Kirjoittaja Aihe: Twilight: Tuli ja Jää (4.luku 18.6) | K-11 E/B  (Luettu 9152 kertaa)

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Title: Tuli ja Jää
Author: Chcy
Fandom: Twilight
Pairing: Pää parina taas E/B, plus vakkarit ja hiukan omianikin.
Rating: K11
Beta: SuEmSa (FinFanFun)
Summary: Vihollisten kanssa ei leikitä
Disclaimer: En omsita mitään Twilightistä. Kaikki kuuluu S.Meyerille. Ne henkilöt joita et krijoista tunne, on minun luomiani.



A/N: Terve taas! Chcy on palannut aivan uuduen ficin kera, jossa tarina poikkeaa paljon entisistä. Toivottavasti pidätte. Eka luku on aika tylsä, ja päätarkoitus on vain johdatella tarinaan ja kertoa hiukan henkilöitä, plus mikä tärkeintä, herättää mielenkiinto! Olkaa hyvä, toivottavasti kiinnostutte!



Tuli ja Jää

1.luku

La Push on on aina ollut turvapaikkani, kotini. Ainut paikka missä olen vapaa. Ei ole koskaan hetkiä, jolloin en kaipaisi kuohuvia ja ihanilta tuoksuvia aaltoja tai jylhiä metsiä, jotka nousevat ylitse vuorten ja rinteiden. Ylitse minun pienen maailmani. Tunnen La Pushin jokaisen mutkan ja kielekkeen. Tunnen jopa kaikki reservaatin asukkaat. Minun elämäni on kuitenkin kaikkea muuta kuin normaalia. Minä en ole normaali. Sanon sen heti alussa. En ole koskaan ollut normaali. Voisinko sanoa, että olen taikaolento? Tai vaikka kummajainen. Ei, se on liian kapea määritelmä. Minä olen kaksi sielua, kaksi hahmoa. Kaksi olentoa, joihin täytyy tutustua perin pohjin.
Mutta anteeksi, tämähän venyi aivan liian pitkäksi.
Palataanpa siihen normaaliuteen.

Nimeni on Bella Black. Syntymäpäiväni on 13 syyskuuta ja olen nyt 16 vuotias. Minulla on kaksi sisarusta, Jacob ja Deni Black. Äitini kuoli ollessani neljän. Isäni, Billy Black, on aina yrittänyt selviytyä minun, heimomme ja omin voimin – eikä aina hyväksynyt epäonnistumisia.
Me asumme pienessä punaisessa talossa metsän keskellä, kuitenkin tarpeeksi lähellä merta. Juoksen usein Denin kanssa aamuhämärällä rannalle nauttimaan uskomattoman kauniista auringon noususta. Siitä pääsemmekin seuraavaan aiheeseen, Deniin ja Jacobiin.

Deni on pikkusisareni, hän on minua noin kolme vuotta nuorempi. Ikäeroa en ole koskaan edes ajatellut. Hän oli ja on edelleenkin paras ystäväni koko maailmassa. Hänessä kaikki on täydellistä. Deni on loistava koulussa, hän ei koskaan valehtele, hän on urheilullinen ja tekee kovasti kotitöitä. Hän osaa nauttia siitä miten aurinko piirtää kimmeltäviä kuvia lumihankeen pakkasaamuna, ja miten linnut laulavat kevään tullessa. Deni on lisäksi kauneinta, mitä olen koskaan nähnyt. Hänellä on pitkät yli puoliselkään laskeutuvat mustat, hiukan kihartuneet hiukset ja suuret pehmeän ruskeat silmät. Deni on olemukseltaan siro ja hän hymyilee usein kaunista Pepsodent-hymyään.

Jacob on taas lihaksikas isoveljeni, johon olen myös aina voinut luottaa. Jacob saa minut hymyilemään helposti. Hänen kanssaan olen aina voinut itkeä ja nauraa ilman mitään syytä. Hänelläkin on syvän ruskeat silmät, niin kuin meillä kaikilla. Ja samanlaiset mustat hiukset, kuin Denillä. Ne ovat kuitenkin kynitty paljon lyhyemmiksi.

