Kirjoittaja Aihe: Glee, Tähteydestä ja poikaystävästä, K11 | Rachel/Jesse St. James, Romance  (Luettu 2305 kertaa)

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Title: Tähteydestä ja poikaystävästä
Author: Beatrix Bones
Fandom: Glee
Genre: Romance
Paring: Rachel/Jesse St. James
Rating: K11
Disclaimer: Kaikki tunnistettava kuuluu Ian Brennanille, Brad Falchukille ja Ryan Murphylle.

A/N: Tällaisia ideoita syntyy yön pimeinä tunteina, kun suunnittelee ensin kirjoittavansa Sue Sylvesteristä, mutta päätyykin sitten Racheliin ja tämän unelmiin, haluamiinsa päämääriin. Osallistuu Fandom10-haasteeseen ja Genrehaaste vol. 2 -haasteeseen genrellä Romance.


Tähteydestä ja poikaystävästä


Hän on niin kiehtova, niin hyvä laulamaan, ehdottomasti minun tasoani. Hänen baritoninsa sopii täydellisesti yhteen minun sopraanoni kanssa, laulamisesta tulee niin... taianomaista, siihen haluaa uppoutua tuntikausiksi. Sitä haluaa vain harjoitella ja harjoitella ja harjoitella eikä lopettaa koskaan, niin hauskaa on laulaa yhdessä.

Minä tiedän, että hän haluaa samaa kuin minä, olen siitä täysin varma. Vaikka hän ei ole sanonut sitä koskaan, tiedän hänen olevan sitä mieltä. Hän haluaa laulaa kanssani, olla kanssani, seurustella kanssani, mennä ehkä naimisiinkin kanssani. Viimeisin on kylläkin kaukana tulevaisuudessa, koska ura tulee aina ensimmäisenä ja minä tosiaankin haluan saavuttaa sen, mistä olen haaveillut niin kauan kuin muistan. Tähteydestä, sen minä haluan saavuttaa ja tulen myös saavuttamaan – ja hän matkaa kanssani tähtiin, kohti kuuluisuutta, lavoja, Broadwayta.

Meistä tulisi ehdottomasti hyvä duetto, voisimme kiertää Yhdysvaltoja, kenties jopa maailmaa. Meistä tulisi kuuluisia, meidän nimemme olisivat kaikkien huulilla, olisimme alamme kirkkaimmat tähdet ja kaikki haluaisivat kuulla meidän laulavan. Me laulaisimme aina toisillemme, mutta myös yleisölle, joka palkitsisi meidät aina aplodein.

Tämä kaikki on ehdottomasti saavutettavissa, minä uskon niin ja tiedän hänenkin uskovan niin. Se on meidän molempien ulottuvilla, mutta meidän täytyy harjoitella ja esiintyä ja tulla paremmiksi kuin kukaan muu, ja tiedän minun – meidän – pystyvän siihen. Me pystymme siihen yhdessä, kunhan pysymme vahvoina emmekä anna minkään erottaa meitä.

Siitä pääsemmekin siihen, että me kuulumme yhteen. Jesse St. James on lahjakas, jo nyt todella upea laulaja ja minun, vain ja ainoastaan minun. Kaikki ne kerrat, kun me suutelemme tai katsomme tähtiä taivaalla (aina tähdenlennon nähdessäni toivon, että joku tunnettu mediamoguli löytäisi meidät), se on niin romanttista. Hän tietää, mistä minä pidän, mitä minä tahdon – ja kenet minä tahdon.

Aina kun kerron rakastavani häntä, hän suutelee minua ja pitää minua kädestä kiinni, vastaa samoilla maagisilla sanoilla ja tiedän hänen tarkoittavan sitä. Aina kun me laulamme, ajattelen rakastavani häntä ja näen hänen silmistään, että hän ajattelee samoin. Aina kun nukun hänen vieressään, hän kietoo kätensä ympärilleni ja vetää minut rintaansa vasten, painaa kasvonsa hiuksiini, suutelee niskaani.

