Kirjoittaja Aihe: Axis powers hetalia, Kuinka pieni onkaan maailma... | K-11, raapaleita  (Luettu 1560 kertaa)

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Nimi: Kuinka pieni maailma onkaan...
Kirjoittaja: Spirit M
Ikäraja: K11 //Snoop. lisäili ikärajan myös alkutietoihin.
Fandom: Axis Power Hetalia
Genre: Sekalaista
Vastuunvapaus: En omista mitään näistä, paitsi juonet yms.


A/N:No  niin. Tänne kerään kaikki "ihanat" hetaliani. Köh, köh, älkää polttako roviolla, jookos? ^^'

Raapale 1: Älä jätä minua
Henkilöt:
Ruotsi & Suomi

Ruotsi istui hiljaa sohvalla, nenä jossain vanhassa kirjassa. Suomi istui mieteliään  ja  hiukan haikean näköisenä hänen vieressään. Lopulta Suomi avasi hitaasti suunsa, mutta sulki sen. Sitten hän aukaisi sen uudelleen  ja alkoi  puhua.
"Su-san, ethän koskaan jätä minua?"   Suomen kysymys oli hiljainen. Ruotsi kohotti katseensa kattoon.
"En. Kuinka niin?" Suomi puri huultaan Ruotsin vastaukselle  ja  huokasi sitten.
"En haluaisi sitä", hän vastasi.
"Kuinka   monta  kertaa minun pitää  sanoa..." Ruotsi aloitti miltei vihaisesti, mutta keskeytti sitten.
"Hyvä  on, hyvä on. En  jätä sinua", Ruotsi huokasi,  ja äänessä oli lempeä sävy.  Suomi  hymyili hiljaa ja  sulki silmänsä. 
"Kiitos, Su-san." 
« Viimeksi muokattu: 10.04.2014 22:43:01 kirjoittanut Snoop. »
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

Prunelli

  • Vieras
Vs: Kuinka pieni onkaan maailma...
« Vastaus #1 : 09.05.2010 11:13:06 »
Kyaa!!! >w< Suomi x Ruotsi raapale!! *Pyörtyy onnesta*

Oli tosi ihuna!!! :) :) :)

Toivottavasti näitä tulee pian lisää!!! <3

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Vs: Kuinka pieni onkaan maailma...
« Vastaus #2 : 09.05.2010 12:43:54 »
Oi, kiitos Prunelli. En meinannut uskoltaa lukea kommentiasi, mutta onneksi luin <3

Raapale 2: Vanhoja juttuja
Henkilöt:
Suomi, Liettua ja Puola

"Liettua, Liettua kiltti..." Puola vaikeroi.
"Ei", vastasi Liettua kylmästi ja lähti kävelemään eteenpäin. Puola  kurtisti kulmiian ja seurasi häntä.
"Mutta sinä lupasit!" Puola protestoi.
"Ei, sanoin ehkä.  Nähdään, Puola", Liettua toivotti jäätävästi  ja kääntyi lähtien pois.
"Hei Puola!"   huusi iloinen Suomi.
"Hei Suomi..."  Puola sanoi vaatimattomasti.
"Mitä nyt?"  Suomi kysyi huolehtivasti.
"Liettua ei suostu",   Puola kertoi.
"Suostu mihin?" Suomi kysyi.
"Johonkin... Se on niin vanha juttu, etten edes muista. Viisi sataa vuotta, varmaan. Ihan Liettuan tapaista", Puola valitti, ja Suomi ajatteli, että vika ei ehkä ollut Liettusassa.
"Muistaako Liettua?" Suomi kysyi.
"En tiedä... Ehkä. Menen kysymään!" Ja nopeasti Puola oli poissa.

