Kirjoittaja Aihe: Mä tahdon lentää sun kanssa kattojen yllä ¤ Snoop/Joonatan, S¤  (Luettu 1645 kertaa)

Snoop.

  • Vieras
Nimi: Mä tahdon lentää sun kanssa kattojen yllä
Kirjoittaja: Snoop.
Ikäraja: S
Paritus: Snoop (minä itse) / Joonatan
Genre: Originaali
Yhteenveto:
Varoitukset: Kielenkäyttö
Haasteet: En minä mutta kun ne muut-haaste

A/N: Tän jätkän nimi ei ole Joonatan, mutta mä käytän nyt sitä nimeä. Tää tilanne on mulla itselläni päällä ja oli helpottavaa kirjoittaa se paperille. Kiitos Epikille myös kivasta haasteesta. Nimi tulee Pariisin Kevään biisistä Toisesta maailmasta. Kirjoitin tämän todella nopeasti, mutta tekstiä vaan tuli ja en viitsi olla julkaisematta tätä heti. :)




Siinä se oli.

Sen ääni, sen tuoksu ja sen kosketus.

Mä olin kuullut mun kavereilta ihan liikaa siitä. Tai siis siitä, että miten mä puhuin siitä koko ajan ja me aina juteltiin käytävillä ja
heitettiin läppää.

*

Se oli mulle kaveri.

Se kohteli mua kun ihmistä, ei tyttöä ja siinä oli iso ero. Ainakin meidän luokalla.

Me oltiin samaa mieltä kaikista tärkeimmistä asioista: politiikasta, musiikista, urheilusta ja siitä, että kahviin kuuluu vähän maitoa, mutta ei sokeria.

*

Mä tiesin, että mun oli ihan turha väittää, että en olis ihastunut siihen.

Se näky kaikesta mitä mä tein.

Sitten mä taas vedin itseni takaisin todellisuuteen ja toistin itselleni sitä samaa mantraa: sillä on jo joku muija ja me ollaan ihan eri
maailmoista.

*

Mä olin joskus miettinyt, että tekikö se sen kaiken tahallaan.

Nauttiko se siitä, että sai sekaisin tytöt päästään rivien välissä olevilla vihjauksilla ja oudoilla heitoilla.

Mä olin täysin erilainen kuin kaikki sen tyttöystävät: mä en ollut blondi, mulla ei ollut pitkiä hiuksia, mä en kokenut olevani tyhmä ja mä
ennen kaikkea uskalsin sanoa sille mitä vain.

*

Olin joskus kertonut sille, että yks päivä kaupungilla olin nähnyt seitsemän aivan sen näköistä jätkää ja kahdeksannella kerralla sen itse. Puoli yhdeltätoista illalla Kampissa, selvänä, mikä oli ihme jo sinänsä.

Yksi ero siihen listaan sen aikaisemmista muijista poiketen: mä en juonut.

Se oli vastannut mulle, että oliko ne seitsemän jätkää yhtä komeita kuin se ja iskenyt silmää. Sen jälkeen se oli vaan keskittynyt meiän terveystiedon opettajan selostukseen, joka oli helvetin tylsä ja mä olin mielessäni taas summannut mitä se oli.

Kusipää. Vitun itsekäs kusipää. Egoisti. 

*

Mutta sitten mä taas unohdin sen kaiken kun se alko selittämään jostain sen polvileikkauksesta.

Mä tiesin siitä hämmentävän paljon. Olin kuullut kaiken sen perheestä, sen entisestä luokasta ja se tiesi vastaavasti musta hämmentävän paljon.

*

Kaikessa tyhmyydessään ja idioottimaisuudessaan se oli mulle tärkeä.

Ja siitä tuli vaan koko ajan tärkeämpi.

Vähitellen se oli hiipinyt mun ajatuksiin, mun puheeseen ja mun tekoihin.

Mä en jaksais odottaa viikkoa, että näkisin sen taas.

*

Koska mulla oli sitä vaan enemmän ja enemmän ikävä.

Koko ajan ja pikkuhiljaa.


« Viimeksi muokattu: 26.04.2015 17:54:17 kirjoittanut plööt »

Pähkinäinen

  • Viuluholisti
  • ***
  • Viestejä: 319
  • Puu © SuklaaKissa
Ihana. Ainoat virheet, joita huomasin, oli ylimääräiset rivinvaihdot muutamassa kohdassa. Ne teoriassa häiritsevät, mutta koska teksti oli niin sujuvaa ja jotenkin osuvaa, se harmistus niistä tulee kunnolla vasta jälkeenpäin.
Tykkäsin.
Elämän ajattelu tekee itsetuhoiseksi.
Älä siis ajattele, vaan kuvittele.