Isäni Billy on jo vanha mies. Hän ja äiti olivat tavanneet ns. hyvin myöhään. Kuitenkin, he rakastivat toisiaan niin paljon, että halusivat perustaa pian perheen. Billy ja Hannah eivät koskaan voineet olla erossa toisistaan. Muistan vain suikaleen siitä ajasta kun äitikin oli vielä elossa. Tietenkin Jake muistaa eniten, hänhän on vanhin, ja mielellään kertookin aina hetkiä entisestä ajastamme. Muistan vain sen, että isäni muuttui äidin kuoleman jälkeen paljon. Se iloinen ja vahva mies oli pian surullinen ja heikko, hyvin heikko ihminen, joka antoi koko kolkon sydämensä meille. Hän halusi vain pitää meistä huolta.

Mutta niin kuin jo mainitsin, me emme ole normaaleja. Tuo kaikki mitä jo kerroin, oli normaalia. Mutta se taikamaailma jossa oikeasti elämme.., sitä ei ole helppo selittää. Kaikista yksinkertaisin tapa on sanoa se nyt suoraan, jättää arvailut sikseen.
Minä olen ihmissusi. Quileute-heimon yksi susilauman ihmissusista. Tai oikeastaan, olemme muodonmuuttajia. Esimerkiksi, kuun liikkeet eivät vaikuta minuun. Pystyn muuttumaan sudeksi, ja silloin se on helppoa kun suutun.

En tiedä mitään muuta parempaa kuin sudeksi muuttuminen. Kuin sielusi revittäisiin kahtia, ja kehosi pamahtaisi kaksikertaiseksi. Jokainen aisti tuntuu herkistyneen miljoonakertaiseksi. Uudet hajut, maut ja äänet pakottautuvat syvälle mieleeni. Kuulen myös kaikkien lauman jäsenten ajatukset. Ne lähettävät viestiä, lämmintä ja tuttua. Kuin puhetta. Mutta paljon kätevämpää.

A/N2: Kommenttiakommenttia kiltit! Sen takia tämän julkaisen : )
Ja rakentava on sallittua!
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 18:46:38 kirjoittanut Beyond »

mmiru

  • ***
  • Viestejä: 69
Vs: Tuli ja Jää
« Vastaus #1 : 23.05.2010 22:31:10 »
Tämä on mielenkiintonen idea. Poikkeaa muista lukemistani ficeistä reilusti. :D
Teksti on sujuvaa ja kirjotus virheitä en löytäny. Teksti on hyvin kappalejaoitettu, (en tiedä onko tuo edes sana, mutta älysit varmaan mitä meinaan.) Luku oli sopivan pituinen, mutta ainakin osa tulevista vois mielestäni olla hieman pidempiäkin. :D
Tähän hätään en saa mitään rakentavaa tai mtn. Mutta todellakin alan lukemaan tätä, ja odottelen jatkoa. :)

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Tuli ja Jää
« Vastaus #2 : 24.05.2010 18:12:38 »
UUU!!! Toinen Bella-on-ihmissusi -ficci! Jään ehdottomasti seurailemaan. Toivottavasti jatkoa tulee pian! Ja draamaa on varmasti odotettavissa, kun kerta Edwardkin tulee kuvioihin ;)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Tuli ja Jää (Eka luku 24.5)
« Vastaus #3 : 24.05.2010 21:24:35 »
Tosi mielenkiintoinen! :D Jään kyllä seurailemaan. Vähän oli kyllä outo, että Bella on ihmisusi, mutta mikäs siinä :-D
Toivottavasti jatkoa saadaan pian!

iituska

Prumrose

  • Vieras
Vs: Tuli ja Jää (Eka luku 24.5)
« Vastaus #4 : 24.05.2010 21:29:18 »
Tää vaikuttaa tosi mielenkiintoselta. :)
Jään innolla seuraamaan mitä tästä kehittyy...
Ja Edwardhan tulee mukaan peliin pian, eikö?
Hyvä, sillä silloin jään tätä seuraamaan. :D
(Kuten varmn huomasit olen vannoutunut Edward fani ::))
Jatkoa kehiin ? =)

~Prumrose

En-nu

  • Vieras
Vs: Tuli ja Jää (Eka luku 24.5)
« Vastaus #5 : 25.05.2010 15:51:18 »
Kiinnostava tarina ja idea on hyvä =) jää odottelemaan jatkoa

alba

  • Vieras
Vs: Tuli ja Jää (Eka luku 24.5)
« Vastaus #6 : 25.05.2010 17:48:35 »
Kiintoisaa :D

Nyt vaan jäi mietityttämään se, että onko Bellakin nyt sitten sellainen inkkarin näkönen vai jatkaako se jostain syystä vielä sitä albiinon elämäänsä? :D Nojoo mä jään kyllä seuraamaan.

