Kirjoittaja Aihe: Twiligth: Sunset Glow K-11 VÄLIAIKAINEN TAUKO | Suora jatko Aamunkoille, uusin osa 1.3  (Luettu 39207 kertaa)

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #140 : 15.02.2010 20:48:38 »
Renesmeen mehu tosiaan on punaisempaa xD

Oliks tos jotain hauskaa vai oonks vähän vähäjärkinen?


luulempa että renesmeellä oli kupissa verta :) ellen ihan väärässä oo... itekki tajusin vasta tosta ewii_:n kommentista :D
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #141 : 15.02.2010 20:52:06 »
Renesmeen mehu tosiaan on punaisempaa xD

Oliks tos jotain hauskaa vai oonks vähän vähäjärkinen?


luulempa että renesmeellä oli kupissa verta :) ellen ihan väärässä oo... itekki tajusin vasta tosta ewii_:n kommentista :D

Vertahan siellä oli :)

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #142 : 15.02.2010 22:31:32 »
Ihana tää luku !♥ (taidan sanoo ton liiankin usein..)
Toi oli hyvä kun kerroit tän Annien näkökulmasta (= se sopi hyvin. Sit kun se on niin tietämätön. x))
Jatkoa pian ♥♥♥

~kkaro
but that's none of my businness..

green

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #143 : 16.02.2010 17:07:53 »
Ensin ilmoitus; uusi lukijaaa ! :D

Ihana ficci, tykään. <3
Kirjoitusvirheitä en oikein bongaillut.
Hymy jonka lähetät, palaa takaisin luoksesi.

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #144 : 16.02.2010 21:18:21 »
Tani, eipä jäädä nyt siitä kinastelemaan oliko se hauskaa vai ei.
green, tervetuloa iloiseen (?) joukkoomme :D

Jatkon lupaan teille sunnuntaihin mennessä.

Rose-Mary

  • Lukutoukka
  • ***
  • Viestejä: 152
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #145 : 16.02.2010 21:20:52 »
Helei :D täällä on uusi lukija joka haluaa jatkoa mahdollisimman nopeasti :D jäin täydellisesti koukkuun... jäi NCIS rikostutkijatkin alku näkemättä :D

~rose
"Palvelimen mielestä pyyntösi on hämmentävä eikä se tiedä miten jatkaa"

Jassuö

  • ***
  • Viestejä: 12
  • Make your dreams come true!
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #146 : 17.02.2010 18:32:31 »
Sait uuden lukijan! Tää on ihan äly hyvä ja osaat kirjottaa ihan äärettömän hyvin. Jatkoo!  :)
What's done is done!

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #147 : 19.02.2010 21:15:32 »
Saa nähdä tuleeko jatko sunnuntaihin mennessä. Minulla on vähän flunssaa, ja näköjään se vaikuttaa jotenkin mun pienen pääni toimintaan kun saan tätä nykyä kirjoitettua vain yhden lauseen kerrallaan. Nyt ei tällä hetkellä tuo kuvailupuoli toimi.

Mutta yritän saada sen valmiiksi niin pian kuin mahdollista.

~Adios, Virheellinen

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #148 : 22.02.2010 18:57:59 »
Anteeksi anteeksi anteeksi, että tämä tälläin pääsi venähtämään. ;D Mulla oli suuri vaikeuksia keksiä tähän järkevänkuuloista loppua, ja en tiedä vieläkään onko se nyt sitten.. no te sen päätätte.
Mutta nyt, viimeinkin bon apetit tai jtn;

