Kirjoittaja Aihe: Kaikki rakastavat Kelmejä [Sirius/?, James/Lily, Remus/Amanda] K-11  (Luettu 3789 kertaa)

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
// Alaotsikko: Kelmien naiselämä, mikä mielenkiintoinen aihe.

Title: Kaikki rakastavat Kelmejä
Author: Tällipaju-
Genre: romance
Pairing: Sirius/?, James/Lily ja Remus/Amanda.
Rating: K-11
Disclaimer: Kaikki oikeudet Rowlignille.



1. luku

Sirius, James, Remus ja Peter kävelivät Tylypahkan käytävällä rivissä. Kaikkien päät kääntyivät katsomaan, kun he menivät ohi, varsinkin tyttöjen.

"Ovatko tytöt tänään tavallista kiinnostuneempia vai kuvittelenko?" Remus kysyi muina miehinä joukkiolta.

"Kyllä heissä on jotain erinlaista", James vastasi virnuillen kelmimäisesti, "onkohan niillä juoksuaika".

Pojat räjähtivät nauruun ja ujo Peter muuttui tapansa mukaisesti punaiseksi. Ympärillä olevat nuoret katsoivat kelmejä kuin hulluja, mutta se ei kelmejä haitannut paitsi Peteriä, joka muuttui hetki hetkeltä punaisemmaksi.

"Tuskinpa niillä kuitenkaa", Sirius sanoi, kun sai naurunsa loppumaan, "se johtuu mun uudesta partavedestä, sen nimi on "Naistenkaataja"".

"Täytyy sanoa, että tuo ei ole yllätys. Sinähän teet kaikkesi saadaksesi likkojen huomion", James sanoi hyvätuulisena.

"Vihjailetko sä jotain?" Sirius tokaisi ilme totisena, joka sai joukon nauramaan.

"E-en!" James vastasi pilke silmä kulmassa.

"Hyvä, sillä jos olisit vihjailut..." Siriukselta jäi lause kesken, koska hän näki uskomattoman hyvännäköisen tytön tulevan kohti. Sirius loihti naamalleen isku-hymynsä ja astui tytön eteen.

"Kukas sinä olet, kaunokainen?" Sirius kysyi likalta flirttaillen. Muut kelmit katsoivat Siriusta silmät pyöreinä, vaikka tuo oli tavallista Siriukselta. Peter katsoi jopa ihaillen.

"Mieti sitä", tyttö vastasi kohteliaasti ja ohitti Siriuksen siroilla askelilla. Sirius jäi pöllästyneen näköisenä seisomaan paikalleen. Kukaan ei ollut koskaan antanut Siriukselle pakkeja.

"Ei taida tuo sinun uusi partavetesi toimia", James sanoi pirullisesti hymyillen. Hän sai vastaukseksi murahduksen ja vihaisen katseen.

Remus ja Peter pysyivät hiljaa, sillä Sirius oli räjähdyspisteessä.




Kommenttia? Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 02:29:00 kirjoittanut Kaapo »

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
2. luku

Seuraavat päivät Sirius yritti saada tytön kiinnostumaan itsestään, mutta tuloksetta. Tyttö oli yhtä kylmä kuin aikaisemmin. Hän kyllä oli ystävystynyt Lilyn ja muiden kanssa.

Sirius oli niinä päivinä tavallista hiljaisempi ja sulkeutuneempi. Hänen oli vaikea sulattaa pakkeja. Kelmit yrittivät piristää Siriusta, mutta onnistumatta.

"Voinko lainata sitä uutta partavettäsi treffeille, jotka minulla on tänään Lilyn kanssa?" James kysyi toiveikkaana.  Lily oli viimein lämmenyt Jamesille, vaikka oli ollut kauan yhtä kylmä Jamesille kuin se tuntematon tyttö Siriukselle.

"Siitä vaan. Enhän minä sitä enään tarvitse, koska minun naismagneettini on mennyt hajalle".

