Kirjoittaja Aihe: Adara, Siriuksen tähti (K-11, 160 lukua)  (Luettu 315595 kertaa)

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 7.8, luku 65!!!
« Vastaus #120 : 12.08.2007 17:00:58 »
Oho, uusi lukija (?) jee \o/

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 739
  • Janne on mun sankari.
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 7.8, luku 65!!!
« Vastaus #121 : 12.08.2007 18:45:21 »
Tämä on ihana!! :D Sirius antamassa ns. hyväksyntää Adaran ja Gergen suhteelle, jotenkin niin söpöä.. Nop, toivottavasti laitat pian jatkoa, sillä tää on ihan loistava, hyvin kirjotettu ei kirjotusvirheitä, ja mukavasti Adaran ja HArryn elämässä tapahtuu samanlaisia asioita... Ja niitä tapahtuu ihan sopivasti ei yhtään liikaa, ja tosta vielä, että Adara ja George tosiaan on söpö pari, ja toivottavasti Adarakin tajuu sen eikä haikaile Dracon (ei hyvä Adaralle ja kaikenlisäksi Malfoyn sukua)
perään vaan on onnellinen Gerogen kanssa SIiruksen kuoleman (*nyyhkis*) jälkeenkin... Sitä vaan, että näyttäsköhän Sirius Hiinokan Adaralle, kun se sano et se vie sen johonkin? Ja muuten vielä aikasemmasta osasta, SIrius ja Adara sohvalla nukkumassa, ja George oli ihan oikeesti varmaan kateudesta vihree siitä, no ainahan se voi koittaa taikoo ittensä siihen valokuvaan Siriuksen tilalle! <3

Mya Musta
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 7.8, luku 65!!!
« Vastaus #122 : 12.08.2007 19:35:35 »
ihanan pitkä kommentti, *hali* teen kohta jatkoa, ei kestä kauaa

SutsannaP

  • ***
  • Viestejä: 33
    • http://
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 7.8, luku 65!!!
« Vastaus #123 : 15.08.2007 16:46:11 »
KOHTA saadaan jatkoaaa *laulaa tanssien* :) ihanaa siitä olikin niin kamalan pitkä aika!! odotamme innolla, vai mitä lukijat?!! ei huolen häivää...
Meistä tuli vaan tummunut muisto. Hiljaisuus pimeydessä.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 7.8, luku 65!!!
« Vastaus #124 : 15.08.2007 18:55:02 »
A/N: Noniin!! Pitkästä aikaa jatkoa. On hiukan laiskottanut kun koulut alko, heheh... Ja nyt hämmästelkää omituisen 66. luvun nimen parissa ja alkakaa sitten lukea

Luku 66. Enkelin pää







Kuumetta jatkui kokonaiset kolme päivää, kunnes neljännen päivän aamuna Adaran olo tuntui virkeältä ja terveeltä. Hän auttoi Lupinia korjaamaan kaappikelloa jolla oli paha tapa ampua nuolia ohikulkijoita kohti. Valitettavasti seuraavana parina päivänä Kilta piti tavallista enemmän kokouksia ja Adara vietti enemmän aikaa Harryn ja muiden kanssa. Fred ja George alkoivat käydä kokouksissa joten Georgestakaan ei ollut Adaralle paljoa seuraa. Kaikesta huolimatta, Adaralla oli hauskaa siivotessaan taloa muiden kanssa. Harryn mieliala tuntui laskevan päivä päivältä, mitä lähempänä kuulustelua oltiin.

Pian koitti kuulustelupäivä, ja Harry lähti herra Weasleyn kanssa ministeriöön. Adara ja Sirius istuivat keittiössä kahdestaan, juoden teetä. Huoneessa vallitsi sellainen hiljaisuus, kuin talossa ei taaskaan asuisi ketään. Siriuksen ja Adaran teekuppien kolinaa ja Oljon mutinaa lukuun ottamatta talo tuntui kovin kuolleelta. Muut olivat huoneissaan odottamassa Harryn paluuta.
”Ai niin.. Sinun piti viedä minut jonnekin”, Adara totesi rikkoen hiljaisuuden. Sirius taukosi hetkeksi teen juomisensa.
”Tosiaan... Ehkemme kuitenkaan tänään, kun Harry on kuulustelussa. Parasta olla täällä kun hän palaa, kävi miten hyvänsä”, Sirius vastasi. Adara nyökkäsi ehkä hiukan pettyneenä, muttei ilmaissut sitä mitenkään Siriukselle.