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Tuli ja Jää (Eka luku 24.5)
« Vastaus #7 : 25.05.2010 17:56:37 »
Kiitos kommentoijille!
Toka luku on betaajalla.

mmiru: Kiitos kommentista! : ) Mukavaa kun et löytänyt silmäänpistäviä ongelmia.

katriqqq: Kiitos kommentista! En tiennyt että täällä ont oinenkin samantyylinen :), toivottavasti ei mee ihan saman juonen mukaan...mutta voin luvata siitä draamasta ;').

iituska: Mukavaa että jäät seuraamaan! Kiitos kommentista! :)

Prumrose: HAA! Olen löytänyt uuden samankaltaisen ihmisen kuin minä, en uskalla ikinä paritta Bellaa kellekkään muulle kun Eetulle ::) Kiva kun kommentoit ja Edward tulee aina sekoittamaan pakkaa.

En-nu: kiitos kommentista! Ihanaa kun jäät seurailemaan.
 
alba: Kiitos kommentista!
Tässä luvussa ei varmaan selvinnyt että Bella on kyllä hiukan erin-näköinen :) Ruskeampi iho ja tummemat hiukset. Ja kiva kun rupeat seurailemaan ^_^
« Viimeksi muokattu: 05.06.2010 22:32:11 kirjoittanut Chcy »

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Tuli ja Jää (Eka luku 24.5)
« Vastaus #8 : 25.05.2010 20:21:02 »
En huomannut tälläistä ennen.
Pidän kovasti! JA on erittäin mukava lukea toisen kuin itsensä kirjoittamaa Bella-Ihmissusi ficciä!  ;)
Eli toivon kovasti jatkoa ja yritän etten kopiosi...
Kiits!

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Tuli ja Jää (Eka luku 24.5)
« Vastaus #9 : 28.05.2010 17:37:26 »
Kuullostaa hyvältä  :)
Jatka ihmeessä

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Tuli ja Jää (Eka luku 24.5)
« Vastaus #10 : 01.06.2010 18:10:01 »
A/N: Toinen luku! En tässä enempää rupea höpöttelemään :) Kiitos betalleni SuEmSalle<3

2.luku

”Paljon onnea vaan! Paljon onnea vaan! Paljon onnea, Bella! Paljon onnea vaan!” Deni, Jake ja isä lauloivat kuorossa. Jaken matalin ja karhein ääni kaikui Denin sekä isän hennon laulun ylitse.
Jake sysäsi käteeni pienen paketin, jossa luki: ”Onnea 17 vuotiaalle naiselle!!”
”Kiitos!” naurahdin.
”Bella, Bella. Miltä nyt tuntuu? Tänään lähdet odottamaasi lukioon”, Billy sanoi ja silitti poskeani. Me reservaatin koulussa saimme valita, halusimmeko lähteä Forksin vai Port Angelesin lukioon. Jake, joka olisi voinut pari vuotta sitten aloittaa lukion, ei kestänyt ajatusta Forksiin joutumisesta.  Port Angeles on aivan liian kaukana, eikä sinne kukaan jaksanut joka aamu lähteä. Meidän La Pushilaisten silmissä Forks oli pahaa aluetta. Ehkä siksi, koska suurin osa 'vampyyritarinoista' on tapahtuneet siellä.
Niin, vampyyrit. Meille 'susille' vampyyrit ovat synonyymi sanalle vihollinen. Aina meille on kerrottu ja tolkutettu, että vampyyrit täytyy tuhota. Muuta vaihtoehtoa ei kuulemma ole.

