Kirjoittaja Aihe: Twilight: Tuli Linjalla k-11  (Luettu 6115 kertaa)

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Twilight: Tuli Linjalla k-11
« : 23.06.2010 17:46:14 »
Title: Tuli Linjalla
Fandom: Twilight
Pairing: B/E + muut
Rating: K-11
Genre: draama, huumori, romanssi
Disclaimer: Kaikki hahmot kuuluvat Stephenie Meyerille :)
Warnings: Pientä kiroilua, insesti // Beyond lisäsi jälkimmäisen.
Summary: Mitä tapahtuu kun Charlie, Reneé ja Bella perustavat oman perhe-yrityksen ja mitä sitten tapahtuu kun Bella törmää leirillä viiteen kiinnostavaan ihmiseen? Syntyykö kiukuttelua, vihaa vai rakkautta?
A/N: Tässä ficissä kaikki ovat ihmisiä :) mutta Cullenit on edelleen Cullenit :)

        1 luku. Leirin omistajan tytär

Ärinää ja murinaa, miksi oi miksi isä meni tekemään tällaista minulle ja äidille? Voisin varmaan kertoa koko tarinan alusta. Jos te jaksatte kuunnella pälpätystäni.
Oli hyvin kirkas ja lämmin perjantai aamu, isäni Charlie tutki työpaikka-ilmoituksia ja minä istuin syömässä muroja.
" Nyt minä sain loistavan ajatuksen! Reneé kultaseni, mitä jos perustaisimme perhe-yrityksen?!", Charlie huudahti niin että olin pudota tuolilta.
" Minkälaisen perhe-yrityksen ja minne?", Reneé kysyi uteliaana.
" Miltä tämä kuulostaisi? Leiri Swan, kylve auringon paisteessa, loikoile kuumalla hiekkarannalla ja ui lämpimässä vedessä, soita meille heti!", Charlie sanoi ja lopetti siihen.

" Miksi tuo iskulause? Sehän on liian vanhanaikainen, isä hei eksä tajuu et mä vastustan hurjasti tota sun perhe-yritystäs", sanoin tylsistyneesti.
Oi kerroinko että olen diiva, no nythän tiedät sen.
" Mutta Bella, sehän on kiva-ajatus", äiti sanoi ja hymyili heti perään.

Olen siis leirin omistajan tytär, jippii.. Voisinkohan sabotoida koko leiriä?

Kommenttia? :) pahoittelen että tämä on lyhyt mutta tulee pitempiä lukuja :)
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 04:51:10 kirjoittanut Beyond »
Mötley Crue <3<3

mrö.

  • lapsenmielinen
  • ***
  • Viestejä: 93
  • love me for who i am
Vs: Tuli Linjalla
« Vastaus #1 : 23.06.2010 18:23:42 »
En oo valvoja tai mitää, mut laittaisitko ikärajan otsikkoonkin?

cross my heart and hope to die
i'm not a toy

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Tuli Linjalla
« Vastaus #2 : 23.06.2010 18:35:36 »
Ookei...
Ihan kiva, mutta oliko tuo niinkuin luku vai prologi?  ???

Samalla kun lisäät ikärajan voit lisätä myös cenren ja päähenkilöt.
Jään seurailemaan, jos jatkoa tulee.

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Vs: Tuli Linjalla
« Vastaus #3 : 23.06.2010 18:39:06 »
Lööperiikka: Joo tää oli eka luku ;D varsin lyhyt mutta kun aloittelija oon :D ja jatkoo tulee:)
mrö: Joo laitan :)
Mötley Crue <3<3

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #4 : 23.06.2010 21:05:54 »
2 luku. Leiri Swan

Bella

Matkasimme Forksiin isän Volvolla, se Volvo oli ollut uusin koko Phoenixissa.
Huokaisin, rupesin hyräilemään jotain kappaletta jotta saisin ajatukseni toiseen ulottovuuteen.
" Mikä kappale tuo on?", kuulin äidin kysyvän.
" Debussyn Clair De Lune", vastasin automaattisesti.
" Luulin että kammoksut klassikoita", äiti kysyi ihmeissään.
" Onko Clair De Lune muka klassikko? Luulin että vanhat mummelit pitävät klassikoista", sanoin ja katsoin sitten ikkunasta ulos.
" Onko äitisi sitten vanha mummeli?", isä kysyi huvittuneena.
" Mitä? Ei! Tarkoitin sellaisia mummeleita jotka pelaavat bingoa ja istuvat tv:n ääressä joka päivä, sinussa riittää energiaa", sanoin hätäisesti.

Pian isä pysäytti auton koska muutto autokin oli pysähtynyt.
" Ja vasemmalla näette leiri Swanin", Charlie kuulutti kovalla äänellä.
Käänsin pääni vasemmalle ja silmäni pullistuivat ulos päästä.
Mikä talo, mitkä mökit, mikä juhlasali, mikä ranta! Olin taivaassa.
Nousin pois Volvosta ja menin auttamaan pahvilaatikoiden ja kalusteiden kantamisessa.

