Nostan hattua kyllä niille, jotka uskaltautuvat sinne.. Itse en niin suuremmin menis, sillä en oikeastaan edes pidä lauluäänestäni, vaikka sitä välillä tulee kiljuttua (kiljumista/karjumista se joskus suorastaan on :'D) jonkun hyvän biisin mukana. Jotenki ne tuomaritki nii pelottaa (lolz, oon nähny Jone Nikulan livenä!!). Oliks se alaikäraja joku 16? Entä yläikäraja? En ikinä muista näitä..
Toisaalta, kun sanoin nostavani hattua heille jotka osallistuvat, pyörittelen silmiäni sellasille pelleille ku se seko pää joku-mikä-lie-love, joka tais viime Idolsissaki käydä rehaamassa ja muka laulamassaki siellä. Voi elämä.. Joko se on vetäny liikaa pillereitä tai jättäny ottamattä lääkityksensä.. y__y. Sellasellen jaksa ees nauraa, vaikka yleensä hajoilen kaikille jotka vähänki vetää hämärästi.. Kaikella on rajansa kuitenkin..
Vaikken itse menis ko. ohjelmaan, kyllä sitä tulee katsottua. Ne alkukarsinnat on aina nii parhaita, ku siellä on ne kaikki noloimmat tyypit >8D. Sit ku aletaan siirtyy siihen puolelle, missä ihmiset jo osaaki jotai nii alkaa kattoo mistä sattui ehkä pitämäänkin. Viimeks se mikä Kristiina, jonka sukunimen mä aina sanon väärin, nii oli ihan kamala.. Hirveetä kirkumista. Kuulosti ihan ruotsalaiselta pikkutytöltä ;'o.
Eiks nytki Idolsiin oo tulos jotai uutta? Ainaki niissä mainostuksissa ne hirnu jotn sellasta.. Että kyllä tätäki kautta odotetaan..