"Pää pystyyn Anturajalka. Et sinä voi koko elämääsi murjottaa".

"Ai en vai?" Sirius vastasi uhitellen.

Sinä iltana James ja Lily kävelivät käsi kädessä kohti Tähtitornia. Tätä hetkeä James oli odottanut kauan aikaa. Lily näytti jopa tavallista kauniimmalta, ainakin Jamesin mielestä.

Päästyään torniin James vetäisi Lilyn kainaloonsa. He katsoivat tähtiä kauan aikaa vaitonaisina. Heistä tuntui kuin aika olisi pysähtynyt.

Lopulta heidän katseensa kohtasivat ja James tiesi tilaisuutensa tulleen. Hän painoi nopean suudelman Lilyn huulille.

Lily ei näyttänyt yllättyneeltä, vaan helpottuneelta. Tällä kertaa Lily teki aloitteen ja suuteli Jamesiä. Hän vastasi suudelmaan ja kurotti Lilyn paidan alle.

Lily hätkähti ja työnsi Jamesin käden pois. "Ei vielä", Lily sanoi utuisella äänellä, "ei vielä".

James yritti kätkeä pettyneisyytensä, mutta huonolla mennestyksellä. "Olen pahoillani", Lily kuiskasi ja lähti.

Lily juoksi suoraan Rohkelikko torniin ja sieltä sänkyynsä itkemään. Hänen ystävänsä tuli lohduttamaan ja kysyi: "Mikä nyt on hätänä? Ei kai sattunut mitään pahaa treffeillä?"

"Ja minä luulin, että hän on erinlainen!" Lily huusi itkun sotkemalla äänellään.

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
3. luku

Kun James palasi oleskeluhuoneeseen, siellä istui vain kelmit. Muut olivat jo nukkumassa.

"No? No? Saitko sinä?" Sirius kysyi innosta punaisena. Hän oli näköjään unohtanut uuden tytön ainakin vähäksi aikaa. Mutta Jamesin katse sai Siriuksen sulkemaan suunsa.

"Kai sinä, Anturajalka kuomaseni, huomasit, että Lily tuli paljon aikaisemmin kuin Sarvihaara eli siitä voit päätellä", Remus sanoi filosofisesti.

Sirius katui sanojaan, mutta ei kestänyt kauankaan, kun hän oli jo taas vauhdissa. "Mitä tapahtui? Älä pidä meitä epätietoisuudessa, me pian räjähdämme uteliaisuudesta".

"Korjaan: sinä räjähdät, jos et saa tietää", Remus sanoi koomisella äänellä.

"Ihan miten vaan Kuutamo".

"No...", James avasi vihdoin suunsa, "me suudeltiin, ei muuta". James joutui heti katumaan sanojaan.

"Mitä sinä tohelo teit? Onko sinunkin karismasi kadonnut? Tämä taitaa olla tarttuva tauti", Sirius vaahtosi.

"Ei se minuun ole ainakaan tarttunut", Remus sanoi pieni ironi äänessään. Remus oli seurustellut kauan aikaa jästisyntyisen Amandan kanssa.

"Ihmissudet ovat varmaan sille immuuneja!" Sirius huudahti innoissaan kuin olisi juuri keksinyt vastauksen suureenkin arvoitukseen.

"Älä huuda sitä noin lujaa!", muut huusivat yhtä aikaa. Silloin vasta Sirius huomasi virheensä. "Oho, sori".

James huomasi tilaisuutensa paeta, kun Remus alkoi saarnata Siriukselle vastuuntunnosta.

Sängyssään James kuunteli vähän aikaa yön ääniä samalla pohtien, mikä Lilylle oli tullut. "Eteninkö liian nopeasti?" James ajatteli juuri ennen kuin vaipui keveään uneen.