Juuri kun olin kantamassa tavaroita sisälle taloon niin kompastuin isoon kiveen ja osa pahvilaatikoista kaatui maahan.
" Hitto!", mumisin ja rupesin nostamaan pahvilaatikoita.
" Tule Bella! Pian alkaa satamaan enkä halua että pahvilaatikot ja tavarat kastuvat!", kuulin äidin huudon sisältä.

Lähdin uudestaan kantamaan pahvilaatikoita sisälle mutta hieman varovaisemmin etten kaatuisi uudestaan.

Kun olin sisällä niin laskin pahvilaatikot maahan muiden joukkoon ja katselin ympärilleni.
Ensimmäisenä minulle tuli mieleen kartano, katossa oli suuri kristalli lamppu, ja tauluja roikkui seinillä ja niitä oli tosi paljon.

***

Kun olin tutkinut koko talon niin päätin mennä tutkimaan paikan ympäristöä.

Tämä tulisi olemaan paras kesä.

Joo tässä olis jatkoo:)
Mötley Crue <3<3

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #5 : 23.06.2010 22:05:52 »
Ihana jatko! <3
En oikein keksi miten saisit lukuja pidemmäksi... Kaksi lukua yhteen? Kuvailua enemmän? Kerrontaa tai vuorosanoja? Eri näkökulmia? Ymmärrän hyvin että jos olet aloittelija luvut ovat lyhyitä, niin minullakin ensimmäisessä ficcissäni!  ;)
Lainaus
***

Kun olin tutkinut koko talon niin päätin mennä tutkimaan paikan ympäristöä.

Tämä tulisi olemaan paras kesä.

Joo tässä olis jatkoo:)
tähdet voisit ottaa pois ja tuon viimeisimmän lauseen jälkeen joku merkki ennen tuota komenttia.  ;) Näyttäisi paremmalta.
 Joka tapauksessa jatkoa odotan.

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #6 : 23.06.2010 22:35:40 »
Kiitos kommentistasi Lööperiikka, tässä olisi sitten jatkoa :)

3 luku. Tutustumisia

Alice

Kävelin alakertaan pää hieman pyörällä koska olin saanut kuulla siskoltani Rosalielta että Chanelin laukut olivat tulossa taas myyntiin.

Kun olin olohuoneessa niin istahdin veljeni Jasperin viereen sohvalle.
" Tuleeko tv:stä mitään kiinnostavaa?", kysyin ja hymyilin heti perään.
" Joo, pesäpalloa. Sinuahan ei kiinnosta mikään pesäpallo?", Jasper kysyi ja katsoi minua huvittuneena.
" No ei tietenkään kiinnosta", sanoin ja tuhahdin heti perään.

Nousin pois sohvalta ja päätin mennä etsimään äitini Esmen.
Äiti oli herttaisin ihminen koko maan päällä, ainakin luulen niin.
Löysin äidin keittiöstä, hän oli parhaillaan pilkkomassa porkkanoita.
" Hei, minulla on tylsää", valitin ja lysähdin istumaan keittiön tuolille.
" Haluaisitko auttaa minua salaatin kanssa?", äiti kysyi ja osoitti salaattikulhoa ja vihanneksia jotka olivat pöydällä.
Nousin ylös ja aloin kastella vihreää salaattia.
" Kuule, mitä sanoisit jostain ihmisestä joka on ihastunut omaan veljeensä?", kysyin. Yritin pitää naamani peruslukemilla.
" Sanoisin että hän on hullu", äiti sanoi ja kohautti olkiaan heti perään.
" Miksi kysyit?", äiti kysyi ja kohautti minulle kulmiaan.
" Äh mielenkiintoni vaan heräsi", sanoin ja rupesin laittamaan salaattia kulhoon kun olin pessyt ja repinyt sen pieniksi palasiksi.

Kun olimme tehneet äidin kanssa ruuan ja salaatin valmiiksi niin kutsuin muut syömään.
Ensimmäisenä keittiöön tuli Emmett ja Rosalie tuli heti perään.
Emmett tuli aina ensimmäisenä keittiöön kun kuuli että ruoka oli valmis.
Viimeisenä keittiöön saapuivat isä, Jasper ja Edward.
" Minulla on sudennälkä", Emmett valitti ja laittoi lautaselleen perunamuusia.
" Ei ihme, sinähän syöt kuin mikäkin possu", Rosalie sanoi ja laittoi lautaselleen paljon salaattia.
Istahdin Rosalien viereen ja hajamielisenä onnistuin kaatamaan maitopurkin pöydälle.
" Mikä sinulla on? Olet kovin hajamielinen tänään", isä kysyi ja haki nopeasti rätin jolla voisi pyyhkiä maidon pois.
" Sain juuri kuulla että Chanelin laukut tulevat myyntiin, haluan heti sellaisen!", sanoin hätäisesti ja rupesin syömään perunamuusia.
" Minä en tajua mikä laukuissa viehättää tyttöjä, laukkuja voi laittaa päähän eikä niissä huomaa mitään eroa", Emmett sanoi ja sai siitä hyvästä tulisen katseen Rosalielta.
Rupesin kikattamaan hysteerisesti ja sen vuoksi jouduin peittämään kikatukseni maidon juonnilla.