15. Osa, Ilmoitus

RePoV

Makasin sängylläni mihin isä oli minut hetki sitten laskenut. Oloni oli kamala, pahempi kuin kamala. Tuntui kuin olisin leijunut jossain tiedottomuuden ja todellisuuden rajoilla. Kun yritin nukkua, silmäni rävähtivät aina auki, en voinut pitää niitä kiinni. Aina kun suljin silmäni, näin epämääräisiä ja epämiellyttäviä kuvia ja olentoja. Ne tulivat minua kohti ja huusivat. Yritin nielaista, mutta kurkkuni oli kuin santapaperia ja kieleni oli kuiva kuin Saharan autiomaa.
Katselin ympärilleni ja näin äitini, isäni sekä ukkini juttelemassa, oikeastaan supisemassa vuoteeni vieressä. En erottanut sanoja kunnolla, enkä oikeastaan välittänyt. Käänsin laiskasti päätäni ja näin Jaken istumassa nojatuolillani. Hän katsoi minuun ja yritti hymyillä.
“Jake…”, kähisin, mutta kurkkuuni sattui liikaa jatkaakseni lausetta. Jokainen tavu raastoi kurkkuani.
Hän oli vierelläni enne kuin ehdin tehdä mitään, hän piteli Esmen minulle lähettämää valkoista nokkamukia, joka oli täynnä verta. Hän nosti minua istumaan ja ojensi mukin minulle. Otin kulauksen, se helpotti hiukan, mutta vain sekunneiksi, kun taas kurkkuni huusi lisää. Tämä ei ollut oikeastaan janoa, nälkää, tämä oli jotain ihan muuta.
Jake laski minut takaisin makaamaan ja laski nokkamukin yöpöydälle lukuisien satukirjojen päälle. Jake istui hitaasti takaisin nojatuolille ja minä suljin silmäni. Ne lukuisat epämuodostuneet otukset ja aaltokuviot tanssivat taas luomieni sisäpuolella, ihan kuin niillä olisi siellä juhlat minun surkealle ololleni.
“Miten voit, kulta?”, äiti kysyi ja istui vierelleni. Hänen kylmä kätensä haroi hiuksiani ja hänen kasvoillaan oli huolestunut katse.
Kurotin kättäni ja näytin hänelle kuvia juhlista, joita ne mönkiäiset pitivät luomillani. Äiti katsoi minuun toimettomana, sitten hän vilkaisi isääni, joka oli sijoittanut itsensä istumaan äitini vierelle. Isän silmien ympärillä oli tummat renkaat.
“Hänen pitäisi antaa levätä”, ukki sanoi ja katsoi äitiini.
“Ei hän voi, hän näkee pahoja unia”, äiti kuiskasi ja hänen äänensä murtui lauseen lopulla. Isän kädet ympäröivät pian äidin hartiat ja hän kuiskasi jotain tämä korvaan, ja äiti nyökkäsi.
Minä voisin yrittää nukkumista. Ei se niin paha ole, sehän on minun uneni.
Isä nyökkäsi ajatukselleni pienesti.
“Jacob, jäätkö tänne Nessien seuraksi?”, isä kysyi ja katsoi Jakeen
“Totta kai”, hän sanoi empimättä ja siirsi nojatuolia muutaman sentin lähemmäs sänkyäni. Äiti antoi vielä suukon otsalleni ja lähti huoneesta isän, sekä ukin kanssa.
Käänsin pääni taas Jakea kohti. Hän näytti niin haavoittuvalta ja surulliselta. Ojensin kättäni, mutta voimani loppuivat kesken ja käteni putosi takaisin patjalle. Jake otti käteni kiinni ennen kuin se heti koskettaa patjaa ja laittoi sen kaulalleen. Näytin hänelle kuvia otuksista, jotka kiusasivat minua.
“Älä huoli, Ness. Minä pidän kaikki ilkeät olennot pois luotasi”, Jake kuiskasi ja katsoi suoraan silmiini. Nyökkäsin hänelle viimeisillä voimillani ja suljin silmäni. Otukset olivat poissa, Jake oli saanut ne katoamaan.
Minä nukahdin.