Kaikki alkoi silloin, kun ensimmäiset Quileute-heimolaiset olivat saapuneet. He olivat tavallisia intiaaneja, jotka asuivat perheittäin. Lapsia oli joka perheessä melkein tusina. Jonkin ajan päästä La Pushin ja Forksin rannikolle saapui jotain outoa. Ensin sen uskottiin olevan vain joku karhun tapainen peto, joka hyökkäsi asutuksiin ja ihmisten kimppuun. Turhaan heimolaiset yrittivät sitä saavuttaa. Peto ei yksinkertaisesti jättänyt jälkiä. Kunnes nuorten - noin neljätoistavuotiaitten lasten - kehot alkoivat muuttua. Ensin he olivat kuumeisia, sekä todella ärtyisiä. Oireet pahenivat siihen pisteeseen, että he saivat raivokohtauksia ja räjähtivät susiksi. Kukaan ei ymmärtänyt mistä tämä muodonmuutos johtui, mutta pian opimme hallitsemaan kaikkea suteuteen liittyvää. Pystyimme muuttumaan helpommin, opimme kommunikoimaan ja käytimme voimiamme taisteluissa sekä sodissa toisia heimoja vastaan..
Eräänä päivänä, kun La Pushin väki oli kokoontunut juhlimaan kevään saapumista rannikolle suurten ja uusien puupaalujen ympärille, se saapui. Se peto, jota kaikki pelkäsivät. Äidit eivät uskaltaneet laskea lapsiaan ulos ja juhliinkin oltiin voitu tulla vain sen turvin, että susinuoret olivat paikalla. Kun kaunis keltahiuksinen ja valkoihoinen nainen saapui rannikolle, kaikki pelästyivät. Nainen kimmelsi. Hänen ihonsa hohti kilpaa auringon kanssa. Sitten nainen hyökkäsi. Vain muutama susi ehti muuttua ja suojata ihmisiä. Vampyyri sai tapettua vain muutaman janoonsa ja sen jälkeen joi perheiden äitien veren näiden lasten silmien edessä. Siitä lähtien minulle, ja kaikille muillekin, on kerrottu että vampyyri ei ole ihminen. Se on luotu tappamaan.

”Niinpä, en todellakaan malta odottaa”, sanoin iloisena.
”Bellastahan on tullut oikea vamppyristalkkeri...” Deni kuiskasi. Isä loi hänen nopean katseen ja sanoi: ”Te kaikki tiedätte, ettei kannata enää puhua siitä. Vampyyreitä ei ole enää. Ne ovat lähteneet jo aikoja sitten.”
”Minä en siltikään luota siihen kylään”, Jake mutisi Denin puolustukseksi.
”Lopettakaa!” karjaisin ja jatkoin, ”Menen nyt, TaiTai on tulossa.” Me kaikki kuulimme avoimen ikkunan kautta rinteiltä kuuluvan ryminän. Se ei ei voinut olla mikään muu kuin TaiTain linja-auto. Sipaisin sormellani hiukan suklaakakun kuorrutusta ja loin Jakeen pahoittelevan katseen.
”Anteeksi, joudun jättämään sinulle koko kakun”, huokaisin.
”Voi harmi! Ei kai auta muu kuin syödä se”, Jake nauroi.
”Ahmatti”, Deni hihitti.
Työnsin jalkani nopeasti kenkiini ja otin lattialta itse tekemäni nahkaisen olkalaukun. Laskin käsivarsille myös ruskean takkini ja huikkasin lopuksi ”Menen nyt!”
”Pidä itsestäsi huolta!” kuulin isän huudon kun suljin oven.

TaiTai odotti minua jo kähisevässä linja-autossaan, sama iloinen ilme kasvoillaan. Minä juoksin pikavauhtia tienhaaraan.
”Heipä hei Bellasein! Lukioonko menossa?” se naurava mies kysyi minulta.
”Tietenkin”, nauroin.