Kun minä ja perheeni olimme syöneet niin pojat menivät seuraamaan pesäpalloa.
Minä ja Rosalie ajattelimme lähteä lenkille koska meillä oli tylsää.
" Olkaa varovaisia ja välttäkää pummeja!", Emmett huusi olohuoneesta.
" Hiljaa sinä aivoton apina!", Rosalie huusi takaisin.
Kun olohuoneesta ei kuulunut vastausta niin uskoin että Emmett oli ruvennut murjottamaan.
" No tuo oli reilua", sanoin samalla kun solmin juoksukenkieni kengännauhoja.
" Äh, Emmett ei sitten ymmärrä elämästä mitään. Seuraa vain jotain tylsää pesäpalloa kaiket päivät", Rosalie sanoi ja venytteli käsiään.

Kun olin solminut kengännauhat niin nousin ylös tuolilta ja aukaisin etuoven.
" Otetaanko pitkä vai lyhyt lenkki?", kysyin ja tiirailin katua, katu oli varsin autio.
" Vaikka pitkä, haluan olla huippu kunnossa kun kesä loppuu ja koulut alkaa", Rosalie sanoi ja alkoi kävelemään eteenpäin.

Juoksimme metsäpolulla, minä en halunnut juosta tiellä koska se oli varsin noloa. En halunnut että ihmiset rupesivat kyttäämään.
" Huh, olen ihan puhki", Rosalie sanoi kun olimme tulleet polun alkupäähän.
" Sama täällä", sanoin ja nojasin puuhun koska ilma ei kulkenut.
Hyvinkin pian kuulimme pauketta, katsahdimme toisiamme ja kuuntelimme pauketta joka kuului hyvin läheltä.
" Mistä tuo ääni tulee?", Rosalie kysyi ja katsoi autotielle jossa autoja kulki paljon.
" Hei katso! Eikö tuo ole se uusi leiri?", kysyin ja osoitin sitten autotielle josta näkyi valkoinen talo, satoja mökkejä, uimaranta ja juhlasali.
" Taitaa olla. Mikä sen leirin nimi olikaan?", Rosalie kysyi. Tiesin että hän rääkkäsi aivojaan oikean nimen etsimiseen.
" Leiri Swan!", sanoin äkkiä ja hymyilin heti perään.
" Aika kummallinen nimi", Rosalie totesi ja rupesi venyttelemään jalkojaan.
" Mennään katsomaan kuka leirin omistaa", sanoin innoissani ja olin jo kävelemässä pyöräilytien suuntaan.
Rosalie huokaisi ja rupesi kävelemään kannoillani.

Kun olimme ylittäneet autotien niin olimme saapuneet leirin pihaan.
" Oikea unelmapaikka", kuiskasin sillä en halunnut että minut ja Rosalie löydettäisiin vakoilemasta.
" Niin, miksi isä ei ostanut tällaista paikkaa?", Rosalie kysyi ja haroi samalla hiuksiaan.
" Rose, isä on lääkäri ja hän haluaa auttaa ihmisiä. Eikä hän varmaan olisikaan halunnut alkaa perustamaan leiriä", sanoin ja vaihdoin painoa jalalta toiselle.

" Hei te siellä!", kuulin huudon ja kauhukseni huomasin että meitä päin lähestyi pitkä mies jolla oli viikset ja työvaatteet.
" Niin?", kysyin ja nielaisin heti perään. Nyt olisimme pulassa, meidät vietäisiin poliisiasemalle kuulusteltavaksi.
" Nimeni on Charlie Swan, keitä te olette?", mies kysyi ja ojensi sitten käden minulle.
" Olen A-Alice Cullen ja tässä on siskoni Rosalie Hale", änkytin.
" Hauska tutustua, minä, vaimoni Reneé ja tyttäreni Bella omistamme tämän paikan. Bella on varmaankin teidän ikäisenne", mies sanoi ja hymyili heti perään.
" Selvä on herra Swan", sanoin ja huokaisin, meitä ei viedäkään poliisiasemalle. Mikä helpotus!
" Sanokaa vain Charlie, haluaisitteko tulla tutkimaan paikkoja? Jospa vaikka tulisitte leirille tänä kesänä?", Charlie kysyi ja katsoi meitä kiinnostuneena.
" Totta kai", sanoin ja aloin seurata Charlieta Rosalie kannoillani.

