Kirjoittaja Aihe: Ainahan voi ihailla, S | 3 kertaa kun -haaste, albumihaaste, FF100, kelmit  (Luettu 2365 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Title: Ainahan voi ihailla
Author: Jennie
Rating: S
Pairing: Ei varsinaisesti James/Lily, mutta läheltä kuitenkin liippaa.
Päähenkilöt: Sirius, James, Remus, Peter ja Lily.
Genre: Romance
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. Kappale ei myöskään kuulu minulle. En saa tästä korvausta.
Summary: Kertoo ajasta, jolloin kelmit olivat kakkosella ja James alkoi kiinnostumaan Lilysta.

A/N: En ole kirjoittanut oikein mitään _pitkään_ aikaan. Nyt tuli kuitenkin tunne, että pakko kirjoittaa jotain pientä ja tällainen tästä tuli.

Haasteet: FF100, aiheella rohkelikon pojat, sanalla 040. Näkö.
Albumihaasteeseen Michelle Branchin biisillä I'd Rather Be In Love, jonka sanat voi lukea täältä.
Tämä menee myös 3 kertaa kun... -haasteeseen, 3 kauneinta naista Tylypahkassa.


Ainahan voi ihailla


”Ette voi olla tosissanne!” James Potter huudahti ja läimäytti käden otsalleen. ”Anna Goodre ei voi olla teidän mielestänne kaunein nainen Tylypahkassa!”
”No jaahas, miten sinä muka voit määrätä sen asian”, Sirius Musta sanoi ja nosti kulmiaan ja katsoi ystäväänsä kummeksuen. ”Vielä viime viikolla sinähän kuolasit Goodren perään.”
James heilautti kättään ja sanoi: ”No äh. Hänellä oli vain todella lyhyt hame silloin yksi päivä. Muistatteko?”
”No totta helkkarissa me muistetaan!” Sirius huudahti ja hymyili. ”Siksi me sanoimmekin, että hän on kaunein nainen.”
Siriuksen vieressä istuva Remus Lupin tuhahti. ”Sirius luokittelee kauneiden hameen pituudella.”
”No en edes!” Sirius sanoi muka loukkaantuneena ja naurahti. ”Luonne on myös hei tosi tärkeä.”
”Mitä mieltä sinä olet Peter?” James kysyi vieressään istuvalta ystävältään, joka oli ollut jo vähän aikaa täysin hiljaa ja kuunnellut poikien väittelyä.
”En oikein tiedä”, Peter sanoi miettien. ”Onhan Anna oikein nätti, mutta en sanoisi, että kaunein.”
”No niin!” James sanoi hymyillen. ”Peter on samaa mieltä kanssani. Minusta tuntuu, että sinä ja Remus hävisitte, Sirius.”
”No, te kaikkitietäväiset naistenmiehet”, Sirius kysyi irvistellen. ”Saanen kysyä, että mikä nainen sitten on teidän makuunne. Peter, sano sinä ensin.”
”Öh, en minä... En minä tiedä”, Peter sanoi hämmentyen. Ystävät kuitenkin yllyttivät häntä kertomaan. ”Sanoisin, että... Lily Evans on kaunein.”
Sirius kohotti kulmiaan ja kysyi: ”Se kaikkitietävä punapää, josta McGarmiwa pitää?” Peter nyökkäsi.
”Hän on mukava”, Remus sanoi ja nyökkäsi hänkin.
”Eeeen oikein tiedä. Punapäät eivät ole minun makuuni. Varsinkaan opettajien lellikit”, Sirius sanoi. ”Mitäs sinä sanot Jamie? Ethän ole samaa mieltä noiden kanssa?”
James katseli hetken maahan ja sanoi: ”Tylypahkan kaunein nainen voisi olla mielestäni Ginny Sephora.”
Sirius alkoi hurraamaan. ”Tiesin sen, että olet kiinnostunut korpinkynnen Sephorasta. Oletteko katsoneet hänen perää?” Sirius sanoi silmät kiiluen ja nosti peukalon ylös. ”Ei voi muuta sanoa kuin, että napakymppi.”

James oli hetken hiljaa ja katsoi rohkelikkojen oleskeluhuoneen takan eteen, jonka edessä matolla istui tyttö lukien kirjaa keskittyneesti. Tytön kasvot näyttivät lämpimiltä ja herkiltä. Hänen hiuksensa olivat sileät ja punaisemmat, kuin James oli koskaan kellään nähnyt.

Lily Evans tosiaan on kaunein nainen Tylypahkassa, mutta en todellakaan kerro sitä muille. En kerro kenellekään. Minä en opettajien lellikkeihin sorru, James ajatteli.

Mutta ainahan niitä voi katsella.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:17:43 kirjoittanut Beelsebutt »

mirabE

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Ainahan voi ihailla, S
« Vastaus #1 : 15.12.2008 21:28:57 »
Ihan kiva, mutta Lilyn sukunimi oli tuolloin vielä Evans ei Potter. ;)

Jennea

  • Vieras
Vs: Ainahan voi ihailla, S
« Vastaus #2 : 17.12.2008 20:54:54 »
mirabE: Nuo tuo on totta :-D ajatus taas tunnetusti pätkii. Kiitos kun huomautit!

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Ainahan voi ihailla, S
« Vastaus #3 : 24.07.2009 22:35:17 »
Ihan mielenkiintoinen, ja hieman pidempi, mitä muut sinun kirjoittamasi ovat olleet (siis ne, jotka minä olen lukenut). Siriuksen kommentit ovat juuri tuollaisia, joita häneltä voi odottaa, ja Remus tietenkin ajattelee ihmisten luonnetta. Lempikohtani oli ehdottomasti tuo loppu, kun James ajattelee Lilyä.

Lainaus
”Sirius luokittelee kauneiden hameen pituudella.”
Kauneuden oli varmaan tarkoituksena kirjoittaa? Ainoa virhe, jonka löysin. :)
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.