Kirjoittaja Aihe: Kirjeitä [Marcus/Oliver, fluffy, S]  (Luettu 2528 kertaa)

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Kirjeitä [Marcus/Oliver, fluffy, S]
« : 15.10.2008 23:50:26 »
Nimi: Kirjeitä
Kirjoittaja: Sokerijuurikas
Pairing: Oliver/Marcus
Genre: Fluffy (?), humor
Ikäraja: S
Disclaimer: Rowlingin hahmot, minun kirjeet.

A/N: Joo eli pitkästä aikaa teki mieleni tarttua kynän varteen ja tälläistä settiä sitten syntyi. Jos tätä nyt joku lukee niin älkää hakatko ihan lyttyyn :D En sitten halua välttämättä kuulla kirjoitusvirheistä mitä kirjeet sisältävät koska kukin kirjoittaa arkielämässä omalla tavallaan, eikö ?  ;)


KIRJEITÄ

Perjantai 3. Helmikuuta

Hei.

Olen miettinyt tässä jo pari päivää, missä oikein olet? Et ole ilmestynyt viikkoon luihuisten ja rohkelikkojen yhteisille loitsu tunneille. Tätä on melko järkyttävä myöntää, mutta alan huolestua. Oletko sairas? Vältteletkö minua? Toivottavasti et välttele minua sen takia, mitä tapahtui viime viikonloppuna Tylyahossa… Vaikka Percy näkikin meidät siellä, hän vannoi ettei kerro siitä kellekään. Aluksi hän oli melko vastahakoinen säilyttämään salaisuutta, mutta sanoin pari tarkkaan valittua sanaa ja hän lupasi pitää salaisuuden.
Toivon pikaista vastausta varmistuakseni, että olet kunnossa!
Terveisin Oliver Wood
--------------------------
Lauantai 4. Helmikuuta

Moi.

Nyt on vaan pakko kysyä, että mitä paskaa oikein selität Wood?!
Mitä oikeen kuvittelet musta? Luuletko tosiaan etten tulis tunneille sen takia, että päädyin tuliviskin vaikutuksesta suutelemaan rohkelikkoa? #!?@* WOOD!!!!!!!! Et voi tosiaan olla NOIN itsekeskeinen!!!! Ei kaikki liity aina suhun!
Olen ollut koko viikon pois tunneilta koska sain ropsuhuisku viruksen... Pyydän että jätät mut rauhaan etkä vastaa tähän.
Thnx, Marcus.
------------------------
Lauantai 4. Helmikuuta

Hei Marcus!

Olen suoraan sanoen helpottunut kuullessani, ettet välttele minua.  Kai paranet pian? Voin pyytää matami Pomfreyta katsomaan sinua. Et voi potea yksin sairautesi kanssa, voisin kenties tulla hoitamaan sinua. Voisin pyytää Weasleyn kaksosia hakemaan sinulle jotain keittiöstä. Eikö kuulostaisi hyvältä Marcus? En pysty odottamaan tapaamistamme.
Vastaustasi odotellen,
Oliver Wood
-----------------------------
Maanantai 6. Helmikuuta

Mo.

Enkö ollut tarpeeks selkeä edellisessä viestissäni? Minua ei kiinnosta nähdä sinua enää! Se oli pelkkä erehdys jota kadun joka päivä. Kadun, että join niin paljon sitä hemmetin tuliviskiä ja kadun sitä että just sun piti sillon olla siellä, siellä, no siellä missä nyt ikinä oltiinkaan tää muisti ei ole ihan parhaimpia… No joka tapauksessa se ei ollut se pointti, vaan se, että mua ei kiinnosta nähä!! Älä piinaa mua enempää kiitti,

Marcus.

----------------------------

Tiistai 7. Helmikuuta


Hei.