***

" Mitä isänne tekee työkseen?", Charlie kysyi samalla kun esitteli uimarantaa.
" Hän on lääkäri, hän haluaa auttaa ihmisiä ja hän rakastaa työtään", sanoin ja katsahdin ohimennen Rosalieta joka katsoi suu auki rantaa.
" Hieno homma, ahaa Bella tulee!", Charlie sanoi lempeästi kun huomasi tyttärensä tulevan meitä kohti.
Saatoin huomata uteliaisuuden hänen silmissään.
Pian Bella olikin meidän kohdallamme, hänellä oli suklaanruskeat hiukset ja suklaanruskeat silmät.
" Hei keitä te olette? Minä olen Isabella, mutta sanokaa vain Bella", Bella sanoi ja ojensi kätensä minulle.
" Minä olen Alice ja tässä on siskoni Rosalie, asumme täällä lähistöllä", sanoin ja kättelin Bellaa.
" Haluatteko tulla leirille tänä kesänä? Teillä olisi huikeat mahdollisuudet", Bella kysyi ja katsoi meitä odottavaisena.
" Meidän pitää keskustella vanhempiemme kanssa mutta muuten se käy, ehkä veljemmekin haluaisivat tulla tänne", sanoin ja katsoin sitten Charlieta.
" Totta kai he saavat tulla tänne", Charlie sanoi ja hymyili heti perään.
" No meidän on mentävä, nähdään pian. Milloin muuten leiri alkaa?", kysyin.
" Ensiviikon maanantaina, olemme kylläkin levittäneet ilmoituksia pitkin Forksia", Bella sanoi ja suoristi sitten toppiaan joka oli rypyssä.
" No nähdään sitten, heippa", sanoin ja olin jo kävelemässä pyöräilytielle.
Mötley Crue <3<3

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #7 : 23.06.2010 22:47:03 »
Ahh ihanaa, hiukan pidempi luku!  :D
Alice oli kyllä ihan Alicemainen...
Jatkoa toivoisin jälleen. Pakko kysyä että onko sinulla nämä luvut koneella valmiina ja vain lähettelet niitä vai kirjoitatko sitä mukaan? Näitä nimittäin tulee vauhdilla...

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #8 : 23.06.2010 22:53:58 »
Mä kirjotan noita lukuja ite :) mulla on vaan nopee kirjotustapa et niitä tulee vauhdilla :D
Mötley Crue <3<3

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #9 : 23.06.2010 23:42:25 »
4 luku. Ensimmäiset leiriläiset

Bella

Hmm, Rosalie ja Alice vaikuttivat sangen mukavilta.
Harmi että heidän piti lähteä niin pian, olisin halunnut tutustua heihin enemmän.
Istuin omassa huoneessani ja luin kirjaa, kirjan lukeminen oli aika uuvuttavaa mutta minulla ei ollut parempaa tekemistä.

Katsahdin aika-ajoin ulos ikkunasta. Iltapäivällä Alicen ja Rosalien lähdön jälkeen leirillä oli käynyt tutustumassa Jacob niminen poika ja hänen isänsä Billykin oli ollut mukana.
Billy ja Jacob olivat todella mukavia, juttelimme Jacobin kanssa niin kauan kunnes hänen ja Billyn oli pitänyt lähteä.

Huokaisin ja käänsin katseeni taas kirjaan.
En pystynyt keskittymään siihen joten laskin kirjan sängylle ja nousin ylös sängyltä.
Ajattelin järjestää vaatekaappini koska olin vain viskonnut vaatteita sinne, mikä ei ollut ollenkaan minun tyyliäni.
Kävelin vaatekaapille laahaten jalkojani ja aukaisin sitten ovet.
Otin ensin farkut ulos kaapista ja sen jälkeen t-paidat, hupparit ja pitkähihaiset.

Pian oveeni koputettiin, en kuullut koputusta koska olin niin vaatteiden lumoissa.
" Bella saanko tulla sisään!?", kysyjä oli äitini.
" Joo saat!", huusin ja käänsin pääni punaiseen t-paitaani jonka selässä oli kultaisella tekstillä painettu sana: Star eli tähti.

Kuulin kuinka äiti aukaisi oven ja laittoi sen samantien kiinni.
" Mitäs sinä puuhailet? Ihan kuin rosvojoukko olisi hyökännyt tänne", äiti sanoi ja naurahti heti perään.
" Siivoan vaatekaappiani", sanoin ja menin viemään t-paidan omalle paikalleen hyllylle.
" Miten mökkien korjaukset sujuvat?", kysyin ja katsahdin äitiä ohimennen.
" Siinähän se, olemme saaneet jo neljä mökkiä valmiiksi", äiti sanoi ja tuli sitten auttamaan minua vaatteiden viikkaamisessa.
" Tuleekohan leirille paljon lapsia?", kysyin.
" Olen saanut paljon soittoja vanhemmilta, luulen että tulee", äiti sanoi, hän viikkasi juuri valkoisia farkkujani.
" Onneksi minun ei tarvitse olla koko kesää yksin", mumisin ja hymyilin heti perään.
" Luuletko että Alice Cullen ja hänen siskonsa Rosalie ovat tulossa tänne?", kysyin.
" Heidän vanhempansa soittivat minulle äsken, he ovat tulossa tänne koko viikoksi kuten heidän veljensäkin", äiti sanoi ja hymyili heti perään.
Voi ei! Äiti alkaa taas parittamaan minua jollekin kundille, tuhahdin pääni sisällä.
" Äiti, älä sitten ala parittamaan minua kenellekään", sanoin vihaisesti. Minulta paloi pinna herkästi ja olin vihaisena jonkin sortin höyryjuna.
" En, en", äiti sanoi ja lähti sitten pois huoneesta.

