Kirjoittaja Aihe: Kuroshitsuji: Wilden sanoja S  (Luettu 945 kertaa)

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Kuroshitsuji: Wilden sanoja S
« : 19.01.2014 16:21:54 »
SPOILERS: Spoilaa mangan englanninkielistä julkaisua. (Chapter 50)

Title: Wilden sanoja
Author: Aimtist
Fandom: Kuroshitsuji
Genre: Romance
Ikäraja: S
Paritus: Finnian/Snake
Disclaimer: Kuroshitsuji hahmoineen ja maailmoineen kuuluu Yana Tobosolle. Minä vain leikin.
AN: On tehnyt mieli ficata tästä sarjasta jo ikuisuus, mutta yhtenä hidasteena oli se, etten vain ollut löytänyt sitä minulle mieluisinta ja inspiroivinta paritusta Kuroshitsujista. Ja sitten päädyinkin lukemaan tätä myös englanniksi (suomeksi ilmestyy vain kuusi osaa vuodessa, tämä oli väistämätöntä!) ja löysin myös tästä sarjasta parituksen, joka nousi ylitse muiden. Seuraukset löytyvätkin tästä :D


”Hei Snake!” kuului huudahdus, mikä sai hintelän nuorukaisen pysähtymään keskelle puutarhassa kulkevaa polkua. Saavutettuaan toisen Finnian hymyili oikein leveästi ja kysyi sitten iloisesti: ”Onko sinulla nyt vapaata?”

Snake nyökkäsi hieman häkeltyneenä toisen pirteydestä. Vaalean nuorukaisen hymy vain leveni ja silmät loistaen hän kysyi: ”Saanko silittää käärmettäsi? En ikävä kyllä muista, kuka hän heistä on...” Finnianin ilme venähti hieman tämän epätietoisuuden vuoksi.

Kultaiset silmät levisivät yllätyksestä. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun kukaan tahtoi lähellekään hänen ystäviään. Yleensä kaikki pelkäsivät heitä.

”Nimi on Wilde, sanoo Wilde”, Snake vastasi lähes automaattisesti yllätyksestä huolimatta. ”Ja saat, sanoo Wilde.”

Hymy palasi takaisin puutarhurin kasvoille. Hitaasti hän ojensi kättään ja silitti Snaken kaulan ympärille kietoutuneen käärmeen päälaen suomuja mahdollisimman hellästi.

Wilden hiljainen sihinä rikkoi puutarhassa vallitsevan äänettömyyden. Käärmettä silittänyt käsi jähmettyi paikalleen Finnianin miettiessä, tekikö hän jotain väärin. Pitäisikö hänen lopettaa?

”Pidän sinusta, sanoo Wilde.”

Phantomhiven talouden vaaleahiuksinen puutarhuri hymyili Snaken sanoille. Varovasti hän kuitenkin siirsi kättään ja painoi sen vasten kartanon uusimman työntekijän kasvoja. Hieman karkeat sormet silittivät nyt käärmeen sijaan Snaken posken vaaleita suomuja.

Turkoosinsiniset silmät kohtasivat hetkeksi kultaiset, mutta pian puutarhuri käänsi katseensa takaisin toisen olalla kiemurtelevaan käärmeeseen.

”Ilo kuulla. Minäkin pidän sinusta. Tahtoisin tosin tietää, pitääkö Snakekin minusta. Minä nimittäin pidän myös hänestä. Paljon. Osaisitko auttaa minua, Wilde?” Finnian kysyi käärmeeltä hyväntahtoinen, ystävällinen hymy huulillaan, mutta vilkuillen aina välillä toisen nuoren kasvoja.

Snake tuijotti lyhyempää miestä silmät suurina.

Lopulta, vihertävän käärmen sihistyä hintelän miehen olalla, Snake vastasi puoliksi kuiskaten: ”K-kyllä, sanoo Wilde.” 

Entisen sirkuslaisen posket alkoivat kuumentua Finnianin sormien alla. Nuorukainen punastui silkasta hämmennyksestä.

Finnianin hymy vain leveni vastauksen ja Snaken punastumisen johdosta. ”Hyvä”, blondi nuorukainen kuiskasi takaisin ja suuteli Snakea oikein hellästi.