Olen tyrmistynyt. Mitä tämä nyt oikein on olevinaan? Ensin suutelet minua ja vannoit raiskaavasi minut äitisi nimeen ja nyt et edes halua nähdä. Olen pettynyt Marcus Flint. Olen todella, todella pettynyt. Ymmärrän kyllä jos sinua nolottaa suuntautumisesi, mutta on hyvä tulla jossain vaiheessa kaapista ulos. Minäkin kadun (sitä kun en ottanut sinulta suihin) joka päivä, se on aivan normaalia katua tekojaan. Ennen pitkää kuitenkin huomaat että ei ole mitään kaduttavaa vaan teit juuri niin kuin sydämesi käski. Ymmärrän jos olet hämmentynyt, mutta et voi vain painaa asioita villaisella!
Oletin sinun olevan en verran aikuismaisempi, että pystyisit edes keskustelemaan asioista.
Vastaustasi odotellen,
Oliver Wood
---------------------------------
 Tiistai 7. Helmikuuta

mo.

Oliver what the fuck ?!?!
Ai minä en ole aikuismainen niinkö? Kuka se oikein säikähti niin paljon Weasleytä, että kertoi minun käyneen päälle? Todellisuudessahan sä se hyökkäsit kimppuuni kuin mehiläinen kukkaan! Niin ja muistellaanpa kuka olikaan se joka pakeni paikalta heti Weasleyn tulon jälkeen jättäen mut yksin sinne missä nyt ikinä oltiinkaan! Niin että mietippä sitä! Kuka tässä on lapsellinen ? Sitten vielä ruikutat multa, että milloin nähdään. Pakenisit varmaan silloinkin paikalta.

Iso-M
-----------------------------------
Keskiviikko 8. Helmikuuta

Rakas Marcus,

Voi awws Marcus! ’’Kuin mehiläinen kukkaan’’ ihana kielikuva!
Tiesin että sinulla on tunteina minua kohtaan. Olisit heti sanonut, että loukkaannuit kun pakenin paikalta. Minä vain pelkäsin, että Percy alkaisi levittää jotain pimeitä huhuja meistä. Siis meistä yhdessä. Nyt kun tarkkaan ajattelen, se ei olisi kovin Percymäistä, eikä se edes haittaisi minua. Olethan sinä kieltämättä aika komea, joten voin jo kuvitella miten kateellisia muut olisivatkaan. Koeta parantua, haluan tosissani puhua kanssasi. Enkä usko, että toimit vain tuliviskin alaisena. Olen jo kauan sitten huomannut ahnaan tuijotuksesi. Ihan totta hei Marcus! Minäkin olin katsellut sinua jo pitkään. Ja vihdoinkin kun sain sinuun kontaktin ilman kamalaa sotaa, en halua tämän loppuvan näin lyhyeen…

Oliver Wood.
----------------------------------------
Torstai 9. Helmikuuta

Moi.

Wood, en jaksa kuunnella ällöttäviä kaunopuheitasi, se ei sovi sulle!!!
Tää virus on jo parantunut. Voitaisiin nähdä EHKÄ huomenna. Tuu huispauskentän pukuhuoneeseen huomenna kahdeksalta illalla.
Jea,
 Iso-M
-----------------------------------

Torstai 9. Helmikuuta

Hei Marcus!
(älä kutsu itseäsi iso-M:ksi se on naurettava…)
Ihanaa, että vastasit (melkein) asiallisesti minulle! Olemme siis edistyneet suhteessamme. Tulen ilomielin paikalle. Nähdään silloin! Maltan tuskin odottaa,

Oliver Wood.
---------------------------------
Lauantai 11. Helmikuuta

Hei…

Olen masentunut. Mitä oikein tapahtui? Et tullut paikalle. Odotin sinua tunnin jalat ja kädet kohmeessa huispauskentän laidalla iltapakkasessa. Marcus, eihän sinulle vain ole sattunut mitään? En kestä tätä. En ole nähnyt sinua edes vilahdukselta melkein kahteen viikkoon. Ole kiltti ja vastaa, jotta tiedän että olet elossa!
Huolestunut Oliver Wood.
-----------------------------------

Sunnuntai 12. Helmikuuta

Mo.

Hahahahahahaha! Kosto-on-suloinen. Nyt tiedät miltä musta tuntu siellä tylyahossa kun jätit mut sinne yksin. Sitä saa mitä tilaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ymsymsyms niin että haista paska Wood!!!!!