BPoV

Suljin oven perässäni, mutten päästänyt kahvasta irti. Laskin katseeni maahan ja vedin keuhkoihini ilmaa rauhoittuakseni. Oli hirveää nähdä tyttäreni siinä kunnossa, kun ei edes tiennyt mikä häntä vaivasi. Edward irrotti käteni ovenkahvasta ja veti minut rintakehäänsä vasten.
“Renesmee paranee kyllä”, Edward veti minut irti rintakehästään ja katsoi suoraan minua silmiin tummentuneilla silmillään. Pudotin katseeni lattiaan ja huokaisin.
“Sinä et voi tietää sitä. Me emme edes tiedä mikä häntä vaivaa”, sanoin hitaasti ja puristin käteni nyrkkiin. Tunsin Edwardin katseen itsessäni ja hänen kätensä olkapäilläni. Hän huokaisi.
“Carlisle selvittää sen kyllä”, hän sanoi uudestaan vähän kiihkeämmin tällä kertaa. Nostin katseeni ja hymähdin. Renesmeen huoneen oven takaa alkoi kuulua hiljaista tuhinaa.
“Mennään alas. Alicella on meille näytettävää”, Edward hymähti ja veti minut perässään portaita pitkin alakertaan. Näytettävää? Uusi näky vai?
Kun pääsimme alas, näin Annien katselemassa ujona ympärilleen ja tutkien seiniä. Hänen vaaleanruskeat hiuksensa olivat suoristettu ja laitettu edestä pienille laineille. Hänen kasvoillaan oli kevyt määrä meikkiä, joka sai hänet näyttämään todella kauniilta. Hän huomasi minut ja hymyili vinosti.
Otin muutaman askeleen häntä kohti kysyäkseni mitä Alice oli hänelle tehnyt, kunnes Esme keskeytti matkani.
“Miten Renesmee voi?”, hän kysyi huolestuneena samalla kaataen neljään valkoiseen mukiin punaista mansikkamehua, sekä yhteen luovutusverta, täydennykseksi Renesmeelle. Kavahdin veren hajua vähän taakse päin ja Edward otti minua lanteilta kiinni.
“Se on vain vähän verta. Minä olen tässä ja pidän sinusta kiinni”, hän kuiskasi hiljaa korvaani, niin hiljaa ettei Annie kuullut. Muistin taas Esmen kysymyksen.
“Hän nukkuu nyt”, vastasin hiljaa Esmelle, joka nyökkäsi ja jatkoi mehun jakamista mukeihin. Katsoin taas Annieen ja yritin vääntää kasvoilleni jotain hymyntapaista.
“Sinäkin? Alice, sinä stailaat näköjään kaiken mikä liikkuu”, katsoin Aliceen ja yritin kuulostaa huolettomalta, “Ei sillä, näytät upealta.”
“Kiitti”, Annie naurahti hiljaa ja vaihtoi samallaan painoaan jalalta toiselle.
“Mikset menisi Sethin viereen istumaan? Siinä näyttäisi olevan avoin paikka”, Alice naurahti ja tökkäsi Annieta kyynärpäällään kylkeen. Annie hymyili vinosti ja käveli hitain askelin istumaan Sethin viereen, joka söi voileipää. Hänen silmäkulmistaan näki, että hän vilkuili Annieta. Kun Annie istui Sethin viereen, vilkuilu muuttui avoimeksi tuijotukseksi.
“Edward, mitä hän oikein tekee?”, suhahdin hampaideni välistä aviomiehelleni, joka piti edelleen käsiään lanteillani.
“Minä en ole varma”, Edward sanoi hitaasti ja katsoi Sethiin kummastuneena.
“Edward ja Bella, tulisitteko tänne?”, Carlislen ääni kuului keittiön viereisestä huoneesta, jonka hän oli vallannut työhuoneekseen. Carlislen ääni kuului yhtä selvästi kuin hän olisi seissyt vieressämme.
Minä ja Edward vilkaisimme toisiamme ja kävelimme Esmen ohi suureen valkoiseen huoneeseen, minkä oikeanpuoleinen seinä oli yhtä isoa kirjahyllyä. Vasemmalla puolella oli kahdenistuttava valkoinen sohva, sekä sohvapöytä. Sohvan yläpuolella oli jokin kubistinen maalaus kolmesta kirjasta. Työpöytä, jonka äärellä Carlisle istui, oli ruskeaa mahonkia ja sen jalat oli koristeltu erilaisilla kaiverruksilla.
“Mitä löysit?”, kysyin ja kohdistin katseeni ainakin kahden tiiliskivenpaksuiseen kirjaan, jota Carlisle selasi.
“En mitään Renesmeehen liittyvää. Tämä koskee Victoriaa”, Carlisle sanoi ja kuulin Edwardin murahtavan vähän hampaidensa takaa.
“Rauhoitu Edward, me menemme vain käymään siellä”, Carlisle sanoi hitaasti ja Edward vierelläni rentoutui vähän, muttei kuitenkaan täysin.
“Käymään missä?”, kysyin uteliaana ja katsoin Carlisleen toinen kulma koholla, “Ja ketkä me?”
“Minä, Jasper, Alice sekä Emmett menemme käymään Volterrassa”, hän sanoi ja laittoi kirjan kannen kiinni. Nyt vasta näin, että kirjan aiheena oli erilaiset myytit.
“Mitä? Miksi?”, kysyn hämmästyneenä, viimeisin tapaamisemme Volturien kanssa ei ollut kovin lämminhenkinen.
“He saattavat tietää jotain Victorian paluusta”, Edward vastasi Carlislen puolesta hiljaisella äänellä ja katsoi Carlislea suoraan silmiin.
“Niin”, Carlisle myönsi ja siirtyi pöydän takaa eteemme, “Me lähdemme huomen aamulla.”
Nyökkäsin hiljaa samalla kun minä ja Edward lähdimme huoneesta.

