Anna veti kyllä eilen hyvin. Minulla tuli siitä hieman Mariska mieleen.
Siinä oli omaa tulkintaa ja särmää.
Anna-Kaisa veti myös minusta todella hyvin. Ärsyttää, kuinka hänestä valitetaan, että hän on liikaa Hanna Pakarisen kaltainen... Iltapäivälehdessä oli tästä...
Jaana nyt oli ihan ok. Hänellä onpi kyllä ääntä, mutta tuntuu pahasti siltä, ettei hän oikein hallitse sitä kunnolla. Minusta Jonen kommentti oli ehkä hieman liian terävä, mutta miinusta kuitenkin Jaanalle siitä, ettei hän oikein tunnu osaavan käsitellä saamaansa kritiikkiä rakentavasti. Kommentit äänestystulokset ratkettua olivat hivenen lapsellisia.
Marika tippui kyllä minusta ihan vain siksi, että oli se heikoin lenkki. Ehdottomasti huonoin esitys. Minen kyllä menisi mediaan poraamaan, että ne tiputtivat ulkonäön vuoksi... Justiinsa joo. Kyllä varmasti ulkonäöllä on vaikutusta, mutta kannattaisi kenties myöntää, ettei oma esityskään välttämättä ollut riittävä.
Mielenkiintoista, kun he joutuivat vetämään Eppujen kappaleita... Luulin, että tytöille oltaisiin valittu jokin toinen teema.
Minä itse en tykkää Epuista, mutta oli kieltämättä hyvä, että heidät pistettiin laulamaan suomeksi. Jos yksi vetäisi suomeksi ja loput englanniksi, niin todennäköisesti se suomeksi vetänyt olisi biisivalintansa vuoksi heikoilla.
Kuitenkin Eppujen kappaleet ovat sangen erilaisia keskenään. Joku
Urheiluhullu on vaikea kappale, kun taas se Anna-Kaisan vetämä kappale (jonka nimeä en muista) oli huomattavasti helpompi.