”Hyvä.”
« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 23:26:43 kirjoittanut Beyond »
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Kuroshitsuji: Wilden sanoja K-7
« Vastaus #1 : 31.01.2014 21:57:18 »
En heti ilmestyttyä voinut lukea koska kesti vähän aikaa päästä mangassa vaaditulle tasolle, mutta nyt...  :)

Mielenkiintoinen paritus. En ole hahmona Finnystä kauhean innostunut vaikka hän ihan söpö onkin, mutta Snake <3. Eli joo, toimii kyllä varsin, ja voin jopa kuvitella näiden välillä jotain, varsinkin kun Finny nyt on just tuollainen että tykkää kaikista. Snaken ujous on niin hellyttävää kaikin puolin ja sitten kun on vielä käärmefiksaatio, niin ah.

Lainaus
”Ilo kuulla. Minäkin pidän sinusta. Tahtoisin tosin tietää, pitääkö Snakekin minusta. Minä nimittäin pidän myös hänestä. Paljon. Osaisitko auttaa minua, Wilde?”

Hih, tää on varmasti kyllä just oikea tapa sulattaa Snaken sydän, kysyä mielipidettä sen rakkaalta käärmeeltä. <3

Pidin pidin, kiitoksia. <3
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Kuroshitsuji: Wilden sanoja K-7
« Vastaus #2 : 01.02.2014 00:28:37 »
Kiitoksia, Pics!

Ja onhan tämä aika mielenkiintoinen paritus ja tähän mennessä jopa kaikista rarein shippini :D Finny ei oma suosikkinikaan ole koskaan ollut, mutta hänen pisteensä nousivat heti kun Snake saapui mukaan kuvioon, hän kun taas on yksi tämän fandomin parhaita. (Vaikka minulla sellainen viha-rakkaus-suhde käärmeitä kohtaan onkin :D) Ja nämä kaksi vain ovat niin <3 sekä (jos minulta kysytään) niin selvää canonia :D Ja ei varmaan ihan heti löydy parempaa keinoa :D

Kiitokset taas kerran piristävästä kommentista! (:
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 990
  • monokkeli huurussa
Vs: Kuroshitsuji: Wilden sanoja K-7
« Vastaus #3 : 10.04.2014 17:33:17 »
Otsikko on ihana <3

Finnian ei minullekaan mitenkään erityisemmin nappaa, Snakekin on silmissäni lähinnä super-liikuttava comic relief, mutta yhdessä poitsut kyllä toimivat aika kivasti. Tämähän voisi helpostikin kuvitella olevan ihan canonia! Kommunikaatio Wilden kautta toimi näppärästi, tykkäsin siitä, miten Finny puhui sille lemmikille välillä Snakea vain vilkuillen. "Pidän sinusta, sanoo Wilde" oli jotenkin ihan erityisen söötti lause.

Vähän mua hämää se, kun tekstissä kerrotaan hahmoista niiden ammattinimikkeiden kautta, vaikka kohtuullisen yleistähän tuo ficeissä on. Olen vain hankala  ;D Muutoin oikein soma pätkä, jonka luki ilokseen. Repesin kyllä alussa aika railakkaasti kysymykselle "saanko silittää käärmettäsi?", koska se kuulostaa niin härskiltä, mutta sopihan se jotenkin näille toopeille orastavassa fluffissa.

Kiitoksia tästä!
sano mua rovastiks

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Kuroshitsuji: Wilden sanoja K-7
« Vastaus #4 : 20.04.2014 20:36:16 »
Kiitoksia kommentista, Verinen Paronitar!

Itse olin hieman epävarma tuosta otsikosta, joten ihana tietää, että siitä pidetään! (:

On se kun kukaan ei oikein Finnianista pidä (köh köh), mutta onhan se hyvä, että herran suosio nousee edes hieman tämän parituksen avulla. Ja eikä Finnian/Snake ollutkaan ihan canonia? :OO Hups... :DD Mutta hienoa, että pidit! (: Ja köh köh, tuo "saanko silittää käärmettäsi?" -kohta oli pakon sanelemana kirjoitettu. En vain voinut vastustaa kiusausta :D

Ollos hyvä ja kiitos itsellesi kommentista! (:
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.