Seuraavana aamuna menin auttamaan isää mökkien korjauksessa.
Oikeastaan minun piti siivota kaikki mökit koska edellinen omistaja ei halunnut siivota niitä.
Laitoin juuri vessapaperirullan roskikseen kun huommasin taas Rosalien ja Alicen, tällä kertaa heidän mukanaan oli kolme poikaa.

" Hei Bella!", Alice huudahti ja juoksi sitten luokseni.
" Hei Alice. Toit sitten veljesikin mukana", sanoin ja katselin kolmea poikaa.
" Juu, he niin tahtoivat nähdä tämän paikan. Mitäs sanotte?", Alice kysyi ja kääntyi sitten poikien suuntaan.
Minä katsoin, en vaan tuijotin poikia, he olivat uskomattoman söpöjä.
Yhdellä oli vihreät silmät ja kuparinruskeat hiukset.
Yhdellä oli mustat hiukset ja siniset silmät, viimeisellä taas oli vaaleat hiukset ja ruskeat silmät.

" Tässä on Edward, Emmett ja Jasper", Alice sanoi ja esitteli kaikki kolme vuorotellen.
" Hauska tutustua, minä olen Bella", sanoin ja kättelin heitä kaikkia.
Uskomatonta! Minun pitäisi kiittää Alicea myöhemmin, ensin Jacob ja sitten nämä kolme komistusta.
Olin todellakin taivaassa.
" Voimmeko mennä katsomaan uimarantaa?", mustahiuksinen poika kysyi, hän oli varmaankin Emmett. Mitä minä höpisen? Juurihan Alice oli esitellyt heidät.
" Totta kai", sanoin ja laitoin sitten roskiksen syrjemmälle.

Huomasin sivusilmällä että Edward vilkaisi minua, voi apua!
Vilkaisiko juuri hän minua? Iik, minä pyörryn!
Juoksin Alicen ja muut kiinni ja juuri kun olin saamassa heidät kiinni niin minä kompastuin.
Kaaduin suoraan Edwardin selkään, onneksi hän ei kaatunut.
" Anteeksi, olen todella kömpelö", sanoin pahoitellen ja nousin sitten pystyyn.
" Ei se mitään, minäkin kaadun usein", Edward sanoi ja hymyili heti perään.
Minäkin hymyilin myös ja tunsin kuinka puna nousi poskilleni.

Kävelimme hiljaisuuden vallitessa rannalle muiden seuraan.
Rosalie oli jo kävellyt veteen, Alice oli istuutunut hiekalle, Jasper nauroi Emmetille joka oli onnistunut saamaan ravun sakset nenäänsä.
" Emmett, älä kiusaa viattomia rapuja", Edward sanoi ja naurahti heti perään.
Minua rupesi naurattamaan kun huomasin miten Emmett hyppi nenäänsä hieroen rapua pakoon.

Kun viikko oli kulunut niin koitti maanantai, tänään tulisivat ne ensimmäiset leiriläiset, mietin ja kävelin sitten vaatekaapilleni katsomaan mitä pukisin.
Valitsin: Sinisen t-paidan jossa oli kimalletta, valkoiset caprit ja paljetti ballerina kengät, ne olivat kultaiset.
Kun olin pukenut niin menin meikkaamaan ja laittamaan hiukset.
Kun olin nekin tehnyt niin olin valmis, valmis tapaamaan Edwardin ja muut leiriläiset.

Kuulin bussin tööttäyksen pihalta, juoksin ikkunalle katsomaan kuinka leiriläiset poistuivat bussista.
Luoja! Jacob oli heidän mukanaan, Jacobin muskelit näkyivät selvästi kireän t-paidan alta.
Jacobin mukana tuli muita samankaltaisia poikia, oliko tämä jokin kuumien poikien leiri?
Sitten huomasin kaksi tyttöä jotka astuivat ulos bussista, tunnistin heidät jo entuudestaan. Lauren ja Jessica, he olivat varsinaisia pissiksiä, ellei minua otettu lukuun.