Vapautus, vapautus, vapautus...” Lauloivat ja tanssivat Fred, George ja Ginny.
”Nyt riittää Fred – George – Ginny!” rouva Weasley huusi ja alkoi tarjota Harrylle lounasta. Adaralla ei ollut nälkä joten hän livahti keittiöstä hetkeksi omille teilleen. Hän asteli portaista joka toisen yli ja päätyi oman huoneensa ovelle. Hän asteli sänkynsä luo – jo tylsistyneenä ajatuksestakin että hän makaisi siinä vielä yhdenkin ylimääräisen tunnin. Hän alkoi siivota hiukan lattialle eksynyttä omaisuuttaan autioon matka-arkkuunsa.

”Pyhimys-Potter pääseekin Tylypahkaan... Hyvä vain, yksi kuraveristen rakastaja vähemmän tässä talossa”, kuului mutinaa ovelta. Oljo oli päättänyt omin luvin tulla kiillottamaan Adaran ovenkarmia – mikä tuskin oli se pääsyy miksi Oljo oli siihen tullut.
”Mitä sinä haluat?” Adara kysyi. ”Täällä ei ole mitään Mustan suvulle kuuluvaa, joten suosittelen että menet muualle”, hän jatkoi mahdollisimman kohteliaasti, mutta kuuluvasti.
”Sirius-herran tyttö puhuu Oljolle kuin tutulleen... Voi jos vanha emäntä tietäisi -” Oljo aloitti sitä tuttua vaikerrustaan.
”Tuki suusi ja siirry muualle siitä!” kuului Siriuksen ärtyisä huuto.
”Kyllä, herra”, Oljo sanoi ja poistui saman tien. Sirius jatkoi matkaansa yläkertaan, huoneeseen jossa Hiinokkaa pidettiin. Adara huokaisi pettyneenä.

Tylypahkan alku lähestyi nopeammin kuin Adara luulikaan. Loman viimeisinä päivinä kirjalistat viimein tulivat, ja Ronin ja Hermionen valvojaoppilas-merkit. Rouva Weasley piti hienot juhlat heidän kunniakseen, mutta Siriusta ei näkynyt kuin vilahduksina juhlissa. Ron oli täysin ulkona asioista, hän ei näyttänyt millään uskovan että hän on valvojaoppilas. Jos totta puhutaan, Adara oli olettanut että Harrysta tulisi valvojaoppilas. Ja Hermionen sijaan hän oli pelännyt uhriksi itseään, mutta onnekseen säästyi siltä ongelmalta. Kaksoset olisivat varmasti olleet riemuissaan saadessaan pilkata Adaraa V-merkistä.

Kun oli lähtöä edeltävä yö, Adara heräsi huoneensa oven natinaan.
”Adara? Nukutko?” kuului Siriuksen kuiskaus.
”En enää...” Adara mutisi.
”Lähdetään.”
”Mihin?”
”Sinne mihin lupasin sinut viedä.”
Sirius kuuli vain pientä mutinaa ja narinaa kun Adara nousi vuoteestaan, yllään päivävaatteet. Se oli hänen tapansa varmistaa, ettei hän myöhästy Tylypahkan junasta.
”Mennään, mutta hiljaa”, Sirius kuiskasi.
”Miksi? Eikö meillä ole lupaa lähteä?” Adara kuiskasi takaisin.
”Öh... Teoriassa kyllä...” Sirius mutisi.
”Teoriassa?” Adara sanoi painottavasti.
”Totta kai minulla on lupa lähteä omasta kodistani, en ole mikään vanki... enää”, Sirius kuiskasi kun he saavuttivat viimeisen porrasaskelman.
”Niinpä kai”, Adara kuiskasi, mutta niin hiljaa ettei Sirius kuullut. He saapuivat ulko-ovesta ulos kujalle. Sirius tuntui napanneen tyhjästä kypärän ja ojensi sen nyt Adaralle.
”Häh?” Adara sanoi, ennen kuin näki sen. Mustan Harley Davidson tuhatkuusisataisen seisomassa heidän edessään. Adara pisti sanaakaan sanomatta kypärän päähänsä.