Edward sulki oven perässään ja käveli vierelläni keittiön ohi olohuoneeseen. Heti huomasin, että kaksi henkilöä puuttuivat. Annie ja Seth.
“Missä..?”, aloitin, mutta Emmett sihahti hiljaisuuden merkiksi ja osoitti sormellaan ulos ikkunasta, jonka vierelle hän, Rose, Alice, sekä Jasper olivat leiriytyneet.
“Mitä kummaa?”, kuiskasin ja sain uuden shh äänen osakseni Alicelta. Kävelin ikkunalle ja kurkkasin Emmettin kainalon alta ulos ikkunasta, ja näin Annien ja Sethin suutelemassa patiomme portailla, kylki kyljessä.
“Täällä on rakkautta ilmassaa..”, Jasper kuiskasi ja hän ja Emmett alkoivat hytkyä paikoillaan.
“Aww, tosi söpöä”, Alice leperteli hempeällä äänellä, “Mutta nyt tuon koiran lemu tarttuu vaatteisiin..”
Rosalie teki oksennusimitaation ja pyöräytti silmiään.
“Mitä ihmettä te lapset teette?”, Esmen kysyvä ääni kuului takaamme ja jokainen meistä hätkähti. Olimme niin keskittyneitä koiran ja ihmisen sielunelämään, että hiljaa sipsuttavan Esmen tulo oli jäänyt kuulematta.
“Ei niin mitään eiei..”, Emmett kielsi ja ryntäsi sohvalle istumaan vihellellen ja pyöritellen peukaloitaan. Edward, se meistä kaikista tarkkakuuloisin oli varmaan ollut sohvalla jo ennen Esmen tuloa.
Esmen kurkkasi ikkunasta ja loi syyttävän katseen meihin kaikkiin.
“Toisten vakoilu on hyvin rumaa”, Esme sanoi painokkaasti
“Niin. Saisitte lapset hävetä”, Edward tuhahti kantaan ottavasti sohvalta ja sai osakseen muutaman murhaavan katseen Alicelta ja Roselta.
“Me vain vähän kurkistettiin”, Alice naurahti ja meni sohvalle ja läpsäytti matkan varrella takaraivoon naurusta hytkyvää Edwardia.
”Sori Seth, mun täytyy nyt mennä.”, Annien ääni, sekä hiljaiset askeleet kuuluivat seinän takaa. Kaikki etsivät nopeasti itselleen paikat huoneesta, Alice ja Jasper olivat Edwardin ja minun vierellä sohvalla katsomassa tutuksi tullutta ostosruutua, Rosalie ja Emmett olivat rynnänneet olohuoneeseen ilmestyneen shakkipöydän ääreen ja levittivät siihen muutamia nappuloita, sekä Esme oli taikonut jostain itselleen pölyhuiskun ja tomutti jo valmiiksi puhdasta kattokruunua. Kaikki tämä sekunnissa.
Annie avasi takaoven ja marssi sisälle Seth perässään. Kaikki muut, paitsi Alice, yrittivät edes näyttää siltä, että eivät kuunnelleet.
“Koska tulet taas tänne?”, Seth kysyi uteliaasti ja pysäytti Annien ottamalla tätä käsivarresta kiinni. Annie kääntyi ja mietti hetken.
“En tiedä”, hän sanoi ja kääntyi taas ympäri, mutta Seth vetäisi tätä taas lempeästi kädestä, jonka pikkuriikkisestä voimasta Annie lennähti suoraan Sethin syliin. Tyttö muuttui tomaatinpunaiseksi alle sekunnissa.
“Saanko edes numerosi?”, Seth kysyi lempeällä äänellä ja Annie nyökkäsi. Seth päästi hänestä irti ja Annie kaivoi taskustaan lapun, johon oli huteralla käsialalla raapustettu Annien numero.
“Tässä. Öm.. Alice? Voisitko heittää minut kotiin?”, Annie kysyi Alicelta, jonka hymy ylettyi korviin asti, koska nyt hän pääsisi kuulemaan kaikki herkulliset yksityiskohdat.
“Toki. Mennään heti!”, Alice naurahti ja hyppäsi sohvan nojan yli näppärästi. Hän oli jo matkalla Annien luo, mutta kääntyi ja antoi nopean suukon Jasperille, ja kääntyi taas kannoillaan.
“Okei.. heippa kaikki!”, Annie sanoi ja heilautti kättään samalla kun me kaikki huutelimme hyvästejä hänelle. Samassa kun ovi pamahti kiinni Alicen ja Annien perässä, alkoi Emmett nauraa kuin aasi.
“Siinäpä koiralla nopeaa toimintaa! Koska saadaan pentuja?”, Emmett honotti ja hytkyi tuolillaan niin, että vieressä olevan shakkipöydän nappulat kaatuivat. Rosalie nauroi myös, mutta paljon hiljempaa kuin miehensä.
“Haha, tosi hauskaa”, Seth puuskahti ja pyöräytti silmiään.
“Miksi hän lähti noin kiireellä? Tuliko teille riitaa?”, Esme kysyi ja jatkoi edelleen täydellisen tomutonta kattokruunua.
“Hänen piti mennä katsomaan jotain Parkeria”, Seth vastasi kalseasti mustasukkaiseen sävyyn ja minä aloin nauraa. Kaikki katsoivat minua kuin tärähtänyttä.
“Parker on Annien pikkuveli. Hän käy samaa luokkaa Nessien kanssa”, nauroin ja Emmettinkin nauru yltyi ennestään.
“Si..sinä olit mu..mustis viisivuotiaalle?”, Emmett hohotti pää painuksissa ja hakkasi nyrkillään shakkipöytää, joka halkeili uhkaavasti. Seth murahti ja laittoi kätensä puuskaan rintakehänsä päälle.
Jotain hauskaa tässäkin päivässä.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2010 14:06:29 kirjoittanut Virheellinen »