Otin pillin kaulaani ja kävelin pois huoneestani paukauttaen oven kiinni.
Kun olin pihalla niin kävelin hölmistyneiden leiriläisten luoksi, leirin muutkin työntekijät liittyivät seuraani.
" Hei Bella!", Alice huusi innokkaasti.
Vastasin Alicen tervehdykseen heilauttamalla kättäni.
" No niin, tervetuloa leiri Swanille. Ensin teidän on mentävä juhlasaliin, isäni Charlie opastaa teidät seuraavaan tehtävään, juhlasali sijaitsee tuolla rannan lähellä", sanoin ja osoitin valtavaa juhlasalia.

Alkoi sellainen hälinä että en meinannut pysyä ollenkaan mukana.
Leiriläiset tönivät toisiaan ja työntekijät yrittivät paimentaa heitä kasaan, se oli turhaa.
Naurahdin itsekseni ja lähdin sitten työntekijöiden ja leiriläisten perään.
Mötley Crue <3<3

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #10 : 24.06.2010 00:32:40 »
Ihan kuin Bella olisi joku lastentarhan opettaja ja Edi sun muut joitain kuusuvuotiaita! ;D
On muuten erittäin hankala kuvitellä bellaa pissiksenä!  :o
Jatkoa lälleen odotan!

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #11 : 24.06.2010 00:59:16 »
Lööperiikka: Mäkin nauroin aikatavalla ku kirjotin tätä :D Mut mun mielestä Emmett oli kaikista hauskin ja tolloin :D mut sellanenha se on :D
Mötley Crue <3<3

mordelove

  • ***
  • Viestejä: 152
  • But it's hockey
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #12 : 24.06.2010 09:21:31 »
uusi lukija ilmoittautuu
mäkään en oikein osaa kuvitella Bellaa pissiksenä, mut muuten tää on hyvä ja silleen. Osaan kuvitella mielessäni Emmettin hyppivvän rapua karkuun ;D
Osaakkos sanoa kuinka pitkään jatkat tätä?
jatkoa!

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #13 : 24.06.2010 13:06:27 »
mordelove: viimeistään tänään tulee jatkoa :) mulla on pikkasen kirjoitustaito hukassa koska en keksi mitään hyvää kirjotettavaa :D
Mötley Crue <3<3

mrö.

  • lapsenmielinen
  • ***
  • Viestejä: 93
  • love me for who i am
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #14 : 24.06.2010 13:16:23 »
Uus lukija  ;D Tää ficci on ihan mukava, jos ei oteta huomioon tota alkua, hieman tökki, ku oli nuit lyhyit lukuja,  mut muuten hyvä =D

Voi kuvitella Emmettin hyppimässä ympäri rantaa rapua karkuu, se on sellanen ''aivoton apina'' by:Rosalie Hale

Kiitän ja kumarran
         
            mrö.

cross my heart and hope to die
i'm not a toy

Sienis

  • queen of winterfell
  • ***
  • Viestejä: 469
  • ravenprinces
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #15 : 24.06.2010 13:21:33 »
Täälläkin on uusi lukija.. ((: Jatkoa???
Jos jaksaa jatkaa omaa mitäänsanomattomuuttaan tarpeeksi kauan,
 saattaa saavuttaa kevytlegendan aseman.

ava (c) ingrid

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #16 : 24.06.2010 13:34:13 »
5 luku. Ensimmäinen tehtävä

Tässä olis viides luku, nauttikaa :)


Edward

Kävelin omissa mietteissäni juhlasaliin muiden kanssa, pian me olimme perillä juhlasalissa, kuulin satunnaisia huokauksia sieltä täältä ja arvelin että he olivat huomanneet jotain upeaa mutta minun mielestäni tämä oli ihan tavallinen juhlasali.

Istahdimme sisaruksieni kanssa ensimmäiseen pöytään.
Leikin hajamielisesti käsilläni koska olin kovin hermostunut.
" Edward lopeta. Ei hermostuneisuus lakkaa pelkällä käsien leikkimisellä", Alice sihahti vieressäni.
" Miksi Eddie Peddie on hermostunut? Bellako vaivaa häntä?", kuulin Emmettin sanovan Rosalien vierestä.
Pian kuulin kovan läpsäyksen ja arvelisin että Rosalie oli lyönyt häntä.
" Auts! Oliko pakko?", Emmett kysyi ja tuhahti heti perään.
" Katsotaanpas, viime viikolla loikit rapua pakoon ja tänään sait läpsäyksen. Emmett, Emmett pitäisiköhän sinun tarkistuttaa itsesi?", kysyin huvittuneena.