He ajoivat pitkän matkaa hämäriä katuvalojen valaisemia katuja, kunnes Adaran arvaamatta nousivat ilmaan. He lensivät korkealle Lontoon ylle, Siriuksen kytkettyä näkymättömyys päälle.
Talot näyttivät kuin pienoismalleilta, ja katu- ja mainosvalot näyttivät pieniltä tulitikkujen päiltä, joissa näkyi vielä hiukan kituvaa valoa.
Adara oli häkeltynyt kauniista näkymistä, että melkein unohti pitää Siriuksesta kiinni.
Lopulta he laskeutuivat pienelle nurmelle. Puisto oli pieni ja vaatimaton, mutta keskellä sitä lojui kuin siihen unohdettu suihkulähde. Puistoa ympäröivät paksut vanhat tammet, joiden yläpuolella lehdille haaleaa loistetta antamassa, näkyi valkoinen puolikuu.

He istuutuivat puiston penkille ja Adara katsoi ihaillen kaunista yömaisemaa.
”Vau...” hän kuiskasi. Sirius hymyili.
”Tulimme Violan kanssa usein tänne... Sovimme tulevamme tänne myös häiden jälkeen”, hän sanoi ja siveli sormillaan mustan kypäränsä pintaa. Hän vilkaisi Adaran käsissä olevaa kypärää.
”Viimeksi tuo kypärä oli suojaamassa hänen päätään...” Sirius jatkoi ja huokaisi lähes huomaamattoman hiljaa. ”Anteeksi, ei pitäisi vaivata sinua näin... Sinua varmaan harmittaa kun sinusta ei tullut valvojaoppilasta?”
”Ei toki. Päinvastoin, George ja Fred olisivat pilkanneet minua jos olisin saanut merkin”, Adara sanoi helpottuneena. Sirius naurahti.
”Tosiaan.. George”, hän sanoi mietteliäänä. Adara odotti jännittyneenä.
”Hän vaikuttaa... kelpotyypiltä”, Sirius sanoi ja virnisti.
”Hän ja Fred ovat kuulemma yhtä pahoja kuin kelmit...” Adara sanoi. Sirius kohotti kulmiaan.
”McGarmiwa sanoi niin joskus... Sanoi että he ovat lähes kelmien veroisia.”
”Se merkkaa paljon se... Toivotaan vain ettei heillä jää se päähän.”
”Päinvastoin... He suunnittelevat omaa kepposkauppaa”, Adara sanoi. Sirius oli vähällä pyöräyttää silmiään. ”Mutta ei se minusta ole huono juttu... Heillä on niin paljon ideoita ja unelmia... He varmasti menestyvät”, Adara sanoi luottavaisesti. Sirius hymyili taas.
”Sinä tosiaan uskot heihin.”
”Totta kai.”

Syntyi hetken hiljaisuus, jota rikkoi vain suihkulähteen veden lotina. Adaran katse keskittyi nyt enkeliin, joka piteli vettä tulvivaa maljaa kädessään. Enkeliltä puuttui vasen puoli päästä.
”Huomasit sen, vai mitä? Enkelin pää...” Sirius kysyi. Adara nyökkäsi.
”Sen itse asiassa rikoin minä...”
”Sinäkö?” Adara hölmistyi.
”Tai Kalkaros. En ole ihan varma...” Sirius korjasi. ”Me kaksintaisteltiin täällä kerran. Viola oli sen jälkeen pitkän aikaa tuohtunut minulle. Ensinnäkään hän ei pitänyt siitä että sanoin taistelupaikaksi tämän, meidän vakiotapaamispaikan. Ja toisekseen hän ei pitänyt siitä, että taistelin Ruikul- Kalkaroksen kanssa”, Sirius sanoi, ja tuntui olevan hiukan vihainen itselleen.
”Syy miksi tähän asti olen kestänyt Kalkaroksen ainaista vinoilua, on se, että Viola olisi varmasti halunnut minun tekevän niin...”
Adara hymyili ymmärtäväisesti ja tarttui toiseen kypärää sivelevään Siriuksen käteen.
”Hassua kyllä, mutta... olen joskus yrittänyt löytää Kalkaroksesta hyviäkin puolia”, Sirius mutisi.
”En vain ole koskaan onnistunut”, hän totesi synkästi.
”Äiti ilmeisesti löysi... mutta se on heidän salaisuutensa”, Adara arveli.
”Ilmeisesti... Mutta en vieläkään ymmärrä, että mitä ystävän arvoista hän Kalkaroksessa näki.”
”Jotkut asiat on tarkoitettu jäämään salaisuuksiksi. Niin se vain on”, Adara totesi ja vilkaisi heidän yllään loistavaa tähtitaivasta, mustaa samettia jota koristivat kymmenet timantit.
« Viimeksi muokattu: 28.04.2008 23:04:02 kirjoittanut Fubuki »