Marcus
-------------------------------------
Sunnuntai 12. Helmikuuta

Hei

Marcus, tuo oli todella, todella lapsellista sinulta. Olen todella pahoillani että jätin sinut yksin tylyahoon. Voisitko jo antaa sen anteeksi? Tiedän, että sinulla on tunteita minua kohtaan. Et voisi unohtaa niitä noin nopeasti. Toivon koko sydämeni pohjasta että voisimme sopia tämän iänikuisen ”riitamme”. Etkö ymmärrä, että olen ollut rakastunut sinuun jo monta vuotta? Minuun niin sattuu kun en näe sinua…

Oliver Wood
--------------------------------
Maanantai 13. Helmikuuta

Moi…

Rakastunut? Muhun? Toivottavasti tämä ei ole mikään huono läppä Wood… Koska jos on, niin vannon että kiroan peniksesi irti niin kivuliaasti kuin mahdollista. No niin. Siis joo. No siis. MITÄ HELVETTIÄ? Joo kai mäki ehkä.. No siis.. No joo kyl sä tajuut!!

Marcus
-----------------------------
Maanantai 13. Helmikuuta

Hei Marcus!

Tuosta koodikielestäsi oli vähän vaikea päätellä mitään, mutta luulen sinun tarkoittaneen että rakastat minua ehkä? Sehän on loistavaa Marcus! Voisimmeko siis nähdä nyt kun asiat on puitu halki? En malta odottaa! Vastaa niin pian kuin suinkin mahdollista. Muuten, Luihuisten ja Rohkelikkojen välinen huispausottelu on kahden viikon kuluttua. Ja me hakkaamme teidät kaikki ylivoimaisesti. Harry on loistovireessä ja jahtaajat ovat niiin loistavia! Varsinkin Katie. Ja Angelina sekä Alice totta kai, totta kai…Fred ja George, no turha mainitakaan. Joten varo vaan! Me tulemme voittamaan teidät.

Oliver Wood
-----------------------------
Maanantai 13. Helmikuuta

Moi

Wood, ja sehän nähdään. Te mitään voita! No päättelit kai ihan oikein, ehkä, melkein, puoliksi… Niin no kai me sitten voidaan nähdä…

Marcus
----------------------------
Tiistai 14. Helmikuuta

Hei Marcus!

Hyvää ystävänpäivää rakas vihamieheni!
Voimmeko nähdä tänään illalla ystävänpäivän kunniaksi? Olisin todella onnellinen jos saisin nähdä sinut ystävänpäivänä? Ole kiltti Marcus ja vastaa tähän nopeasti. Tein sinulle muuten ystävänpäivä runon:

Silmäsi ovat kuin musta yö,
kun ne näen sydämeni hurjaa lyö.
Tahdon sinut,
Tahdotko minut?
Tahdon korvaasi nuolla,
voisin vuoksesi kuolla.
Tavattaisiinko pukuhuoneessa tuolla?
Silloin voisin sinua jostain vähän nuolla…


Niin jos näkisimme siis huispauskentän pukuhuoneessa kello kuusi?

Oliver Wood
-----------------------------------
Tiistai 14. Helmikuuta

Moi

No oli aika valaiseva runo hahahahah. Joo kai me voidaan nähdä siellä joo.  Ja niin siis joo hyvää… sitäpäivää. Nähdään sitten siis,

Marcus
----------------------------
Keskiviikko 15. Helmikuuta

Hei Marcus,

Eh, sinulla on minun Rohkelikko onnen alushousuni. Tarvitsen niitä pelissä joten jos viitsisit palauttaa ne?

Sinun Oliverisi


A/N: tällänen tästä sitten tuli :D
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 02:25:48 kirjoittanut Kaapo »

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: Kirjeitä
« Vastaus #1 : 15.10.2008 23:58:30 »

Silmäsi ovat kuin musta yö,
kun ne näen sydämeni hurjaa lyö.
Tahdon sinut,
Tahdotko minut?
Tahdon korvaasi nuolla,
voisin vuoksesi kuolla.
Tavattaisiinko pukuhuoneessa tuolla?
Silloin voisin sinua jostain vähän nuolla…



Keskiviikko 15. Helmikuuta

Hei Marcus,

Eh, sinulla on minun Rohkelikko onnen alushousuni. Tarvitsen niitä pelissä joten jos viitsisit palauttaa ne?