Kuura

  • Neiti Kesäheinä
  • ***
  • Viestejä: 1 301
Noh. Ensinnäkin, nämä kaikki olisi voinut laittaa yhdeksi luvuksi. On aika hankalaa, kun ei oikein ole perillä kuka on kertoja, mutta ihan hauskalta tekstiltä muuten vaikutti. Menee aika nopeasti eteenpäin ja hyppii tilanteesta toiseen, joten vähän oli tönkköisyyttä. Mutta muuten sujuvaa ja virheetöntä tekstiä, vaikka suosittelenkin, että selkeytät tapahtumia hiukan, kerrot joistakin pikkaisen enemmän ja laitat tämmöiset pikkupätkät yhdeksi luvuksi.
Mutta ihan kiva oli :)
Runovuosi

Illalla sytytämme tulet
ja kaikki on hetken tässä

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Noh. Ensinnäkin, nämä kaikki olisi voinut laittaa yhdeksi luvuksi. On aika hankalaa, kun ei oikein ole perillä kuka on kertoja, mutta ihan hauskalta tekstiltä muuten vaikutti. Menee aika nopeasti eteenpäin ja hyppii tilanteesta toiseen, joten vähän oli tönkköisyyttä. Mutta muuten sujuvaa ja virheetöntä tekstiä, vaikka suosittelenkin, että selkeytät tapahtumia hiukan, kerrot joistakin pikkaisen enemmän ja laitat tämmöiset pikkupätkät yhdeksi luvuksi.
Mutta ihan kiva oli :)

Kiitos kommentista, ja kiitos myös kun kerroit, mikä meni pieleen, yritetään oppia tuosta. :)

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
4. luku

Aamulla Remus laskeutui portaita pitkin oleskeluhuoneeseen. Hän oli herännyt ensimmäisenä tai niinhän ainakin luuli.

Oleskeluhuoneen sohvatuolilla istui Amanda puoli unessa. Remus meni hänen viereensä istumaan. Hän upotti arpiset kätensä Amandan kullan värisiin hiuksiin. "Milloin minä kerron sinulle salaisuuteni?" Remus kuiskasi luulien, että Amanda ei kuule.

"Minkä salaisuuden?" Amanda kysyi yhtäkkiä uteliaana. "Onko jotain, mitä en tiedä sinusta?".

"Ei, ei ole."

"Kyllähän on! Minä kuulin, mitä sä sanoit. Etkö sinä luota minuun?"

"Luotan minä, mutta en ole vielä valmis kertomaan", Remus sanoi surullisesti.

"Niin varmaan", Amanda sanoi kiukkuisesti ja lähti tyttöjen makuuhuoneeseen. Remus jäi istumaan sohvalle. "Mitä minä nyt teen?" hän ajatteli, "en halua menettää häntä".

"Huomenta, Kuutamo."

Remus siirsi katseensa portaikkoon. "Ai, huomenta." Sirius se sieltä tuli, tummat hiukset pörrössä.

"Ei nyt sentään tarvi hyppiä riemusta", Sirius sanoi virnuillen.

"Sori, ei ollu tarkoitus", Remus käänsi katseensa takaisin takan tuleen.

"Mikä nyt on? Ei oo sun tapaista olla huonolla tuulella aamulla. Onko naishuolia?" Sirius kyseli myötätuntoisesti.

"Osuit naulan kantaan."

"No, kerro. Ei ole hyvä pitää tuollaisia asioita omana tietona liian kauan."

"Ei mitään vakavaa", Remus valehteli. "Pikku riita vain Amandan kanssa."

"Liittyykö riita "karvaiseen ongelmaasi"? Kerroitko viimein Amandalle? Sirius tiedusteli.

"Liittyy se, mut en kertonut sitä. Ja juuri sen takia Amanda luulee, etten luota häneen."

"Ymmärrän. Minun neuvoni on, että kerrot hänelle pian."

"Jep, täytyy odottaa sopivaa hetkeä", Remus sanoi jo hieman piristyneenä.