SutsannaP

  • ***
  • Viestejä: 33
    • http://
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #125 : 15.08.2007 21:06:54 »
inaha hoppu, oli niin söpis ja silleen. (taas tulee niin paljon rakentavaa että pää hajoaa :)) hyvää työtä jatka
Meistä tuli vaan tummunut muisto. Hiljaisuus pimeydessä.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #126 : 15.08.2007 21:27:03 »
Heh, rakentavaa joo ^^ Hyvä jos tykkäsit

SutsannaP

  • ***
  • Viestejä: 33
    • http://
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #127 : 16.08.2007 16:47:14 »
eik olluki:D
Meistä tuli vaan tummunut muisto. Hiljaisuus pimeydessä.

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 739
  • Janne on mun sankari.
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #128 : 16.08.2007 17:01:18 »
Tää oli ihana luku, tosi sulonen jotenki... :D Laitathan pian taas uutta jatkoa?
AI, että nyt George oli enää vaan kelpotyppi :) kelminveroisia melkein, ja toivottavasti se ei jää päälle.. Mikä Siriusta oikeen vaivaa :D NOp, mutta luku oli taas hyvin kirjotettu, eikä kirjotusvirheitä, kuvailu oli hyvää jälleen kerran (ei niin että olisin maistanut) Se Oljon juttu oli aika hauska :D Tää oli myös koskettavaa hei, enemmän SIiruksen herkkää puolta :')

Jatkoa!!

Mya Musta

Ihanaa kun Sirius pääsi välillä ulos sieltä talosta <3
« Viimeksi muokattu: 19.08.2007 18:02:51 kirjoittanut Mya Musta »
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #129 : 16.08.2007 19:36:05 »
Jeejee, kommenttia \o/

Salmiska

  • *
  • Viestejä: 2
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #130 : 17.08.2007 17:54:14 »
Kerrassaan suloista, en malta odottaa uutta lukua. Joten koska jatkoa on tulossa? :D  :o  ;D  :roll:

[size=200]Harry Potter Fanatikko[/size]

Cirilla

  • Welhon tytär
  • ***
  • Viestejä: 303
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #131 : 18.08.2007 12:22:44 »
Joudun taas pahoittelemaan, koska en ole kommentoinut.
Mutta valitettavasti minun on sanottava, että en ole päässyt nettiin. Elän kämpillä, jossa ei ole nettiyhteyttä..
Vielä..

Mutta sitten asiaan.

Jäikö tämä jotenkin vajaaksi? Miten minulla on sellainen olo.. :S
Ei siinä, mutta tuntui että tämä jäi puoleksi..
Vai olenko tottunut sitten lukemaan enemmän? Voi olla.
Sisällöltään tämä oli.. ihan kiva.. Lopussa tapahtui vähän enemmän.
Ja hieman outo tämä Adaran sairastuminen, koska siitä ei enää sitten puhuttu lopulta.
Loppu oli paras. Kuten olen jo monta monta kertaa aiemminkin sanonut, että pidän lopuista ja arvostan niitä.
Tämä loppui hyvin.
Sanon vain, että jos ei kirjoitus luista niin ei kannata pakottaa itseään kirjoittamaan, vaikka moni haluaisi.
Koska tiedän itse (kokemuksesta) että se ei kannata.. Tulee joko tönkköä tai vajaata tekstiä.
Pidän tästä ficistä! Aivan valtavasti! Ehkä tätä pitäisi lukea pötköön monta lukua niin saisi enemmän.
En nyt sano sitä, että tämä luku olisi ollut huono. Ei ei.. kyse ei ole siitä..
Kommentoin vain tätä (: Kerrankin voin kommentoida ihan kunnolla :P
Ei pahalla.. Eihän? (:

Cir*Katwi Kiittää
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #132 : 18.08.2007 22:56:02 »
Joo, mul on nyt koulun alettua se ei-inspiroi-kausi menossa, toivottavasti menee pian ohi.

