Mutta eikö Evanna asu Irlannissa eikä USA:ssa? Jos joku osaisi kertoa jonkun Irlantiin tai Britanniaan menevän fanipostiosoitteen, olisin kiitollinen
Evanna oleskeli kyllä Losissa ainakin vielä vähän aikaa sitten eli eiköhän mene posti USAn osoitteella perille. : )
Okei, kiitos
Kaverini laittoi 2 viikkoa sitten englantiin fanipostia ja sieltä tuli vastaus tänään! Evannalle siis, onneksi samasta osoitteesta, minne mäkin laitoin! (: Mun kamua sai nimmarin ja ite kirjotetun lyhyen kirjeen! <3333333333
// !!!
Tän viestiketjun innoittamana laitoin kaikille Harry Potter tähdille, joista mä vähänkin pidän+ tietysi J.K.Rowlingille! Siinä ohessa myös Kate Winsletille ja one Directionille, nyt on tullut vastaus Katelta, emmalta, jamesilta&oliverilta ja Joannalta! (: <3
Katelta sain kuvan jossa luki "to ja mun nimi" + kirje joka lähetetään kaikille
Emmalta sain kirjeen ja tulostetun nimmarin , mutta olin silti tosi innoissani!
Jamesilta&oliverilta sain henkilökohtaisen kirjeen ja neljä kuvaa niistä, joissa oli yhdessä pidempi viesti, kuin muissa(kaikissa luki " to ja mun nimi") olin tosi innoissani
J.K.Rowlingilta sain eräänä päivänä, kun olin kotona niin ison paketin(asun omakotitalossa ja postelijooni tuli koputtamaan oveemme ja pyysi kuittausta ja kirjoitin nimeni vähän hämmästyneenä) jossa oli viimeinen harry potter osa englanniksi ja siinä oli omistus kirjoitus! <3
Sitten siinä oli myös sellaisi kai kirjanmerkkejä ja tooooosi pitkä henkilökohtainen kirje!
MUn aarteet!