Huomasin ettei linja-autossa ollut ketään muuta kuin minä, joten istahdin etupenkille TaiTain seuraksi. Kun olin laskenut laukkuni lepäämään viereiselle penkille, kaivoin sieltä lahjan jonka olin sujauttanut laukkuuni äsken mökissä. Katselin pientä vaaleanpunaista paperia ja isäni hauskoja harakanvarpaita. Mukana oli myös Denin askartelema kortti.
Aluksi laitoin kortin talteen laukkuuni ja repäisin sinisen lahjanauhan pois. Aukaisin paperin teipin kohdalta ja paketista paljastui puinen rasia. Tunnistin kaiverruksista että se oli Jaken tekemä. Hymy nousi väkisinkin huulilleni. Kuitenkin, jos yhtään perhettäni tunsin, oikea lahja olisi sisällä.
Rasia oli yhtä kauniisti kuvioitu sisältä päin kuin ulkokuorikin ja samettisella tyynyllä lepäsi maailman kaunein kaulakoru. Äitini koru. Olin nähnyt sen useasti ja tiesin että siihen liittyi myös kaunis tarina. Nimittäin tuossa korussa oli vampyyrin tuhkaa. Sen ensimmäisen vampyyrin tuhkaa, juuri sen vampyyrin joka hyökkäsi La Pushiin. Isäni tiesi, että minua oli aina kiehtonut ne olennot. Kauniit, sieluttomat ja vaaralliset. Sydämeni hätkähti. Kuin pakosta, nostin käteni korulle ja sitten kaulalleni. Tunsin sen kylmän lasisen kyyneltä muistuttavan korun kaulallani.

”Onneksi olkoon tulevalle lukiolaiselle!” TaiTai sanoi hymyillen.
”Kiitos paljon”, nauroin.
”Forksiinko menet?”
”Niin oli tarkoitus”, sanoin hymyillen. Huomasin hänen synkkenevän katseensa. Aina he jaksoivat paasata Forksin 'vampyyri historiasta'....

Lukio oli paljon suurempi, mitä olin alun alkaen kuvitellut. Suuret tiiliseinät ja lattiasta kattoon kohoavat ikkunat tekivät minuun vaikutuksen. Sade piiskasi ikävästi takaraivoa, joten päätimme mennä muiden reservaattilaisten nuorten kanssa sisälle odottelemaan lisäinformaatiota. Huomasin nopeasti, että suurin osa luokkatovereistani ei ollut täällä. He joko olivat jättäneet lukion suosiolla pois tai menneet Port Angelesiin. Naurettavia! Minä todistan heille, ettei tämä ollut sen kummallisempi paikka.

”Ekaluokkalaiset!” kuului miehen huuto heti kun pääsimme sisään sateelta suojaan. Seurasimme ääntä ja löysimme pitkän ja karhumaisen opettajan kädessään nivaska papereita. Lähempää tarkasteltuani  huomasin niiden olevan lukujärjestyksiä. Miehen nimi oli Mark ja hän kertoi meille muutamia sääntöjä ja aikatauluja..
Lopuksi meille jaettiin lukujärjestykset. Kursseille saimme ilmoittautua itse koulun sihteerin kautta. Kaikki näytti aluksi aika hyvältä.

Miten ihmeessä olen joutunut heidän seuraan?
Jessica ja Lauren olivat ehkä tämän koulun ärsyttävimmät tapaukset, heidän oli pitänyt näyttää minulle vain ensimmäinen luokka, mutta ei! Heillä oli sama lukujärjestys. Jouduin siis seuraamaan heitä kaikkialle, vaikkakin välillä tuntui että he seurasivat minua.
”Yök! Lauren, kato millaisen paidan Sophie on hankkinut!” Aivan kuin se olisi ollut suurikin uutinen. Jessicalle näemmä oli.
Tai ehkä minä vain suurentelin, kyllä minulla oli välillä ihan mukavaa. Huokaisin helpotuksesta, kun huomasin ruokalassa suuremman joukon odottavan Jessicaa ja Laurenia pöytään.

”Sinä olet siis Bella Black? Minun isoveljeni luokalla oli muutama vuosi sellainen kun Joanne Black, tunnetteko te?” kysyi Wili niminen poika.
”Minä ja Joanna ollaan serkuksia”, sanoin hymyillen. Joanna oli samanlainen tuittupää kuin minä. Hän ei kiinnostunut erityisesti kenenkään kommenteista.
”Ai! Täytyy kertoa tuo Fredille”, totesi mukavanoloinen Wili. Hän aloitti tänä vuonna niin kuin minäkin ja oli aika söpö. Tai, jos niitä sinisiä silmiä edes näki noitten pitkien ruskeiden hiusten takaa.
Porukassa oli myös muita uusia ihmisiä. Mutta huonon nimipääni takia en muistanut melkein kenenkään nimeä.
”Bella hei!” huusi poika toiselta puolelta pöytää. Pojan rasvaiset hiukset roikkuvat otsalla ja punaiset finnit helottivat nenänpäässä.
”Niin!” huusin kuitenkin ystävällisesti takaisin.
”Haluaisitko hengailla koulun jälkeen keskustassa minun ja Leon kanssa?”
Eli halusinko hengailla kaupungin keskustassa kahden haisevan nörtin kanssa? Tuskin.