Aamupalalla Amanda oli kuin ei huomaisi Remusta ja se teki Remuksen olon entistä kurjemmaksi. Hän meni myös istumaan muodonmuutostunnilla hänen viereensä, mutta Amanda lähti heti toiselle puolelle luokkaa.

Jamesillä ja Siriuksella ei mennyt sen paremmin. Lily ja tuntematon tyttö, jonka nimi oli juorujen mukaan Veronika eivät kiinnittäneet mitään huomiota kelmeihin.

"Mä en kestä enään", Sirius julisti päivällisellä. "Miks meillä kaikilla menee näin huonosti naisten kanssa?"

Muut kohauttivat vain olkapäitään. Minuutin hiljaisuuden jälkeen James pomppasi pystyyn ja sanoi: "Minä menen nyt selvittämään tämän jutun Lilyn kanssa!"

Ja niin James käveli Lilyn luokse. "Minulla on sinulle asiaa."

"No minullapa ei ole sinulle", Lily vastasi koppavasti.

"Älä jaksa enään! Minä tiedän, että sinä tykkäät minusta ainakin vähän, sillä minä ainakin rakastan sinua niin paljon, että voisin kuolla puolestasi!" James huusi. Muut oppilaat kääntyivät katsomaan tätä esitystä.

Lily istui hiljaa paikallaan. Hän ei voinut uskoa, että James oli juuri sanonut rakastavansa häntä ja vielä julkisesti huutaen.

"Minä..Minä en tiedä, mitä sanoisin", Lily kuiskasi pidätellen ilonkyyneleitä. Lily nousi ylös ja ryntäsi James syliin. James oli yllättynyt tästä hellyyden osoituksesta.

Koko Suuren Salin väki alkoi taputtamaan nuorelle parille.

"Niin minäkin rakastan sinua", Lily kuiskasi Jamesin korvaan.


Illalla oleskeluhuoneen takkatulen ääressä James ja Lily istuivat toisiinsa liimautuineina. Sirius katsoi heitä inhoten. Ei sen takia, että hän ei tykkäisi pusuttelusta, mutta hän oli kateellinen Jamesille, koska hän oli saanut Lilyn takaisin ja Sirius ei ollut edistynyt yhtään Veronikan suhteen.

Remus taas yritti lukea Pimeydenvoimiltasuojautumisen-kirjaa, mutta hänen oli vaikea keskittyä, sillä hänen ajatuksensa harhaili Amandassa. "Äääh, turha vaiva", Remus sanoi pikaisesti ja heitti kirjan lattialle.

Amanda huomasi tuon kirjan heiton. Hänen teki mieli mennä Remuksen luo ja halata häntä, mutta hän ei halunnut antaa Remukselle periksi. "Voimme taas olla yhdessä, kun hän luottaa minuun sen verran, että kertoo salaisuutensa minulle", Amanda sanoi itsekseen.

Samaan aikaan Sirius käveli Amandan ohi ja kuuli nämä sanat.
Sirius kipitti nopeasti Remuksen luokse ja kertoi, mitä oli kuullut.
Remuksen ilme kirkastui heti. "Nyt minä teen sen, kerron hänelle", Remus sanoi itsevarmuutta uhkuen.

Remus käveli Amandan luokse, otti tätä kädestä kiinni ja veti hänet mukanaan poikien makuuhuoneeseen. Amanda oli ihan ymmällään, mutta ei laittanut vastaankaan.

Kun he olivat päässeet ylös, Remus ajoi Peterin pois. Amanda oli sillä välin istunut Remuksen sängylle. Remus istui hänen viereensä.

"Sinä siis halusit tietää salaisuuteni?."

"Kyllä." Amanda vastasi hymyillen.

"No tässä se tulee..." Remus veti syvään henkeä. "Minä olen ihmissusi." Remus tarkkaili Amandan reaktiota.

Ensiksi Amanda näytti yllättyneeltä, mutta hänen ilmeensä muuttui vähitellen ymmärtäväiseksi.

"Olen otettu, että kerroit noin henkilökohtaisen asian minulle."