Charlie

" Saisinko huomionne hetkeksi? Kiitos", kuulutin mikrofoniin.
Pian jokainen pää kääntyi katsomaan minua, minun mielestäni he näyttivät varsin uteliailta.
No niin, keskity Charlie ja ala paimentamaan leiriläisiä ensimmäiseen tehtävään.
" Tervetuloa leiri Swaniin, olen tämän leirin omistaja Charlie Swan.
Tänään te saatte ensimmäisen tehtävän ennen mökkien etsimistä", sanoin ja lopetin siihen.
Pian Reneé ja Bella astuivat lavalle iso laatikko mukanaan, huomasin kauhukseni että leiriläiset olivat alkaneet kuiskailemaan.
" No niin rauhoittukaa! Eli tämän päivän ensimmäinen tehtävä on..", sanoin ja pidin sitten dramaattisen tauon ennen kuin jatkaisin.
" Suunnistaminen", sanoin ja saatoin kuulla monta huokausta eri pöydistä.
" Tulkaa jokainen ottamaan itselleen pilli, kartta, kynä ja paperi. Saatatte tarvita pilliä jos joudutte pulaan", sanoin ja astelin sitten pois mikrofonin luota kohti Bellaa ja Reneétä.

Emmett

Miksi juuri suunnistusta? Olen surkea siinä! Kolmannella luokalla eksyin isoon metsään eikä minua löydetty, kuin vasta viimein illalla.
Se oli kauhea päivä mielestäni, sain kuunnella susien ulvontaa.
Hrrrh, en halua kokea tuota samaa enää koskaan.
Kävelin lavan viereen raahaten jalkojani.
Aukaisin laatikon kannen ja otin sieltä pillin, kynän, kartan ja paperia.
Pitäisiköhän meidän etsiä kysymyksiä?

Huomasin pian että olin ulkona auringonpaisteessa, sisarukseni olivat jo lähteneet suunnistamaan ja jättivät minut yksin! Tätä he vielä katuisivat.

Kävelin isoon metsään ja aloin etsiä kysymyksiä, sain huomata että metsä oli todella pieni.
Hyvinkin pian törmäsin isoon möykkyyn joka oli tielläni.
" Hei varoisit vähän", huusin.
" Anteeksi Emmett, sinäkö se olet?", kuulin Alicen äänen.
Metsässä oli varsin pimeää että emme nähneet eteemme.
" Mitä siellä melutaan?", kuulin toisen äänen kysyvän.
" J-Jasper?", änkytin, tihrustin maata kunnolla ennen kuin huomasin Jasperin poninhäntä tukan.
" EMMETT! Voi luoja sentään, Alice miksi et kertonut että juuri veljemme tupsahtaa paikalle?", Jasper kysyi ja nousi seisomaan samalla tuupaten minut sivuun.
" No minä vasta itsekin hoksasin että Emmett kompastui meihin", Alice sanoi vihaisena.
Jasper tuhahti, kääntyi selin meihin ja rupesi harppomaan pois metsästä.
Alice kääntyi minun suuntaani.
" Et sitten kerro mitään isälle tai äidille, tai saat tuntea koston nahassasi", Alice sanoi uhkaillen.
" Jes söör", sanoin ja rupesin sitten etsimään kysymyksiä.

Bella

Odottelin leiriläisiä pihalla isän ja äidin kanssa, muut työntekijät olivat menneet kahvitauolle.
Pian kuulin ääntä ja huutoa metsän suunnalta, katselin metsään ja huomasin Alicen ja Jasperin tulevan sieltä pois.
" Odota Jazz, haluan puhua kanssasi!", Alice huusi, varsin surullisena.
Päätin mennä auttamaan Alicea ja selvittämään tilanteen
« Viimeksi muokattu: 24.06.2010 14:51:49 kirjoittanut Twilight_Lover »
Mötley Crue <3<3

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #17 : 24.06.2010 14:04:35 »
Laita Emmett pov tavalliselle. ;)

Joo eli nyt sain tämän luettua. Pidin kovasti! Nythän Emmettillä on hyvä kiristys salaisuus!  ;)
Onko Jasperilla ponihäntä?!
Mutta joka tapauksessa pidin kovasti. Jatkoa toivoisin tulevan pian!
« Viimeksi muokattu: 24.06.2010 14:45:57 kirjoittanut Lööperiikka »

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #18 : 24.06.2010 14:49:03 »
Lööperiikka: Kiitos kommentistasi :) voi höpsö mä! laitoin vahingossa paksulla ton emmetin näkökulman :-\ mut korjaan :)
Mötley Crue <3<3

Twilight_Lover

  • ***
  • Viestejä: 34
  • Nikki Sixx<3
Vs: Tuli Linjalla k-13
« Vastaus #19 : 24.06.2010 15:17:03 »
6 luku. Illallisella sattuu ja tapahtuu

Bella

Hmm joo tää oli hieman lyhyt. Mutta olkaa hyvät :D

Juttelin Alicen kanssa pitkään hänen ja Jasperin tilanteesta.
Sain kuulla että Alice oli ihastunut omaan veljeensä.
" En tiedä mitä tekisin tällaisessa tilanteessa. En voi kertoa äidille tai isälle koska he nirhaisivat minut", Alice sanoi surullisena ja katsoi minua hermostuneena.
" Luulin että äitisi on herttaisin ihminen koko maan päällä. Miksi kerroit minulle että hän ei ole?", kysyin pöllämystyneenä.
Alice oli juuri kertonut minulle Esmestä ja Carlislesta, minun mielestäni he vaikuttivat mukavilta.
" Joskus äiti osaa olla mukava mutta jos hän suuttuu niin se ei ole kivaa katseltavaa", Alice sanoi ja rupesi sitten voivottelemaan itseään.
" No eiköhän mennä illalliselle? Voisimme puhua siellä tämän läpi", sanoin ja nousin ylös laiturilta.