Jesse St. James on täydellinen poikaystävä.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 20:55:18 kirjoittanut Yukimura »
Ava © flawless

kuumakisu

  • ***
  • Viestejä: 1 088
  • sourwolf
Vs: Tähteydestä ja poikaystävästä, K11
« Vastaus #1 : 27.12.2010 04:17:37 »
St. Berry ♥ Mun mielestä Jesse on ihan oikeesti sopivin poikaystävä Rachelille ikinä, ja itkin verisiä kyyneleitä kun se lähti D: Boo. Mut anyway. Tää oli tosi kiva, tällänen pieni. Kuvas mun mielest tosi hyvin Rachelia ja sen ajatusmaailmaa. :D Ihana Rachel.
après moi, le déluge

Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Tähteydestä ja poikaystävästä, K11
« Vastaus #2 : 27.12.2010 15:47:19 »
kuumakisu, suuret kiitokset! Hah olin niin puulla päähän lyöty, kun Rachel vinkuikin Finnin perään sen sijaan, että olisi pysynyt Jessen kanssa (joka todellakin on se ainoa oikea Rachelille, vaikka onhan Finn kiva mutmut ei Rachelille...) Hienoa, että Rachelin ajatusmaailma oli mielestäsi kohdallaan, koska minusta siitä on vain niin kiva kirjoittaa! :)
Ava © flawless

Zacharias

  • les amis de l'abc
  • ***
  • Viestejä: 2 574
  • korkokenkäpoika
    • tumblr
Vs: Tähteydestä ja poikaystävästä, K11
« Vastaus #3 : 27.12.2010 20:36:39 »
Oi! Mun mielestäni Rachel ja Finn on niin käsittämättömän ilmiselvää jumputusta, että Jesse on ihana vaihtelu <3 Onneksi herra palaa Gleehen toisellakin kaudella, koska haluan nähdä miten hän sekoittaisi pakkaa lisää. Vocal Adrenalinesta on muutenkin nyt kuulunut... oh ei mitään.

Kirjoitat tosi sujuvasti (oon vähän stalkkaillu sun kirjotuksia). Sait Rachelin ajatukset tuntumaan hyvin - no - Rachelmaisilta. Onnistuit siis (: Ja tosiaan, Jesseeeeeeeee.

Kirjoita ehdottomasti lisää Gleeta! Nyt, kun Suomikin on ottanut askeleen GLEEKeiksi, niin meillä tämän fandomin kirjoittajilla on jopa mahdollisuus saada enemmän lukijoita.

- Un
l'univers nous reprend,
rien de nous ne subsiste


Beatrix Bones

  • Ylempi alilehmä
  • ***
  • Viestejä: 3 605
Vs: Tähteydestä ja poikaystävästä, K11
« Vastaus #4 : 27.12.2010 21:17:39 »
unrealistic, kiitokset tästä kommentista! Hah, oli ihan ensimmäisestä jaksosta asti selvää, että Rachel ja Finn suurin piirtein naitetaan toisilleen siinä sarjassa, että jotain vaihtelua nyt herran jestas! Jesse St. Jamesista tykkäsin heti, kun hän sarjaan ilmaantui ja Vocal Adrenalinea odotan jälleen saapuvaksi toisella tuotantokaudella. :) Oh, olet siis stalkkaillut kirjoituksiani? Tästä pitää olla otettu (ja bustasit nyt juuri itsesi, paljastit olevasi yksi niistä piilolukijoista jotka eivät kommentoi... tätä kertaa lukuunottamatta) ja hei on aika hienoa, että sain Rachelin tuntumaan rachelmaiselta. Pitää kirjoitella lisää Gleetä ja tulenkin kirjoittelemaan, kun Fandom10 on menossa sillä aiheella. ;) Eli suuret kiitokset tästä ihanasta kommentista!  :-*
Ava © flawless

Luci

  • ***
  • Viestejä: 1 175
  • mielikuvitusastronautti
Ensinnäkin, kuinka Rachel voikaan olla noin Rachel. Aivan täydellistä settiä. Vihaan sitä Berryn hullua unelmaa ja semmoista ylimielistä olemusta ja sehän siinä onkin niin loistavaa. Ja kuinka loistavaa, että olet vielä kirjoittanut hänet niin todentuntuisena. Ihan kun suoraan sarjaa olisi katsellut. Niin, koko tuo tähteys ja semmoinen ja sitten se, kuinka he ovat yhdessä niin tähtiä ja sekaan sitten sekoitettu vielä tunteet ja rakkaus. Ihan Rachelia: tunteet ja tähteys, mitä muuta sen elämä sisältää edes?

Ja Jesse ihana oikeasti varmaan en pitäisi tästä jos Finn olisi poikäystävänä koska, no se jankkaus. Ja jotenkin Jesse on helpompi kuvitella tuollaisena tyyppinä, toisena tähtenä. Vaikea edes kuvitella että edes Rachel ajattelisi noin kenestäkään muusta kuin Jessestä. He ovat niin samanlaisia tietyssä mielessä ja sopivat yhteen!

Onnistuit avaamaan Rahcelin ajatusmaailmaa todentuntuisesti mutta kumminkin omalla tavallasi. Lisää Gleetä, pliis<3