Kirjoittaja Aihe: Leikitään että lentokoneet olis tähdelentoja, S, fluffy  (Luettu 1210 kertaa)

criselda

  • ***
  • Viestejä: 5
Leikitään että lentokoneet olis tähdenlentoja, sallittu
genre: fluffy
kirjoittanut criselda
ei varoituksia
______________________

He makasivat öisellä niityllä selällään. Luminietokset peittivät tehokkaasti näkymän niitylle, joten kukaan tässä tyhjän ja hiljaisentuntuisessa maailmassa ei tiennyt että he olivat siellä. Taivas oli miltei musta, mutta tähdet rei'ittivät sitä heittäen hennon valonsa heidän ilokseen.  Käsi kädessä he makasivat ihan hiljaa kaukana toisistaan. Hengitys höyrysi pakkasilmassa, kylmyys tunkeutui paksujen toppakerrostenkin alle. Viileys kietoutui heidän ympärilleen hiljaisena kerroksena. Lumi narskui toisen nostaessa päätään ja vilkaisten hänen kasvojaan. Hän odotti toisen sanovan jotain kaunista, suloista.
- Tääl on kylmä, toinen virnisti ja kampesi itsensä pystyyn. Lumi narisi ja narsui talvikenkien alla, kun hän lämmitteli hyppimällä hänen ympärillään sekopäisen näköisenä. Hän ei voinut olla naurahtamatta toiselle. Toinen laskeutui polvilleen hänen vierelleen tarttuen hänen rukkasen verhoamaan käteensä.
- Lumisotaa? toinen kysyi äänettömästi. Ääretön pimeys verhosi heitä hetken kuin kelmeä pilviverho liukui kuunsirpin päälle vyöryen äänettömänä kohti horisontin rajaa. Hän nyökkäsi mitään sanomatta, syöksyi pystyyn ja kahmaisi lunta käsiinsä. Hän heitti sen toista kohti, ja sai samassa valkoisen kovan pallon reiteensä. Nauraen he jatkoivat tätä leikkiään äänettömällä niityllä. Molemmat seisahtuivat kuunsirpin leimahtaessa esiin, iskevän sillä hetkellä ylitsepääsemättömän tuntuisen valon heidän kasvoilleen. Molemmat rojahtivat kinokseen makaamaan ja tuijottivat äänetöntä, mustavalkoista taivasta. Toinen näki vilkkuvan valon liikkuvan horisontista kohti toista.
- Leikitään että toi lentokone on tähdenlento, toinen kuiskasi. Hän nyökkäsi.
- Toivo jotain, toinen pyysi hymyillen. Hän puristi silmänsä kiinni. Mä haluan ettei tää yö pääty koskaan, ettei toi koskaan lähde mun luotani, hän ajatteli puristaen silmiään kiinni. Samassa hän tunsi jonkin sipaisevan kasvojaan, hellästi. Hän avasi hitaasti silmänsä ja näki toisen kumartuneen ylleen.
- Mitä sä toivoit? toinen kysyi.
- Ei sitä saa kertoo, ei se muuten toteudu, hän nauroi.
- Mistä sitä tietää, toinen kysyi luoden katseensa taivaaseen.
- Mä toivoin ainakin tätä, toinen jatkoi ennen kuin hän ehti vastata, ja painoi huulensa toisen huulille.
- Mä rakastan sua, toinen henkäisi.
- Mä toivoin ettet sä koskaan lähde mun luotani, hän kuiskasi kuin ei olisi kuullut sanojaan.
- Niin mäkin, toinen kuiskasi.

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?
I could really use a wish right now wish right now wish right now

- B.o.B & Hayley Williams - Aeroplanes