"Eikö se haittaa sinua?" Remus kysyi yllättyneenä.

"Ei tietenkään. Minä rakastan sinua, eikä muulla ole väliä."

Remus tunsi kiven tipahtavan sydämmeltään. Hän suuteli pehmeästi Amandaa. "Samat sanat", Remus sanoi kelmimäisesti virnuillen.


Sirius istui yksin oleskeluhuoneessa. Hän oli saattanut Remuksen ja Amandan takaisin yhteen, mutta omia asioitaan hän ei saanut kuntoon. "Kaikki muut ovat saaneet rinnalleen rakastamansa tytön, paitsi minä Sirius Musta."

Sirius kuuli portaikosta askelten ääniä. Hän ei edes viitsinyt katsoa, kuka se oli. Vasta kun joku istui viereiseen sohvaan, hän katsoi. Se joku oli Veronika.

He istuivat vaitonaisina jonkun aikaa. Lopulta Veronika sanoi: "En saanut unta."

"Ai."

"Voin kyllä mennä takaisin, jos häiritsen sinua.''

"Ei tarvitse, kyllä seura kelpaa."

Taas seurasi pitkä hiljaisuus, lopulta Veronika katkaisi sen. "Oon ollu sulle aika paskamainen, sori. Mun on vaan vaikea luottaa ylipäätään miehiin."

"Aijaa, ei se mitään", Sirius sanoi jo hieman piristyneenä.

"Oikeesti mä tykkään susta."

Sirius katsoi Veronikaa ihmeissään. Onko tämä muka se sama tyttö, joka ei uhrannut ajatustakaan hänelle?

"Mäki tykkään susta."

Aamulla he heräsivät sylikkäin.

Kuukausi myöhemmin:

Remus ja Amanda ovat yhä onnellisesti yhdessä ilman mitään salaisuuksia.

James ja Lily ovat menneet kihloihin ja Lily odottaa lasta.

Sirius taas.. No Sirius on poikamies. He erosivat Veronikan kanssa parin viikon päästä. Veronika ei vain kestänyt Siriuksen kelmimäistä luonnetta. Siriusta on vaikea sitoa parisuhteen kahleisiin.

Mutta mitä tässä enään voisi sanoa kuin sen, että Kaikki Rakastavat Kelmejä!




Kommenttia, kiitos <3

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Mä ainakin rakastan Kelmejä - paitsi Peteriä :D
Multa on rakentava nyt vähän kateissa, mut yritän saada aikaan jonkillaist selkeetä kommenttii. Alku luvut ois voinu laittaa yhteen ja koko fikissä ois ylipäätänsä voinu olla vähän enemmän kuvailuja.

Lainaus
  Kuukausi myöhemmin:
Remus ja Amanda ovat yhä onnellisesti yhdessä ilman mitään salaisuuksia.
James ja Lily ovat menneet kihloihin ja Lily odottaa lasta.Sirius taas.. No Sirius on poikamies. He erosivat Veronikan kanssa parin viikon päästä. Veronika ei vain kestänyt Siriuksen kelmimäistä luonnetta. Siriusta on vaikea sitoa parisuhteen kahleisiin. 
Mua jäi häiritseen se, että Lilyn ja Jamesin suhdee eteni tosi nopeesti. Tai siis sillain, että ensin ne ei ollu yhessä, sit ne oli ja jo kuukauden päästä ne oli kihloissa ja Lily odotti vauvaa. Se ehkä vähän oli omituista.
Hyvä puoli oli et Remus uskals kertoo tolle Amandalle totuuden. Ja Sirius nyt on Sirius, minkäs sille mahtaa.

Kokonaisuudessaan tää oli kyllä ihan hyvä, jos nyt ei oteta noita muutamii epäkohtii huomioon.
Kiitos

<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Tällipaju-

  • ***
  • Viestejä: 119
  • Vapaus on valtaa.
Kiitos kommentista, NeitiMusta! :D