Listaus

Snoop.

  • Vieras
Lasisydän: Kiitos kommentistasi! Mun kirjoitustyyliin kuuluu raiskata enter, joten ne ei varsinaisesti varmaan virheiksi ole laskettavissa, koska teen sitä joka tekstissä. :) Kiva, että pidit! 

Dani

  • wild
  • ***
  • Viestejä: 296
  • necessary evil
    • tumblah
MITÄMITÄMITÄMITÄMITÄMITÄMITÄMITÄMITÄMITÄ. Is this what I think this is? OIKEESTI Kslkajalkdjalksdjlakjsdlkasdlkasklaaisla.

Ahh, I shall chill now. Oikein hyvä oli, sellainen yksinkertainen mutta söpö ja helposti luettava ja ymmärrettävä ainakin mun kannalta katottuna. Enteriä raiskasit pahemmin kuin minä, mutta siitä mainittiinkin jo. Sen sijaan löysin tuolta muutaman sellaisen kohdan, jotka vähän töksähti.
Lainaus
Ainakin meiän luokalla.
Heittäisin tohon kuitenkin ehkä ihan että meidän. Vaikka tää nyt onkin puhekielellä kirjoitettu, niin musta toi kuulostaa tuossa vähän tyhmältä.
Lainaus
aiken kun se alko selittään jostain sen polvileikkauksesta.
Tässä myös vähän sama juttu, sopii vaan paremmin että selittämään. Vaikka toikin on puhekieltä, se ei vaan kuulosta hyvältä kirjoitettaessa.
Vielä yksi:
Lainaus
Sillä, mulla oli sitä vaan enemmän ja enemmän ikävä.
Tuohon kursivoitujen sanojen väliin ei kuulu pilkku, että mielummin jättäisin sen kokonaan pois ja korvaisin sillä-sanankin ehkä koskalla, tai sitten yhdistäisin sen edelliseen lauseeseen ennen tähtöstä, pilkku sillä-sanan eteen. Toivottavasti ei haittaa kun nussin pilkkua, kuuluu vähän mun työnkuvaan sun kompiksena <3 :).

Mutta oli ihana, oot ihana ja tuun torstaina takaisin, ja nukun torstain loppuun prolly ehkäpä, mutta voitaisiin perjantaina porukalla nähdä, ehdotteletko muille? Mulla kun ei kännykkä toimi täällä, maksais vielä niin perkeleesti ja fabossa en jaksa. Lol, että oon laiska. <3.

-Daadaa.

//////EDIT: huomaatko ettei sun tarvinnut edes pyytää, tai vihjata, ja juoksin heti kommentoimaan. nyt pikapikaa lukemaan ja kommentoimaan mun uusimpia, tai en anna sulle ikinä anteeksi >8( <3.
I'm Gotham's reckoning, here to end the borrowed time you've all been living on.

avatar by raitis

Paraikaa käynnissä fini-hiatus, joka kestää määräämättömän ajan.

Nuppis

  • Vieras
Tää oli hieno. Tykkäsin.

Tuo enterin käytö ei oikeestaan haitannut, ennemmin vaan puhalsi ilmaa rivien väliin ja jotenkin siis sopi tähän :)

Lainaus
Kaikessa tyhmyydessään ja idioottimaisuudessaan se oli mulle tärkeä.

Ja siitä tuli vaan koko ajan tärkeämpi.

Mä en oikeestaan tiedä mitä mun pitäis sanoa tästä, mutta kauniisti ilmaistu.

Tässä kommentissa nyt vaan ei oo mitään järkeä saati mitään rakentavaa... ;D
Oli kuitenkin pakko tulla ilmoittamaan, että luin tän jo kolahti ihan täysillä, koska itsellä on samankaltainen tilanne. Hieno ja osuva teksti siis!

Tack.


Snoop.

  • Vieras
Dani: Tää on nimenomaan sitä, mitä sä ajattelet tän olevan. Minä ja herra omistan pinkin läppärin. Ja totta helvetissä sä tulet viilaamaan pilkkua, se on sun tehtäväs. Joo sanoon ihmisille ja en tule kommentoimaan sun ficcejäs. En ainakaan nyt. :'DD

Nuppis: Kiitos paljon kommentistasi ja kiva, että pidit! :)