Rhododendron

  • ***
  • Viestejä: 76
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #149 : 22.02.2010 19:30:24 »
Tää on aivan ihana ♥
Sori nyt vaan, mutta ei tää oo valmis.:D Mä haluun kyllä lukea lisää tuosta Sethistä ja Anniesta, ne ois niin hyvät yhessä =)
Ja toki tuo Nessien tila ois kiva saada selville.
Toisaalta sellanen ikionnellinen loppu ois aika tylsä...
No, tee mite haluut, mut minä haluisin ainaki jatkoa! ::Ppppppppppp
The Vampire Diaries <3

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #150 : 22.02.2010 21:02:13 »
Oho joo muotoilin tuon vähän väärin. Tarkoitin siis loppua tuolle osalle enkä tarinalle :D

Sorry. Ette te musta mielä pääse.  8)

~Bye, Virheellinen

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #151 : 22.02.2010 21:07:09 »
Hei jes uus luku! :) tykkäsin taas mutta musta jotenki tuntu että tää tekstin laatu ois ollu tässä luvussa huonompaa :s mut saatto varmaanki johtuu siitä että yrittämällä yritit saada sitä loppua hyväks... kirjotus virheitä huomasin aika paljon ja ne vähän häiritsi... en nyt jaksa ettiä mut jossain kohtaa ainaki Esme oli kirjotettu Esmen, kannattaa viel lukee ajatuksella tää ficci läpi ja korjata virheet! :) mutta muuten oli tosi hyvä luku, ja emmett oli ihana♥ just niin emmett... hajosin sille "koska saadaan pentuja?" kohalle :D mutta kiitos ja kumarrus :D

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #152 : 22.02.2010 23:36:12 »
Ihana tää ♥
Niin ihanaa, kun Annie ja Seth on tollai...mut toi Renesmeen juttu..voi apua mitähän siinäkin on..
Löysin muuten pari virhettä:
Lainaus
Pudotin katseeni lattiaan huokaisin
Tossa varmaan kuuluis lukee jtn esim. Pudotin katseeni lattiaan ja huokaisin. ..?
Lainaus
“Rauhoitu Edward, minä me menemme vain käymään siellä”
Ja tätä en ymmärtäny. onks toi niinku et 'minä menen käymään..' vai 'me menemme käymään..' ??
Kuitenkin tosi hyvä luku ja sillee ((= Jatkoa odotellessa :'''D

~kkaro
but that's none of my businness..

