Kirjoittaja Aihe: Kuroko no Basket: Sekunnit vierivät tunneiksi | (S) | Kagami/Kuroko | raapale  (Luettu 1226 kertaa)

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Otsikko: Sekunnit vierivät tunneiksi
Kirjoittaja: Mightyena
Fandom: Kuroko no Basket
Genre: Raapale ja ööö Draama (?)
Ikäraja: Sallittu
Paritus/Päähenkilöt: Kagami/Kuroko
Disclaimer: Kuroko no Basket ei ole minun omaisuuttani, enkä tienaa kirjoittelullani yhtään mitään. Lainaan hahmoja ihan huvin vuoksi.

Summary: "Minä en saa unta."

A/N: Olen aina ollut surkea kirjoittamaan rajoitetulla sanamäärällä, mutta haluaisin oppia, koska raapaleet ovat taidetta. Hassua kirjoittaa toistoa sadalla sanalla, mutta tämä idea sopi kuitenkin lyhyeen juttuun niin miksipäs ei. :D Ajattelin ensin olla julkaisematta, mutta menin sitten kiintymään tähän, ehkä joku muukin tykkää tai sietää. Ja PoV on Kurokon. c:

* * * * * * * * * * * * * * *

Sekunnit vierivät tunneiksi

Yksi, kaksi.
Lasken sekunteja hänen nukahtamiseensa.


"Minä en saa unta", Kagami valittaa sillä hetkellä, kun on vaivautunut rojahtamaan makuulleen.
"Koska nukuit päiväunia."
"Kyllä ihmisen pitäisi pystyä nukkumaan puolet vuorokaudesta!"
"Mistä saitkin tuon käsityksen, se on väärin..."

Nousen istumaan - asentoni ei ollut kuitenkaan mukava - ja vedän peittoa tiukemmin toisen päälle, silitän hiuksia hiljaa.

"En ole lapsi."

Hymyilen pimeässä ja katselen, kuinka hän lipuu uneen niin pian valittamisen jälkeen. Kuka ei ole lapsi?

Yksi, kaksi.
Lasken sekunteja omaan nukahtamiseeni.

Kuusisataa, seitsemänsataa.
Hän hengittää niin rauhallisesti.

Kuusituhatta, seitsemäntuhatta.
Sekunnit vierivät tunneiksi.

Yhdeksäntuhatta.
Aloitan laskemisen alusta.

Yksi, kaksi.
Lasken sekunteja hänen heräämiseensä.
everybody knows there's a party at the end of the world

Anzu

  • Assassin
  • ***
  • Viestejä: 80
    • Conan-kun
Aw! Aloitin vastikään tämän sarjan katsomisen ja hurahdin aivan täysin sen mukaan. Oli mahtava huomata kyseisestä aiheesta täällä raapale ja hetimiten lukemaan! Kagami ja Kuroko ovat vielä ehdottomasti parhaimmat hahmot, ja jotenkin mystisesti tunnen hengenheimolaisuutta Kurokon kanssa - shadow.

Yksi, kaksi.
Lasken sekunteja hänen heräämiseensä.

Olen siirappia, aww. < 3

Lisää kiitos!
"Nothing is true; everything is permitted."
~
"They didn't break me. I am broken."

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Kiitos kommentista Anzu. :--) Nämä kaksi ovat minunkin lempihahmojani. Ihan täydellisiä molemmat <3.

Lisää kiitos!

Käskystä. ;D
everybody knows there's a party at the end of the world

Ana-chan

  • merirosvo
  • ***
  • Viestejä: 20
Kuinka on mahdollista etten ole huomannut tätä aikaisemmin? No, tulipahan luettua tämä nyt
Aw, tämä paritus on suloinen, joudun myöntämään sen nyt! Kiitos paljon, että sait mut tykästymään tähän paritukseen c: Heh, kuulostipa tutulta nuo Kagamin nukahtamis ongelmat, itse olin samanlainen lapsena! :D

Lainaus
Hymyilen pimeässä ja katselen, kuinka hän lipuu uneen niin pian valittamisen jälkeen. Kuka ei ole lapsi?

Tuo oli jotain yli-suloista, eikä ainakaan sallittua laittaa tuollaisia lauseita.
We can't pretend
We must run
We must run
It's time to run
Take us away from here

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
vastailen yöllä vielä tönkömmin kommentteihin kuin yleensä

Kiitos kommentista Ana-chan. :) Haha, hienoa, että tykästyit. Tämä paritus on niin ihana. :D

Eikä ainakaan sallittua laittaa tuollaisia lauseita.
anteeksi :3
everybody knows there's a party at the end of the world