Kirjoittaja Aihe: Aistit | Hermione/Fred, S, One-shot  (Luettu 2689 kertaa)

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Aistit | Hermione/Fred, S, One-shot
« : 18.10.2009 17:48:53 »
Kirjoittaja: Shute
Genre: Fluffy, one-shot
Paritus: Hermione/Fred
Ikäraja: S
Vastuuvapautus: En omista hahmoja, enkä saa tästä rahallista hyötyä.
A/N: Niiniin, oli pakko kirjoittaa tälläinen pikkuficci aisteista :) Kommenteista tykkään.



En ollut koskaan tuntenut, miten karhea ihosi oli. Piikikäs, ei sileä, kuten tarinoissa sanotaan. Se satutti, pisteli, mutta minä en välittänyt. Olet kuin kaktus, jota rakastan.

Painauduin tiukemmin kiinni sinuun. Tuoksukynttilöiden makea tuoksu huumasi minut. Vanilja. Ja suklaa. En ehkä koskaan kertonut sitä sinulle, mutta sinä tuoksuit aina paremmalta kuin kynttilät.
Tulet aina tuoksumaan yhtä hyvälle.

Sinä olet aina ollut kaunis. Et koskaan miehekäs, komea ja karski. Aina hieman pehmeän näköinen. Kuin nallekarhu, pieni teddy. Silmiisi voi upota, ikuisiksi ajoiksi, tai ainakin kunnes sinä käännät katseesi. Ihosi on kaunis, vaalea, kimalteleva. Hiuksesi tuovat mieleeni iloset syksyillat, jolloin istuimme sisällä, joimme kaakaota ja pelasimme räjähtävää näpäytystä.
Olet kuin ne kauniit porsliininukkepojat kaupassa, joita en koskaan saanut omakseni.

Äänesi on lempeä, kaunis, kuin satakielen laulu korvissani. Aina kun kuulen äänesi tunnen kuinka sisälläni syttyy tuli, se palaa kunnes lopetat puheesi.
Silloin tuleni sammuu.

Asia, josta pidän eniten sinussa, on sinun huuliesi maku. Ne maistuvat sokerisilta, hieman kiiviltä, ja vähän mintulta. Kun olet juonut sitruunateetä, huulesi ovat parhaimmillaan. Ne maistuvat makeilta, herkullisilta.
Maistut paremmalle kuin koskaan ennen kuvittelinkaan.

Siinä ovat aistit, joita arvostan.
Ihosi pistelee.
Tuoksusi huumaa.
Ulkonäkösi tyrmää.
Äänesi sytyttää.
Makusi pyörryttää.

Ja sen takia minä sinua rakastankin.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 06:50:21 kirjoittanut Kaapo »
Shute

Hectic

  • Vieras
Vs: Aistit
« Vastaus #1 : 18.10.2009 18:18:03 »
Tämä oli erilainen, kuin mihin minä olen yleensä tottunut, mutta tämä oli hyvä!

Minä tykkäsin siitä, että jos tuossa alkulohkossa ei olisi mainittu, ei olisi tiedetty, että nyt on kyse Fredistä ja Hermionesta. Sellainen ajaton fiilis.

Lainaus
Olet kuin kaktus, jota rakastan.

Tosi ihana kohta ja jotenkin sellanen realistinen, että ei kaikkien iho ole aina sitä hienointa silkkiä, kuten yleensä kirjoissa kuvataan.

skylar

  • ***
  • Viestejä: 201
Vs: Aistit | Hermione/Fred, K-7, One-shot
« Vastaus #2 : 23.05.2014 16:37:57 »
Hmm... romanttista.

Ikinä ennen ei ole tullut mieleen, että Fred voisi olla "herkkä ja kaunis." Hän on aina ollut rempseä ja riehakas ja sellainen lyhyt, tanakka ja karkea. Mutta tämähän olikin kuvattu rakastuneen ihmisen näkökulmasta. Kaktus ja Teddy-vertaukset olivat kivoja. En pitänyt makujen kuvailusta, Hermionesta tuli siinä kohtaa kunnon syöjätär. Ja inhoan kiiviä ja minttua.

Olisin halunnut tietää, miksi Hermione rakasti Fredia yms,yms. Kaikki taustahörhelöt.
When the sun has set, no candle can replace it.

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Vs: Aistit | Hermione/Fred, K-7, One-shot
« Vastaus #3 : 04.05.2015 22:27:32 »
Tykkäsin. Kivaa kuvailua siitä, mitä Hermione Fredissä rakastaa.
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes