta: Dalekit ovat tämän jälkeen kovin hupaisia

7. Mennään ravintolaan. Joo, tämä kuulostaa tylsältä mutta ravintolassa pyydetään tarjoilijalta suosituksia, joiden jälkeen tilataan jotain muuta, mutta tarjoilijalle hänen suosituksensa. Jos joku kysyy miksi tarjoilija ei tee töitä, pyydetään hänetkin mukaan.
Parasta: ilahdutetaan henkilöä

8. Mennään kampaamoon ja vaihdetaan hiustyylit! Olen aina halunnut kokeilla kikkarapilveä.
Parasta: River näyttää varmasti upealta minun hiuksillani.

9. Fetsibileet! Tätä ei varmaan tarvitse kuvailla?
Parasta: Fetsit, River joutuu käyttämään fetsiä, fetsit.

10. Kumpikin menee omille teilleen ja leikkii että toinen on mukana ja höpisee kaikkea hänelle. Tämän jälkeen kokoonnutaan ja kerrotaan mitä tehtiin.
Parasta: Kaksi seikkailua yhdellä iskulla, nerokasta eikö olekin?
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Tämä oli juuri sitä mitä iltaani tarvitsinkin! Hitto, naurahdin jo otsikollekin ja tämä sen kun parani mitä pidemmälle päästiin. Tällaiset listaustyyppiset tekstit ovat jollain tapaa kovin huvittavia ja nerokkaita, ylipäätään tämä fandom antaa upeat puitteet rakentaa tällainen ficci. Tohtori on elementissään, hänen kertojaäänensä on juuri oikeanlainen ja ajatuksenjuoksukin toimii tuttuun tapaan. Jos River ei lämpene noille treffi-ideoille niin en todellakaan tiedä mitä on enää tehtävissä.
Lainaus
2. Kissajooga: Mennään joogaan ja siellä on kissoja. Eikö ole yksinkertaista?
Miten valloittava idea, pitänee ottaa käyttöön joskus!

Kiitos kovasti tästä tekstistä, sait hymyilemään~
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."