Alice nousi huokaisten ylös ja käveli sitten perässäni, uskoin että Rosalie kuolisi jos saisi kuulla että Alice oli ihastunut Jasperiin.

Saavuimme ensimmäisten joukossa juhlasaliin ja rupesimme etsimään sopivaa pöytää jossa saisimme puhua kaikki läpi.
Minä valitsin viimeisen pöydän, se olisi nurkkapöytä. Alice vahvisti ehdotukseni ja sitten menimme noutopöydän luokse jossa oli jo pienoinen jono.
Otin tarjottimen käteeni ja valitsin sopivaa vaihtoehtoa lautaselleni.
Päädyin uuniperunoihin, salaattiin ja lihaan. Alice otti saman ja sitten menimme istumaan omaan pöytäämme.

Hyvinkin pian Rosalie liittyi seuraamme, hänen kannoillaan tuli Emmett, Jasper ja Edward.
Emmett ja Jasper eivät puhuneet toisilleen mitään, uskoin että he olivat nolostuneet.
" Hei ruokaseurue", Rosalie kailotti iloisesti.
" Hei, etkö ota mitään muuta kun salaattia?", kysyin kohauttaen vasenta kulmaani.
" Äh, minulla ei ole nälkä", Rosalie sanoi ja otti sitten haarukan käteensä ja alkoi syömään salaattia.

Pian salin etuosasta kuului kirkaisu ja hohotusta.
Katsahdin salin etuosaan ja huomasin että useimmat tytöt olivat nousseet pöydän päälle seisomaan.
" Alas pöydältä! Mitä siellä tapahtuu?", huusin tytöille jotka katselivat koko ajan lattiaan.
" Täällä on sammakoita!", kuulin Laurenin huutavan. Sammakoita? Kuka ihme on päästänyt sammakoita saliin?
Nousin pois pöydästä ja menin katsomaan oliko sammakoita oikeasti ilmestynyt juuri niiden tyttöjen pöydän alle.
" Kuka on päästänyt sammakoita tänne?!", kysyin kaikilta. Leiriläiset olivat hiljaa eivätkä vastanneet mitään.
Pian epäilin Emmettiä jolla oli virne kasvoillaan.
" Emmett tänne!", huusin ja katsoin Emmettiä tulinen katse silmissäni.

Emmett näytti pöllämystyneeltä, kuulin hänen kysyvän itseltään näin: Mistä se tiesi että se olin minä joka päästin sammakoita tänne?
Emmett käveli luokseni hitaasti ja pysähtyi sitten eteeni.
" Miksi päästit sammakoita tänne?", kysyin vihaisesti ja katsoin Emmettiä päästä varpaisiin.
" No halusin pelästyttää tyttöjä", Emmett sanoi ja virnuili heti perään.
" Ahaa, se olit sinä! Kuules, nyt saat paimentaa sammakot takaisin ulos", sanoin ja virnuilin omahyväisesti.
" Ai yksin?", Emmett kysyi ja nielaisi heti perään.
" Yksin", sanoin dramaattisesti ja kävelin sitten takaisin nurkkapöytään.

Istahdin Alicen viereen ja tarkkailin aika-ajoin Emmettiä joka yritti napata sammakoita kiinni.
Huonolla menestyksellä tosin.

Myöhemmin jotkut tytöt kirkuivat taas. Ihmettelin miksi ja huomasin että Emmett oli laittanut sammakoita tyttöjen päähän! Eikö se poika koskaan lopeta?
Kävelin vihaisesti Emmettin luokse ja läpsäisin häntä poskelle.
" Miksi sinä noin teit?!", Emmett kysyi vihaisesti.
" Tein sen siksi koska et osaa kunnioittaa meitä", sanoin ja laitoin sitten kädet lanteilleni.
" Keitä teitä?", Emmett kysyi. Minun mielestäni Emmett näytti vähä-älyiseltä gorillalta.
" No meitä tyttöjä tietysti!", kiljaisin.
" Ei tarvitse huutaa! Otan sammakot pois tyttöjen päästä ja paimennan ne kunnolla ulos, okei?", Emmett kysyi rauhallisesti ja laittoi sitten jalan yhden sammakon päälle joka oli karkaamassa keittiötä kohti.
" Okei", sanoin vihaisesti ja kävelin takaisin pöytään, se oli jo toinen kerta kun istuuduin pöytään.
Pitäisiköhän minun seistä tämä loppu ja tarkastaa että Emmett tosiaan paimentaa sammakot ulos ja takaisin kaislikkoon?
Mötley Crue <3<3