Sinun Oliverisi





Aivan loistava... Naureskelin itsekseni ja tein itsestäni jälleen pellen muiden silmissä...  ;D Toi runo oli just paras... Ihana...

Piristi kummasti iltaa... Tai, no yötä, mutta kuitenkin...

Rakentava kommentointi on jälleen lomalla, mutta piti silti jättää puumerkki lukemisesta.

Kiitokset kovasti... ;D
Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

Melanie

  • ***
  • Viestejä: 262
Vs: Kirjeitä
« Vastaus #2 : 16.10.2008 00:23:15 »
Yleensä en ole erityisen slashin perään, mutta nyt oli pakko tulla vilkaisemaan, sillä olen alkanut pitää näistä kirjeficeistä kovasti ja onhan Marcus/Oliver ihan hyvä pari, sehän on melkein canoniakin!

Tämä olisi ehkä sopinut paremmin Naurrettavukseen, nauroin nimittäin ihan vatsa kippurassa lukiessani, vaikkei tekstin tarkoitus ehkä ollutkaan huvittaa. Voi, varsinkin tuo ficin alkuosa ja Marcuksen kirjeet, piti ihan tunkea nyrkki suuhun etten herättäisi koko taloa.

Lainaus
Mo.

Hahahahahahaha! Kosto-on-suloinen. Nyt tiedät miltä musta tuntu siellä tylyahossa kun jätit mut sinne yksin. Sitä saa mitä tilaa. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ymsymsyms niin että haista paska Wood!!!!!

Marcus

Loistavaa.  ;D


Hahmot ovat melkoisen IC, voin ihan hyvin kuvitella Oliverin kirjoittamassa otsa huolesta rypyssä kun Marcus ei ilmaantunutkaan paikalle. Ja Iso-M, voi luoja.  :D
Loppuosa ei ehkä ollut ihan yhtä hyvä kuin ficin alku koska Marcus alkoi osoittaa lämpenemisen merkkejä ja tykkään nimenomaan enemmän "ei kiinnosta painu vittuun"-Marcuksesta, mutta tykkäsin lopusta silti. Rohkelikko onnenalushousut. <12

Kiitoksia, jaksan nyt valvoa ainakin pari tuntia lisää näiden naurujen voimalla.
somewhere between a wound and a jewel

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Kirjeitä
« Vastaus #3 : 16.10.2008 00:57:23 »
Sírina Black: Omasta mielestänikin runo oli sanotaanko nyt huvittava. Kiitos kun pidit ja hyvä jos nauratti :D En osannut oikein päättää mille osastolle tämän laitan kun ei tämä ihan pelkästään huumori laitaakaan kaiketi (?) ole.
Rachel: Itse asiassa, tämä taitaa olla ensimmäinen kerta kun kirjoitan minkäänasteista slash ficciä itsekkään :D! Olen samaa mieltä kanssasi että loppua kohden huononi. Hyvä jos hahmot vaikuttivat IC:iltä! Ja siis kiitos kovasti ihanasta kommentistasi :)

nonaah

  • ***
  • Viestejä: 162
Vs: Kirjeitä
« Vastaus #4 : 16.10.2008 01:06:54 »
Silmäsi ovat kuin musta yö,
kun ne näen sydämeni hurjaa lyö.
Tahdon sinut,
Tahdotko minut?
Tahdon korvaasi nuolla,
voisin vuoksesi kuolla.
Tavattaisiinko pukuhuoneessa tuolla?
Silloin voisin sinua jostain vähän nuolla…

Paras runo ikinä : D Ens äikän tunnilla ku pitää kirjottaa runoja nii tuun kopsaa tän täältä :--D
Eiih, tää oli niin ihana ja sellanen suloinen : D <3 En osaa oikein sanoo mitä rakentavaa nii et sori siitä, mut tää siis oli tosi hyvä ja repeilin täällä : D
lalalalalaaaaaa

sokerijuurikas

  • ***
  • Viestejä: 373
Vs: Kirjeitä
« Vastaus #5 : 16.10.2008 15:22:16 »
Nonaah: Äikän opettajas olis varmaan mielissään tollasesta runosta ;) Kiitos kommentistasi :D