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #153 : 23.02.2010 14:04:13 »
Joo pyydän anteeksi noita kirjotusvirheitä, korjaan ne nyt.
Ja minnamoi on oikeassa, tekstin laatu tökkii aika pahasti. Ajattelinkin pitää seuraavan osan ilmestymisen jälkeen pienen tauon kirjoittamisesta. Ei siitä muuten mitään tule jos yrittää väkisin jotain keksiä, sen tauon aikana voi olla, että saan tuhansia hyviä ideoita (ja toisen tuhat huonoja) ja naputtelen ne ylös sitten ihan kaikessa rauhassa ilman paniikkia.
Seuraava osa ilmestyy sitten kun on ilmestyäkseen.

~kirjaimellisesti Virheellinen
« Viimeksi muokattu: 23.02.2010 14:08:00 kirjoittanut Virheellinen »

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #154 : 23.02.2010 16:28:23 »
Aww... Annie ja Seth on paras pari <33 Mut oo mul melkein meni ohi se kohta  jossa kerrottiin noitten lähtevän Volterraan. O__o   Siitä tulee jännää!

green

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #155 : 23.02.2010 16:40:21 »
Tämä luku oli tosi hyvä ! <3
Mikähän sitä Nessietä vaivaa. Raukkaparka. :''(
Rakentava katos metsään. Mutta jatkoa pian !
Lainaus
“Siinäpä koiralla nopeaa toimintaa! Koska saadaan pentuja?”
Repesin totaalisesti :D
« Viimeksi muokattu: 23.02.2010 16:43:17 kirjoittanut green »
Hymy jonka lähetät, palaa takaisin luoksesi.

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #156 : 23.02.2010 17:43:43 »
Ei siitä muuten mitään tule jos yrittää väkisin jotain keksiä

Nimenomaan! sen takia itekki kirjotan muutaman viikon välein, tiiän kyllä että se on pitkä aika mutta mielummin kirjotan parempaa tekstiä pidemmillä väliajoilla ku huonolaatusta tekstiä nopeella väliajalla, koska on ärsyttävää yrittää väkisin keksiä jatkoa... ei sillä etteikö sun teksti oo ollu sujuvaa etc. vaikka se onki nopeesti tullu! :) mutta jatka ihmeessä kirjottamista vaikka sitte hitaampaan tahtiin, koska täl ficillä on ollu tosi hyvä juoni ainaki tähä mennessä niinku varmaan jatkossaki! ootan innolla et saan tietää et mitä tapahtuu victorian kanssa, mikä nessiel on jne.

minnamoi♥
« Viimeksi muokattu: 23.02.2010 17:45:59 kirjoittanut minnamoi »
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #157 : 23.02.2010 18:07:24 »
Oooo, miten söpöä toi Sethin ja Annien juttu (: <3
Tosi hyvä luku oli, enkä virheitä huomannut (luvun ihanuudella saattoi tosin olla osansa), mutta kuitenkin.
Yhhyy Nessie ei saa olla tosi pipi : ( Sen pitää olla pikkunen ihana tyttönen, joka menee eskariin ;'D
Jatkoa!
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #158 : 23.02.2010 20:07:45 »
Ihana luku! ♥
Seth ja Annie on niiiiin söpöjä!!
Voi Nessie parkaa! Toivottavasti se parantuu pian!
Jatkoo! Mut ei mitään kiirettä, kyl se inspis sit tulee ku tulee!  :)

-Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #159 : 23.02.2010 21:24:41 »
hihihihihiii...
suloista tuo annien ja sethin pusuttelu<3
Sain ainaki nauraa tos kohas et seth on kateellinen viisivuotiaalle :'DDDD
mut jäin vähä miettii et toi tapahtu aika nopeesti siis et eka seth ja annie ei ees tunne toisii ja yhäkkii ne on jo suutelemas nurkan takan ?
toivottavasti selviäis mikä Nessiessä on<33 sillä toivon että se parantuu pian<3
Jatkon kaa ei siis tosiaan mitään kiirettä vaan mielummin sellaista joka tulee suoraaa mielikuvituksest ku jotai pakkorepimist (toivottavasti älysit)
Toi on jännä et ne menee kysyy voltureilt apuu, i like it <3

~Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..