Hämmentyneet kasvoni yrittivät löytää jotain aivan muuta, kuin sen pojan ääliömäisen katseen. Silloin huomasin joukon nuoria tulevan ovesta.
Ja siinä hetkessä, tunsin olevani lähimpänä kuolemaa mitä voi vain olla.
« Viimeksi muokattu: 05.06.2010 11:17:41 kirjoittanut Chcy »

Sally

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Tuli ja Jää (2 luku 1.6)
« Vastaus #11 : 01.06.2010 19:02:50 »
Oi, tää on ihana!!
Haluun ehdottomasti jatkoo!
Rakentava karkas! ::)
Anaid

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Tuli ja Jää (2 luku 1.6)
« Vastaus #12 : 01.06.2010 19:05:55 »
ihana on kyllä!
Ja edelleenkin aion jäädä seurailemaan, totta kai! :D
Mitään virheitä ei silmään ainakaan pistänyt.. Eli jos niitä edes oli, eivät kyllä haitanneet :P
Jatkoa vaan!!

iituska

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Tuli ja Jää (2 luku 1.6)
« Vastaus #13 : 01.06.2010 19:14:45 »
Hyvä oli :D
Jatkoa odotellen

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Tuli ja Jää (2 luku 1.6)
« Vastaus #14 : 01.06.2010 19:16:38 »
I LOVE THIS! <3
Aivan ihana!
Virheitä ei ollut ja pidin kovasti.
Jatkoa!

aurore

  • Vieras
Vs: Tuli ja Jää (2 luku 1.6)
« Vastaus #15 : 01.06.2010 21:46:36 »
Vautsi.
En tiedä, mitä nyt pitäisi sanoa.
Juoni on ihana, hauska lukea Bellasta ihmissutena (:
En todellakaan osaa kirjoittaa pitkiä ja rakentavia kommentteja, olen pahoillani ;s
Mutta, tämä ficci on upea, kerronta sujuvaa ja kirjoitusvirheitä ei kai yhtään.
Mielenkiintoinen idea ja osaat kertoa hyvin Bellan elämästä ihmissutena.
Toivoisin mahd. pian jatkoa  :-*
~a.

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Tuli ja Jää (2 luku 1.6)
« Vastaus #16 : 01.06.2010 22:30:38 »

Ohhoh! Kerranki Bella on susi, kiva idea oikeestaan (:
Kunhan nyt saadaan Edi ja muut kuvioihin niin (toivottavasti) alkaa tapahtua ; >>
jatkoa millon?
kiitoksia ♥

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: Tuli ja Jää (2 luku 1.6)
« Vastaus #17 : 02.06.2010 08:45:54 »
Omg :D Tää on aivan ihana. Toivon tosi, tosi pian jatkoa :D
Ginerva :-*
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Prumrose

  • Vieras
Vs: Tuli ja Jää (2 luku 1.6)
« Vastaus #18 : 02.06.2010 20:13:15 »
I love this too ! <3 :D
Eli siis ihana oli ja oot aivan mahtava kirjoittaja, tosin yks juttu mietitytti;
Kirjoitit tuohon Jessica ja Laurent, mutta eikö se oikeasti ole Lauren se Jessican kaveri ja Laurent se vampyyri mies. :D ?
Siis voihan olla että olet ihan tarkoitukella laittanut laurent, mutta mielestäni se on ehkä enemmän miehen nimi? Ainakin Twilightin mukaan? :D
Mutta siis ei muuta, kiitos, ihana oli ja jatkoa?  :) <3

~Prumrose

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Tuli ja Jää (2 luku 1.6)
« Vastaus #19 : 04.06.2010 13:59:47 »
Kiitos kaikille komenteista! Olen nyt kesälomalla, niin jatkan kirjoittamista ahkerammin!

Prumrose: Kiitos tuhannesti huomautuksestasi :) Laurenia tarkoitin, mutten selvästikkään tajunnu mitä kirjoitin. Kirjaan virheen piakkoin!