Cirilla

  • Welhon tytär
  • ***
  • Viestejä: 303
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #133 : 19.08.2007 11:32:01 »
Älä Fubuki ota paineita! Ihan rauhassa vain (:
Mulla oli kesällä (varsinki alussa) ei-inspiroi -kausi. Ja se jatku koko kesän, yhden kirjoituksen parissa.
Toista ficciä sainki sitte iha kunnolla väsättyä (:
Mut iha rauhassa vaan, ei mitään paineita (:
Maailma on kaunis. Kiitos mielikuvituksesta ja taiasta.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #134 : 19.08.2007 23:31:19 »
Joojoo :D

Mya Musta

  • Kirvesmurhaaja
  • ***
  • Viestejä: 739
  • Janne on mun sankari.
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #135 : 20.08.2007 18:44:54 »
*nyyh*
Mutta on Cirilla kyllä ihan oikeessa, (mäkin alan nyt jankuttaa tätä :)) ei mitään kiirettä, mä nimittäin haluan lukea hyvää tekstiä, en mitään sellasta missä tuntuu, et se on niiin väkisin kirjoitettua, inspiraatio on se kaikkein tärkein  :D

kuitenkin jatkoa odotellen.. :D

Mya Musta
« Viimeksi muokattu: 22.02.2009 20:20:07 kirjoittanut Mya Musta »
"Well every game is big for us."
TEAM Tukkajumala

Amlae

  • Nollatoleranssi
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Und der Haifisch der hat Tränen
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #136 : 20.08.2007 19:00:41 »
Äkkks! Olin KUUSI lukua jäljessä! :o Mutta en minä tahallani! Annetaanhan minulle anteeksi? *koiranpentuilme*

Se kun Adara ja Sirius nukku siinä sohvalla oli tosi söpö kohta <3
Ja paljon muita söpöjä kohtia<3
Toi vika luku oli todelle ehana <3

Jep taas jotain todella järkevää... :P

20032011 <3
26-29062013 <3




entinen dead_rose

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Luku 66: Enkelin pää
« Vastaus #137 : 26.08.2007 03:16:10 »
Huhhoih, on ollut kauhea kirjoitustauko menossa >_< Keksin äsken kyl jatkoa mutta oon nii väsyny (larppasin koko illan/osan yöstä) et paras etten yritäkkää kirjottaa sanaa Dumblerode (noni..) tähän aikaa yöstä. Huomiseen jääkööt siis kirjoitukseni.

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 15.8 Extra: Uni
« Vastaus #138 : 01.09.2007 13:26:55 »
Apua!! Ihan kamalaa kun ei inspaa YHTÄÄN!!! tein tälläisen tarinaan liittymättömän lisän kun en tiennyt mihin sen laittaisin, ehkä se olisi sopinut jo azkabanin vangin tapahtumiin.


”Oon juhlinu jo monta tuntii, vaik ei ehkä pitäs ku sullekki kävi tollai, Lupin pakkaa jo laukkujaan.” Hagrid sanoi kun Adara joi kurpitsamehuaan. Hän purskautti mehut suustaan.

”Mi-mitä?! Pakkaa?! Miksi?!” Adara huusi. Hagrid pyyhki kasvoilleen lentäneitä kurpitsamehuja ja jatkoi:
”No luuleksä et se haluu jäädä ku teki sulle tollai, se ei haluu ottaa enää mitää riskejä.” Adara nousi ylös ja ryntäsi sairaalasiivestä, Hagridin huudoista huolimatta.
Adara ehti juuri käytävän toiseen päähän, Lupinin seistessä laukku kädessä ulko-ovella.
”Remus!” Adara huusi, Hagridin tullessa Adaran perässä paikalle. Lupin ei kääntynyt äänen suuntaan.
”REMUS!” Adara huusi uudestaan ja aikoi juosta Lupinin luo, mutta Hagrid tarttui häntä käsivarsista eikä päästänyt tätä liikkumaan.
”REMUS!!!” Adara huusi taas, Lupin kääntyi katsomaan Adaraa, silmät hehkuen pimeyttä, synkkyyttä jota ei saisi koskaan hänen mielestään pois.
”Hyvästi.” Lupin kuiskasi ja lähti ulos ovesta, keskelle valkoista tyhjyyttä.
”REMUS!”


Kuului koputusta Adaran ovea vasten ja hän havahtui hereille.
Se olikin vain unta..

Lerosa

  • ***
  • Viestejä: 250
  • Ava by Rebecca Lupin
Re: Adara, Siriuksen tähti (K-13) 31.8: Extra
« Vastaus #139 : 04.09.2007 16:00:08 »
Tää on mun lempificci kautta aikojen!Kirjota oikeesti lisää ja nopeesti.Sä oot tosi hyvä kirjottaan.



Koska jatkat tätä ficciä?

// Kaapo yhdisti tuplat
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 08:28:40 kirjoittanut Kaapo »
Everybody left me behind...