Raapale 3: Tuhkaa taivaan täydeltä
Henkilöt:
Pohjoismaat

"Mitä!? Sinä myyt... tuhkaa?" Ruotsi kysyi järkyttyneenä tavallisesti niin hiljaiselta ja rauhalliselta  Islannilta, joka oli 1 tavallista innostuneenpi. Paljon innostuneenpi.
"Ajattele nyt, mitkä määrät rahaa menetimme tulivuoren purkauksissa! Voimme ansaita ne takaisin", Islanti selitti.
"Olet ihan niin kuin Tanska..." Norja mutisi.
"Sehän on vain hyvä", Tanska ylpeili.
"Minusta... Minusta se on hyvä idea." Kaikki vilkaisivat Suomeen, joka seisoi ujona nurkassa.
"Hmm, hyvä on. Onhan se aika hyvä idea", Ruotsi myönsi. Sitä seurasi hyväksyvää mutinaa.
”Niin no...  Kyllä se kelpaa. Voithan sinä, jos haluat”, Norja sanoi hiljaa.
”Kiitos Suomi. Nähdään, minun pitää mennä pullotamaan tuhkaa”, Islanti sanoi ja taputti poistuessaan Suomea selkään.
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

Prunelli

  • Vieras
Vs: Kuinka pieni onkaan maailma...
« Vastaus #3 : 09.05.2010 22:42:00 »
Vau!! Jatkoa tuli nopeasti! :D Kumpa itse osaisin kirjoittaa yhtä nopsasti jatkoa omalle ficilleni.

Raapale 2:
Wahahahaa! xD Minulla kesti hetken tajuta, mikä tämän vitsi oli. Ei todellakaan ihme, jos Liet ei muista "lupaustaan", kun siitä on viisisataa vuotta, mitä hän sitten lupasikaan... ;D

Raapale 3: Oho! Odotin jo, että joku kirjoittaa tästä Islannin tulivuoren purkauksen tuhkasta. Hauska idea myydä sitä. Kukakohan ostaa?

Koskakohan Kreikan talouskriisistä kirjoitetaan raapale?  8)

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Vs: Kuinka pieni onkaan maailma...
« Vastaus #4 : 10.05.2010 15:43:32 »
Kiitos Prunelli ^^ Kreikan talouskriisi... Ei, ei siitä irtoa mitäääään. (^_^) Kirjoitan pian jatkoa ; ehkä jo tänään.
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Kuinka pieni onkaan maailma...
« Vastaus #5 : 12.05.2010 19:11:07 »
UUUUH; minä tykätä. Minä Myrsis tykätä tästä.

Juu, minä puhua täydellinen huono suomi, ja suomentaa englanniksi^^

Eli odotan innolla jatkoa
<3:llä
~Myrsis~ joka muuten puhuu OIKEAAKIN suomea.
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Pidin kovasti näistä raapaleista vaikka Ficci onkin ilmestynyt aikoja sitten niin tahdoin silti kommentoida tähän.

Nää oli suloisia ja herttaisia ficin pätkiä ja pidin niiden tavasta edetä puhetyylillä kuvailukin on mukava luettavaa mutta joskus puhe vie paljon nopeammin eteenpäin ja pitää tahdin tasaisena. Ajatus siitä että valtiot käyttävät tavallista luonnonvaraansa hyvälle oli ihan islanti myymässä tuhkaa voin kuvitella! Ja minähän kyllä ostaisin ainakin yhden pussillisen. ;D Ekassa  sai maistiaisia Sufinistä ja se oli tosi hellyyttävä.

"Ajattele nyt, mitkä määrät rahaa menetimme tulivuoren purkauksissa! Voimme ansaita ne takaisin", Islanti selitti.
"Olet ihan niin kuin Tanska..." Norja mutisi.
"Sehän on vain hyvä", Tanska ylpeili.
"Minusta... Minusta se on hyvä idea." Kaikki vilkaisivat Suomeen, joka seisoi ujona nurkassa.
"Hmm, hyvä on. Onhan se aika hyvä idea", Ruotsi myönsi. Sitä seurasi hyväksyvää mutinaa.
”Niin no...  Kyllä se kelpaa. Voithan sinä, jos haluat”, Norja sanoi hiljaa.
”Kiitos Suomi. Nähdään, minun pitää mennä pullotamaan tuhkaa”, Islanti sanoi ja taputti poistuessaan Suomea selkään.
Ihana on <3

Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!